
DC kuziel
#1 Host_Quixote_*
Odesláno 12.10.2004 16:07
#2 Host_ShaDoOoW_*
Odesláno 12.10.2004 16:09
carodeji se do toho zapocitava spellcraft zaklinacovi ne, jinak to zakladni TO odkud se bere nevim ale muzes ho zvysit featy zamereni na kouzlo a epicke zamereni na kouzlo
#3 Host_Moneta_*
Odesláno 28.10.2004 10:05
je to tak ľe máą třeba INT 18 a kouzlo třeba na 4.kruhu má DC 19, kdyľ si tedy předmětem nebo napojem, kouzlem zvyąíą INT na 20 tak bude síla tveho kouzla o jeden bod větąí to je DC 20 s INT 22,24 atd. tedy vľdy vzroste síla tvojeho kouzla o jeden bod. Dále si DC kouzla zvětąíą featem "Zaměření na kouzlo" a to o 2-6 bodu poslední feat je epicke zaměření.
**to číslo co jsem napsal u toho kouzla na 4.urovni je jen příklad musel bych se podívat kolik opravdu má kouzlo na 4. urovni DC v zavislosti s jakou INT začínaą**
Ale podle mých zkuąeností jakmile se dovolí level 30-40 tak čaroděj nemá moc velkou ąanci dá se říci ľádnou přehodit zachrané hody NPC monster (třeba Arkhalie tam maji některá monstra 50-70+ hod na kostce) nebo hráču a to i kdyľ si vezme vąechny zaměření na kouzlo.
Dále je tu jeątě odolnost na kouzlo ale to uľ ji jiná kapitola ta se počíta zase se spellcraftu.
#4 Host_Mole_*
Odesláno 28.10.2004 10:51
#5 Host_Quixote_*
Odesláno 28.10.2004 10:53
Mam taky maly pocit, ze s kuzlami, na ktore je zachrana (tj vsetky okrem "diskutovanych"), je mak pekny mrzak, pretoze skoro nema sancu aby si protivnik neprehodil, ale zatial je to len domnienka z test modulu.
#6 Host_Moneta_*
Odesláno 28.10.2004 11:29
myslím ľe to je asi to co jsem psla tedy zaměření na kouzlo(ąkolu) je tam na výběr vyzvání,očarování,iluze atd vąak to znate ľadnej jinej feat neexistuje na zvýąení síly kouzla (DC)
TO:Quicxote
je to zaměření na kouzlo +2 k obtíľnosti
silnějąí zaměření na kouzlo +4
epické zaměření na kouzlo +6
ale pozor!! není to dohromady +12 ale jen +6 !! teď jsem provedl test.Vygeneroval jsem si kněze s MOU 18 základ a dal jsem mu feat zaměření na Vyzvání, vyvolal jsem elementala a pouľil na něj kouzla Plameny uder (lvl.5) a Hradba meču (lvl.6) a dopadlo to takhle:
Plameny uder bez zaměření DC 19, se zaměřením DC 21 a se silnějąím zaměřením DC 23
Hradba mečů bez zaměření DC 20, se zaměřením DC 22 a se silnějąím zaměřením DC 24
Takľe feat zaměření vľdy zvedne jen o 2 bodíky teď si snadno spočítate DC levelu kouzel s MOU 18 to je
1.15
2.16
3.17
4.18
5.19
atd.
Vąechny kouzla stejneho levelu mají stejne DC jak se ptal Quicxote jen ty ktere si posílíte featem mají více o 2,4,6 bodíku
Nejhorąí server je zatím Arkhalie tam to je děsný, velike zachrané hody měl jsem tam kněľku tedy jeątě mám a hodil jsem na někoho implozi DC asi 34 nevím přesně on měl zachrany hod přes 45 řekl mi lol jen DC 34? a zabil mě.Pokud si postavíte dobrej build postavu ktera ma vysoke zachrane hody tak vas kouzelník neřekona.
Nejlepąí server je zatím Alhambrie tam jsem viděl nejrozumějąí zachrane hody na kouzla přijďte si vyzkouąet. :)
#7 Host_Moneta_*
Odesláno 28.10.2004 11:33
#8 Host_Moneta_*
Odesláno 28.10.2004 11:36
#9 Host_Quixote_*
Odesláno 28.10.2004 12:09
#10
Odesláno 28.10.2004 13:51
---------------------------
...is essentially how hard a spell is to resist via Saving Throws.
If a spell has a "Saving Throw" associated with it (essentially a way for
the target of the spell to avoid, or reduce the effects of the spell), then
the Difficulty Class of the caster is set, and the target rolls a save to
avoid the spell.
DC = 10 + Spell Level + Stat Modifier
Spell Level is just what it says, the level of the spell from 1 to 9.
Stat Modifier is your caster's key stat. For Wizards this is Intelligence;
for Clerics, Druids, Paladins and Rangers this is Wisdom; for Bards and
Sorcerers this is Charisma.
So, let's say our Sorcerer, Mordule, casts Wail of the Banshee at his
enemies. It is a 9th level spell, and he has a 22 Charisma (+6 bonus). His
DC would be set at...
DC = 10 + 9 (Spell Level) + 6 (Charisma Modifier) = 25
So, his enemies would need to roll a Saving Throw (Fortitude in this case)
of at least a 25 to survive.
Ale je to k papirovy 3. edici AD&D, takze je mozny ze v NWN si to upravily k obrazu svemu...
#11 Host_Mole_*
Odesláno 28.10.2004 18:07
#12 Host_Xaim_*
Odesláno 29.10.2004 12:19
#13 Host_Quixote_*
Odesláno 08.11.2004 05:59
modelovy priklad:
lvl 40 spellcaster DC: 10 + 9 + 15 (charizma 40) = 34
Dajme tomu, ze kuzli proti lvl 20 (!!!) paladinovi/CoT/BG
12(/10/6 -zaklad) + 7(charizma paladin) + 7(charizma BG) + 6 (CoT) + 3 (divine wrath) = 35 na vydrz, 33 na reflexy, 29 na volu (plus bonusy z equipu)
Plus si samozrejme lvl 20 sumienka hadze d20.... Hmm, celkom zacinam chapat preco len par kuziel bez zachrany ma vacsie opodstatnenie (ak nie zrovna proti zlodejovi)

Alebo je v tom nejaky zadrhel?
#14
Odesláno 08.11.2004 08:25
Jinak tohle je presne duvod proc nejde zrusit system 1vs20 pac by to uz bylo o nicem
#15 Host_Quixote_*
Odesláno 08.11.2004 10:38
Mas pravdu, mne skor ide o nieco dost ine vlastne, tam som len demonstroval ze rozdiel lvl 40 a 20 a aj tak....zadrhel je ze jsi vybral zrovna kombinaci s nej zachranejma hodama. Proc si nedal nejakeho zlodeje s hodem na vydrz a nebo bojovnika s hodem na vuli??
Jinak tohle je presne duvod proc nejde zrusit system 1vs20 pac by to uz bylo o nicem
Islo mi skor ale o to, ze taky sviatocny spellcaster (do 15-20 levelov, body aj do inych vlastnosti) a utocne kuzla 5., 6., 7. kruhu je uplne nevyuzitelna kombinacia. Naozaj to asi nejde velmi inak ako utocne kuzla bez zachrany, ako napr IGMS.
#16
Odesláno 09.08.2005 21:05
jinak uz by to byt nemelo
cao
#17
Odesláno 10.08.2005 01:44
jj chybi, predtim jsem to jen pastoval odsud (3rd Edition D&D FAQ) a nijak jsem to neupravoval.ve vzorci od Sallowa vazne chybi zamereni na skolu magie zamereni/vetsi zamereni/epicke zamereni
Kdepak, max DC je 45 => 10 + 9 + 20 + 6 (max vlastnost je 50/+20)takze max je DC 40.
Pak je jeste maxovnejsi DC a to 46 kdyz si vezmes RDD kterej ti da +2 CHA (takze max vlastnost je vlastne s RDD vetsi nez 50/+20 a to o tolik, kolik to RDD prida)
A uplne nejmaxovnejsi DC je 48 a to s klerickou implozi, ktera pridava k DC jeste +3 (je to jakoby soucast kouzla)
#18
Odesláno 10.08.2005 08:11
(max vlastnost je 50/+20)
No ale nie na demone , ze ano. Chcem vidiet ako urobis klerika s 50/+20 :-)
#19 Host_Quixote_*
Odesláno 10.08.2005 08:21
#20
Odesláno 10.08.2005 08:23
#21 Host_Mole_*
Odesláno 10.08.2005 08:45
#22
Odesláno 10.08.2005 08:56
#23 Host_Mole_*
Odesláno 10.08.2005 09:43
#24
Odesláno 10.08.2005 09:44
#27
Odesláno 10.08.2005 13:11
#28
Odesláno 10.08.2005 19:50
A to co mas za bonusy tj. navic z veci, nejen to co si namastis pri levelu, se pricitaji ...
#29 Host_Quixote_*
Odesláno 11.08.2005 11:23
#30
Odesláno 11.08.2005 11:44
Prekonanie SR = d20 + caster level + spell penetration bonus(max +6)
1 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních