Skočit na obsah


Jak na to..., kamenny sochy


  • Please log in to reply
21 odpovědí na toto téma

#1 Host_gGeorg_*

Host_gGeorg_*
  • Host

Odesláno 16.08.2005 22:40

Postup na vytvoreni sochy.

1. Udelejte NPC.
2. Vyhodte mu vsechny scripty z eventu.
3. Ve volbe rychlosti pohybu mu dejte at stoji na miste.
4. V OnSpawn na neho hodte kouzlo stoneskin (ne greater).
5. Udelejte ho plot, nebo mu dejte sileny AC nebo resisty a hodne zivotu.
6. Dejte mi udolnost na kouzla az do lvl 9 (kvuli dispel).

Hotovo

Zobrazit příspěvek


  • 0

#2 Host_Quixote_*

Host_Quixote_*
  • Host

Odesláno 16.08.2005 22:41

Znie to jednoducho, ale ten bod 4 je mi zahadou.
  • 0

#3 Host_Mole_*

Host_Mole_*
  • Host

Odesláno 17.08.2005 07:24

Funguje to vubec? Ja to nikdy nezkusil :laugh:
  • 0

#4 Host_Axloth_*

Host_Axloth_*
  • Host

Odesláno 17.08.2005 11:12

jo, funguje, staci mu dat plot

bod 4 je ze do OnSpawn sriptu toho NPC das neco jako (varim z vody nepamatuju si to uz): ActionCastSpell(oNPC, stoneskin,...) pak naky promenny, kde se napr nastavuje doba trvani na permanent

onspawn script je napr u mouchy tse-tse, temnyho ettina, stinovejch psu atd...
  • 0

#5 Host_Quixote_*

Host_Quixote_*
  • Host

Odesláno 17.08.2005 12:33

Stale sa nechytam. Asi by som potreboval uplne podrobny navod na bod 4. Znamena to, ze vlastne by musel byt specialny novy kamenny skript, pre tuto NPC, ktory by sa vymenil za defaultny v properties NPC?
  • 0

#6 Host_Xaim_*

Host_Xaim_*
  • Host

Odesláno 17.08.2005 15:04

Presne tak, potrebujes tam jini script ktery da ten efekt.
  • 0

#7 Host_Axloth_*

Host_Axloth_*
  • Host

Odesláno 17.08.2005 15:57

spis ti staci pripsat jeden prostouckej radek do OnSpawn, ciste kvuli vzhledu, jen aby to nehybny NPC vypadalo jako sutr
  • 0

#8 Host_gGeorg_*

Host_gGeorg_*
  • Host

Odesláno 17.08.2005 23:50

Psat primo do onspawn je prasecina. Co tak OnUserDefined script ?
  • 0

#9 Host_Mole_*

Host_Mole_*
  • Host

Odesláno 18.08.2005 06:50

Psat primo do onspawn je prasecina. Co tak OnUserDefined script ?

Zobrazit příspěvek

Jasne, ale ted to musis Quixotovi vysvetlit :laugh:
  • 0

#10 Host_gGeorg_*

Host_gGeorg_*
  • Host

Odesláno 18.08.2005 07:06

Jsem taký dobrý, ze dam moznost se exibovat jinym.
  • 0

#11 Host_Axloth_*

Host_Axloth_*
  • Host

Odesláno 18.08.2005 07:57

me taky musis vysvetlit proc je prasecina psat do onspawn...
  • 0

#12 Host_gGeorg_*

Host_gGeorg_*
  • Host

Odesláno 18.08.2005 09:30

me taky musis vysvetlit proc je prasecina psat do onspawn...

Zobrazit příspěvek

OnSpawn by mel byt pro vsecky potvory jeden.

Pokud je treba naka odchylka tak na to je OUD.
Ostatne proto se i tak jmenuje OnUserDefined.
  • 0

#13 Host_Quixote_*

Host_Quixote_*
  • Host

Odesláno 18.08.2005 10:51

akoze, zacinate ma stvat :laugh:
  • 0

#14 Host_Mole_*

Host_Mole_*
  • Host

Odesláno 18.08.2005 11:35

Ja tam napsal OnSpawn, abych nikomu nemusel vysvetlovat OnUserDefined. Pro potrebu vetsiny to staci. Neni nutnost mit OnSpawn na vsech NPC stejnej.
Ale s tou priruckou pro scripty, ktera se tu nekde vali na netu a lexiconem to da dohromady kazdej.
  • 0

#15 Host_Quixote_*

Host_Quixote_*
  • Host

Odesláno 18.08.2005 11:53

Moze sem proste niekto napisat ten riadok kodu na kamennu sochu a navod k nemu kam ho strcit?
  • 0

#16 Host_zpirit_*

Host_zpirit_*
  • Host

Odesláno 23.08.2005 18:25

quixote stahni si script editor tam jednoduse naklikej co chces a pak z toho udelej onspawn treba lilac je takovej prijemnej na ovladani a mas ho k dispozici primo na strankach demony.
  • 0

#17 Host_zpirit_*

Host_zpirit_*
  • Host

Odesláno 23.08.2005 18:34

Ted sem nad tim tak nejak premyslel a napadlo me jak je to vlastne s otacenim postavy kdyz na ni kliknu?
  • 0

#18 Host_Zaki72_*

Host_Zaki72_*
  • Host

Odesláno 24.08.2005 16:49

Napada me tako vec, a co misto kouzla Kamenna kuze dat kouzlo Maso na kamen?
Treba se pak nebude tocit vubec :laugh:
  • 0

#19 Host_zpirit_*

Host_zpirit_*
  • Host

Odesláno 24.08.2005 19:37

no ja ani nevim jestly se tocily nezkousel jsem to je to takova teorie

maso na kamen je dobrej napad akorat nevim jestly existuje imka proti kamen na maso protoze je to vcelku pozitivni kouzlo:)

Příspěvek upravil zpirit: 24.08.2005 22:17

  • 0

#20 Host_zpirit_*

Host_zpirit_*
  • Host

Odesláno 20.09.2005 13:49

Odeslaný obrázek

Cumite co? :biggrin:
  • 0

#21 Host_Shini_*

Host_Shini_*
  • Host

Odesláno 20.09.2005 16:37

Nic moc, ty slipy to tezce nici.
  • 0

#22 Host_zpirit_*

Host_zpirit_*
  • Host

Odesláno 20.09.2005 20:45

Heh tak tomu rikas problem? Staci mu dat nejakou zbroj ve stejny barve.
  • 0




0 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních