
Artefakty
#1
Odesláno 03.01.2006 18:26
Tak ma napadlo ako by sa fádnosť toho, že budeme pomaly ale isto všetci chodiť v uniformách zmeniť.
Čo takto keby každý jeden z craftmanov, ktorý dosiahne najvyššiu hodnosť vo svojom remesle mohol raz ! za svoj život vyrobiť artifakt. Túto možnosť by mal kováč, krajčir, zlatník a lukár. Horníci, Šípari, Koželuhovia a Alchymisti by túto možnosť nemali pretože v ich prípade ide o spotrebný materiál.
Na výrobu artefaktu by remesleník potreboval väčší obnos peňazí + špeciálnu ingredienciu. Najdôležitejším faktorom by ale bolo to, že remeselník by nevedel, čo vyrobí. Určil by len základný druh : napr. meč, opasok, prsťeň atd. a generátor by náhodne vybral predmet z palety na to určenej. Čo by do určitej miery zamedzilo tomu aby remeselník tento predmet vyrobil pre niekoho účelne.
Je to len taká hrubá predstava, je zbytočné predstierať sem konkrétne predmety. Zaujíma len či, by sa to páčilo ako hráčom tak aj tvorcom.
#2
Odesláno 03.01.2006 18:34

#3
Odesláno 03.01.2006 18:59

#4
Odesláno 03.01.2006 19:01
Malo by to byt nieco ako to maju napriklad vo WoW epicky equip ktory mozes ziskat iba splnenim urctych qvestov a ked nieco zmrvis tak uz nemas sancu to dostat...
Ale viem ze to nejde tak lahko,ja len ze suhlasim s Twisterkom....

#5
Odesláno 03.01.2006 19:23

#6 Host_zpirit_*
Odesláno 03.01.2006 20:34
jaj ted me neco napadlo
kamen hrdinu no to by byl ten specialni matros ze kteyho by se ta vec dala udelat co vy na to.
#7 Host_Jeff Brawo_*
Odesláno 03.01.2006 20:59
kamen hrdinu no to by byl ten specialni matros ze kteyho by se ta vec dala udelat co vy na to.
jo a kazdej by mel jeden aby si mohl u nekoho udelat jednu unikatni vec, aby to nebylo "jen jednou zazivot", a jeste ten kamen by mel urcitou hodnotu, podle neceho, co zatim nevim co by bylo;), ale tak aby to pak udelalo jeste vetsi rozdil mezi tema vecma, s tim ze treba nubas na 5tym levlu (pak by to ale zas byl problem s novejma postavama a tema si suportovat jednu, to by taky nemelo jit:( ) by take klidne mohl mit hodnotu toho kamene daleko vetsi nez prudas na 30tem lvl, a tim ziskat lepsi vec jako ten nouma nadnim, proste od zasluhy :), jen je to fakt trochu zvlastni, proste treba mesice a mesice si setris sutracek, pak to das kraftakovi ze chces treba opasek, a on ti z toho udela takovou silenost ktera se neda ani nosit ;)
..akorat se mi to nelibi, protoze stat se cech mistrem v kovani je impossible, to ma jen par lidi diky jistejm upravam :(.
ale jinak je to pekny napad Twisterko, n1!
#8 Host_Corriel_*
Odesláno 04.01.2006 01:55
Nevim no.. Kazdopadne,podle me kdyz uz remeslnik neco takoveho udela,tak si to necha,nebo da nejblizsimu... A ruku na srdce,tolik mistru a velmitru a buh vi ceho zase nemame... Ale napad dobrej
Právě proto v nich spočívá ta unikátnost, že jich je jak šafránu a právě proto by se generovaly náhodně. Zrovna by se ten předmět nemusel svýmu tvůrci nutně hodit. Ještě u nich zrušit podepisování a nezaniknou spolu s postavou a stanou se legendárníma. Věřím, že větší množství by se určitě nenakupilo (určitě ne do dalšího wipe

To už by se pak zrovna mohla zřídit třeba "Zorathusova půjčovna unikátních předmětů", kde by bylo pár slušnejch kousků za tučnej peníz k pronájmu. Po pár dnech by se samy "vrátily" z invu do půjčovny. V době vypůjčení by samozřejmě nebyly k dispozici.
Ale to už se moc nehodí k postavám s majitelskema sklonama

Btw: Určitě by to zvedlo motivaci a bylo by víc řemeslníků.
#9 Host_zpirit_*
Odesláno 04.01.2006 02:06
A po wipech by se mohly tyto unikatni kousky velice vzacne spawnovat v pokladech coz by bylo docela pekny narazit na zbran kterou mel kdysi treba pred dvouma rokama nekdo kdo hral na tomhle serveru a kteryho ani neznam a cist pribeh ze zivota jeho postavy.
Dulezity by ale bylo zachovat jejich jedinecnost coz by byl narust databaze protoze by se do ni muselo zapisovat ktera zbran se muze spawnou a ktera uz spawnuta je.
Příspěvek upravil zpirit: 04.01.2006 02:22
#10
Odesláno 04.01.2006 09:14
Jelikoz je tech itemu opravdu, ale opravdu hodne, cas od casu by se nejaky ten lepsi kousek obevil.
(pocitam tak jednou za mesic).
#11
Odesláno 04.01.2006 16:04
Mozno keby sa upravili priserky a cele sa to nejak stazilo mohli by tam byt lepsie veci......
Alebo urbit jeden Dungeon Kde by bola na jeho najhlbsom konci strazena nejhorsimi obludami ake si viete predstavit truhlica od ktorej kluc by mala boss priserka a po jej zabiti by znej vypadol...atd....

#12
Odesláno 04.01.2006 16:14
Suhlasim s Chu. a tiez by mozno nebolo zle ztazit podmienky na ziskanie Boss pokladu pretoze teraz to vyberie skupinka 2-3 hight lvl bez vetsich problemov ked vedia ako.....
Mozno keby sa upravili priserky a cele sa to nejak stazilo mohli by tam byt lepsie veci......
Alebo urbit jeden Dungeon Kde by bola na jeho najhlbsom konci strazena nejhorsimi obludami ake si viete predstavit truhlica od ktorej kluc by mala boss priserka a po jej zabiti by znej vypadol...atd....
Mno zlatak vyberie aj schopny zlodej osamote
Kazdopadne ako vravite, nemozete cakat lepsie poklady / veci, ked vsetky boss poklady (funkcne) vyberie parta s prehladom za hodinu a to moze opakovat cely den ...
#13
Odesláno 04.01.2006 17:32
#14
Odesláno 04.01.2006 18:00


#15
Odesláno 04.01.2006 18:11

Mno lubi sa mi ten navrh, co pisal Zpirit, ze by na ten artefakt bolo treba ten kamen hrdinov, kazdy by mal tak presne jednu moznost nechat si vyrobit taky predmet. Takze posladna otazka je kedy sa to objavi v module ?

#17
Odesláno 04.01.2006 19:50
#18
Odesláno 04.01.2006 20:06
#19
Odesláno 04.01.2006 20:08
#20
Odesláno 04.01.2006 20:12
Já bych byl pro snížení pravděpodobnosti nálezu čehokoliv v truhlách.

Maugrim, t.j. ten co už má nahrabáno dost

#21 Host_zpirit_*
Odesláno 04.01.2006 20:30
#22
Odesláno 04.01.2006 20:47
#23
Odesláno 04.01.2006 21:00
Stará dáma nás navždy opustila a tá nová neprišla s ničím prevratným. Starý craft sa vďaka podpisovaniu pomaly vytráca a ten nový neponúka nič svetoborného. Bohužial, ani boss poklady neponúkajú možnosti nájdenia unikátnych predmetov.
Tak ma napadlo ako by sa fádnosť toho, že budeme pomaly ale isto všetci chodiť v uniformách zmeniť.
Čo takto keby každý jeden z craftmanov, ktorý dosiahne najvyššiu hodnosť vo svojom remesle mohol raz ! za svoj život vyrobiť artifakt. Túto možnosť by mal kováč, krajčir, zlatník a lukár. Horníci, Šípari, Koželuhovia a Alchymisti by túto možnosť nemali pretože v ich prípade ide o spotrebný materiál.
Na výrobu artefaktu by remesleník potreboval väčší obnos peňazí + špeciálnu ingredienciu. Najdôležitejším faktorom by ale bolo to, že remeselník by nevedel, čo vyrobí. Určil by len základný druh : napr. meč, opasok, prsťeň atd. a generátor by náhodne vybral predmet z palety na to určenej. Čo by do určitej miery zamedzilo tomu aby remeselník tento predmet vyrobil pre niekoho účelne.
Je to len taká hrubá predstava, je zbytočné predstierať sem konkrétne predmety. Zaujíma len či, by sa to páčilo ako hráčom tak aj tvorcom.
Mno ma to len par problemov
- vo vacsine remesiel sa neda dostat na maximum skillu, ci uz kvoli neexistujucim materialom (hornik, kovar, zlatnik, krejci) alebo kvoli bugu (lukar)
- ako by si osetril vznik postav urcenych len na jedinu vec, rychlo pomocou supportu naskillovat craft a vyrobit ten unikatny item pre pomocnikov.
- a na zaver by ma zaujimal priklad toho unikatneho itemu - artefaktu, co keby si nejaky na ukazku popisal
#24 Host_zpirit_*
Odesláno 04.01.2006 21:25
#25
Odesláno 04.01.2006 21:34
No moznosti je hodne jednou z nich jsou on hit cast veci.
No na to ti mozem rovno odpovedat argumentom aky pouzivaju WB - zatazuje to server.
- ak by tie veci boli moc dobre, bude tu znacna nevola hracov - asi taka ako proti inym "lepsim" veciam, napr. staremu craftu, starej dame a podobne - objavi sa typicka zavist a kazdy (teda skoro kazdy aby bol Mantor spokojny

- pak je tu druha moznost, preco nespristupnit lepsie materialy craftu, co je asi jednoduchsie riesenie ako robit nejaky novy system so vsetkymi svojimi problemami a bugmi.
#26 Host_zpirit_*
Odesláno 04.01.2006 22:51
#27
Odesláno 04.01.2006 22:54
Mno ma to len par problemov
- vo vacsine remesiel sa neda dostat na maximum skillu, ci uz kvoli neexistujucim materialom (hornik, kovar, zlatnik, krejci) alebo kvoli bugu (lukar)
V tomto pripade bude ta vyska skillu potrebna pre vyrobenie takehoto artifaktu rovna maximalnej vyske skillu, ktora sa da dosiahnut.
- ako by si osetril vznik postav urcenych len na jedinu vec, rychlo pomocou supportu naskillovat craft a vyrobit ten unikatny item pre pomocnikov.
NA toto ti odpovedat neviem, nepoznam moznosti ktore nwn mechanika ponuka, ale ak by niekoho bavilo produkovat top crafterov, naviac nie uplne koser sposobom, len za ucelom ziskania tychto veci ( hoci by vobec nemal istotu ze sa ta vec niekomu z nich hodi ) tak by malo byt v moci DMiek taketo jednanie zastavit.
- a na zaver by ma zaujimal priklad toho unikatneho itemu - artefaktu, co keby si nejaky na ukazku popisal
Priklad : Bastard sword - Enhancement bonus : +5, Keen, bonus damage 1d6 cold, 1d6 fire
#30 Host_zpirit_*
Odesláno 04.01.2006 23:12
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních