
Uprava devastu?
#1
Odesláno 11.11.2005 12:53
Devast by nezabijel, jen by zpusobil normalni kriticke zraneni + bonusove zraneni dle tabulky*
*tabulka
cisla nejsou az tak dulezita, ale vychazelo by se ze zakladni zbrane, kterou je longsword. U tohoto mece by to davalo presne dany dmg navic(uz se nijak nenasobi, jen pricte), rekneme +50dmg(cislo neni dulezite, muselo by se doladit ve vztahu s NPC). Mensi zbrane (napr scimitar) by meli toto dmg mensi, kukri jeste mensi, naopak obourucne zbrame by meli toto dmg vetsi.
(snad to je pochopitelne)
Soucasne s tim udelat facelifting NPCckam - pridat na zivotech a ubrat nejake AC. A HLAVNE snizit savy na Fortitude, at se nam uplatnuji i kouzla.
UPOZORNUJU ze cisla ohledne dmg si cucam z prstu, to by se doladilo.
#2 Host_Quixote_*
Odesláno 11.11.2005 13:03

Inak som za upravu devastu, ale nie takymto sposobom. Mam vypracovany vlastny, ktory neviem zrealizovat.
To SE u tych NPC bude robit kto?
#3
Odesláno 11.11.2005 13:09
#4 Host_gGeorg_*
Odesláno 11.11.2005 13:15
Je to lepsi nez davat plane nadeje na neco co se letos neuskutecni.
#5
Odesláno 11.11.2005 13:18
Varim z vodyS upravou devastu je tak trochu problem, pretoze ten feat nejde upravit priamo v nejakom scripte.

Pokud nejde upravit ve scriptu (myslela jsem si ze to jde), je to maler

Pokud by slo jen o upravu NPC (ne vytvoreni vymakanych NPC) tak bych si cas klidne nasla. Ale ne hnedka. Cca po vanocich v tom nevidim problem.
#6
Odesláno 11.11.2005 13:20
#7 Host_Dumgar_*
Odesláno 11.11.2005 13:42
#8 Host_Linnah_*
Odesláno 11.11.2005 14:28
áno priznávam teraz zo mňa hovoria emócie

#9
Odesláno 11.11.2005 14:39

#10 Host_trexy_*
Odesláno 11.11.2005 14:41
ať to postavy tak nedecimuje :)

#12 Host_Thorik_*
Odesláno 11.11.2005 14:53

#13 Host_Dumgar_*
Odesláno 11.11.2005 14:53
Kdyby kouzla primo nezabijely, bylo by to fajn.Kdyby devast přímo nezabíjel bylo by to fajn.
Pro rejaply upozornuju, ze jsem nikdy devast nemel a s ostatnima postavama nez Dumgarem na nej i hojne umiral. Proste ale nechapu proc omezovat plechovkam to malo co maj dobry.
To ze jsou spatny NPC je podle me vec zcela jina a dalsim omezenim se to nespravi. Tim, ze by mel devast davat jenom zraneni navic by byl na roven pomalu sneakovani. S tim, ze to sneak dam kazdy kolo x-krat a devast jednou za uherskej rok. O tom co si potrebuju naklikat abych mel sneak vs. devast ani nemluve.
#14 Host_Charlotte_*
#15 Host_ShaDoOoW_*
Odesláno 11.11.2005 17:17
#16
Odesláno 11.11.2005 17:26
Příspěvek upravil licrydis: 11.11.2005 17:26
#17 Host_Shadow Masak_*
Odesláno 11.11.2005 17:31
Příspěvek upravil Shadow Masak: 11.11.2005 17:38
#18
Odesláno 11.11.2005 18:15
Praveze elitakovi ani nestihnes dat devast lebo vdaka jeho zranitelnosti na secne tam lietaju take supy, ze sa pri kritikali ten devast ani nemusi ratat. Ak samozrejme nie si boxovaci pytlik co ma problemy udriet ...Když zrusíte devast tak bude dost problem zabit takove potvory jako elitaky. Kazdy neni WM a nedava rany nad 100 aby si to mohl dovolit. Stacilo by zrusit jednicku.

#19
Odesláno 11.11.2005 18:32
nemam devast ani nejsem WM a elitaci nejsou problem. a dost pochybuju ze pro dobryho valecnika i bez devastu by byly problem.Když zrusíte devast tak bude dost problem zabit takove potvory jako elitaky. Kazdy neni WM a nedava rany nad 100 aby si to mohl dovolit. Stacilo by zrusit jednicku.
Nevim, devast nemam rad, prijde me silene ultimatni, a to diky slabe vydrzi kterou ma moje postava. Ja bych si devast predstavoval jako neco u ceho mam aspon tak 50% - 70? na preziti. V soucasne dobe je to tak neco okolo 10 %.
Ale i tak to vidim spis na ponechani soucasneho stavu. Jedine ze by se nasla fakt nejaka pekna upravicka snadno realizovatelna.
#20
Odesláno 11.11.2005 18:37
#21
Odesláno 11.11.2005 18:40
#23 Host_Shadow Masak_*
Odesláno 11.11.2005 19:02
nemam devast ani nejsem WM a elitaci nejsou problem. a dost pochybuju ze pro dobryho valecnika i bez devastu by byly problem.
Nevim, devast nemam rad, prijde me silene ultimatni, a to diky slabe vydrzi kterou ma moje postava. Ja bych si devast predstavoval jako neco u ceho mam aspon tak 50% - 70? na preziti. V soucasne dobe je to tak neco okolo 10 %.
Ale i tak to vidim spis na ponechani soucasneho stavu. Jedine ze by se nasla fakt nejaka pekna upravicka snadno realizovatelna.
Jiste s Epik dodge elite nejsou problem, to znam, ale kdyz okolo tebe stoji skupinka a kazde kolo do tebe 2 buchnou protoze hodi 20 tak ti uberou oba i 40 hp.
Příspěvek upravil Shadow Masak: 11.11.2005 19:07
#24
Odesláno 11.11.2005 19:11
Na tento problém mi bylo asi před třemi měsící odpovězeno stylem "máš amulet v craftu, v ST jsou pláště a boostem cons si zvyšuješ foritude co ještě chceš...?"devast sa moze zdat silny, ak postavy maju problem zohnat equip s improved saving throw(fort) co maju, pac v krafte je to na 1 jedinom slote, v stromorade na 2 pre par classov. -> bieda.
Takže co by jste chtěli?
Ale je pravda že Utghar a prstýnek +5 fortitude se celkem hodí...
#25
Odesláno 11.11.2005 19:25
#26
Odesláno 11.11.2005 19:45
heh, zrovna jsem chtěl založit topic, že je NESMYSLNE, že mají třeba bazilišci výdrž 50 !!!! prostě je to nelogické.....vysoce specializovaný prskavec s banschee je nemá šanci dát (dá je v poho jinak, ale je to trochu hloupé)..proto si myslím že hlavně ty savy upravit....co se týká devastu...s množícími se okřídlenci s devastem 42+....ta změna asi přispěje k vyvaženosti, ale do tohoto až tak nevidímMam asi takovouto predstavu.
Devast by nezabijel, jen by zpusobil normalni kriticke zraneni + bonusove zraneni dle tabulky*
*tabulka
cisla nejsou az tak dulezita, ale vychazelo by se ze zakladni zbrane, kterou je longsword. U tohoto mece by to davalo presne dany dmg navic(uz se nijak nenasobi, jen pricte), rekneme +50dmg(cislo neni dulezite, muselo by se doladit ve vztahu s NPC). Mensi zbrane (napr scimitar) by meli toto dmg mensi, kukri jeste mensi, naopak obourucne zbrame by meli toto dmg vetsi.
(snad to je pochopitelne)
Soucasne s tim udelat facelifting NPCckam - pridat na zivotech a ubrat nejake AC. A HLAVNE snizit savy na Fortitude, at se nam uplatnuji i kouzla.
UPOZORNUJU ze cisla ohledne dmg si cucam z prstu, to by se doladilo.
#27
Odesláno 11.11.2005 19:45
... dejte rangerum sanci na zivot ... dejte na jejich plast +5 vydrz ... prosim!
#29
Odesláno 11.11.2005 19:59
Nebud tak zachmurenej, proste az s nim budes bojovat tak si predstav ze to je tezce epicky kolosalni bazilisek. Asi to moc nepomuze ale urcite ti to doda pocit z paradni bitvy.heh, zrovna jsem chtěl založit topic, že je NESMYSLNE, že mají třeba bazilišci výdrž 50 !!!! prostě je to nelogické.....vysoce specializovaný prskavec s banschee je nemá šanci dát (dá je v poho jinak, ale je to trochu hloupé)..proto si myslím že hlavně ty savy upravit....co se týká devastu...s množícími se okřídlenci s devastem 42+....ta změna asi přispěje k vyvaženosti, ale do tohoto až tak nevidím

#30 Host_Linnah_*
Odesláno 11.11.2005 20:10
Z beznych npc na demone, maju devast len lucistnici na severe v morlagu ( maju DC 26 len tak pre zaujimavost ) a okrem toho maju prvy utok tusim 28, takze to pre ziadneho pokrocilejsieho hraca nemoze byt problem. Potom je tu Dag, neohrozeny to strazca svatyne, ten ma devast trosku silnejsi, ale to asi tiez nebude az taky problem, ked vyberanie svatyne je na dennom poriadku ?
Takze Demona pvp server nie je, 99 % npc devast nema, takze ten devast chcete asi upravit, prave kvoli tym chudatkam npckcam, ktore na neho doplacaju. Ale ked tak rozmyslam, ved skoro vsetky npccka na ktorych sa da poriadne expit ... ( trposi v zlataku a ettinovia valecnici mi snad prepacia ) maju fort sejvy v nebeskych medziach, takze skutocne nerozumiem na co to bude dobre ?
Ale aby som si prihrial polievku, predpokladam, ze ked sa zmeni ten hraniciarov plast, a pribudnu nove veci z bonusmi na fort saves, coskoro sa objavi aj nejaky item s True Seeing vsak ?

0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních