Skočit na obsah


Fotka

pár dotazů


  • Please log in to reply
34 odpovědí na toto téma

#1 Garret

Garret

    Spammistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2219 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 11.10.2005 08:40

Moc se to nehodí do tohodle topiku, ale budiz.

1. Vcera jsem byl v DZ, a zjistil jsem ze Erynie (nebo jak se tem mrcham rika) nezranuji zadnym fyzickym zranenim, ale jen pozitivnim. Mam mitrhal rapir +5/+6 vs. evil, coz si myslim ze Erynie jsou evil. Ale oni pohltily vsechno fyzicke zraneni. To jako ty mrsky maji pohlceni zraneni az do +6? Jestli jo tak je to sila, nebyt toho ze tam byl se mnou mnich, tak nedam pomalu ani jednu skupinku, i kdyz driv to bylo v pohode (mel jsem kratky mec +5/+7 vs. evil). Nevím jestli se něco změnilo nebo ne, nebo jestli opravdu ty mrchy pohlcuji zraneni az do +6, ale pokud jo, pak nevim kdo si troufne do DZ, krome mnichu a naboostenich kleriku. Mozna kdybych daval damage kolem 40 ze vsechno nepohlti.

2. Mam chranice hranicare ktere davaji +7 zachrane hody na mysl ovlivnujici kouzla. Myslel jsem ze do mysl ovlivnujicich kouzel patri i strach, ale asi ne, protoze na vypisech se ty chranice vubec neprojevi. Je to tak ze strach je jina skupina?

3. Muzu si nejak spocitat zaklady savu na vuli, vydrz, a reflexy? Myslim jako z poctu lvl a vlastnosti.

Příspěvek upravil Garret: 11.10.2005 08:40

  • 0

#2 Valdo

Valdo

    Nacheatovano

  • Kronikář
  • PipPipPipPipPip
  • 877 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Vypalena vesnice

Odesláno 11.10.2005 08:56

1. Vcera jsem byl v DZ, a zjistil jsem ze Erynie (nebo jak se tem mrcham rika) nezranuji zadnym fyzickym zranenim, ale jen pozitivnim. Mam mitrhal rapir +5/+6 vs. evil, coz si myslim ze Erynie jsou evil. Ale oni pohltily vsechno fyzicke zraneni. To jako ty mrsky maji pohlceni zraneni az do +6? Jestli jo tak je to sila, nebyt toho ze tam byl se mnou mnich, tak nedam pomalu ani jednu skupinku, i kdyz driv to bylo v pohode (mel jsem kratky mec +5/+7 vs. evil). Nevím jestli se něco změnilo nebo ne, nebo jestli opravdu ty mrchy pohlcuji zraneni az do +6, ale pokud jo, pak nevim kdo si troufne do DZ, krome mnichu a naboostenich kleriku. Mozna kdybych daval damage kolem 40 ze vsechno nepohlti.

Povodny zamer autora bol ze budu mat Erynky 100% imunitu na fyzicke zranenie .... ako opak k tomu su constructy/beholder so 99% imunitou na kuzla = Nutnost party. Neviem ako je to ted ale uz po prvej uprave (ked dostali imku na kriticke) tam mal boojvnik bez mithrilu problemy .. terajsi stav je asi kvoli lukom, ktore tam boli vo velkej vyhode kedze su az +12 a to prerazilo vsetky pohltenia.

2. Mam chranice hranicare ktere davaji +7 zachrane hody na mysl ovlivnujici kouzla. Myslel jsem ze do mysl ovlivnujicich kouzel patri i strach, ale asi ne, protoze na vypisech se ty chranice vubec neprojevi. Je to tak ze strach je jina skupina?

No to som si vsimol aj ja, pak som to testoval a nejak to nefungovalo na ziadne kuzla co som skusal a podla mna mali byt mind-affecting.

3. Muzu si nejak spocitat zaklady savu na vuli, vydrz, a reflexy? Myslim jako z poctu lvl a vlastnosti.

Su na to tabulky v Grimoire, ale viac ti k tomu nepoviem, kedze tomu moc nechapem .. hlavne ako sa riesi multiclass a ktore savu su pre ktore povolanie hlavne a vedlajsie ... k tabulkovym hodnotam potom priratas prislusny modifier vlastnosti.
  • 0

#3 Ter Leeloo II

Ter Leeloo II

    Cechmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2528 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 11.10.2005 08:57

3. Muzu si nejak spocitat zaklady savu na vuli, vydrz, a reflexy? Myslim jako z poctu lvl a vlastnosti.

Zobrazit příspěvek

Grimoire > Tabulka Base Saves & Attacks for all Classes ( jinak zruha primarni saving throw stoupa o 1 za 2lvl povolani, neprimarni o 1 za 3lvl, nad 20lvl jiz oboje o 1 za 2lvl )
Do Fortitude se ti pricita Constitution modifier
Do Reflexu Dexterity modifier
Do Will Wisdom modifier
  • 0

#4 licrydis

licrydis

    Starší tovaryš

  • WB
  • PipPipPipPipPip
  • 980 Příspěvků:
  • Gender:Not Telling

Odesláno 11.10.2005 09:17

iba +6 pohltenie? ja by som tam dala aspon +8, lebo niektori maju +7 sutre v kamenoch.
(pardon, nemozem si pomoct :D)
inak myslite si ze erynie alebo zoldaci z morlagu su NPC urcene na to, aby boli zabite PC? su vyzvou pre hracov, alebo niecim, co sa silou mocou snazi zabranit tomu, aby tam niekto nebodaj siel expit, alebo nedajboze vyberat poklady?
  • 0

#5 Mantor

Mantor

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1109 Příspěvků:
  • Location:Bratislava
  • Interests:RPG hry, film, bojove umenia, scifi a fantasy literatura

Odesláno 11.10.2005 09:23

Su na to tabulky v Grimoire, ale viac ti k tomu nepoviem, kedze tomu moc nechapem .. hlavne ako sa riesi multiclass a ktore savu su pre ktore povolanie hlavne a vedlajsie ... k tabulkovym hodnotam potom priratas prislusny modifier vlastnosti.

Zobrazit příspěvek


da sa to spocitat lahko, treba si pozriet aky ma tvoj class primary saving throw , pre to platia tie vyssie cisla, pre ine tie nizsie. No a potom to spocitas podla classov ktore mas a zostackujes. Da sa to vycitat aj v Grimoaroch ale radsej mam tu tabulku co je v manuali k HOTU. Po lvl 20, sa uz pridava +1 ku kazdemu savu kazdy parny character lvl.
  • 0

#6 Freppi Nerisen

Freppi Nerisen

    Starší tovaryš

  • Hráč
  • PipPipPipPipPip
  • 708 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 11.10.2005 09:30

Class Base Saves
Level Low/High

1 +0/+2
2 +0/+3
3 +1/+3
4 +1/+4
5 +1/+4
6 +2/+5
7 +2/+5
8 +2/+6
9 +3/+6
10 +3/+7
11 +3/+7
12 +4/+8
13 +4/+8
14 +4/+9
15 +5/+9
16 +5/+10
17 +5/+10
18 +6/+11
19 +6/+11
20 +6/+12

Pří počitání savů u multiclassu se jednoduše sečtou hody za všechny povolani do 20lvl. Třeba 10 paladin 1 sorc 9 rdd má (F/R/W) 7/3/3 za paladina 0/0/2 za sorce a 6/3/6 za rdd celkove hody jsou 13/6/11. + opravy za cons,dex a wis.
  • 0

#7 Freppi Nerisen

Freppi Nerisen

    Starší tovaryš

  • Hráč
  • PipPipPipPipPip
  • 708 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 11.10.2005 09:33

inak myslite si ze erynie alebo zoldaci z morlagu su NPC urcene na to, aby boli zabite PC? su vyzvou pre hracov, alebo niecim, co sa silou mocou snazi zabranit tomu, aby tam niekto nebodaj siel expit, alebo nedajboze vyberat poklady?

Zobrazit příspěvek

Boss poklad v dz je přece buglý a tyhle npc jsou dělané metodou: zvyšené statistiky xp stejné jako před zvýšením...
  • 0

#8 Mantor

Mantor

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1109 Příspěvků:
  • Location:Bratislava
  • Interests:RPG hry, film, bojove umenia, scifi a fantasy literatura

Odesláno 11.10.2005 09:35

no a pre poriadok tabulka s high and low saves je v HOTU_ENG manuale na strane 56, v Grimoaroch pri popise povolania je polozka "Primary Saving Throw(s):"
  • 0

#9 Mantor

Mantor

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1109 Příspěvků:
  • Location:Bratislava
  • Interests:RPG hry, film, bojove umenia, scifi a fantasy literatura

Odesláno 11.10.2005 09:44

Boss poklad v dz je přece buglý a tyhle npc jsou dělané metodou: zvyšené statistiky xp stejné jako před zvýšením...

Zobrazit příspěvek


no niekto tu spominal, ze DZ malo byt myslene ako najtazsi dungeon na demone, mozno preto tie upravy. Ono vyvyja sa vybava , vyvijaju sa aj NPC. Predsa len po znovuzavedeni damy a equipu s nedispelnutelnou imkou na mind, bolo stare DZ dost lahke...teda ak nemal beholder nahodou brutalne stastie. Moj osobny subjektivny nazor na boss poklady je, ze by mali byt naozaj vyzvou, tzn. nedaju su vyberat mechanicky v par osobach kazdy respawn co mozno na Demone je aj realizovane, neviem to posudit lebo som bol doteraz na jednom a ten sme 3 vybrali naozaj jednoducho a to som tam ja bol iba do poctu :-)
  • 0

#10 OndarenkO

OndarenkO

    Starš

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 295 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 11.10.2005 10:22

terajsi stav je asi kvoli lukom, ktore tam boli vo velkej vyhode kedze su az +12 a to prerazilo vsetky pohltenia.


na strelnych zbranich ja +AB, coz neni to same co +enhance ne?
  • 0

#11 Mantor

Mantor

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1109 Příspěvků:
  • Location:Bratislava
  • Interests:RPG hry, film, bojove umenia, scifi a fantasy literatura

Odesláno 11.10.2005 10:24

na strelnych zbranich ja +AB, coz neni to same co +enhance ne?

Zobrazit příspěvek

no nemalo by byt, ale Valdo tvrdil , ze to testoval a fungovalo to ako enhance
  • 0

#12 OndarenkO

OndarenkO

    Starš

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 295 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 11.10.2005 10:46

no nemalo by byt, ale Valdo tvrdil , ze to testoval a fungovalo to ako enhance

Zobrazit příspěvek


To asi ne. Pouzivam +10 kratky luk, jilm-zelezo a jsem schopny dat i dmg pod 10..
  • 0

#13 Garret

Garret

    Spammistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2219 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 11.10.2005 11:04

Takze jestli dobre pocitam tak bych u postavy 15 ranger / 10 SD / 5 zlodej, pokud na 20 lvl mela 15 rg / 4 SD /1 zlodej tyto savy:

10/11/6 F/R/W

Do 30 lvl se prictou ke kazdymu 5 bodu protoze za kazdy 2 lvl nad 20 lvl dostanu jeden bod.

15/16/11 + bonusy z vlastnosti +2/+5/+2

Tzn.

17/21/13 konecne savy bez vsech predmetu atd.

Je to tak?
  • 0

#14 Valdo

Valdo

    Nacheatovano

  • Kronikář
  • PipPipPipPipPip
  • 877 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Vypalena vesnice

Odesláno 11.10.2005 11:09

To asi ne. Pouzivam +10 kratky luk, jilm-zelezo a jsem schopny dat i dmg pod 10..

Zobrazit příspěvek


Nefunguje to ako enhance pri zbrani .. teda neni to +10 AB a +10 Dmg, ale to +10 AB je shopne prerazit pohltenie narozdiel od rukavic mnicha ... ak to nebolo upravene v nejakom patchi za poslednu dobu
  • 0

#15 Valdo

Valdo

    Nacheatovano

  • Kronikář
  • PipPipPipPipPip
  • 877 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Vypalena vesnice

Odesláno 11.10.2005 11:18

no niekto tu spominal, ze DZ malo byt myslene ako najtazsi dungeon na demone, mozno preto tie upravy. Ono vyvyja sa vybava , vyvijaju sa aj NPC. Predsa len po znovuzavedeni damy a equipu s nedispelnutelnou imkou na mind, bolo stare DZ dost lahke...teda ak nemal beholder nahodou brutalne stastie. Moj osobny subjektivny nazor na boss poklady je, ze by mali byt naozaj vyzvou, tzn. nedaju su vyberat mechanicky v par osobach kazdy respawn co mozno na Demone je aj realizovane, neviem to posudit lebo som bol doteraz na jednom a ten sme 3 vybrali naozaj jednoducho a to som tam ja bol iba do poctu :-)

Zobrazit příspěvek


Ono poklad v DZ ani neni tak tazky v sile npc, ani v strate casu ale v tom ze tam riskuje zbran a rukavice na zelezo(koza, drevo)zrutoch. Freppi chcela asi naznacit, ze za zabitie tamojsich zenskych obyvateliek je rovnako expov ako v minulosti, ked padali pri prvom devaste jedna zadruhou :-D.
Bolo by to pekne keby boli rozdelene pokladove a expiace lokacie, potom by si mohol hovorit ktore npc su na expy a ktore na obranu avsak na Demone je tak malo miesta na expenie hlavne pre vyssie lvl, ze si tu taky luxus dovolit nemozeme. Bolo by pekne mat nejaky 5 poschodovy dungeon len pre poklad, plny npc ale skus to urobit, a pak este obhajit pred panom Očista :biggrin:
  • 0

#16 bigbythewise

bigbythewise

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 304 Příspěvků:

Odesláno 11.10.2005 21:51

Myslel jsem ze do mysl ovlivnujicich kouzel patri i strach, ale asi ne, protoze na vypisech se ty chranice vubec neprojevi. Je to tak ze strach je jina skupina?

Zobrazit příspěvek

Fear logicky do mind-affecting nepatri, tohle funguje vcelku presne podle DnD...
  • 0

#17 Garret

Garret

    Spammistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2219 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 11.10.2005 22:27

Fear logicky do mind-affecting nepatri, tohle funguje vcelku presne podle DnD...

Zobrazit příspěvek

logicky? no ja vim ze tobe se sevre rit kdyz se podivas na zombie, lae vsechno se odehrava v tve mysli. :biggrin:
  • 0

#18 Lord Mate

Lord Mate

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 390 Příspěvků:

Odesláno 11.10.2005 23:25

tady mate jednu moc peknou studii


Leveling and Charts

In the course of adventuring, role-playing, and solving mysteries, characters in Neverwinter Nights will gain experience and eventually advance in levels. When a Character acquires enough experience points (XPs) to raise a level, they will receive a message indicating as such as well as a reminder on screen since the player may not have the time to actually apply that level at the time it is gained so will have to do it when there is no immediate danger later. As a character advances in level, along with increases to Hit Points (HPs), Skill Points , and special Class Features (like Spellcasting, Uncanny Dodge, and Monk's Armor Class bonuses) their Saving Throws, Base Attack Bonus (BAB), maximum Skill Rank, sometimes number of Feats, and even even more rare, their Attribute Scores themselves increase. These things aren't directly tied to class (although many are indirectly tied to class like BAB and what's a Cross-Class and what's a Class skill), but are tied to Character Level or combined Classes Level. Because each of these are unique in the way they are handled, I'll first give the chart of how they progress and then explain how each is handled in game.
Chart of Level Bonuses:
Level

XPs to Reach
Base Save Bonus Warrior BAB Average BAB Mage BAB Monk US BAB Class Skill Max C-C Skill Max Feats Stat Inc.
1st 0 +0/+2 +1 +0 +0 +0 4 2 1st
2nd 1,000 +0/+3 +2 +1 +1 +1 5 2
3rd 3,000 +1/+3 +3 +2 +1 +2 6 3 2nd
4th 6,000 +1/+4 +4 +3 +2 +3 7 3 1st
5th 10,000 +1/+4 +5 +3 +2 +3 8 4
6th 15,000 +2/+5 +6/+1 +4 +3 +4/+1 9 4 3rd
7th 21,000 +2/+5 +7/+2 +5 +3 +5/+2 10 5
8th 28,000 +2/+6 +8/+3 +6/+1 +4 +6/+3 11 5 2nd
9th 36,000 +3/+6 +9/+4 +6/+1 +4 +6/+3 12 6 4th
10th 45,000 +3/+7 +10/+5 +7/+2 +5 +7/+4/+1 13 6
11th 55,000 +3/+7 +11/+6/+1 +8/+3 +5 +8/+5/+2 14 7
12th 66,000 +4/+8 +12/+7/+2 +9/+4 +6/+1 +9/+6/+3 15 7 5th 3rd
13th 78,000 +4/+8 +13/+8/+3 +9/+4 +6/+1 +9/+6/+3 16 8
14th 91,000 +4/+9 +14/+9/+4 +10/+5 +7/+2 +10/+7/+4/+1 17 8
15th 105,000 +5/+9 +15/+10/+5 +11/+6/+1 +7/+2 +11/+8/+5/+2 18 9 6th
16th 120,000 +5/+10 +16/+11/+6/+1 +12/+7/+2 +8/+3 +12/+9/+6/+3 19 9 4th
17th 136,000 +5/+10 +17/+12/+7/+2 +12/+7/+2 +8/+3 +12/+9/+6/+3 20 10
18th 153,000 +6/+11 +18/+13/+8/+3 +13/+8/+3 +9/+4 +13/+10/+7/+4/+1 21 10 7th
19th 171,000 +6/+11 +19/+14/+9/+4 +14/+9/+4 +9/+4 +14/+11/+8/+5/+2 22 11
20th 190,000 +6/+12 +20/+15/+10/+5 +15/+10/+5 +10/+5 +15/+12/+9/+6/+3 23 11 5th

Level refers to the to Character Level for XPs, Skill Max, Feats, and Stat Increase (Stat Inc.). Level is the Class Level in regards to Base Save Bonus and BABs (more on that in their sections).

XPs to Reach: Experience Points in NWN is kept as a Character field. This means that the Character accrues XP, not each Class (as was the case in older D&Ds). When a Character earns enough XPs to reach the next level, they raise a Character Level. When raising in character level, the player First chooses what class the character applies this level to. This can be a class that the character has already developed in or a completely new class (to a maximum of three classes in NWN). Thus, as Darrin the Dwarf (so far, a Level 2 Fighter) reaches 3,000 XPs, he has the option to take a 3rd level of Fighter or he could take a completely new class like Cleric which would be at level 1 (thus making him a 3rd level character - Fighter 2/Cleric 1).

Base Save Bonus: This is given two listings. The first refers to secondary saving throws and the second refers to primary saving throws (see the individual classes for which is which for each). For example, the Druid class has Fortitude and Will as primary saves, and Reflex as secondary saves. Thus, a level 4 Druid would have a Base Save Bonus (before all other modifiers) to Fortitude and Will Saving Throws of +4, while his Reflex Saving Throws would only be at +1. Base Save Bonus works differently than some of the other features because it is Class determined. The saving throw bonuses for any character is first measured by finding the appropriate Save Bonus for that Class at that Classes level (not the Character's Level). So, for further example, lets return to our Druid. He earns enough XPs to reach level 5 on his next adventure and earns a new level. This time, he decides he wants a level of Barbarian making him a 5th level character (Druid 4/Barbarian 1). His Druid Base Save Bonus is still +1 Reflex and +4 Fortitude & Will (at level 4). Now, he also has Barbarian Saves at level 1 which has Fortitude Primary (+2) and Reflex & Will secondary (+0). His total Base Saves Bonus then would be the totals of the two classes making them +6 Fortitude Saves, +4 Will Saves, and +1 Reflex Saves.

Warrior Base Attack Bonus: This is the BAB for the Warrior Classes - Barbarian, Fighter, Paladin, and Ranger. Multiple listings in the field indicates additional attacks per round that the character can take (i.e.: a level 7 Ranger takes 2 attacks per full round - a full round being a round where the character doesn't perform some other action). The Base Attack Bonus for each attack is listed for each in order (noting that 2nd attacks are -5 off the first attack and 3rd attacks are -10, etc). Like Base Save Bonus, Base Attack Bonus works at the Class level, not character level. A multi-classed character find the totals for each class and adds them together BUT it is important to note that that this addition only takes place on the First Field. Thus, a 12th level character that is 9 Fighter/3 Rogue would add together the +9 for Fighter BAB and the +2 for Rogue BAB giving them +11 BAB total. When combining BAB for multi-class characters, add that first field together for each to get the total BAB then look to see how that applies to # of Attacks. In this case, no matter what BAB chart you find it on, +11 expands out to 3 attacks at +11/+6/+1. It is also important to note that any modifiers due to Strength, Dexterity, feat, magic item, etc., does not affect the number of attacks a character gets. Only the BAB can determine that.

Average Base Attack Bonus: This is the BAB for the Average Attack Classes - Bard, Cleric, Druid, Monk, and Rogue. See the Warrior Base Attack Bonus for rules on how multi-classing and multiple attacks are applied from this number.

Mage Base Attack Bonus: This is the BAB for the Mage Classes - Sorcerer and Wizard. See the Warrior Base Attack Bonus for rules on how multi-classing and multiple attacks are applied from this number.

Monk Unarmed Strike Base Attack Bonus: Monks have an exception to the rule of Base Attack Bonus determination when they use Unarmed Strike or attack wielding a Monk Weapon (Kama, Nunchaku, or Siangham). Those use the Monk's UA BAB chart for determining # of attacks and attack bonus. Another important distinction is that other class's BAB does not affect the Monk's UA BAB. Thus, a 7th level character of Monk 4/Cleric 3 would only have an Unarmed BAB of +3 and would not add in the Cleric's BAB of +2 to their unarmed strikes. The Monk, however, gets a faster progression for # of attacks (-3 difference per attack rather than -5). The rules for how the # of attacks is that same as BAB - determined before any other modifier from anything else is applied.
  • 0

#19 Host_Linnah_*

Host_Linnah_*
  • Host

Odesláno 12.10.2005 08:14

Moj osobny subjektivny nazor na boss poklady je, ze by mali byt naozaj vyzvou, tzn. nedaju su vyberat mechanicky v par osobach kazdy respawn co mozno na Demone je aj realizovane, neviem to posudit lebo som bol doteraz na jednom a ten sme 3 vybrali naozaj jednoducho a to som tam ja bol iba do poctu :-)

Zobrazit příspěvek



Ano Mantor mas pravdu Boss poklad by mal byt skutocne vyzvou pre celu partu ale nasledne by to chcelo upravit loot, aby odmenou neboli tak "excelentne" predmety ako niekde uvadzala Freppi... ale nieco co za tu vyzvu stoji ... to je zase moj subjektivny nazor
  • 0

#20 Host_Thorik_*

Host_Thorik_*
  • Host

Odesláno 12.10.2005 12:37

Ano Mantor mas pravdu Boss poklad by mal byt skutocne vyzvou pre celu partu ale nasledne by to chcelo upravit loot, aby odmenou neboli tak "excelentne" predmety ako niekde uvadzala Freppi... ale nieco co za tu vyzvu stoji ... to je zase moj subjektivny nazor

Zobrazit příspěvek

Podle me by meli jit boss poklady vybirat jen s partou alespon 4 lidi. Ale meli by byt vybratelne beznymi povolanimi a ne jen buildy, protoze tim nutis hrace volit postavu takovu, aby mela sanci na ten boss jit. Samozrejme nikdo nikoho nenuti na ten boss chodit ale.....zname to..proc jsou vsude ti okridlenci... :biggrin:
  • 0

#21 Ascayavion

Ascayavion

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1120 Příspěvků:
  • Location:Jabal Toubkal

Odesláno 12.10.2005 14:06

zname to..proc jsou vsude ti okridlenci... :biggrin:

Zobrazit příspěvek

1)nedostatok fantazie u hracov
2)paleta npc nie je zrovna najrozmanitejsia, postavy su tlacene do vysokeho AC viac ako by bolo vhodne pre "barevnost"

Mimochodom, co mas stale s tym skatulkovanim na buildy a nebuildy ?
  • 0

#22 Host_Zaki72_*

Host_Zaki72_*
  • Host

Odesláno 12.10.2005 16:06

Ano Mantor mas pravdu Boss poklad by mal byt skutocne vyzvou pre celu partu ale nasledne by to chcelo upravit loot, aby odmenou neboli tak "excelentne" predmety ako niekde uvadzala Freppi... ale nieco co za tu vyzvu stoji ... to je zase moj subjektivny nazor

Zobrazit příspěvek

Ja bych rekl, ze je normalni, ze se v pokladu da najit jak vec vyjimecne dobra, tak i jen par zlataku.
Chci se zeptat, jak dlouho trva projiti dungeonu az k pokladu?
  • 0

#23 Garret

Garret

    Spammistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2219 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 12.10.2005 20:47

2. Mam chranice hranicare ktere davaji +7 zachrane hody na mysl ovlivnujici kouzla. Myslel jsem ze do mysl ovlivnujicich kouzel patri i strach, ale asi ne, protoze na vypisech se ty chranice vubec neprojevi. Je to tak ze strach je jina skupina?

Zobrazit příspěvek


Takze.. jsem z toho jelen, podle me ty chranice maji pridavat i prosti ucinkum strachu, protoze mnich ma schopnost ktera mu dava imunitu proti mysl ovlivnujicim ucinkum, stejne tak opasek od damy ktery dava imunitu vuci mysl ovlivnujicim ucinkum dava taky imunitu na strach.
  • 0

#24 bigbythewise

bigbythewise

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 304 Příspěvků:

Odesláno 12.10.2005 20:53

logicky? no ja vim ze tobe se sevre rit kdyz se podivas na zombie, lae vsechno se odehrava v tve mysli. :biggrin:

Zobrazit příspěvek

To se ti sice snadno muze zdat, jenomze tohlento se rozlisuje, mindaffecting kouzla ovlivnuji tvoji mysl ucelne a primo, kdezto strach si vlastne zpusobis sam pokud nemas dostatecnou vydrz. Neplet si mysl a vnimani... :devil:
  • 0

#25 Host_Zaki72_*

Host_Zaki72_*
  • Host

Odesláno 12.10.2005 21:37

To se ti sice snadno muze zdat, jenomze tohlento se rozlisuje, mindaffecting kouzla ovlivnuji tvoji mysl ucelne a primo, kdezto strach si vlastne zpusobis sam pokud nemas dostatecnou vydrz. Neplet si mysl a vnimani... :biggrin:

Zobrazit příspěvek

Je ovsem zajimave, ze kdyz na sebe zakouzlim Kouzlo ochrana pred presvedcenim, ktere mj. dava i imunitu proti kouzlum pusobicim na mysl, tak me nevystrasi ani mumie ani drak. Faktem je, ze bez teto imunity hazis na vuli.

Příspěvek upravil Zaki72: 12.10.2005 21:38

  • 0

#26 Valdo

Valdo

    Nacheatovano

  • Kronikář
  • PipPipPipPipPip
  • 877 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Vypalena vesnice

Odesláno 12.10.2005 21:40

Chci se zeptat, jak dlouho trva projiti dungeonu az k pokladu?

Zobrazit příspěvek


2 z boss pokladov (svatina, zlatak) su tak na 15 minut vratane cesty tam a nazad + samotne vybranie pokladu ... boss poklad v D.Zla tazko posudit, kedze asi stale nefunguje a krypta 4 je na dlhsie.
  • 0

#27 Valdo

Valdo

    Nacheatovano

  • Kronikář
  • PipPipPipPipPip
  • 877 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Vypalena vesnice

Odesláno 12.10.2005 21:51

Podle me by meli jit boss poklady vybirat jen s partou alespon 4 lidi. Ale meli by byt vybratelne beznymi povolanimi a ne jen buildy, protoze tim nutis hrace volit postavu takovu, aby mela sanci na ten boss jit. Samozrejme nikdo nikoho nenuti na ten boss chodit ale.....zname to..proc jsou vsude ti okridlenci... :devil:

Zobrazit příspěvek

Mno ak sa spravi poklad lahsi .. pre slabsie postavy, aj tak to stale bude jednoduchsie pre silnejsie a to tu mnohym prekaza ... tak nechapem ako to chces riesit , ale mozno tam ggeorg pracuje na zazracnej funkcii PGBuild():
if (!PGBuild(oPlayer))
        // spawn pokladu
else
        kill(oPlayer);
No ale musim dat za pravdu ze tie poklady su tazke ... Valdo sa vobec nechyta a to ma kopu starych veci ktore tu mnohi povazuju za neco zazracne ... tak som si radsej spravil dalsiu postavu na vyberanie pokladov :biggrin: ..
  • 0

#28 Host_Zaki72_*

Host_Zaki72_*
  • Host

Odesláno 12.10.2005 22:06

2 z boss pokladov (svatina, zlatak) su tak na 15 minut vratane cesty tam a nazad + samotne vybranie pokladu ... boss poklad v D.Zla tazko posudit, kedze asi stale nefunguje a krypta 4 je na dlhsie.

Zobrazit příspěvek

15 minut je podle mne dost malo.

Na Kandelabrii je dung na hodinu real a v pokladu byvaji treba zbrane +5. A to je hodina real bez moznosti vyspani pro prskavky.
NPC: zelezni a jini golemove.

Pokud samotne vybrani pokladu trva dostatecne dlouho je pak i dost casu na respawn pokladu.
  • 0

#29 Valdo

Valdo

    Nacheatovano

  • Kronikář
  • PipPipPipPipPip
  • 877 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Vypalena vesnice

Odesláno 12.10.2005 22:08

15 minut je podle mne dost malo.

Na Kandelabrii je dung na hodinu real a v pokladu byvaji treba zbrane +5. A to je hodina real bez moznosti vyspani pro prskavky.
NPC: zelezni a jini golemove.

Pokud samotne vybrani pokladu trva dostatecne dlouho je pak i dost casu na respawn pokladu.

Zobrazit příspěvek


No malo to nepochybne je ale co narobime ... tiez si myslim ze taky 5 poschodovy dung. urceny len pre poklad by bol idealny, ale demona si to asi za dnesneho stavu dovolit nemoze .. To co sa da dnes najst v pokladoch odpoveda vydanej namahe / casu pri tom stravenom.
  • 0

#30 bigbythewise

bigbythewise

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 304 Příspěvků:

Odesláno 12.10.2005 22:26

Je ovsem zajimave, ze kdyz na sebe zakouzlim Kouzlo ochrana pred presvedcenim, ktere mj. dava i imunitu proti kouzlum pusobicim na mysl, tak me nevystrasi ani mumie ani drak. Faktem je, ze bez teto imunity hazis na vuli.

Zobrazit příspěvek

Je v tom docela zmatek :biggrin: , rozlisuje se mind-affecting effect a fear effect, nekdy muze byt ovsem fear effect zalozen na mind-affecting efektu :devil: NWN v tomhle nejde az tak daleko cili toto vpodstate spojuje do jednoho efektu, tzn. ze s imunitou na mind aff. ziskas i imunitu na fear, kdezto napriklad s predmetem v NWN s imunitou na fear ziskas imunitu jenom na fear. Co se tyce monster = vez ze normalne by te drak vystrasil jako maleho kluka, s mind aff. jeho fear schopnost nema nic spolecneho....tohle je zjednoduseni podle me za ucelem snizeni obtiznosti hry.
  • 0




1 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních