Příspěvek upravil Dědek: 10.11.2011 12:40

#1
Odesláno 23.07.2007 08:43
#5 Host_Tiffina_*
Odesláno 01.08.2007 21:43
#7 Host_gGeorg_*
Odesláno 09.08.2007 09:26
Hmm. Bylo by mozne pridat do dialogu volbu ktera se obevi vzdy.No tak konkretne treba u zlatnika by to bylo jedno, protože ten když u skillovaní zmáčkne omylem tu druhou klávesu, tak maximálně tak potvrdí volbu, že nechce opracovat další kamen, tudíž nevznikne žádná škoda, kdežto alchymistovi ano.
Potvrdit experiment Ano/NE.
Jestli tohle muze snizit frustraci pri hrani, rad to udelam.
Jen zvazte ze to je vyssi pocet kliku. Na ktery si jiz tak stezujete.
Příspěvek upravil gGeorg: 09.08.2007 09:28
#8
Odesláno 09.08.2007 10:42

#9 Host_gGeorg_*
Odesláno 10.08.2007 15:21
Navrh - zruseni UMD na stahovaci nuz. A znemozneni kozeluziny pro postavy bez lvlu Rangera
Craft, sockety a vubec dostupne itemy se resi. Uz to tady bylo vzpominane. Da li Olios bude mit Demona peknou a v ramci moznosti NWN vyvazenou paletu dostupnych itemu. Dokonceni je v radu tydnu-mesicu. Bohuzel by tyhle veci patrili spise do tematu "Velke veci" nez Drobnosti v modulu.já mám dotaz ohledně socketových krystalů........kdysi se uvažovalo že by šli menší vyměnit za větší,např.5 malých za střední atd,upustilo se od toho nebo se jen zapomělo?
#10
Odesláno 14.08.2007 10:22
#11 Host_gGeorg_*
#12
Odesláno 16.08.2007 08:21
Dat im o kraticko dlhsi cas na zatvorenie, teraz je takmer rovnaky s casom potrebnym na odstranenie pasce tesne za dverami. Vysledok je, ze kym ju stihnes odstranit, zatvoria sa dvere a nestihne sa odstranovanie pasce.
#13
Odesláno 16.08.2007 09:33
#14
Odesláno 17.08.2007 00:13
#15
Odesláno 19.08.2007 22:17
-OPRAVENOFerko hlavaty.
Bud at drzi slovo a da lahvinky nebo to opravte :o)
Ferko Hlavaty: [Talk] Tu, vymením ho ša tieto fuaštišky. Uaš šom jednu ochutnau, a mau šom hnašku celý týšden.
[CHAT WINDOW TEXT] [Wed Aug 15 20:33:36] Ehrm, hnacku... tu máš toho draka, daj tie flašticky. Maj sa.
#18 Host_gGeorg_*
Odesláno 20.08.2007 08:41
Drobnosti co vas vytaci. Veci ktere mohou hrace otravit. Nelogicnosti a nesouvislosti vznikle douhym vyvojem Demony. Nedodelky na ktere se uz zapomelo, atd.
sak ja verim, ze hned jak vysla z ocistce, hnala se k syboxovi zkusit novy kamen .
No mně se to nestalo, stalo se to mé chudince zlodějce. A věř tomu, že už to zkoušet nešla
Byla to ta poslední kapka, která ji přesvědčila, že na Demoně prostě hrát nebude. No a pak se nechala přemluvila, ať jde pomoct kamarádovi, který umřel v Grimaldově věži, protože jako jedna z mála to tam odemkne...Tak se po pár dnech připojila a šupky, sejmula ji tam epická past.
Nikdo se tam nehrnul, takže můžeme děkovat hodnému DM, který ji odtama dostal, jinak bych měla doma asi fakt už hromádku neštěstí
Proč to raději není vymyšlené jinak? Proč prostě špatný kámen nezabije nebo nepošle místo do očistce o dvě patra výš mezi mumie? Účel to splní stejný a hráče to rozhodně bude bavit víc. Toť můj názor.
#19
Odesláno 22.08.2007 19:10
#20
Odesláno 22.08.2007 21:09


#22
Odesláno 23.08.2007 08:02

Ale přece jen, nešla by trošku snížit váha vrhacích seker, je s nimi moc velká švanda, jsou krásné, ale těžké jak půl vepře.
#23
Odesláno 23.08.2007 16:19
#24
Odesláno 23.08.2007 18:04

#25
Odesláno 24.08.2007 12:02
Mohl by obcas nejakej jed padat z jedovatejch potvor.
I kdyz je to dost luxusni / neprakticky napad, jelikoz jedy pouziva asi nikdo.
#26
Odesláno 24.08.2007 14:18
#27
Odesláno 24.08.2007 15:19
- aspon v DO, kdyz uz tam maj takovej ultimatni materialek na dvere
#28
Odesláno 24.08.2007 23:01
Duergaří záložnička...správné pojmenování je "záložnice" a taky má mužský hlas (pokud sem dobře slyšel). Asi by to chtělo opravit.
Edit: taky by Žoldáci mohli dostat nějakou pěknou helmu, v zbroji kterou mají vypadají skvěle, helma by to mohla (možná) ještě zlepšit.
Jinak se mi to tam zdá lehčí než to bylo před úpravama.
#29
Odesláno 25.08.2007 03:41
zaloznicka je normalne :)
co vyuzit vezicku v morlagu u vodopadu tusim , nieco dat dnu s pokladom :D mala miestnost z tazsim superom, alebo tam moze bit magov obchod zo svitkami a lahvickami
co tak dat do vezičky 5 poschodi s ktorych by sa postupne portovalo na dalšie ?Na kazdom poschodi jeden boss ,zakazdym stupnom hore silnejši ,nakonci by bol poklad .Nemalo by to byt naročne na spravenie,5 krat hola miestnost+ potvorka na konci poklad,pre najvyssie leveli .Ale je to len nápad,stou vezičkou by sa niečo mohlo dat spravit.
#30 Host_gGeorg_*
Odesláno 25.08.2007 12:28
Byliny se chovaji stejne jako ATS suroviny. Nevidim v tom problem.Sbírání bylinek:
Je teďka takové hezčí, reálnější, to je pravda, ale takové o dost nepraktičtější. Dříve sem mohl sbírat bylinky tak, že jsem je dávál přímo do batohu, ve kterém se mi stackovali s předchozíma yblinama (pokud tam již nějaké byly). Nyní je to tak, že se mi bejlí sbírá do invu a musí se to pracně předávat do batohu. Navíc nasbírané byliny v inventáři docela zatěžují a musí se to přendávat na několikrát.
Návrh...
Přidat ke truhličce další volbu (radial menu) která by "označila" batoh, který si zvolím (podobně jako při podepisování věcí) a do tohoto batohu by se byliny při sběru automaticky přesunovali. Pokud by nebyl označen žádný batoh nebo by tento označený byl zaplněn, tak by bylina zůstala v invu. Při označování batohu by se taky mohli ostatní batohy odznačit, aby byl na sbírání označený pouze jeden.
PS: mohli byste tento topic promazat o spam a nechat zde jen relevantní příspěvky k tématu? Už je to tu zase silně zaneřáděno...
Pro me vyreseno.
Jinak, nepromazavane diskuze slouzi WB jako archiv. Kdyz maji chut neco udelat, kouknou prave sem.

Also tagged with one or more of these keywords: návrhy, diskuze
Demona →
Nápady a návrhy →
Navrhy na zmenu pokladoveho systemuZapočal Dědek , 27.03.2012 ![]() |
|
![]()
|
||
Demona →
Nápady a návrhy →
Drobné změny,cokoliv (komentáře)Započal Haf_tu_plaj? , 17.08.2011 ![]() |
|
![]()
|
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních