
#1
Odesláno 27.03.2012 10:22
Taktez zvazte, jakej dopad by vase upravy mely na ostatni hrace, na hrace co neustale lootej, kempujou poklady, atp. a naopak, na hrace vikendove, co jdou na poklad jednou za uherskej rok.
#2
Odesláno 27.03.2012 11:55
-třeba v DO2 sem ted nedávno expil a dvakrát po sobě vybral stejnou truhlu a to sem se v tý lokaci lognul a běhal sem tam sám páč mi nikdo nechtel dojít votevřít ,takže spíš bych se zaměřil na kontrolu stávajícího než něco měnit..když už neprošel můj návrh kterej chtěl krouhnout nutnost zloděje :)
-takovýhle truhly posílám Terymu,ale ten už se mi dlouho neozval takže nevím zda se o tom ví. Předpokládám že stav..lognu do lokace s pokladem,vyberu ho,běhám po lokaci..vyberu ho znovu není korektní
mapy
-tady bych naopak uvítal možnost vykopat poklad kdekoliv v určené oblasti
-mám ted asi 60 map a je mi jasný že demonu voběhnu třikrtá dokola minimálně a budu se vracet do lokací kde už sem vykopal...ale zabudovat hlášení "v téhle lokaci máš mapu s pokladem" je asi nepředstavitelný luxus bez možnosti splnění
#3
Odesláno 27.03.2012 16:43
#4
Odesláno 27.03.2012 18:48
pak je tu možnost udělat vchody do dungeonů jako ve spiral knights nebo nostale.... začáteční místnost: pro skupinu lidí kteří si tam vlezou najednou se vygeneruje vlastní dungeon s vlastním pokladem atd...jenže si vem jaké by to bylo zatížení pro server,zmenšila by se šance že se hráči potkají náhodně a DM (pokud by ho napadlo nějaké "překvapení" pro lootící hráče asi by se neroztrhnul nebo by druhá skupina byla ochuzená o toto přepadení[někdo šťastný,někdo ne]),dále si vem,a jak by se hráči ressovali kdyby to sháněli ? vchod přes NPC ? 1.Chci vlastní dungeon,2.chci se připojit ke skupině,3. Chci oživit hráče(oživení by mohlo proběhnout s tím že klerik tam vůbec nemusí vlézt a hráč se ressne venku před NPC...ale nevím jak vy,mě by stojící NPC před vchodem vadili jako OOC...
jestli si na něco vzpomenu,doplním..
#5
Odesláno 27.03.2012 19:01
příklad do K3 pujdou lvl 13,15,17,18..poklad se vygeneruje jako by tam byla jen 13 a 15...zda je to technicky možný už jde mimo mě
#6
Odesláno 27.03.2012 20:48
a jestli se to píše jako podmínky v excelu tak bych to možná i zkusil...otázkou je: bude to fungovat ? jaké jsou příkazy/syntaxe ? v jakém jazyku je to psané a co vše je pro to potřeba..postupně bych se to mohl učit i psát ^^
#7
Odesláno 27.03.2012 21:04
Nedá sa to zneužiť tým ak priberiem kamaráta na 30 leveli a pomože mi vybrať poklad povedzme orkou a môže sa stať že predbehneme inú partiu malých levelov a vyberieme im to spred nosa? Či ?tak omezení pokladů kvuli high lvlum je vopruz a dělalo se to v době kdy byl server nacpanej a high brali lovíky pro rychlej loot a pak se dělili. jako jednoduchý řešení bych viděl generování pokladu jen pro postavy do daného lvlu pokladu...
příklad do K3 pujdou lvl 13,15,17,18..poklad se vygeneruje jako by tam byla jen 13 a 15...zda je to technicky možný už jde mimo mě
#8
Odesláno 27.03.2012 21:14
#9
Odesláno 27.03.2012 21:23
dá všechno se dá,ale takovej high lvl bude ležet hubou k zemi každou chvíli aby si svou hru patřičně užil :)..navíc zrovna u orků tohle může udělat i ted..vybije..vodplave ty vyberešNedá sa to zneužiť tým ak priberiem kamaráta na 30 leveli a pomože mi vybrať poklad povedzme orkou a môže sa stať že predbehneme inú partiu malých levelov a vyberieme im to spred nosa? Či ?
#10
Odesláno 27.03.2012 23:02
Napadlo mě vyřešit to spawnem potvor: prostě pokud k orkům půjde level 28, tak se mu tam spawne nějaké pěkně tuhá svině, která ho položí na lopatky raz dva. To by si pak každý rozmyslel, jestli bude někomu pomáhat chodit lootit. Na druhou stranu se ale i tohle dá zneužít, například abych se svým SDčkem v HIPSu naspawnoval těžké potvory a pak nechal lowíky, aby si to vyžrali.
Nejvíc by se mi asi líbilo to, co nedávno navrhoval dědek; aby byly poklady na levlu odvislé exponenciálně, tedy na prvním levlu nacházím zlatky, na třicátém miliony. To by si pak každá třicítka rozmyslela, jestli jít s lowíkem na poklad, na kterém vydělá 8 zlatých. To by ovšem taky znamenalo překopat celou ekonomiku, a to asi v dohledné době nechceme.
Klíč k dobrému řešení podle mě spočívá v tom, nalézt způsob, jak systémově odlišit high levly, které jdou vyloženě lowům pomáhat vybrat poklad, od high levlů, kteří zrovna lokací procházejí nebo se v ní z jiného důvodu náhodou nacházejí. A to bude asi sakra těžký.
#11
Odesláno 28.03.2012 02:53
A funguje to krásně, navíc se nikdo nemusí vzteka nebo hlídat levely jak pako, aby náhodou nepřekročil tu tenkou hranici kdy se něco (ne)spawnuje.
#12
Odesláno 28.03.2012 02:59
Postřeh z Thalie - Poklady jsou furt a pro všechny a jejich hodnota závisí jen a pouze na obtížnosti lokace, ne na tom kdo na ně jde.
A funguje to krásně, navíc se nikdo nemusí vzteka nebo hlídat levely jak pako, aby náhodou nepřekročil tu tenkou hranici kdy se něco (ne)spawnuje.
Mi neříkej, že toho nikdo nezneužívá. Ať už kempení nebo chození na poklady určené pro mnohem nižší levly - tomu se tam zabraňuje jak?
Příspěvek upravil Aelipse: 28.03.2012 03:00
#13
Odesláno 28.03.2012 11:02
#14
Odesláno 28.03.2012 12:07
#15
Odesláno 28.03.2012 13:44
ten napad aby byl pokladek roven urovni postavicek je super aspon by nikdo nekempil na 9lvl jak ted.. a bylo by to jedno jakej lvl by sel do dungu nejlepsi by bylo dam priklad na skretech kdyz by to sla vybrat 30lvl postava mel by tam treba podle vzorce 30x00,1x(pocet postav) ale jit tam pekne treba 1lvl bylo by to 1x10x(pocet postav) bo proste nak tak podobne a ridilo by se to podle toho kdo je u pokladu treba do 10m od nej a v duzine vim ze se najdou takzvany osoustkove co toho budou zneuzivat ale to de i ted ze odlogne nebo odejde z lokace...
a jeste jedna vec prijde mi desne smesny kdyz jdu sam do Gm a muj celej poklad z obouch truhel + ty male mrtvolka a sud je ani ne 5k ... a to se mi stalo uz nekolikrat :(
#16
Odesláno 28.03.2012 17:58
#17
Odesláno 29.03.2012 00:21
Nojo, ale nemuzes srovnavat RP svet, kde za metagame padaj tresty. Tam si asi nikdo nedovoli ''kempit" poklad.
Terezzovi se tam líbilo lootovat. Tak to zas žhavé s tím trestáním nebude. Víš možná tvůj problém je v tom, že radši než abys připsal do pravidel, že relog u truhly je zakázaný, sepíšeš script co to ošetří s argumentací, že tě nebaví dělat policajta.
Já to beru, vždycky jsi dával do modulu hodně úsilí, ale v jiném topicu jindy jsi naspal, že jednou tu platí nějaká pravidla, na kterých jsme se dohodli, a ta se musí dodržovat. Policajtování se žádný DM nevyhne, to je zkrátka váš úděl, ale jinde si tu práci můžete ulehčit a přesměrovat ty výkony jiným směrem. Produktivnějším, jak pro modul, tka pro hráče. Nový obsah, nové featury atd.
Ale je to jen můj názor, někoho kdo tu hrál před lety.
Příspěvek upravil Shahdee&Farroth: 29.03.2012 00:22
#18
Odesláno 29.03.2012 00:48
#19
Odesláno 29.03.2012 07:57
Nemysli si, ze me nejak extra bavi vymejslet a skriptovat veci, ktery lidem zabranej ve zneuzivani systemu - to rozhodne nejni pravda, spis naopak. Napriklad nechapu, jak nekoho mohlo napadnout a dat si praci se zavedenim napriklad takovyho mesce. IMHO zbytecne mohutnej system, kterej sice plni ucel, ale zaroven aj zneprijemnuje hru. Tu bych urcite volil radeji striktni pravidlo nez-li kodeni takovyho systemu.
Tenhle topic sem zalozil pro moji inspiraci - ja jsem totiz zatim neprisel na zadnou rozumnou alternativu, jak se k cely tyhle pokladovy situaci stavet. Idealni by podle me byl nejakej peknej ingame system, kterej by zarucoval pri kazdym otevreni nejakou odmenu, pripadne jasne stanovenou informaci o tom, proc v truhle nic nejni. A nektery veci bych resil stanovenim pravidel, netreba vsecko hrotit. Napriklad jasne popsat pravidlo, ze oldog v mistnosti s truhlou rovna se takovej a makovej postih a hotovo. To netreba kodit a zjistovat panaky v lokaci, jejich levely, jestli sou v parte, jestli sou tam zamerne ci omylem, atd. - to se proste srpavedlive a rozumne urcit neda.
#20
Odesláno 29.03.2012 15:23
No ano, ja nejsem apriori proti tomu zrusit vsechna omezeni a dat do pravidel, ze se to proste nesmi zneuzivat. Jenze toto je neco tak elementarniho, ze neverim tomu, ze by se to nejak smysluplne dodrzovalo - viz zakaz prehazovani. Jestlize se rozhodneme soucasnej stav zmenit tak urcite ne tak, ze zrusime vsechna systemova omezeni a dame to do pravidel (a nechame na hracich aby to dodrzovali). To mi prijde jako polovicni reseni - a nema smysl misto soucanyho naprd reseni predstavit dalsi naprd reseni.
Nemysli si, ze me nejak extra bavi vymejslet a skriptovat veci, ktery lidem zabranej ve zneuzivani systemu - to rozhodne nejni pravda, spis naopak. Napriklad nechapu, jak nekoho mohlo napadnout a dat si praci se zavedenim napriklad takovyho mesce. IMHO zbytecne mohutnej system, kterej sice plni ucel, ale zaroven aj zneprijemnuje hru. Tu bych urcite volil radeji striktni pravidlo nez-li kodeni takovyho systemu.
Tenhle topic sem zalozil pro moji inspiraci - ja jsem totiz zatim neprisel na zadnou rozumnou alternativu, jak se k cely tyhle pokladovy situaci stavet. Idealni by podle me byl nejakej peknej ingame system, kterej by zarucoval pri kazdym otevreni nejakou odmenu, pripadne jasne stanovenou informaci o tom, proc v truhle nic nejni. A nektery veci bych resil stanovenim pravidel, netreba vsecko hrotit. Napriklad jasne popsat pravidlo, ze oldog v mistnosti s truhlou rovna se takovej a makovej postih a hotovo. To netreba kodit a zjistovat panaky v lokaci, jejich levely, jestli sou v parte, jestli sou tam zamerne ci omylem, atd. - to se proste srpavedlive a rozumne urcit neda.
Čo ak mi tam zhodou náhod padne sieť a nebudem sa môcť prihlásiť aj pár hodín?
#21
Odesláno 29.03.2012 16:14
Jde i o to, ze stanovovani novych pravidel je aj trosku demotivacni pro DM - neznam nikoho, koho by bavilo trestat hrace. Teda cim min pravidel, tim lip a tim vic prostoru pro DM questy.
Also tagged with one or more of these keywords: diskuze
Demona →
Nápady a návrhy →
Drobné změny,cokoliv (komentáře)Započal Haf_tu_plaj? , 17.08.2011 ![]() |
|
![]()
|
||
Demona →
Nápady a návrhy →
Drobnosti k uprave - DISKUZEZapočal Dědek , 23.07.2007 ![]() |
|
![]()
|
1 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních