Ano, podstupili sme zapnutie CILR na komplet celu paletu krajcirskych vyrobkov. Presne viem, ake to ma dosledky. Uz sme to raz podstupili s prvou polovicou veci, pri uvedeni CILR. Zrazu sa nedala nosit uplne bezna vybava.
Cela zmena neobnasa iba zapnutie LR. Ide aj o prepracovanie vlstnosti tych vyrobkov, na ktore sa ILR nevztahovalo, aby ILR davalo zmysel. To znamena, ze kazdy vyrobok v jednej vyrobnej rade je spravidla rovnaky a iba sa zlepsuju jeho vlastnosti. A teda teraz itemy, ktore nemozete nosit, su itemami ktore maju vlastnosti mimo vasu uroven. Viem ze to najviac pocitite u opaskov, ktore mali fantasticke vlastnosti a dali sa nosit uz od 1. urovne. Nicmenej epicky hraci, ktory vedia hlavu schladit a ocenit kvalitu systemu, musia priznat, ze to bol skor nedokonceny stav, ako spravna vychytavka. Verim, ze je medzi vami takych mnoho.
Ospravedlnujem sa vsetkym hrdinom, ktorym uprostred bojiska sklzol z bedier opasok, ci z ramien plast. Nesu to hrdo a ja som na nich za to pysny. Nech su im za to aspon malou odmenou nove vyrobky, ktore im pomozu na ich vypravach. Okrem zlatnickych vychytavok snad aj nove plaste, pohlcujuce zranenia.
CILR pre krajcirske vyrobky:
aqua -> 1
ľlutá -> 3
modrá -> 4
hnědá -> 6
bronzová -> 7
zlatá -> 9
ąedá -> 10
zelená -> 12
lime -> 13
tmavě hnědá -> 15
tmavě modrá -> 16
tmavě zelená -> 18
purpurová -> 19
červená -> 21
stříbrná -> 22
nebeská -> 24
bílá -> 25
černá -> 27

Krajcir
Započal
Host_Kosh_*
, 02.04.05 09:27
2 odpovědí na toto téma
#1 Host_Kosh_*
Odesláno 02.04.2005 09:27
#2 Host_Kosh_*
Odesláno 06.04.2005 01:16
Nenecha sa to vysumiet. Ja si za vsetkym co som spravil stojim a preto si to obhajim. Idem teda Garretovi postupne odpovedat na jeho otazky. Ostatne otazky ako preco sa farbi v stromorade su offtopic a netykaju sa mna, takze isto dovolite, ze tie vynecham. Mozno uz nebudem taky privetivy ako som bol posledne dni v hre. Ked prijde totiz na vecne vysvetlovanie, posobim nekompromisne. Ako vravi Nairen - iba posobim.
Takze, preco su brnenia hnusne? No ja neviem preco su hnusne, ale ja som ich vzhlad nemenil. Nemam nic proti tomu aby boli fajn, ale to uz sa jaksi pustame na tenky lad. Co sa ale mna tyka, kludne nech su od zajtra vsetky zboje krasne. Staci ukecat jedno WB s vkusom.
Celkom ma mrzi, ze niekto povie, ze posledna uprava craftu bola len velkym orezanim. Co ma srdi je, ze teraz musim pokazit niektorym hracom zabavu a radost s objavovania tym, ze na to odpoviem.
Takze zacnime robami a lahkymi brneniami. Tie boli s AC do +4 ci +5. Dnes su do +8. Fantasticka vlastnost damage reduction, ktora nebola bezne dostupna v crafte je dnes do +5/10. VSETKY DOLEZITE SKILLY SA NACHADZAJU V CRAFTE a to az do +18!!! Cele 3 nove equip sloty u zlatnika - 2 prstene a 1 amulet s vlastnostami o akych doteraz Demona skoro nechyrovala (natural AC do +6 a dalsie). Zachranne hody su teraz v crafte. Spell Resist je v crafte do 26. Tak teraz neviem ci sa to stale da povazovat za uberanie. Vlastne ma tak trochu uraza argumentacia v style "Je to na [sedmikráska], lebo ja teraz neviem kde su skilly hide a move silently".
Ano, boli zrevidovane lahke zbroje a roby. Pevne totiz verim, ze nieje ziaden ani najmensi dovod, aby lahke zbroje mali zaujimavejsie bonusy, vylepsenia atributov a skillov, ako tazke zbroje od kovaca. To proste nema logiku a tak boli upravene tak, aby si odpovedali.
K tomu preco viac niesu special zbroje pre rangerov, ci roby pre zlodejov: Nebudu dalej vseobecne itemy site na mieru povolaniam, pretoze proste 8 povolani nemalo ziadnu robu, ktoru by si mohlo obliect. To bola podla mna katastrofa doterajsieho craftu. Ze na demone sa stale dokola tocia tie iste postavy a malokto prijde s niecim novym zaujimavym, to je nieco s tym mozno trochu suvisiace a podla mna nestastne. Ale inak. Trebars by som urobil robu pre barda. A teraz by som podla stareho vzoru dal na nu trebars charizmu a lore a spellcraft, alebo nieco v takom style. Ako k tomu prijde clovek, ktory si robi postavu bojoveho barda cez silu a bardske piesne? Ako k tomu prijde uplne iny bard robiaci si zasa inu postavu? A to sme len pri bardovi, teraz roba pre Assasina. A Shadow Dancera. A Pale Mastra. A Arcane Archera. ...to je proste podla mna zufaly sposob, s ktorym nesuhlasim. V mojom systeme si uplne kazda jedna postava, moze naskladat vlastnosti itemov tak ako jej to vyhovuje a to kazdy v rovnakej miere. Niekto si vezme +12 taunt a niekto iny ho bude kontrovat +12 koncentraciou. Niekto hide a niekto spot. Niekto charizmu a odolnost a niekto inteligenciu a obratnost. Takmer vsetky normalne su vlastnosti na nejakom iteme z creftu. Vynimkou je z urcitych dovodov napriklad dmg resist zvlast na elementy (imunita v % je).
Ohladom opaskov ma mrzi, ze postavy prisli o moznost pouzivat opasky, ktore su neprimerane ich urovni. Viem, ze je to zly pocit, ked ste si za ne platili a nechali si ich sit. A zvykli si, ze mate mat take vlastnosti. Kto sa nad tym ale zamysli, musi uznat, ze opasky boli pozostatkom z minulosti, ktory proste bolo treba dat do konceptu so zvyskom. Ano, niesu na nich uz featy. To je kapitola sama o sebe. Na mojich itemoch bude featy vidno naozaj zriedka, pretoze feat na iteme to je proste nefer voci kazdej jednej postave, ktora si ten feat vyberie. A nevravte mi ze nie. Navyse v nwn je vymyslene to, kolko ma aka postava kedy featov. Preco prave tolko, to ma svoje dovody a tak si kazdy vyberie tie featy, ktore mu najviac vyhovuju. Aby dostaval nejake navyse, to uz nieje kosher a hlavne nieje a nebude mojim ucelom to, aby postavy ziskavali schopnosti a vlastnosti, ktore niesu pre ich postavu typicke. Prosim, NWN vam umoznuje postavit si tak neuveritelne siroke spektrum buildov, kazdy zamerany na inu vec. Nechcite aby to featy na itemoch (ktore povazujem za zasah do tvorby postav) zjednocovali vlastnosti postav. Nie, nebude mat kazdy knockdown.
Co sa tyka Stromoradskych botiek, tie podla mna rozhodne zlepsili. To +1 dodge AC rodiel, to je malickost za ktoru sa platili v tretom veku statisice navyse. Ved tym botkam nebolo nic ubrate, jedine co muselo ist prec boli skilly, ktore su inde ako na botach, aby si postavy neskombinovali nezmiselny bonus do skillu +18 z niecoho noveho z craftu a +10 z botiek (spolu +28). To by bol vazny zasah do celeho systemu. Preto maju povacsinou bonus do discipliny ktora je jedine v...
O tej vyrovnanosti. Celkom ma rozculuje ked niekto vytahuje tento argument: Je nezmyselne dbat o vyrovnanost veci pre postavy, pretoze postavy a povolania budu vzdy nevyrovnane. A preto ako maju byt nezmysly v module? Pokial som ja zodpovedny za itemy, tak sa naopak prave budem snazit prave aby sa to nestavalo. Odvolanie prijmem pokorne.
Uff, pomerne dlhy elaborat, ale mozte mi verit, ze jeho napisanim som nestravil ani stotinu casu oproti tomu, ako som vymyslal, pocital, porovnaval a testoval novy system veci z craftu. Daval som si zalezat aby bol dobry, robustny, kvalitny. Mozno su v nom nejake chyby, ktore ked spolocne objavime, tak odstranim. Ale verim, ze zakladna filozofia je dobra.
Takze, preco su brnenia hnusne? No ja neviem preco su hnusne, ale ja som ich vzhlad nemenil. Nemam nic proti tomu aby boli fajn, ale to uz sa jaksi pustame na tenky lad. Co sa ale mna tyka, kludne nech su od zajtra vsetky zboje krasne. Staci ukecat jedno WB s vkusom.
Celkom ma mrzi, ze niekto povie, ze posledna uprava craftu bola len velkym orezanim. Co ma srdi je, ze teraz musim pokazit niektorym hracom zabavu a radost s objavovania tym, ze na to odpoviem.
Takze zacnime robami a lahkymi brneniami. Tie boli s AC do +4 ci +5. Dnes su do +8. Fantasticka vlastnost damage reduction, ktora nebola bezne dostupna v crafte je dnes do +5/10. VSETKY DOLEZITE SKILLY SA NACHADZAJU V CRAFTE a to az do +18!!! Cele 3 nove equip sloty u zlatnika - 2 prstene a 1 amulet s vlastnostami o akych doteraz Demona skoro nechyrovala (natural AC do +6 a dalsie). Zachranne hody su teraz v crafte. Spell Resist je v crafte do 26. Tak teraz neviem ci sa to stale da povazovat za uberanie. Vlastne ma tak trochu uraza argumentacia v style "Je to na [sedmikráska], lebo ja teraz neviem kde su skilly hide a move silently".
Ano, boli zrevidovane lahke zbroje a roby. Pevne totiz verim, ze nieje ziaden ani najmensi dovod, aby lahke zbroje mali zaujimavejsie bonusy, vylepsenia atributov a skillov, ako tazke zbroje od kovaca. To proste nema logiku a tak boli upravene tak, aby si odpovedali.
K tomu preco viac niesu special zbroje pre rangerov, ci roby pre zlodejov: Nebudu dalej vseobecne itemy site na mieru povolaniam, pretoze proste 8 povolani nemalo ziadnu robu, ktoru by si mohlo obliect. To bola podla mna katastrofa doterajsieho craftu. Ze na demone sa stale dokola tocia tie iste postavy a malokto prijde s niecim novym zaujimavym, to je nieco s tym mozno trochu suvisiace a podla mna nestastne. Ale inak. Trebars by som urobil robu pre barda. A teraz by som podla stareho vzoru dal na nu trebars charizmu a lore a spellcraft, alebo nieco v takom style. Ako k tomu prijde clovek, ktory si robi postavu bojoveho barda cez silu a bardske piesne? Ako k tomu prijde uplne iny bard robiaci si zasa inu postavu? A to sme len pri bardovi, teraz roba pre Assasina. A Shadow Dancera. A Pale Mastra. A Arcane Archera. ...to je proste podla mna zufaly sposob, s ktorym nesuhlasim. V mojom systeme si uplne kazda jedna postava, moze naskladat vlastnosti itemov tak ako jej to vyhovuje a to kazdy v rovnakej miere. Niekto si vezme +12 taunt a niekto iny ho bude kontrovat +12 koncentraciou. Niekto hide a niekto spot. Niekto charizmu a odolnost a niekto inteligenciu a obratnost. Takmer vsetky normalne su vlastnosti na nejakom iteme z creftu. Vynimkou je z urcitych dovodov napriklad dmg resist zvlast na elementy (imunita v % je).
Ohladom opaskov ma mrzi, ze postavy prisli o moznost pouzivat opasky, ktore su neprimerane ich urovni. Viem, ze je to zly pocit, ked ste si za ne platili a nechali si ich sit. A zvykli si, ze mate mat take vlastnosti. Kto sa nad tym ale zamysli, musi uznat, ze opasky boli pozostatkom z minulosti, ktory proste bolo treba dat do konceptu so zvyskom. Ano, niesu na nich uz featy. To je kapitola sama o sebe. Na mojich itemoch bude featy vidno naozaj zriedka, pretoze feat na iteme to je proste nefer voci kazdej jednej postave, ktora si ten feat vyberie. A nevravte mi ze nie. Navyse v nwn je vymyslene to, kolko ma aka postava kedy featov. Preco prave tolko, to ma svoje dovody a tak si kazdy vyberie tie featy, ktore mu najviac vyhovuju. Aby dostaval nejake navyse, to uz nieje kosher a hlavne nieje a nebude mojim ucelom to, aby postavy ziskavali schopnosti a vlastnosti, ktore niesu pre ich postavu typicke. Prosim, NWN vam umoznuje postavit si tak neuveritelne siroke spektrum buildov, kazdy zamerany na inu vec. Nechcite aby to featy na itemoch (ktore povazujem za zasah do tvorby postav) zjednocovali vlastnosti postav. Nie, nebude mat kazdy knockdown.
Co sa tyka Stromoradskych botiek, tie podla mna rozhodne zlepsili. To +1 dodge AC rodiel, to je malickost za ktoru sa platili v tretom veku statisice navyse. Ved tym botkam nebolo nic ubrate, jedine co muselo ist prec boli skilly, ktore su inde ako na botach, aby si postavy neskombinovali nezmiselny bonus do skillu +18 z niecoho noveho z craftu a +10 z botiek (spolu +28). To by bol vazny zasah do celeho systemu. Preto maju povacsinou bonus do discipliny ktora je jedine v...
O tej vyrovnanosti. Celkom ma rozculuje ked niekto vytahuje tento argument: Je nezmyselne dbat o vyrovnanost veci pre postavy, pretoze postavy a povolania budu vzdy nevyrovnane. A preto ako maju byt nezmysly v module? Pokial som ja zodpovedny za itemy, tak sa naopak prave budem snazit prave aby sa to nestavalo. Odvolanie prijmem pokorne.
Uff, pomerne dlhy elaborat, ale mozte mi verit, ze jeho napisanim som nestravil ani stotinu casu oproti tomu, ako som vymyslal, pocital, porovnaval a testoval novy system veci z craftu. Daval som si zalezat aby bol dobry, robustny, kvalitny. Mozno su v nom nejake chyby, ktore ked spolocne objavime, tak odstranim. Ale verim, ze zakladna filozofia je dobra.
#3 Host_Kosh_*
Odesláno 07.04.2005 09:49
Nove pracovne rukavice od krajcira, su urcene pre remeselnikov, ktori potrebuju pouzivat smrtiace zbrane. Niesu urcene na pouzitie v boji.
Prosim diskutujte inde ako vo vyvesenych informacnych topicoch!!!
Prosim diskutujte inde ako vo vyvesenych informacnych topicoch!!!
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních