Skočit na obsah


Fotka

Dynamicky Quest


  • Please log in to reply
12 odpovědí na toto téma

#1 Jindragon

Jindragon

    Starší učeň

  • Kronikář
  • PipPipPip
  • 206 Příspěvků:

Odesláno 20.11.2005 11:58

Brzo vyjde novy Quest system pro perzistentni svety.
Vice na forum Validie
  • 0

#2 Jindragon

Jindragon

    Starší učeň

  • Kronikář
  • PipPipPip
  • 206 Příspěvků:

Odesláno 21.11.2005 11:37

No neda me to a musim se tu pochvalit. Dynamicky Quest mam hotov a funguje presne jak jsem chtel. Jeste udelam par uprav + popis (dokumentaci) a poskytnu ke stazeni. Tesim se na vase pripominky :innocent2:
  • 0

#3 Chuanetta

Chuanetta

    Cechmistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2072 Příspěvků:

Odesláno 21.11.2005 12:27

Ja si to precetla a moc se mi to libi.
  • 0

#4 Host_JPBrutal_*

Host_JPBrutal_*
  • Host

Odesláno 21.11.2005 12:42

vypada to zajimave .. jen by me zajimalo jestli je vtom nejak zahrnuta zkusenost PC hrace .... aby jsi lowlevel neposilal pro predmety treba az do "dracih hor" !?
  • 0

#5 Jindragon

Jindragon

    Starší učeň

  • Kronikář
  • PipPipPip
  • 206 Příspěvků:

Odesláno 21.11.2005 13:10

Alfa verze

chystam dalsi upravy
  • 0

#6 Jindragon

Jindragon

    Starší učeň

  • Kronikář
  • PipPipPip
  • 206 Příspěvků:

Odesláno 21.11.2005 13:11

vypada to zajimave .. jen by me zajimalo jestli je vtom nejak zahrnuta zkusenost PC hrace .... aby jsi lowlevel neposilal pro predmety treba az do "dracih hor" !?

Zobrazit příspěvek


Je to tam zahrnute, ale zatim ne moc dobre, pokud nekoho napadne nejake zajimave reseni pls napiste. (myslim tim algoritmus na vypocet XP odmeny pro hrace za splneni questu)
  • 0

#7 Jindragon

Jindragon

    Starší učeň

  • Kronikář
  • PipPipPip
  • 206 Příspěvků:

Odesláno 21.11.2005 13:20

vypada to zajimave .. jen by me zajimalo jestli je vtom nejak zahrnuta zkusenost PC hrace .... aby jsi lowlevel neposilal pro predmety treba az do "dracih hor" !?

Zobrazit příspěvek


Je tam velmi promysleny system lokalnich promenych, tzv flagu. Takze je to osetrene tak ze ta PC ktere byl quest zadan musi osobne spustit spoust v lokaci ktera ji byla pri questu zadana, jinak se v dialogu nezobrazi vetev s odmenou.

Je mozne ze jsem nejako diru nezalepil, ale pokud tam je tak mi ji jiste brzo ShaDoOoW objevi (pls ShaDoOoW mrkni na to a dej mi bugresistant certifikat)
  • 0

#8 Host_harph_*

Host_harph_*
  • Host

Odesláno 23.11.2005 12:52

hmm, kedze na niecom podobnom prave pracujem, tak na to doma pozriem ;)

Ak vas to zaujima, tu je v.0.0.1 dokumentacie k systemu perzistentnych questov, ktory sa pravdepodobne bude pouzivat na jednom nemenovanom module ^^ Ale nie je to system ktory generuje nahodne questy ako Jindrov, ide hlavne o framework na ktorom sa budu stavat perzistentne questy... spustanie, vyhodnocovanie, obmedzovanie, komunikacia s databazou atd.

http://harph.fiitkar..._lib_quests.pdf
  • 0

#9 Host_ShaDoOoW_*

Host_ShaDoOoW_*
  • Host

Odesláno 23.11.2005 14:39

Mrknu se ti na to ostatně asi i použiju :) páč bych něco podobného brzy udělal mám na proměnné už téměř vše výhodou je použití 1 či 2 scriptů. Zatím mě teda nic nenapadá asi proto, že přemýšlím o jiném bugu a ten mě pěkně ... drží se v modulu jak virus :D. A asi konečně vydám ten mlj systémek...

Příspěvek upravil ShaDoOoW: 23.11.2005 14:44

  • 0

#10 Host_En.Kidu_*

Host_En.Kidu_*
  • Host

Odesláno 23.11.2005 14:56

Ja osobne bych to resil jinak, nez Jindra. Prijde mi to moc slozity. Ale testoval jsem to s nim a funguje mu to dobre. :clover:
  • 0

#11 Host_zpirit_*

Host_zpirit_*
  • Host

Odesláno 04.12.2005 21:35

Byla by skoda nepochlubit se s tim na nwnvaultu.
  • 0

#12 Jindragon

Jindragon

    Starší učeň

  • Kronikář
  • PipPipPip
  • 206 Příspěvků:

Odesláno 04.12.2005 21:57

Jeste to neni hotove a musel by to nekdo pak prelozit.
  • 0

#13 Host_zpirit_*

Host_zpirit_*
  • Host

Odesláno 04.12.2005 23:04

Tak to rekni ascimu ten umi anglicky lip jak anglani.
  • 0




0 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních