
Aktuální verze Demony
#1 Host_Jindragon_*
Odesláno 17.02.2004 20:56
#2 Host_Lopyk_*
Odesláno 29.08.2004 21:23
WIPE - byli smazany vsechny postavy na vsech accountech a vsechny perzistentni databaze
Popis zakladnich zmen a uprav:
- prepracovani perzistence a ukladani perzistentnich dat
- Zruseni omezeni na delku jmena. Postavy jsou nyni v delce omezeny pouze tim, co jim dovoli okno kde postavu tvori
- zruseni omezeni na pouze 1 postavu stejneho jmena na acc
- uprava craftu krejciho a tezitelnosti kvetin
- Opraven herbar aby informace jez poskytuje byly korektni
- Soketovy system zbrani.
- Prepracovan system pokladu
- zmena vykupitelnosti vybranych komodit urcitymi NPC a u nekterych neomezeny kredit
- uprava predmetu Stromoradu a zrevidovan financni tok
- uprava XP system o dynamiku bonusu u novych monster
- Epicky quest. Vice informaci postupne zjisti hraci ve hre.
- zmena nekterych lokaci
#3 Host_Lopyk_*
Odesláno 13.09.2004 23:33
- upraven system viry tak jak byl popsan v napadech.
Shrnuta zakladni fakta.
1. Pokud je postava pod ucinkem pravidelne denni mse, ma po smrti sanci na prime oziveni. Tyka se jen postav se s skillem viry 10 a vice. To ze nejakou sanci ma se napise v log oknu. Sance je vyjadrena hodem d100 proti skillu viry a pokud si postava hodi do vyse sveho skillu bude ozivena a prenesena do Chramu pohody (rebel do svojeho chramu). Vlastni oziveni probehne po timeoutu 2 minut. Pokud bude postava behem teto doby ozivena jinak, nic se neprovede. Za oziveni zaplati postava 3 body viry.
2. Postava s levelem 10 a vice jez je pod ucinkem pravidelne denni mse nepotrebuje v ocistci kamen zivota pro cestu z5.
3. Postava jez umre aniz by byla pod ucinkem pravidelne denni mse ztrati 1 bod viry pokud nejaky takovy ma
- dalsi drobnosti....temer nezajimave.....pro vetsinu

#4
Odesláno 15.09.2004 21:24
- korekce receptu alchymie
- opravy a dalsi drobnosti
#5
Odesláno 17.09.2004 20:19
- armorcraft pouziva cerne kuze
- nejake Lopykovi udelatka
- zprovoznen zlatnicky stul ale pouziti na vlastni nebezpeci, resp. doporucuju nepouzivat
#6 Host_Jindragon_*
Odesláno 20.09.2004 06:20
- quest bardu
- oprava jmen nekterych dialogu (prefix)
- mala uprava nekterych NPC postav, predevsim bardu (obleceni, vzhled, nastaveni hlasu, uprava dialogu atd..)
- uprava lokace cechu bardu
- oprava spawnu obrovske krysy v Lokove dome, quest s prstenem
- oprava tabule systemu viry (nastavena na usable a doplnen textik)
- oprava ocistce, promazani placeable prodlouzeni jedne chodby, uprava zvuku
- oprava dialogu predposledniho soudce, script odebrani zivotu byl nastaven na chybne vetvi.
- stryko smrt by se ted mel rozvalovat na svem novem trunu
- pridana varovna cedule pred strykem
- doplnen rebelsky obchod
- doplnen paskvil obchod pridano par veci
- tonda prestal kupovat kradene veci
- presun Hamira do jine lokace
- novy obchod cechu bardu
- promazal jsem paletu obchodu
- smazal jsem dva zvuky na ostrove, pri buildu mi to hlasilo chybu
- oprava stareho questu bardu (krt quest)
#7 Host_Jindragon_*
Odesláno 27.09.2004 07:03
***
- oprava popisu modulu
- oprava cedule credit
- oprava cedule DM
- oprava cedule craft
- oprava dialogu alchymisty
- oprava dialogu Hamira
- oprava dialogu Ahmeda
- oprava dialogu Kapitana straze
- nova NPC postava Jan Ring z Alicie
- oprava NPC Hamira
- oprava NPC Zena Tinis
- hospodsky ahmed sdeli co je za den
- novy quest Kapitana straze
- novy quest Ahmeda
Zlatnik vykupuje diamanty, jen kdyz se mu hejbou ksefty.
Hamir ted nebude obchodovat s kazdym noumou ktereho potka. Bez hesla se PC obchod neotevre. Hamir ma v obchode par veci.
#8
Odesláno 30.09.2004 11:38
**********
- plne funkcni luky a kuse8. V pokoji v hostinci v obleľené vesnici nefunguje rest system, spánek ľere proviant a nedoléčí úplně vąechny zranění.
10. Pomocí jednoho bugu se beztrátově dostanu přez soudce z očistce -lopyk o tom uľ ví.
11. Pomocí jednoho triku se dokáľu teleportovat z jakékoliv lokace do bezpečné lokace i očistce -lopyk o tom uľ ví
13. Sauna v hostinci je ąpatně vyřeąená, měly by tam být dvojí dveře, kdyľ jsou tam jedny musí si člověk koupit dva klíče, aby tam neuvízl HOTOVO+se tam clovek uzdravi
1. Baľiny v baľinách jeątěrů lze zruąit pomocí kouzla odstraň past
2. V obleľené vesnici nelze pouľít výheň
3. Duchove v krypte 3 pořád sesílají vyleč střední zranění a tím se zabíjejí
FIXED
A dale nasledujici veci
- hnizdo. castecne opraveno. Pridano k pokladum setkani.
- Ukladani a nacitani lokace za ucelem odstraneni problemu s kajutou.
- oprava skriptu na Perception u rebelsky straze
- upraveno leceni pri spanku. v hospode a pokoji 100%, na venkovnim restu se doleci 50% schazejicich HP
- Zmenen vzhled dvou nejvzacnejsich kvetin
- Teleportace Counselora ke ZD
- Naiportovany lokace od "neznameho WB" jez jeste nejsou zpristupneny.
- BUNDLE verze veci pro sipare
#9 Host_Lopyk_*
Odesláno 03.10.2004 21:10
- oprava pokladu, kdy po otevreni jednoho v dane lokaci nebylo v ostatnich nic ackoliv byt melo
- zvyseni poctu drahych kamenu v pokladech
- oprava nefungujici mse
- obchodnici jez prijedou do Stromoradu dostanou pri prodeji urcity kreditni bonus. Kempujici obchodnici samozrejme ne.
- Darionovy korekce chyb v craftu.
#10 Host_Lopyk_*
Odesláno 04.10.2004 17:39
- opravena lod do Stromoradu
- uprava vykupni ceny u zlatnika na trzisti
Jen pro upresneni. Drahy kameny muze prodavat naprosto kazda postava, ale na trzisti jen malej level. Ti s vyssim, si musi najit vykupciho jez je jinde a vykupuje za o poznani vyssi ceny.
#11 Host_Lopyk_*
Odesláno 07.10.2004 01:03
- ucinek mse trva 48 hodin
- poplatek u farare je perzistentni, takze neni jiz jednou zaplacenou castku potreba platit znovu
- dvere z kostela funguji stejne jako do kostela. v hodine 12cte sou zavrene pro oba smery
- zkracen timeout na prideleni skillu viry na msi
- nova vybava Counseloru
- Uvarit jidlo bylo presunuto na Emote Wand
- na Magicke Pero pribyla funkce Deaktivace automatickeho ukladani postavy pri prechodu lokace. Vhodne pro Shiftery, uziti na vlastni nebezpeci
- nejaky koniny na ktery si nepamatuju.
#12 Host_Lopyk_*
Odesláno 07.10.2004 16:44
- upraveno ukladani postavy pri obchodovani
- oprava jiste delikatni zalezitosti u counseloru
#13 Host_Jindragon_*
Odesláno 10.10.2004 23:57
- kompletni predelani dialogu Zorathuse, predevsim zruseni podminky na presvedceni
- uprava magicke veze Zorathuse
- oprava dialogu osmeleho maga
- osameleho maga jsem nastavil na plot
- pridána cestovni deka do obchodu Tondy Ukeca a Ahmeda
- dvere do druheho patra Garibaldovi veze se uz nezamykaji
- ocistce nastaven jako noPvP
- vsechny lokace v Alicii nastaveny jako noPvP
- prace na Lord questu (zatim nedokoncen)
#14 Host_Lopyk_*
Odesláno 12.10.2004 12:02
- potreba novy patch 1.64
- potreba novy konfig8.hak
#15 Host_Lopyk_*
Odesláno 12.10.2004 23:18
- upraveny poklady co se obnosu a pravdepodobnosti tyka
- opravy nekterejch reportovanejch BUGu
Nejak se po patchi chova podivne spawn system kterej se desne flaka a to jeste markantneji nez by bylo zadouci a to hlavne u pratelskejch NPC. Z toho prameni nektery nemily okolnosti ktery se budou resit postupne, takze trpelivost.
#16 Host_Jindragon_*
Odesláno 17.10.2004 18:12
- kompletne predelana cela Alicie
- dokoncen Lord quest, bude se ale prubezne ladit
- uprava rebelu
Na GZ bude novy modul jakmile GZ naistaluje nove HAKy, doporucuji zatim vsem si stahnout novy instalator haku od Lopyka. Brzo bude link na Darknetu a pozdeji na GZ.
#17 Host_Jindragon_*
Odesláno 19.10.2004 19:19
- oprava straznika hrace kostek
- oprava dialogu quest NPC ktera vyrabi dracika
- oprava faction
#18 Host_Lopyk_*
Odesláno 21.10.2004 01:54
- oprava netezitelnych kytek viz BUGy
- oprava kostela co se tyka prichodu a odchodu
- oprava cesty do Stromoradu
- experimentalni uprava ukladaciho skriptu ktery by mel poresit Shiftery
- soketove itemy jdou nyni za vyssi cenu koupit ve Stromoradu od prekupnika s primym vyberem konkretniho druhu
- mensi uprava u soketu. krom jineho od strednich gemu ziskavaji zbrane Visual Effect podle typu elementu
- dalsi podruznejsi veci
#19 Host_Jindragon_*
Odesláno 24.10.2004 22:00
- uprava dialogu Bankere, Aleka, Lichvare, Divocaka, Babule, Ahmeda, Zorathuse
- opraveno chytani rebelu Alicijskou strazi
- pokud neschovate vcas zbran, pujdete do vezeni (zrusen utok straze na PC)
- nova cedule do palety - Rebelske Uzemi
- oprava varovne cedule v udoli pixie
- do Rebelskych lokaci pridany cedule Rebelske Uzemi
- opraven ukazatel na zapadni ceste
- drobne upravy Lord questu
- opraven obchod Jana Ringa
- do Tupounovych lokaci pridany odpadkove kose
- malinko jsem zvedl ceny v obchode hranicaru
- Babule prodava lektvari jen malym lvl
- Divocak vam za zlatku poskytne nejake informace
#20 Host_Lopyk_*
Odesláno 25.10.2004 19:51
- navrat smrti na Demonu (oprava umiraciho skriptu)
#21 Host_Lopyk_*
Odesláno 28.10.2004 22:57
- Mesto Alicia si podmanila cast Uzemi Pana z Morlagu a prohlasila ho za svou provincii
- Dokoncen Epic quest - nyni se jiz postavy ktere dali dohromady vsech 7 run muzou pokusit uspet v Epic questu. Voditkem budiz nove pripojena Provincie a hlavne...ctete pozorne co vam questova postava rika..ve vlastnim zajmu.
- oprava portace rebelu do chramu v Alicii z ocistce
- uprava registrace postavy na nepovoleni prazdneho jmena
- systemove zavedena Custom Item Level Restrikce ktera se vsak netyka stavajicich itemu, ale veci ktere se postupne daji k dispozici z jinych zdroju a budou cilene urceny pro konkretni classy.
#22
Odesláno 03.11.2004 02:17
- uprava kouzel na zbrane
- oprava bugu (mimo jine alchymie)
Priste je na rade vylepseni craft zbrani...
#23 Host_Jindragon_*
Odesláno 21.11.2004 20:28
- vytvoreni NPC Nekromanta pro rebely Mortisimus Sensbane
- vytvoreni NPC Mortisimusuv Kostlivec
- v rebelske krypte vytvorena Mortisimova residence (pridano par placeable)
- v rebelske krypte vytvorena klec pro Alicijske
- dva vyrobky Nekromanta (Mluvici Hlava a Zle dite)
- upraven obsah obchodu Tondy Ukeca, jednu sekerku jsem vyhodil a jednu pridal
- snizena cena za magicky pisek na 50000 GP
- uprava scriptu lop_ex_os_gp, nahodny spawn run NPC
(cim vetsi CR NPC tim vetsi pravdepodobnost nalezeni)
- vylepseni Grupinovi flase
- oprava spawnu Nymfy na plazi
- uprava demonu
- zruseni AC penalt
- predelan spawn ve skretim doupeti, setkani, dva novi custom skreti
#24 Host_Jindragon_*
Odesláno 22.11.2004 23:02
- oznaceni rebelskeho uzemi (rebeli dobyta lokace Velke Jezero Mintran)
- snizena pravdepodobnost objeveni runy v lootu
- nova info cedule pred zlatym dolem
- na placeable slunecni hodiny (Alicijske Chramove Zahrady) pridan scipt jin_sundial
- oprava Alicijskeho portalu
- vyplnen popis cedule pred chramem Oliose
- v Rebeske krypte opraven bazen, zruseni nastaveni useable
- v lokaci Kralovska cesta smazany vsechny byliny a vlozeny nove
#25 Host_Jindragon_*
Odesláno 28.11.2004 00:39
- oprava portalu v Alicijskych Chramovych zahradach
- build do DD
- oprava dialog.tlk souboru
- oprava vlastni palety (itempal.itp)
- oprava appearance.2da
- novy hak "DM - KONFIG 2.hak" ("DM - KONFIG 1.hak" vyjmut z modulu)
- svatebni prsteny
- oprava tajemne pistalky
- oprava soundset.2da
- oprava tileset.2da
Nova verze modulu byla sestavena na datatisku XP1 a XP2. Takze od ted vyzaduje modul oba datadisky.
#26 Host_Lopyk_*
Odesláno 29.11.2004 03:25
- predelan system identifikace soketovych surovin. Opusteno od pouzivani promenych. Vsechny krystaly je nutno prohnat pres trezor v bance nebo v pripade neduvery vuci tomuto zpusobu ve spolupraci s DM. Soketove zbrane nepotrebuji zadnou vymenu vcetne tech jen zpola osazenych.
- sokety rozsireny o zbroje a stity. Z toho vyplyva, ze kazdy krystal nyni nese vice informaci. Aktualni krystal lze poznat podle popisu, kde je uvedeno co prinasi ve zbrani, ve zbroji ci ve stitu a popisy sou vcetne hacku a carek.
- pribylo nekolik novych typu krystalu pro sokety.
- cesta do Stromoradu stoji nyni neobchodnika stejne mnozstvi prostredku jako licencovaneho obchodnika. Namornik uz nevyzaduje extra priplatek, takze staci pouze lodni listek.
- Stone of Alicia zlevnil na 33% svoji ceny, takze je nyni k mani za Batovskou cenu 9999,- GP
- Ve meste Stromorad se nove otevrel Modni salon, v kterem vas nauci jak si upravit svoje predmety a taktez za ne nekrestansky poplatek nalakuji vasi zbroj a helmu. (Dekujeme Georgovi za jeho prinosty pocin, ktery se jen jemne ohnul do realii Demony)
- Za Prokletou planinou byla objevena nova oblast (Dekujeme Quikovy za jeho trpelivost, nakonec se dockal a ma to tam)
#27 Host_Lopyk_*
Odesláno 01.12.2004 00:11
- ucinek mse nyni (opet) trva 48 hodin
- zmenen system ukladani a nacitani perzistentniho datumu a casu, tudiz snad uz ucinek mse a jinych na to vazanych zalezitosti restart serveru prezije
- zmenen system nabizeni predmetu licencovanym obchodnikum ve Stromoradu. Nyni kazdy NPC obchodnik nabizi pri sve navsteve 1 nahodne vybrany predmet, tudiz behem jednoho dne se nabidou 3 predmety. Obchodnik sdeli cenu za predmet dle skillu PC obchodnika a taktez umozni si predmet prohlednout.
- Zcela zmeney predmety ve Stromoradu nabizene obchodniky viz vyse
- Dama je opet funkci.
- Licencovany obchodnik dostane pri prodeji drahych kamenu ve Stromoradu lepsi cenu dle jeho skillu nez bezny turista.
- V Magickem obchode v Alicii se nabizi cely sortiment svitku vcetne datadiskovych
- Quixot pro velky uspech stahl XP u krysodlaku (; aby to nadseni nebylo zase tak velky....na tolik diku nebyl pripraven (;
- ruzny podruzny blbiny a drobnosti kterych si ... (snad) ...ani nevsimnete (;
#28 Host_Lopyk_*
Odesláno 02.12.2004 03:13
- oprava nekonecneho nabizeni predmetu ktery se uz prodal ve Stromoradu
- Baba bylinarka nyni slouzi jako prekupnice stejne jako obchodnice na proviant
Dve upozorneni.
1. Flasky bude nabizet, jak ji je narovnate na stolek. Takze kdyz date 10 na hromade, bude nabizet vsech 10 na sobe. Date-li mene, bude nabizet ty stacky tak jak ste ji je narovnali.
2. Chovejte se k ni tak, aby vam slouzila a mohla nabizet prodejny veci i pro nizsi levely.
#29 Host_Jindragon_*
Odesláno 05.12.2004 20:26
- nova lokace od Quixote - Arena
- oprava HAKu
Obsahuje "DM - KONFIG 3.hak" (adresář hak).
DemonaT1 - CASTL.hak
odebrána jedna součást (nekvalitní - nikde nebyla pouľita).
DemonaT3 - RURAL.hak
opraveny některé vadné modely, opraveny minimapy (shallows atd. - snad uľ tam nic nechybí, ale v tom mnoľství to nemůľu zaručit), dodány Caraks a Airships - zároveň vąechny druhy lodí dodány i do standardních tilesetů, tj. venkov, město, les (jen Airships) - důvodem je to, aby kdyľ někdo odpluje na velké lodi z Alicie do Stromořadu, tak aby na tý lodi do toho města taky připlul a zároveň, aby se ta oblast nemusela celá předělávat, takhle stačí prostě tu loď jen vyměnit, dodány některý omylem vypuątěný modely jako je lávka na městskej potok a tak.
DemonaT5 - WATER.hak
obsahuje Airships, doplněny stromy s korunou (mizící) - asi bude muset nějakej WB probrat Lesní mapy, protoľe se tak stal les dost hustým (spíą je to teď prales, takľe tam nadělat nějaký mítinky a apod.), dodáno pár maičkostí, na víc sem neměl uľ čas. Je to normální lesní tileset a je plně kompatibilní s Demonou (odzkouąeno), jen to udělá ty lesy hustąí a tak.
DemonaT7 - ROCK.hak
něco sem tam opravoval (asi), jenľe si nemůľu vzpomenout co (a jestli vůbec), takľe sem to tam rači taky uploadnul, vzhledem k tomu, ľe sem promazal textury tak, aby se nezdvojovali, tak je lepąí ho pouľit taky, protoľe si nepamatuju, co sem přesně odkud vymazal a takhle to funguje.
DemonaT9 - TYR.hak
něco navíc - super HAK na dělání luxusních interiétů a chrámu, chtěl jsem v tom něco vytvořit, resp. do toho předělat chrám Oliose (má tam pěkný logo Tyra na podlahu), ale uľ to nestihnu. Troąku sem ho od originálu upravil, protoľe se mi zdálo blbý, aby skladiątě a vězení mělo stěny z mramoru.
Tupoun
#30 Host_Lopyk_*
Odesláno 19.12.2004 04:08
- Zavedena Custom ILR. Resi nezavisle itemy craftu, itemy s CCILR (Custom Class Item Level Restriction) (; Soket Itemy a dale dle metodiky vypoctu Bioware vsechny ostatni veci.
Co se craftu tyka, tak CILR je zprovoznena na predmety kovare vyrabene z kovu, dale na predmety krejciho ktere prosli renovaci (Zlodejovo zbroj, Hranicarska zbroj) a stale jeste neexistujici predmety zlatnika (; Postupne do ni budou spadat dalsi veci prubezne.
Prehled ILR dle materialu (COP=Med, BRO=Bronz, IRO=Zelezo, SIL=Stribro, GOL=Zlato, SYE=Syenit, RUB=Rubicid, VER=Verdicid, BLA=Shadow, MIT=Mitril, ADA=Adaminte, MYR=Myrkandite).
COP, BRO, IRO -> 1 SIL -> 3 GOL -> 5 SYE -> 7 RUB -> 11 VER -> 15 MYT, BLA -> 20 ADA -> 25 MYR -> 30Barvy u krejciho. Takto postupne budou zbroje ktere vyrabi krejci, zatim Zlodejska a Hranicarska zbroj:
aqua -> 1 ľlutá -> 3 modrá -> 4 hnědá -> 6 bronzová -> 7 zlatá -> 9 ąedá -> 10 zelená -> 12 lime -> 13 tmavě hnědá -> 15 tmavě modrá -> 16 tmavě zelená -> 18 purpurová -> 19 červená -> 21 stříbrná -> 22 nebeská -> 24 bílá -> 25 černá -> 27Soket itemy prozatim do vyreseni jejich noveho zarazeni pozivaji ILR dle vypoctu Bioware ILR / 3
Ostatní itemy pouzivaji vypocet dle Bioware vychazejici s ceny itemu, který je shodny s vypoctem levelu postavy dle XP.
- Renovace craftu
Kovar: Predelany vsechny zbrane, znovupridano zlato jako material na vyrobu zbrani. Popis urovne a sily itemu byl nastrelen na foru v jinem topicu jiz drive. Dále predelany zbroje jez kovar vyrabi. Podrobnosti zjistite primo ve hre.
Krejci: Predelany Zbroje zlodeje a hranicare. Zvolen zpusob inkrementalniho rustu vlastnosti na danem itemu, takze kaľdý nasledujici obsahuje i to co ten predchozi + pridava cosi na vic.
- Predelan systém spawnu nerostnych surovin Nyní ma krom Medi a Bronzu kaľdý kov svoje vlastní naleziste (no...jeste ne kaľdý (; ale pracuje se na tom) tzn. Ma svůj vlastní dul, kde se da tezit ruda. Vetsinou je pristup do těchto mist urcitym zpusobem zpoplatnen, pripadne okorenen necim jako questik. Nerosty jez mají elementarni zraneni toto zraneni produkuji enviromentalne v mistech svého vyskytu. Prvotni informace se hornici mohou dozvedet od mistra svého oboru, který ty pozorne navede dal. Systém vlastniho spawnu je resen tak, ze cim hloubeji do dolu, tim vetsi sance najit pozadovany nerost. Tzn. Na okraji dolu se objevuje 1 kamen, napr. S 50% sanci ze tam ona ruda bude. Cim hloubeji do naleziste, tim vetsi snace cosi najit. Snizil se počet HP hlusiny na 50% puvodni hodnoty. Zkratila se doba respawnu sutru. Drahe kameny (to sou ty pro zatím nefunkcni craft zlatnika) mají stejne reseny vyskyt jako ruda. V modulu jsou nyní spawnem dostupne kovy COP, BRO, IRO, SIL, GOL, SYE, RUB, MYT, BLA. Daląí pribudou postupne s tvorenyma lokacema.
- Upraveny kouzla magu a kleriku na zbrane. Maximalni uroven vylepseni je shodna s puvodnim Bioware systemem stejne tak jako doba trvani kouzla. Prodlouzil se vąak rozsah urovne sesilatele pro danou silu sesilaneho kouzla. Kouzla je moľno sesilat pouze na postavy a to jen ty které jsou v druzine se sesilatelem. Při sesilani těchto kouzel se hazi d20 na kriticke selhani kouzla a pokud padne 1, předmět je znicen. Hozena hodnota se vypisuje v logu, takze je moľno pozivat danych kouzel tez jako ruskou ruletu (; Kouzla Magic Fire a Darkfire (ci jak se presne jmenuji) netvori na itemu visualni efekt ohne. Ten je vysadou pouze vlastnosti pevnych, tzn, rubicid a sokety, pripadne ostatní zbrane jez zraneni ohnem mají.
- Babule a lektvary Na navrh nejmenovaneho alchymisty doslo k vzajemne cenove korekci cratenych lektvaru tak, aby se daly prodavat u babule za pomerove vyvazenejsi ceny. Rozdil PRODEJ/NAKUP je nyní 1% (; Babule nevykupuje sbirane lahve, kupuje pouze produkty alchymisty a to vcetne lekaren.
- Pridan opetovne rest u hradu Elysia
- Prebudovani pokladnice ve Zlatem dole (; Postupne chci pridat vicero pokladu nizsich urovni i na jina mista a z Boss pokladu udelat opravdovy boss poklad ve kterem se bude spawnovat vic věci v zavislosti na poctu pritomnych PC v bezprostrednim okoli onoho pokladu. Tohle berte spis jako docasny stav.
- Odstranen krystal z Krysodlaciho doupete jako potencionalni zdroj padu
Pridany drobnosti od Sephy (papricky....atd)
- Byl jemne poladen vypocet XP rozdelovanych v parte. Zrusil se systém snizujiciho koeficientu v zavislosti na rozdilu max a min levelu v parte. Nadale vąak zustava v platnosti kontrola na maximalni povoleny rozdil levelu v parte pro aplikaci bonusu jako takoveho a tim limitem je 5 levelu. Pokud postavy mají vice nez 5 lvl rozdil, podlei se pouze pomerove o XP z dane potvory, stejne tak pokud ma max lvl vice nez 20.
- V zavislosti na uprave Babule se ve Stromoradu nevykupuji zadne lahve.
- AI NPC Byl zprovoznen AI NPC jez vychazi z HoU oproti predchozimu systemu jez vychazel s klasickeho NWN bez DD. Z toho plyne, ze NPC nyní umeji vyuzivat i kouzel a featu jez prisli se SoU a HoU. Dále byl experimentalne u 2 druhu novych NPC nasazen AI systém Jasperres. Chovani těchto postav si ve chvili vaseho setkani urcite vsimnete (;
- Zakaz noseni zbrani a straze obecne Prepracovan systém kontroly noseni zbrani, kontroly rebelu a nove definovane kontroly Vraha nevinnych (; Vsechny straze jak ve Stromoradu tak v Alicii neradi vidi, ze se postava promenaduje se zbrani po meste. Nyní je to tak, ze na to aby straze nekoho konfrontovali, je napred musí opravdu videt. Nasledne po neuposlechnuti vyzvy ke skryti zbrane (4 vyzvy) je hrac uveznen (v Alicii do Alicijskeho vezeni, ve Stromoradu do tamni zadrzovaci cely) a je mu vymerena pokuta. Tato pokuta se pocita 100gp za kaľdý level postavy. Pokud ma postava dany obnos primo u sebe, je ihned zaplacena a obdrzi klic diky kteremu muze ihned opustit vezeni. Pokud peníze u sebe nemá, ma smulu a postup je jako drive, bud ji v Alicii pomuze jina postava a nebo ve Stromoradu musí vyckat na prichod DM. Zadrzeni rebela probiha obdobne s tim rozdilem, ze po identifikaci rebela se hazi 1:1 na uspesnost zadrzeni. Pokud straz uspeje, je rebel portovan do vezeni. Rebel neplati pokutu, nybrz uplatek (; a to ve vysi 1000gp za level. Jinak je postup shodny s nosenim zbrani. Dále byl nove zaveden termin Vrah nevinnych. Tim se postava stava pokud zabije pratelske NPC. Po tomto incidentu je 24 hodin Demonskych strazemi ve meste detekovatelny jako vrah a je neprodlene uveznen. Moznost pokuty ci uplatku není. Po uplynuti 24 hodin Demony se na tento trestny cin zapomene. Zabije-li vicero pratelskych NPC během urcite doby, pocita se vľdy cas od poslední vrazdy.
- Timestop K libosti vąech magu (; se po zakouzleni Timestopu stane cas nasledujici real minutu velice nestabilni a není mozne jej znovu zastavit.
- Zvysen počet gp v pokladech a to i v tech nizsich krom toho nejnizsiho jez je vetsinou ona lezici mrtvolka dobrodruha ci tak podobne. Pripadna daląí uprava pokladu a to jakymkoliv smerem se chysta az pote, co se dotahne craft.
- V ramci jiz drive jmenovanych zmen byla zpristupnena téměř cela Provincie Morlag. Nyní ma Demona 348 lokaci. V těchto lokacich se pripadne muze nachazet spawn bytosti, které unikly memu oku a muzou mit pomerne neprirozene parametry jak XP tak pripadne vlastnosti. Pripadny korekce probehnou po te co se na to nejak prijde (;
- Ve Stromoradu vznikla jista společnost zabyvajici se jistymi aktivitami. Zatím mají velice omezenou nabidku, ale pracuji na tom, aby se stali jednickou ve svém oboru (;
- Predelana lokace Areny pro pripadne budouci turnajove klani.
- Je i povicero spise drobnosti ale na vsechny si nejde vzpomenout. Hodne technickeho razu (; vlastnich strev.
Prozatimni priorita je nyní stanovena jasne a tim je dodelani craftu.
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních