
single class equip ? ano ?
#1
Odesláno 03.02.2006 23:10
1)co takhle místo snahy o omezování silnějších povolání udělat nějaké CLIR itemy pro ty povolání co se moc nehrají aby stálo za ně hrát ? ( např ranger, trpaslici obrance, assasin, nyní o devast oslabený bojovník, apod ) ...aby se vyvyžila sila buildu CILR equipem a i tyhle classy se objevily vice ve hre, nez jen 100 variaci toho sameho co tam uz beha :D
2) taky by bylo hezké že by mohly být nějaké unikátní itemy pro high-non-multi-classy. třeba jako že čistej lvl 25 paladin ( nebo 30 ), nebo ranger..apod. mohlo by to byt zajimavy ne ? ( davalo by to alternativu vyzdimat maximum co to da z multiclassingu, nebo jet single/dual class a mit z toho nějaký výhody. ) - urcite by to bylo co se tyka RP pribehu a zivota postavy ztravitelnejsi nez kdyz jede na tripple-class aby na obtiznostne tezke demone neusela sice s lvl 30 paladinem, sec i tak sedet na trhu. ( davam priklady )
#2
Odesláno 03.02.2006 23:28
To by musela bejt naka mozkovna...

#4
Odesláno 04.02.2006 09:04
po splneni epic questu by character ktery je ranger lvl 20 mel narok ziskat od DM zvlastni chodcův meč, a chodcův plášť, který by měl nějaký magický vlastnosti. např : 3x / day posílení meče +7 AB, +10 damage ..trvani turn / lvl chodce, dal by mohl umět kouzlit deflect arrows s pravděpodobností třeba 80 procent 1x / day ..trvani turn/lvl. Chodcův plášť by mohl umět to so plášť stromořadský + kouzlení neviditelnosti 3x/day , nabo by třeba chodcovi dával HIPS pokud bude ve wilderness area ( v lese )
..a další itemy...
... asi něco takovýho bych si představoval v tomto duchu, podpoření character classu aby chodec byl opravdu chodcem s unikatnima vlastnostma a ne aby "každej" ranger byl říznutej zlodějem a monkem( apod) kvuli vyhodam z těchto povolání. myslim že by se tím i rozvíjely pěkné RP příběhy a celkově by se mi to líbilo víc něz je teďkonc stav
#5
Odesláno 04.02.2006 11:41
Tezko to obhajis jenom pro nektery svoje classy za ktery se ti zrovna treba chce hrat, protoze pak zacnou rvat ostatni, proc oni to nemaji atd. Napad zajimavej, ale realizace, vymyselni a vyvazeni si myslim by bylo silene slozity ze to tezko obhajis.
#6 Host_Shadow Masak_*
Odesláno 04.02.2006 11:44
#7
Odesláno 04.02.2006 11:44

Pochybuju ze se to nekdy nekomu povede. Mozna tak druhymu Koshovi, ale toho tu nikde v zaloze nemame

#8
Odesláno 04.02.2006 11:49
Myslím že sem taháš něco co neměl namysli všichni asi víme jak na tom zaklínač a wizard jsou no a druid taky myslím že by se to pro tyto bojový povolání hodilo nicméně druhá věc neznám sebevraha co pojede 20 levelů vraha nebo nějakou podobnou věc aniž by tam neměl HIPS. Vím co říkam Krasnaja byla zloděj vrah SD a byl to porod zvláště na vyšších levelech když člověk nic netrefil.A kterejch presne povolani by se to tejkalo? Vsech co maji aspon 20 lvlu? Pac trebas u takovyho kouzelnika hmm nevim nevim estli mu jeste za to davat neco extra a delat z nej uz tuplem nesmrtelnyho.
Tezko to obhajis jenom pro nektery svoje classy za ktery se ti zrovna treba chce hrat, protoze pak zacnou rvat ostatni, proc oni to nemaji atd. Napad zajimavej, ale realizace, vymyselni a vyvazeni si myslim by bylo silene slozity ze to tezko obhajis.
#9
Odesláno 04.02.2006 12:15
napadlo mě..
1)co takhle místo snahy o omezování silnějších povolání udělat nějaké CLIR itemy pro ty povolání co se moc nehrají aby stálo za ně hrát ? ( např ranger, trpaslici obrance, assasin, nyní o devast oslabený bojovník, apod ) ...aby se vyvyžila sila buildu CILR equipem a i tyhle classy se objevily vice ve hre, nez jen 100 variaci toho sameho co tam uz beha :D
Mno ale problem je v tom, ze ked sa to nehraje, neznamena to ze je to povolania nejak slabe, napr. ten obranca, celkom pekne povolanie, lenze bojovnik, co nejde cez silu (resp. cez dex) to ma na Demone tazke - a toto mu asi itemom nevykompenzujes, takze toto povolanie je odkazane na pomoc parte ...
A uz vobec by som sa neriadil poctom postav s podobnym buildom ... dokonale tu funguje davova psychoza, a ked sa niekto objavi s lepsim buildom, o par mesiacov sa zacne klonovat. Mozno sa objavi nejake poriadne PG sa rangerom a onedlho sa zacne mnozit ...
#10 Host_Seraph_*
Odesláno 04.02.2006 12:27
to valdo ... no me na DD jeste dost vadi ten bug s redukci on neni zlej ale kdyz ma jako jednu (tu hlavni) z vyhod redukci zraneni a ona se tak nejak nescita tak to je dost na prd ... stejne tak barbar
#11
Odesláno 04.02.2006 12:46
no podle me je hlavni problem v tom jak rikal dedek, proste tohle neni jako postavit kadibudku na zahrade .... melo by to mit hlavu a patu a to asi nikdo jen tak nezvladne, protoze by to chtelo mit kopletniho tucha o demone jako celku, co je a neni co se da a neda. Napad peknej ale masak tu napsal trosku jinej napad a ten je podle me o moc dulezitejsi ... nez nejaky mega veci ktery budou makacka na mordu to vubec vymyslet by stacilo dat do ST veci pro prestizni povolani jak se o tom mluvilo uz kdovi kdy. Pak totiz pujde udelat spoustu novejch buildu aniz by byly oslabeny absenci veci ze ST ... pro ty kteri to mozna nepochopili uvedu priklad .... dejme tomu WM(je mymu srdci blizkej, tak me nekamenujte) ... krasnej class ale kazdej si tu bere jen 7 lvl ... PROC? protoze pak on sice dostava dalsi vyhody ale proste se to nevyplati jelikoz chodit s equipem kterej je v craftu proti tomu co ma napriklad bojovnik ve ST kterej vesele srovna vsechny vyhody WM se nevyplati. Pokud nema ani to zakladni coz je trosku rozumna regen (jo jsou prsteny ale ty jsou i na silu ze ?) Takze pokud se jedna o me radeji bych dodelal veci do ST pro prestizni povolani a pak by se to tu hned ozivilo a podle me by to byla mensi makacka nez vymyslet nejaky unikaty.
to valdo ... no me na DD jeste dost vadi ten bug s redukci on neni zlej ale kdyz ma jako jednu (tu hlavni) z vyhod redukci zraneni a ona se tak nejak nescita tak to je dost na prd ... stejne tak barbar
tak na tohle nemuzu nez zareagovat usmevem, protoze presne tohle je TO o cem mluvim. proc neposilit equipem nejake classy ( at uz standardni - ranger, nebo prestizni - WM ) kterych se bere "jen abych dostal na tom 9 lvlu mnicha IE, jen abych mel na 7 lvlu WM, jen abych mel na 1 lvlu rangera 2weapon) .... kdyby byl posileny RDD treba lvl 20, nebo Ranger lvl 20, nebo WM lvl 15 ..ci co ja vim co...prispelo by to daleko k vetsi linearnosti postav ( 7 bojovnik, 23 WM apod ... ) a uz by to lidi neprznili jednim levelem monka, 3 lvlama rogua, a podobne "prasecinky jen kvuli tumble, IE, 2Weap ..."
to dedek : nezda se ti konkretni NEJAKY MEC ) neurciteho vzhledu, nazvu ( ktery dava +7 , 10 dmg, + kouzlo blablabla ...apod ... nebo jsi to jen nedocetl do konce a zavrhl muj prispevek uz po tom slove NEJAKY ?
#12
Odesláno 04.02.2006 12:47
tak to zkus s měnavcem na kostru přes barbara a nebo DD
![]()
Jinak dobrá upravit věci ze ST víš mě tam vadí jedna věc že když je člověk klerik tak jediný co sežene je moudrost a když bojovník tak sílu nevím toto omezení se mě osobně nelíbí ale možná to je nějaký důvod proč. Osobně jsem jel dexovýho klerika a přišlo mě dost naprd že kloudnej prsten na dex neseženu prostě proto že sem nebyl zloděj![]()
#13 Host_Seraph_*
Odesláno 04.02.2006 12:52
no v craftu byl urcite +4 a snad i +5 me +4 neprijde jako nejakej desnej smejd ...
ty veci ve st chapu jako ze to je pro klasickou vlastnost kteru by se mel danej class vyznacovat, proto bojovnik sila, klerik moudrost atd, zase by bylo divny kdyby se to jmenovalo prsten klerika a davalo to DEX :)
#14
Odesláno 04.02.2006 12:54
no v craftu byl urcite +4 a snad i +5 me +4 neprijde jako nejakej desnej smejd ...
ty veci ve st chapu jako ze to je pro klasickou vlastnost kteru by se mel danej class vyznacovat, proto bojovnik sila, klerik moudrost atd, zase by bylo divny kdyby se to jmenovalo prsten klerika a davalo to DEX :)
Nevim na jedný straně se hlásí rozmanitost a když nechci jet ustálený 20/7/3 tak se neoblíknu
no a k těm prstenům kolik lidi krafterů +5 dělalo? a za jakou cenu si sehnal ten nebo z ST nevím jedna ruka neví co dělá druhá mě přijde

#15 Host_Seraph_*
Odesláno 04.02.2006 12:57
tak na tohle nemuzu nez zareagovat usmevem, protoze presne tohle je TO o cem mluvim. proc neposilit equipem nejake classy ( at uz standardni - ranger, nebo prestizni - WM ) kterych se bere "jen abych dostal na tom 9 lvlu mnicha IE, jen abych mel na 7 lvlu WM, jen abych mel na 1 lvlu rangera 2weapon) .... kdyby byl posileny RDD treba lvl 20, nebo Ranger lvl 20, nebo WM lvl 15 ..ci co ja vim co...prispelo by to daleko k vetsi linearnosti postav ( 7 bojovnik, 23 WM apod ... ) a uz by to lidi neprznili jednim levelem monka, 3 lvlama rogua, a podobne "prasecinky jen kvuli tumble, IE, 2Weap ..."
to dedek : nezda se ti konkretni NEJAKY MEC ) neurciteho vzhledu, nazvu ( ktery dava +7 , 10 dmg, + kouzlo blablabla ...apod ... nebo jsi to jen nedocetl do konce a zavrhl muj prispevek uz po tom slove NEJAKY ?
mozna jsem to spatne pochopil ale podle ty tvy koncepce me to neprislo jako nejaky "bezny" veci, kazdy na x nejakejch ptakovin, ja nevim jak to je narocny udelat ( jen dat vlastnost veci ani nijak, ale narazim napr na ten hips v jen lese apod.) tak jsem mel na mysli ze se tu budem pitvat v takovych "zajimavych" itemech ale ZAKLADNI veci ve ST pro prestizni povolani CHYBI
jo a k tomu co napsal dedek ... ja teda za nej samo nemuzu mluvit ale on asi mel na mysli aby sis vzal papir a udelal takovejch itemu treba 3 az 5 pro veschy povolani ( obyc + prestiz ) aby mely hlavu a patu nezasahovaly do cratu, nebyly moc silny nebyly moc slaby, byly uzitecny, pripdane byly vyvazeny pro dualclass kterej ty uvadis. Az to budes mit tak to posli lopykovi nebo nekomu z vedeni a pokud to bude dobry tak si myslim ze se to do modulu dostane (mozna jednou ... )
#16
Odesláno 04.02.2006 13:03
Pardon ale do tohoto rýpnu podiv když řeknete Assasin se skoro nevyužívá nedivme se tomu řeknu ano je to tak dejte mu něco co mu helpne ale když řeknete přidat věci pro prestyze tak se me zjevi obrazek jeste silnejsiho okridlence tedy RDDmozna jsem to spatne pochopil ale podle ty tvy koncepce me to neprislo jako nejaky "bezny" veci, kazdy na x nejakejch ptakovin, ja nevim jak to je narocny udelat ( jen dat vlastnost veci ani nijak, ale narazim napr na ten hips v jen lese apod.) tak jsem mel na mysli ze se tu budem pitvat v takovych "zajimavych" itemech ale ZAKLADNI veci ve ST pro prestizni povolani CHYBI


#17 Host_Seraph_*
Odesláno 04.02.2006 13:09
Pardon ale do tohoto rýpnu podiv když řeknete Assasin se skoro nevyužívá nedivme se tomu řeknu ano je to tak dejte mu něco co mu helpne ale když řeknete přidat věci pro prestyze tak se me zjevi obrazek jeste silnejsiho okridlence tedy RDD
no nevim nevim jak moc zavratne potrebuje posilit zase z druhy strany kdyz se posilej assasini a ja nevim kdo jeste bylo by nefer kdyby nas chudacek dracek zustal pozadu
nj a je tu presne videt proc to musi udelat nekdo kdo o vi co a jak PRESNE PRO TOHLE. a pokud se podivas tak v predchozim prispevku to presne je napsany cituji : .... kdyby byl posileny RDD treba lvl 20
ja nerek ze to musej bejt veci pro vsechy prestize a taky jsem nerek jaky veci jen ze by se mohly nejdriv nez se zacne nekdo zabejtvat single class nebo dual by se mohly vyresit zakladni veci pro prestiz jelikoz to by dalo buildum asi vic rozmanitosti a s mensim mnozstvim prace
#18
Odesláno 04.02.2006 13:10
no podle me je hlavni problem v tom jak rikal dedek, proste tohle neni jako postavit kadibudku na zahrade .... melo by to mit hlavu a patu a to asi nikdo jen tak nezvladne, protoze by to chtelo mit kopletniho tucha o demone jako celku, co je a neni co se da a neda. Napad peknej ale masak tu napsal trosku jinej napad a ten je podle me o moc dulezitejsi ... nez nejaky mega veci ktery budou makacka na mordu to vubec vymyslet by stacilo dat do ST veci pro prestizni povolani jak se o tom mluvilo uz kdovi kdy. Pak totiz pujde udelat spoustu novejch buildu aniz by byly oslabeny absenci veci ze ST ... pro ty kteri to mozna nepochopili uvedu priklad .... dejme tomu WM(je mymu srdci blizkej, tak me nekamenujte) ... krasnej class ale kazdej si tu bere jen 7 lvl ... PROC? protoze pak on sice dostava dalsi vyhody ale proste se to nevyplati jelikoz chodit s equipem kterej je v craftu proti tomu co ma napriklad bojovnik ve ST kterej vesele srovna vsechny vyhody WM se nevyplati. Pokud nema ani to zakladni coz je trosku rozumna regen (jo jsou prsteny ale ty jsou i na silu ze ?) Takze pokud se jedna o me radeji bych dodelal veci do ST pro prestizni povolani a pak by se to tu hned ozivilo a podle me by to byla mensi makacka nez vymyslet nejaky unikaty.
to valdo ... no me na DD jeste dost vadi ten bug s redukci on neni zlej ale kdyz ma jako jednu (tu hlavni) z vyhod redukci zraneni a ona se tak nejak nescita tak to je dost na prd ... stejne tak barbar
DD redukce se nescita?
vcera jsem to zkousel na testu a scitala se....chci rozehrat neco s DD tak mi pls reknete jestli je to na Demone bugly nebo ne....
#20 Host_Seraph_*
Odesláno 04.02.2006 13:13
DD redukce se nescita?
vcera jsem to zkousel na testu a scitala se....chci rozehrat neco s DD tak mi pls reknete jestli je to na Demone bugly nebo ne....
mno trosku


#22
Odesláno 04.02.2006 13:14
Pardon ale do tohoto rýpnu podiv když řeknete Assasin se skoro nevyužívá nedivme se tomu řeknu ano je to tak dejte mu něco co mu helpne ale když řeknete přidat věci pro prestyze tak se me zjevi obrazek jeste silnejsiho okridlence tedy RDD
no nevim nevim jak moc zavratne potrebuje posilit zase z druhy strany kdyz se posilej assasini a ja nevim kdo jeste bylo by nefer kdyby nas chudacek dracek zustal pozadu
Byl by posílenej ale ne tak moc oproti slabsim povolanim....
Jinak ten napad Lorda Mata se mid ocela libi ale je tezky ho realizovat...
#24
Odesláno 04.02.2006 13:19

#25
Odesláno 04.02.2006 13:21
Mnoe by ma zaujimalo este ako chcete urcit, ktore povoalnie je to slabe .. obavam sa ze vo vacsine pripadov pojde o subjektivne nazory .. napr. sa spominal ranger ako slaby .. ale skuste si napr. 9ranger/9monk/12 klerik - celkom slusny zabijak cez dual-wield a to ma v builde dokonca 2 najslabsie povolania
Zesilit ty povolani co se tolik nehrajou a kdyz se hrajou tak malo lvl tak treba SD na 10 lvl....DD....Harfeníka a takový
#26
Odesláno 04.02.2006 13:21
to dedek : nezda se ti konkretni NEJAKY MEC ) neurciteho vzhledu, nazvu ( ktery dava +7 , 10 dmg, + kouzlo blablabla ...apod ... nebo jsi to jen nedocetl do konce a zavrhl muj prispevek uz po tom slove NEJAKY ?
Mas pravdu, po tom slove nejaky jsem to uz jen prelit ocima a pousmal se nad tim. Zbytek vystizne za me rekl kdysi druhej nejlepči kovař:
jo a k tomu co napsal dedek ... ja teda za nej samo nemuzu mluvit ale on asi mel na mysli aby sis vzal papir a udelal takovejch itemu treba 3 az 5 pro veschy povolani ( obyc + prestiz ) aby mely hlavu a patu nezasahovaly do cratu, nebyly moc silny nebyly moc slaby, byly uzitecny, pripdane byly vyvazeny pro dualclass kterej ty uvadis. Az to budes mit tak to posli lopykovi nebo nekomu z vedeni a pokud to bude dobry tak si myslim ze se to do modulu dostane (mozna jednou ... )
#27 Host_Seraph_*
Odesláno 04.02.2006 13:30
#28
Odesláno 04.02.2006 13:40
no to je jasny...z kazdyho povolani se da udelat perfektni build, proto bych to, kdyz uz, udelal podle lvlu, a to ne tak krecovite jako WM20 nebo RDD20, ale tak aby to melo smysl a vyzyvalo to k trosku novejm hratelnejm buildum (napr. WM16,SD5,Bard20,Ranger21,DD18 atdMnoe by ma zaujimalo este ako chcete urcit, ktore povoalnie je to slabe .. obavam sa ze vo vacsine pripadov pojde o subjektivne nazory .. napr. sa spominal ranger ako slaby .. ale skuste si napr. 9ranger/9monk/12 klerik - celkom slusny zabijak cez dual-wield a to ma v builde dokonca 2 najslabsie povolania

#29
Odesláno 04.02.2006 13:47
no to je jasny...z kazdyho povolani se da udelat perfektni build, proto bych to, kdyz uz, udelal podle lvlu, a to ne tak krecovite jako WM20 nebo RDD20, ale tak aby to melo smysl a vyzyvalo to k trosku novejm hratelnejm buildum (napr. WM16,SD5,Bard20,Ranger21,DD18 atd
)
No ale vacsina bude hrat to, co je podla nich najsilnejsie ... ci to je nejaky terajsi build, alebo nejaky novy "dotovany" itemami v hre je asi jedno a nevidim dovod, preco by mali WB podporovat nehrane buildy, najme ked je to sposobene zo znacnej casti obtiaznostou modulu a nedostupnostou roznych vlastnosti na veciach (imunity napr.)
#30
Odesláno 04.02.2006 14:00
jasne, rozhodne sem nemyslel zadny dotovani...spis prave neco na styl veci v ST, co by vyvazily nebo prevazily ty veci co tam sou ted a ktery nahravaj spis tem ohranejm buildumNo ale vacsina bude hrat to, co je podla nich najsilnejsie ... ci to je nejaky terajsi build, alebo nejaky novy "dotovany" itemami v hre je asi jedno a nevidim dovod, preco by mali WB podporovat nehrane buildy, najme ked je to sposobene zo znacnej casti obtiaznostou modulu a nedostupnostou roznych vlastnosti na veciach (imunity napr.)
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních