Skočit na obsah


Upravy pravidiel Neverwinter Nights


  • Please log in to reply
9 odpovědí na toto téma

#1 Host_Kosh_*

Host_Kosh_*
  • Host

Odesláno 07.08.2005 13:20

Časť prvá - kúzla
poznámka: Uvedene zmeny plati i pro lektvary a svitky a dalsi itemy obsahujici tyto kouzla.

Zaklinacske/carodejove kuzla:

Bigby's Interposing Hand [x0_s0_bigby1]:
Duration: (Caster level / 4) + 2 rounds

Bigby's Forceful Hand [x0_s0_bigby2]
Duration: (Caster level / 4) + 2 rounds
Bullrush: ak je 1d20 + 8 vacsie, alebo rovne 1d20 + STR + Size Modifier, tak sa kuzlo podarii. Inak zlyha

Bigby's Grasping Hand [x0_s0_bigby3]
Duration: (Caster level / 4) + 2 rounds
Spell Resistance: Yes + druhy hod na SR. Ak je SR ciela + 1d20 vyssia ako 41 alebo padne 20, kuzlo neprebehne

Bigby's Clenched Fist [x0_s0_bigby4]
Duration: (Caster level / 4) + 2 rounds
Spell Resistance: Yes + druhy hod na SR. Ak je SR ciela + 1d20 vyssia ako 41 alebo padne 20, kuzlo neprebehne

Bigby's Crushing Hand[x0_s0_bigby5]
Duration: (Caster level / 4) + 2 rounds
Spell Resistance: Yes + druhy hod na SR. Ak je SR ciela + 1d20 vyssia ako 41 alebo padne 20, kuzlo neprebehne

Find Traps [NW_S0_FindTrap]
Funguje iba na pasce s DC<35 a v okruhu do 30 metrov

Knock [NW_S0_Knock]
Funguje iba na zamky s DC<35 a v okruhu 50 metrov

Polymorph Self [NW_S0_PolySelf]
Namiesto pixie je premena na vlka

Greater Sanctuary [x0_s0_ether]
Duration: 1round/caster level
Kuzlo je mozne zoslat iba raz za 4 minuty. Pokus zoslat kuzlo skor vzdy zlyha a kuzlo sa vyplytva.

Time Stop [nw_s0_timestop]
Duration: 3s + (1d3 * 6s)
Znovuseslani kouzla po uplynuti 1 minuty. Pokus zoslat kuzlo skor vzdy zlyha a kuzlo sa vyplytva.
- doesn't stop the caster or caster's familiar

Flame Weapon [X2_S0_FlmeWeap]
Target: Clen druziny - kuzlo sa zosle na zbran ktoru drzi v ruke
Duration: Turn / caster lvl

Zbraň se nezničí
Kouzlo lze seslat pouze na podepsané vybavení!
 

Greater Magic Weapon [X2_S0_GrMagWeap]
Target: Clen druziny - kuzlo sa zosle na zbran ktoru drzi v ruke

  • +1 pro lvly 1 - 6 
  • +2 pro lvly 7 - 13
  • +3 pro lvly 14 - 18
  • +4 pro lvly 19 - 24
  • +5 pro lvly 25+
Zbraň se nezničí
Kouzlo lze seslat pouze na podepsané vybavení!
 

Keen Edge [X2_S0_KeenEdge]
Target: Clen druziny - kuzlo sa zosle na zbran ktoru drzi v ruke
Duration: Turn / caster lvl

Zbraň se nezničí
Kouzlo lze seslat pouze na podepsané vybavení!
Při sesílání se provádí hod d20, pokud hodí 20 očarování je úspěšné.

 

Black Blade of Disaster

Změna: 

Nespawne se nezranitelný meč. Meč je nyní zranitelný, může umřít. Je ale velice odolný, má zesílený útok.

Meč ztratil vlastnost VORPAL. Meč místo toho má vlastnost zásah bleskem, která ignoruje jakoukoliv odolnost vůči elektřině.

Pokud meč umírá, způsobí kolem sebe výbuch.

Klericke kuzla:

Heal [NW_S0_Heal]
Cooldown: 60sec - bonus za odolnost * 5
Prijmuti kouzla heal pred uplynutim Cooldownu: vyleceni jen za tretinu maxima zivotu
Pokud sesila kouzlo postava, jez ma feat Heal_Domain, cooldown se nijak nebere v potaz


Raise Dead [NW_S0_RaisDead]
Ciel kuzla je omraceny na pocet kol rovnajuci sa urovni postavy

Ressurection [nw_s0_resserec]
Ciel kuzla je omraceny na pocet kol rovnajuci sa urovni postavy

Greater Sanctuary [x0_s0_ether]
Duration: 1round/caster level
Kuzlo je mozne zoslat iba raz za 4 minuty. Pokus zoslat kuzlo skor vzdy zlyha a kuzlo sa vyplytva.

Find Traps [NW_S0_FindTrap]
Funguje iba na pasce s DC<35 a v okruhu do 30 metrov

Darkfire [X2_S0_Darkfire]
Target: Clen druziny - kuzlo sa zosle na zbran ktoru drzi v ruke
Duration: Turn / caster lvl

Zbraň se nezničí
Kouzlo lze seslat pouze na podepsané vybavení!
 

Greater Magic Weapon [X2_S0_GrMagWeap]
Target: Clen druziny - kuzlo sa zosle na zbran ktoru drzi v ruke

  • +1 pro lvly 1 - 6 
  • +2 pro lvly 7 - 13
  • +3 pro lvly 14 - 18
  • +4 pro lvly 19 - 24
  • +5 pro lvly 25+
Zbraň se nezničí
Kouzlo lze seslat pouze na podepsané vybavení!
 

Magic Vestment [X2_S0_MagcVest]
Target: Clen druziny - kuzlo sa zosle na zbroj ktoru ma na sobe

  • +1 pro lvly 1 - 6 
  • +2 pro lvly 7 - 13
  • +3 pro lvly 14 - 18
  • +4 pro lvly 19 - 24
  • +5 pro lvly 25+
Zbraň se nezničí
Kouzlo lze seslat pouze na podepsané vybavení!
 

Harm [nw_s0_harm]
zranuje jen za 1/2 zivotu ,ale mrtvaky leci na plno.


Rangerske kuzla:

Polymorph Self [NW_S0_PolySelf]
Namiesto pixie je premena na vlka

Paladinske kuzla:

Greater Magic Weapon [X2_S0_GrMagWeap]
Target: Clen druziny - kuzlo sa zosle na zbran ktoru drzi v ruke

  • +1 pro lvly 1 - 6 
  • +2 pro lvly 7 - 13
  • +3 pro lvly 14 - 18
  • +4 pro lvly 19 - 24
  • +5 pro lvly 25+
Zbraň se nezničí
Kouzlo lze seslat pouze na podepsané vybavení!
 

Bardske kuzla:

Find Traps [NW_S0_FindTrap]
Funguje iba na pasce s DC<35 a v okruhu do 30 metrov

Greater Magic Weapon [X2_S0_GrMagWeap]
Target: Clen druziny - kuzlo sa zosle na zbran ktoru drzi v ruke

  • +1 pro lvly 1 - 6 
  • +2 pro lvly 7 - 13
  • +3 pro lvly 14 - 18
  • +4 pro lvly 19 - 24
  • +5 pro lvly 25+
Zbraň se nezničí
Kouzlo lze seslat pouze na podepsané vybavení!

Druidske kuzla:

Heal [NW_S0_Heal]
Cooldown: 60sec - bonus za odolnost * 5
Prijmuti kouzla heal pred uplynutim Cooldownu: vyleceni jen za tretinu maxima zivotu
Pokud sesila kouzlo postava, jez ma feat Heal_Domain, cooldown se nijak nebere v potaz


Příspěvek upravil Paul325: 05.01.2025 11:27

  • 0

#2 Dědek

Dědek

    Velmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4870 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava

Odesláno 17.12.2006 16:11

OKRÁDÁNÍ (pickpocketing)

Ve zkratce: NEBRAT!

Podrobneji:
Durazne varuji pred davanim bodu do tohoto skillu z nekolika duvodu:

- hrac s body v pickpocketingu se nemuze venovat craftu Obchodnika

- hrac s body v pickpocketingu bude mit problemy pri obchodovani s ostatnimi PC

- od NPC neni co krast, veskere lektvary se daji ziskat pouze od craftera Alchymisty

- od hracu nelze diky mesci krast penize

- od hracu lze sice krast veci, ale velmi pravdepodobne budou podepsane -> nepouzitelne a prodejne za minimalni cenu do sbernych surovin

- kdyz uz se pokusite od hrace krast veci, krom klasickeho hodu se provede jeste druhy (vice zde)

- a do tretice kdyz uz vec konecne ziskate, vyskoci okradenemu nad hlavou hlaska o podepsne veci -> je mu ihned jasne ze byl okraden

(Vetsina veci zavedena diky zneuzivani systemu)

Příspěvek upravil Dědek: 30.07.2008 16:12

  • 0

#3 Host_gGeorg_*

Host_gGeorg_*
  • Host

Odesláno 11.09.2007 13:43

Nedoporucene skilly z hlediska Mechaniky hry
-----------------------------------------------------------------------------------------
Bluff, Intimidate - v rozhovorech nepouzivaji zadna NPC.
CraftArmor, CraftWeapon - ve hre lze nalezt NPC ktere Vam tyto skilly zvysi za drobny poplatek na Maximum ( na omezenou dobu )
Appraise - ma VELMI omezene vyuziti.
Craft Trap - nejsou dostupne materialy pro vyrobu (krom 1ho na nizkem lvlu).

Zmenene Featy
-----------------------------
Sorceror a Wizard nemohou mit pritelicka Pixie
Use Poison
- jedy mohou pouzivat pouze ti jez maji FEAT "Use Poison".
(doba trvani otravene zbrane je 1 kolo)
Expertise (Improved Expertise)
- modes to be disabled whenever a player is casting a spell.
- Pri kouzleni se vzdy deaktivuje dovednost.

Zrusene Featy
----------------------------
Devastating Critical

Ostatni
---------------
Pro podporu RP byla zrusena moznost odhadu protivnika.
(klik na Panacka pravym a Examine)
Spat lze jen na urcenych mistech. (Hospoda, klidne misto s ohnistem, ... ) Pred spanim je dobre si sundat zbroj.
Zbran Kama - neni dostupna

Příspěvek upravil gGeorg: 13.09.2007 14:13

  • 0

#4 Altharian

Altharian

    Mistr

  • WB
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1494 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 12.04.2010 20:01

Úprava povolání Assassin (Vrah)

Skilly:
Open lock nastaven jako cross-class.

Featy:
Level 4 - Evasion
Level 8 - HIPS
Level 11 - Improved evasion

Jako bonusový feat, který je každý 4 epic lvl (tzn. 14, 18, 22) si assassin bude moci vybrat další z následujích featů:
Defensive roll
  • 4

#5 Altharian

Altharian

    Mistr

  • WB
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1494 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 12.04.2010 20:03

Upraven feat Blinding speed - 3x použití/den, trvání 3 turny (+1 turn trvání navíc pokud má caster dexterity >= 40)
  • 2

#6 Altharian

Altharian

    Mistr

  • WB
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1494 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 11.08.2011 20:08

*
POPULÁRNÍ

Úprava povolání Purple Dragon Knight

Max lvl: 20
Bonusová odbornost (feat) na úrovních: 5, 10, 13, 16, 19.
Seznam bonusových odborností: weapon focus (zaměření na zbraň), blindfight (boj poslepu), knockdown (sražení), improved knockdown (vylepšené sražení), power attack (drtivý útok), improved power attack (vylepšený drtivý útok), improved critical (vylepšený kritický), disarm (odzbrojení), improved disarm (vylepšené odzbrojení), cleave (sekáček), great cleave (velký sekáček).
Epic bonus feat list: armor skin (pancéřová kůže), epic weapon focus (epické zaměření na zbraň), epic prowess (epická zdatnost), epic toughness (epická houževnatost), great strength (ohromná síla)

Automaticky získané odbornosti:
Rallying cry
- získáno na úrovni 1, 4 použití za den
- bonus +1 AB za každé 3 úrovně PDK, +10% rychlost pohybu za každé 3 úrovně PDK
- délka trvání 1 tah (turn) + 1 tah (turn) za každé 3 úrovně PDK
- bonus získává sesilatel a všichni přátelští tvorové ve velkém dosahu

Inspire courage
- získáno na úrovni 2, 4 použití za den
- bonus +1 zranění (damage) za každé 3 úrovně PDK, +1 záchranné hody za každé 3 úrovně PDK
- délka trvání 1 tah (turn) + 1 tah (turn) za každé 3 úrovně PDK
- bonus získává sesilatel a všichni přátelští tvorové ve velkém dosahu

Fear
- získáno na úrovni 3, 2 použití za den
- jinak nezmeneno

Oath of Wrath
- získáno na úrovni 4, 4 použití za den
- bonus +3 AB, AC, zranění (damage), dovednosti (skills), záchranné hody (saves) proti zvolené rase protivníka
- délka trvání 3 kola (round) za každou úroveň PDK
- bonus získává pouze sesilatel

Heroic shield
- získáno na úrovni 6, 4 použití za den,
- bonus +1 dodge AC za každé 3 úrovně PDK
- délka trvání 1 tah (turn) + 1 tah (turn) za každé 3 úrovně PDK
- bonus získává sesilatel a všichni přátelští tvorové ve velkém dosahu

Válečný dusot
- získáno na úrovni 8, 5 použití za den
- rytíř se mocným dupotem pokusí srazit na zem všechny okolo něj stojící postavy na 1 až 2 kola pokud postavy neuspějí v záchranném hodu na výdrž (knockdown for 1-2 rounds if target fail Forte save, DC = class level + strength modifier + d10)

Final stand
- získáno na úrovni 10, 3 použití za den
- bonus 2d10 dočasných životů za každou úroveň PDK do maxima 20d10
- délka trvání 3 kola (round) za každou úroveň PDK
- bonus získává sesilatel a všichni přátelští tvorové ve velkém dosahu

Rallying cry, Heroic shield a Inspire courage nejdou použít naráz, tzn. je-li aktivní např. Heroic Shield, tak pokus o použití Inspire courage nebo Rallying cry přepíše efekt Heroic Shieldu. Tyto 3 featy se přepínají jako např. Ionské kameny.


Příspěvek upravil Paul325: 05.06.2015 15:22
EDIT: Fix verze 5.5.20

  • 10

#7 Dědek

Dědek

    Velmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4870 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava

Odesláno 12.02.2012 15:19

*
POPULÁRNÍ

Úprava následujících featů povolání barbar oproti standartnímu nwn:

Barbarian (Greater) rage
  • přidány dodatečné 4 body ke zraněním způsobeným Útokem barbara (v případě Greater rage jsou nahrazeny 6 body dodatečného zranění)
  • barbar v průběhu rage obdrží navíc 2 dočasné životy za kažý level barbara (v případe Greater rage dostává namísto toho 3 životy za každý level barbara)
  • upravena doba trvání na počet kol odpovídajících modifikátoru z odolnosti + poloviční počet levelů barbara (v případě Greater rage je vzorec modifikátor z odolnosti + počet levelů barbara)
Mighty rage
  • přidáno dodatečných 8 bodů ke zraněním způsobených Útokem barbara
  • bartbar v průběhu rage obdrží navíc 4 dočasné životy za každý level barbara
  • upravena doba trvání na počet kol opdovídajících modifikátoru z odolnosti + dvojnásobný počet levelů barbara
Terryfying rage
  • barbar získává navíc po dobu trvání rage imunitu na mysl ovlivňující kouzla
Thundering rage
  • zvýšena dodatečná hodnota kritického zranění ze standartních 2d6 na 2d12 bodů
  • ke zvýšení dojde i v případě, že zbraň barbara již obsahuje vlastnost massive critical

  • 14

#8 Paul325

Paul325

    Nevrlej

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3551 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Česká republika
  • Interests:Which part of "I'm a genius" aren't you getting?

Odesláno 10.03.2013 17:09

*
POPULÁRNÍ

Upravena epická kouzla:

Mummy dust
  • 3x použití za den, posílena vyvolaná mumie, aby byla více použitelná
  • Utočný bonus (AB) mumie při povolání je 31.
  • Obranné číslo (AC) je 32.
  • Dual zbraně - +5, wamp regen, chlad zranění .. na druhé kyselina.
Greater ruin
  • 3x použití za den
  • nejsou k dispozici žádné záchranné hody
  • trochu navýšeno průměrné zranění
Hellball
  • 2x použití za den
  • trochu navýšeno průměrné zranění
Dragon knight
  • 3x použití za den
  • kouzlo upraveno tak, že se sesilatel změní v dračího rytíře, který umí bojovat velkým mečem.

Příspěvek upravil Dědek: 02.07.2013 07:06
formatovani

  • 5

#9 Dědek

Dědek

    Velmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4870 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava

Odesláno 02.07.2013 06:31

*
POPULÁRNÍ

Úprava následujících kouzel povolaní druid, oproti standartnímu NWN:

Camouflage
  • přidán bonus i na skill "move silently"
Lesser restoration
  • přidano léčení ve výši 3 životy / Úroveň
One with the land
  • původní bonus + 4 upraven na +1 / za každé 2 Úrovně
Healing sting
  • změna zranění z původních 1k6 + 1/Úroveň nově na 1k6/Úroveň (až do maxima 15k6)
Call lightning
  • posunuto maximální zranění na 15k6
Quillfire
  • zvýšení zranění na 1k8 + 1/Úroveň (bez maximálního omezení)
Mass Camouflage
  • přidán bonus i na skill "move silently"
Inferno
  • změna zranění na 1k4 za každé 2 Úrovně(do maxima 10k4 na 20. Úrovni)
Monstrous regeneration
  • regenerace zvýšena na 4 životy v každém kole
  • trvání kouzla prodlouženo na 1 tah + 1 kolo za každou Úroveň
Wall of fire
  • zranění změněno na 2k6 / za každých 5 Úrovní (bez maximálního omezení)
Healing circle
  • zvýšen počet vyléčených životů na 10k6 + 3 životy za každou Úroveň
Regenerate
  • zvýšeno trvání na 2 tahy + 1 kolo za každou Úroveň
Crumble
  • cíl kouzla změněn z jedné bytosti na okruh bytostí (okruh velikosti LARGE)
  • zranění zvýšeno na 1k10 / Úroveň (bez maximálního omezení)
Aura of vitality
  • bonus k vlastnostem zvýšen na +6
  • trvání prodlouženo na 1 tah / Úroveň
Creeping doom
  • zranění zvýšeno na 1k10 + 1 / Úroveň
  • kouzlo maximálně udělí 2500 zranění
Bombardment
  • zrušeno omezení maximálního zranění
Nature's Balance
  • přidáno magické zranění každému nepříteli v okruhu LARGE ve výši 6k6 + 3 / Úroveň
  • zvýšeno vyléčení každého přátele v okruhu kouzla na 6k6 + 3 / Úroveň
Earthquake
  • zranění zvýšeno na 1k8 / Úroveň (bez maximálního omezení)
  • kouzlo nelze pohltit pomocí Spell resistance
  • pokud cíl neuspěje v hodu na záchranu, je navíc sražen na 1 - 2 kola k zemi

  • 8

#10 Dědek

Dědek

    Velmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4870 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava

Odesláno 05.07.2013 18:35

*
POPULÁRNÍ

Úprava druidových přeměn:Nové vlastnosti přeměn přehledně zobrazuje následující tabulka:

  • 9




0 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních