Takto nejak to asi vyzeralo predtym, je tam upravene co vzniklo z diskusie v minulosti:
AC = 10 + dexterity_modifier (po obmedzeni z brnenia) + featy (armor skin) + tumble_ranks/5 (ranks je pocet bodov ktore si do skillu hodil pri lvlupe a nerataju sa bonusy z itemov ani z featov ako skill focus a epic skill focus) + MAX(deflection bonus z itemov a kuziel) + MAX(natural armor z itemov a kuziel) + SUM(dodge bonus z itemov a kuziel, ALE maximalne 20) + SUM(armor class = stit s bonusom, brnenie s bonusom, vlastnosti zvoleneho povolania - PM,Monk,RDD,...) + Expertiza (+5/+10 ak mas feat a zapnes ju) + wisdom_modifier( Monk AC Bonus )
Mage armor: +1 dodge, +1 deflection, +1 armor class, +1 natural
Epic Mage armor: +5 dodge, +5 deflection, +5 armor class, +5 natural
Tumble je typu dodge, ale NErata sa do celkoveho maxima 20, flat-footed postava straca aj tento bonus
Divine Shield je typu "dodge", takze sa stackuje do maximalnej velkosti 20 spolu s dalsimi "dodge" bonusmi
Ak si "flat-footed" prichadzas o dodge bonus (vratane AC ziskanezo zo skillu tumble) a AC z dexterity_bonusu (flatfooted si ked stojis a nebojujes/nekuzlis, ked robis pocas boja nieco "nebojove", napr. taunt, odomikanie, utekas z boja) - ak mas "Uncany dodge" tak prides len o dodge bonus.
Z bonusov na itemoch sa stackuje len dodge a to do max. cisla 20, pricom bonus na brneni je typu "AC Armor Modifier" a na stitoch "AC Shield Modifier".
PS: napr: chranice/bracers of armor maju typ ac - AC Armor Modifier a teda sa nestackuju s bonusom na brneni
Typy AC na itemoch:
AC Deflection Modifier: pláste, prilby, prstene, opasky, rukavice
AC Natural Modifier: amulety
AC Dodge Modifier: boty
AC Armor Modifier: brnenia, chránice
AC Shield Modifier: stity

AC - Armor Class (Obranne Cislo)
Započal
Valdo
, 05.08.05 22:45
Téma nemá žádné odpovědi
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních