
Dynamicky Quest
#1
Odesláno 20.11.2005 11:58
#2
Odesláno 21.11.2005 11:37

#3
Odesláno 21.11.2005 12:27
#4 Host_JPBrutal_*
Odesláno 21.11.2005 12:42
#6
Odesláno 21.11.2005 13:11
vypada to zajimave .. jen by me zajimalo jestli je vtom nejak zahrnuta zkusenost PC hrace .... aby jsi lowlevel neposilal pro predmety treba az do "dracih hor" !?
Je to tam zahrnute, ale zatim ne moc dobre, pokud nekoho napadne nejake zajimave reseni pls napiste. (myslim tim algoritmus na vypocet XP odmeny pro hrace za splneni questu)
#7
Odesláno 21.11.2005 13:20
vypada to zajimave .. jen by me zajimalo jestli je vtom nejak zahrnuta zkusenost PC hrace .... aby jsi lowlevel neposilal pro predmety treba az do "dracih hor" !?
Je tam velmi promysleny system lokalnich promenych, tzv flagu. Takze je to osetrene tak ze ta PC ktere byl quest zadan musi osobne spustit spoust v lokaci ktera ji byla pri questu zadana, jinak se v dialogu nezobrazi vetev s odmenou.
Je mozne ze jsem nejako diru nezalepil, ale pokud tam je tak mi ji jiste brzo ShaDoOoW objevi (pls ShaDoOoW mrkni na to a dej mi bugresistant certifikat)
#8 Host_harph_*
Odesláno 23.11.2005 12:52
Ak vas to zaujima, tu je v.0.0.1 dokumentacie k systemu perzistentnych questov, ktory sa pravdepodobne bude pouzivat na jednom nemenovanom module ^^ Ale nie je to system ktory generuje nahodne questy ako Jindrov, ide hlavne o framework na ktorom sa budu stavat perzistentne questy... spustanie, vyhodnocovanie, obmedzovanie, komunikacia s databazou atd.
http://harph.fiitkar..._lib_quests.pdf
#9 Host_ShaDoOoW_*
Odesláno 23.11.2005 14:39
Příspěvek upravil ShaDoOoW: 23.11.2005 14:44
#10 Host_En.Kidu_*
Odesláno 23.11.2005 14:56

#11 Host_zpirit_*
Odesláno 04.12.2005 21:35
#12
Odesláno 04.12.2005 21:57
#13 Host_zpirit_*
Odesláno 04.12.2005 23:04
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních