Čau. Chci se optat, zdali se nechcete trochu zamyslet nad "nesmrtelnosti" NPC bosse druida. Po tech novych upravach redukci, imunit, atd je premrstenej bych rekl . Díky za reakci.

Stínový druid NPC minibossik.
#1
Odesláno 27.07.2017 08:32
#2
Odesláno 27.07.2017 10:09
Já ho se sorckou soluju bez větších problémů. Pravda, chvíli mi trvá než ho upižlám, ale jelikož je to "boss", tak je očekávatelné, že to bude při solování výzva. Pokud tam někdo chodí sám a nedává to, tak to není chyba NPC
#3
Odesláno 27.07.2017 15:36
Krásný Neznámý, on 27 Jul 2017 - 09:09, said:
Já ho se sorckou soluju bez větších problémů. Pravda, chvíli mi trvá než ho upižlám, ale jelikož je to "boss", tak je očekávatelné, že to bude při solování výzva. Pokud tam někdo chodí sám a nedává to, tak to není chyba NPC
Čekal jsem tvou reakci a nebo Jakuta. Byls první .) Blahopřeji. Jen jsem si říkal, že je škoda mít tak pěkný dung víceméně jen pro čaroděje, nebo sorce. Pokud to je tak zamýšleno schválně, tak pak ano . Pak bych ale přidal ještě dispell zony na útočiště. Když je to přecejen ten "boss".
#4
Odesláno 27.07.2017 17:18
Neříkej mi, že se slušným WMkem nebo Klerikem se nedá druid sundat solo...
#5
Odesláno 27.07.2017 17:43
Stejnak tam pade pár drobnejch a občas velkej šutr, to už je lepší si udělat panáka na DZ nebo KZ tam se někdy povalují botky akrobacie
#6
Odesláno 28.07.2017 07:01
#7
Odesláno 28.07.2017 07:38
#8
Odesláno 28.07.2017 13:52
S akym buildom by si to chcel solovat? Podla mna solo na build je ok, nieje ok Ak jeden build osoluje vsetko. Ja si v DZ ani neprdnem, ani na pusti... Druid je caster, je jasne ze casteri nan budu platit. Je blbost aby sa dalo osolovat vsetko, rovnako, ako je blbost, aby sa nedalo osolovat nic. Si myslim.
Odstranil sa strom aby druidi nesolovali zneuzivanim placeblu. Mne ked druid zabije mumiu musim utiect a deje sa to casto. Je to dobry dungeon, celkom vyrovnany. IMHO
Pokial viem znizil sa mu pocet flasiek...
Solovatelnost par bossov po demone je ok, je skoda to odstranit, stale su tu nesolovatelne bossy a tie maju uplne ine sumy v pokladoch. Praotec napr.
Solo specialistu, ktory makal na tom aby to slo a niekoho kto neosoluje vsetko su dve rozdielne veci. Ja som Horvata na Druida staval. Takze ak sa nezmyselne stazi, alebo upravi, len aby nieco neslo, len preto, aby to neslo, nemam dovod tu hrat.
Mas build na solo aspon jedneho bossa? Mas! so WTf?
Demona je relax server, nevidim zmysel v argumente je to boss a to znamena ze nemoze byt osolovatelny. Nech je, ale nech ten co ide si na to postavi panaka, maka a bavi sa pri tom... Ani nevidim dovod aby sa druid dal osolovat hocicim.
To ako by som plakal a tvrdil ze treba oslabit puklinu, alebo hocico, kam chodia tvoji panaci ako specialisti bezne.
Myslim ze problematika tohto navrhu je skor v tom, ze to je dak blizko a pritom tak daleko(cize subjektivny plac)... Od toho je mag magom, ze vyrovnava tento paradox vo svoj prospech.
Nevidim dovod preco par buildov nemoze osolovat nejakeho bossa. Aj tak to ide len raz za restart. Preco furt niekto musi plackat. Nevidim potom dovod na vzik dalsich NO-solo uberbossov. Na znudene 30tky.
Mam excelentne RP podlozeny build na druida a K4, nevidim dovod, preco si ho nemozes postavit aj ty. Ak sa nezmyselne zmeni svet, mam dve moznosti, bud hladat, novy solobuild na nejaku specialnu misiu a urobit okolotoho nove rp, alebo skoncit. Preco solo? Pretoze to ide a je to relax, je relax prekonat chalenge.
Znizovanim moznosti relaxu na relax servri, znizujete pocet hracov ktori na nom relaxuju. Ak chete mat tak uzasne no solo, tak potom aj strikt RP. Ani jedno nie je relax pre siroku verejnost, tak ako sa demona javila.
Skor umoznite vznik casovych buildov, ktore budu smrtelne na 1x, ale budu mat rychlejsie expy. A po neodohrani viac ako tyzdna sa vymazu. A po dovrseni 30 budu mat zivotnost povedzme mesiac.
Demona je relax server, ale je zaseknuta v paralele PG a RP. Nevidim Dovod nezvyhodnit RP hracov systemom xp ako inde, alebo builderom, dat moznost testovat a mastit dungy... Ako aj nemat stred, hracov co hraju aj aj...Maju zivoty RP a dobre buildy. Necromancer, Knez/paladin co vysoluje K4, Monk co da dz, lebo je imunny na "zlo". Lebo stale je uber praotec, Iseth a mozno nove... Kde tito Specialisti hrdinovia Tbvoria partu.
Chciet mat pocit kontroly nad kazdym buildom a bossom je skoda a neskonci dobre.
Demona nema 60 hracov online a mohla by sa posnazit tych par udrzat. Ale toto co navrhujes s motivaciou aku popisujes je blbost, sorry.
To plati aj pre DMs. berte si priklad z relaxDM (wekslak) urobil svojim hranim z hraca hrdinu, DM co supportuje hracovu hru je skvele DM. DM co vymysla neustale nezmyselne NPC, len aby boli silnejsie, ako hracske postavy, ma cudnu predstavu o DM. DM je pan jaskyne, pan diania. To neznamena, ze ma znicit , kazdy pokus o hracske statie sa bohom. Hram za nadprirodzene postavy, aj za uplnych budisknicemom.
Zda sa vam to zmatene? Mne nie, postavenie dungov a styl DMs by mohol umoznovat hracom urcite slobody (stat sa bohom a umriet, vysolovat aspon jednym typom buildu stredneho bossa, ako DZ, K4 s moznostou Kekropa, preboha je to raz za restatart s prd sancou).
Sak vlci dvojka aj druid su poprdeli dungy, solo postavy tam dokazu umriet (co sa tyka druida, vlci 2 idu len po vstup k praotcovi a stale sa tam da zhebnut).
Koli stylu pristupu ako upravit Druida tvojim navrhom, som skoncil s Obsidianovymi Holami, s cechom magov ktory som vymyslel a zalozil a nie uplne chtiac nechal asimilovat DM postave, ktora zacala ako hracska NPC, ale ako DM postava sa stala (jasne ze nesmrtelna). Preto hram PG lebo som zvolil relax kde som mohol vyuzit svoju inteligenciu(nizku) a schopnosti sa zahrat vramci pravidiel z casti posvojom na HRDINU, tak sa vola rp vies?.
Takze takto nejako to vidim ja.
Příspěvek upravil Yakut: 28.07.2017 15:57
#9
Odesláno 28.07.2017 16:11
to ta tak rozhorcil moj maly prispevok? necital som to cele, popravde nemam rad dleh texty, cital som zaciatok, nepochopil si myslim co som chel povedat , nevadiii
#10
Odesláno 28.07.2017 18:50
Nie rozhorcilo ma riesenie s motivaciou ked nie ja, tak nikto.
A pripomenulo mi to riesenia typu: Ja sice mozem mat postavicku ktora bola Hracska postava, buildik na RP a teraz je nesmrtelna, ale akekolvek ine RP hracske postavy, kedze nie su DM tento status neziskaju nielenze, ale zadupem akekolvek prejavy nadpozemskej moci hracskej postavy, ktora by sa co i len naznakom mala viac moci ako je magia, ktoru ja svojim tlacitkom premozem v akejkolvek supackej roli a zo zachrannej akcie u vlkov sa po zachrane uboziacika vykluje superturbomag, ktory vsetkych naokolo resuje, vsetko zabija a ma na vsetko riesenie.
Nuz a kedze sa mi tato hra paci a mam odohrate, chel som sa vyjadrit k rieseniam ktore plosne osekaju vsetko na tondu ukeca a cakaju ze pride 60 hracov a potom nam DM urobi hmlu v lese pri lupicoch, ktori nas bez pribehu vsetkych pozabijaju z nevysvetlitelnych dovodov a neexistuje RP model, ktory by ta z toho dostal, respektive v tom momente vznikne nova rasa lupicov, ktori maju bielu farbu koze a nijako nesuviseju z demonou ani s nicim co sa odohralo, ale zrazu je to klucova rasa, objavuju sa vsade a pozabijaju cele druziny, lebo su to NPC a tie musia z nejakeho nevysvetlitelneho zakona byt nepremozitelne a nedaj boze, ze maju oznacenie BOSS. Lebo ono je to uz vsetko 20ckou hodene DM, tvoje hody niesu dolezite.
Kapisto? Teba som si ani velmi nevsimol, lebo ma skusenost, ze tvoje napady nie su nebezpecne, naopak, zveladil si to na demone :D
Příspěvek upravil Yakut: 28.07.2017 19:03
#11
Odesláno 29.07.2017 10:41
Nebejt to tak dlouhe, tak si to prečtu :) Ale asi to chapu tak nejak.....
I. - je to lehke, dam to s prstem v nose, seš noob když to nedáš
II: - NPC je naopak ještě příliš lehke.
II: - jednou je špatně že někdo neco soluje , podruhe je dobre že nekdo neco solne .
Příspěvek upravil Aved: 29.07.2017 10:43
#12
Odesláno 29.07.2017 12:03
Nikdo netvrdí, že to dává s prstem v nose, a nikdo netvrdí, že seš noob, když to nedáš. Možná si to fakt nejdřív radši přečti. Ona ti malá "literární" pauza od toho ustavičného solování DZtka neublíží.
#13
Odesláno 29.07.2017 12:14
Krásný Neznámý, on 29 Jul 2017 - 11:03, said:
Nikdo netvrdí, že to dává s prstem v nose, a nikdo netvrdí, že seš noob, když to nedáš. Možná si to fakt nejdřív radši přečti.
Ona ti malá "literární" pauza od toho ustavičného solování DZtka neublíží.
Nj, co máš dělat sám na serveru. Aspon to dz si vyberu a gm2 trebas. Pak zas odlog. To DZ chodim, protoze chci slozit kekropa. Bohuzel z asi 350 vybranejch DZ mi padly jen dva kusy a jeste odlisne zbrane.
Příspěvek upravil Aved: 29.07.2017 13:40
#14
Odesláno 29.07.2017 13:13
Yakut, on 28 Jul 2017 - 12:52, said:
Ja som Horvata na Druida staval. Takze ak sa nezmyselne stazi, alebo upravi, len aby nieco neslo, len preto, aby to neslo, nemam dovod tu hrat.
Ja jsem si postavil prozmenu druida na ten dung. A az jsem si ho vyexpil atd, tak Boss dostal imunitu na kouzlo "plaziva zhouba". Tak jentak pro info.
#15
Odesláno 30.07.2017 01:22
Uz sem navrhoval at se da 1-2 word of faith druidovi a stezi summony a jako AI(artificial inteligence) je zakasti, pri pouziti nebo pritomnosti summons. Porad by bylo ale fajn at je sance to dat. Tzn 1-2 ne 5. Pri dlouhem solo fightu ti nabehnou do te zony magove a musis je sundat a taky ti dalsi vlkousi... ten dung je super a utociste ti nezaruci, ze se vratis.
Jeden z nej dungu.
Horvata sem stavel na kombinaci mec(vykouzleni) mumie(ja tankuju a ona utluce). To je hodne vrtkava kombinace a vramci pravidel. Tzn. Stavel sem ho podle maga a toho co ma. Ne podle chyb nwn mechaniky.
Nekourim za stromem druidovo stesti a necekam az zhebne zneuzivanim placeblu. Zabije mi mumii, nebo nabehne 5 vlku spoza rohu a mam co delat abych nesel ocistec. Taky az hodi druid na silnejsi utok to ma ab 59, to namam sanci.
Vickrat me tam zvedali.
Je to zabava, protoze je to tezke. Teda ne pro Njoerdana... u nej sme mamy... de do nej rovnou a da pri tom 26 fh. Vis proc? Protoze to de a bavi ho vyuzivat vsechny moznosti systemu craftu a pravidel demony.
Ja platim 6k za svitek na 50sekund abych mel 39ab. Pro ten samej duvod. Je to zabavne a relax.
To si myslim ze znamena stavel sem na... ne to co popisujes.
Kdyz chces neco upravit udelej to tak jak kluci, ze hlasis ze zabijim druida jak na bezicim pasu mecem na 1cku (jak ucinil surda ) nebo upravis rytire promenu, protoze to neni relax vybouchat vse( jak ucinil porky), to ze je to lehke je opruz a nuda.
POSILNETE DRUIDA, OPRAVTE HO, SUNDAM HO SPOZA STROMU MOUCHAMA je dobrej napad na opravu, ne HORVAT A NJORDAN PLATEJ MRTE GP ABY SUNDALI DRUIDA A DAJ HO TAK JIM TO PREKAZME.
Příspěvek upravil Yakut: 30.07.2017 01:44
#16
Odesláno 30.07.2017 06:18
Yakut, on 30 Jul 2017 - 00:22, said:
Myslis plaziva zhouba spozastromu? Tak sorry. NPC reaguje na aoe spelly, ze bezi za castrem, to bys musel byt neckci rict co, abys ho nevidel zmatene pobihat sem a tam spomaleneho v zhoube sem a tam za tebou za stromem az pri navrseni dmg na 2k nechcipne.
Uz sem navrhoval at se da 1-2 word of faith druidovi a stezi summony a jako AI(artificial inteligence) je zakasti, pri pouziti nebo pritomnosti summons. Porad by bylo ale fajn at je sance to dat. Tzn 1-2 ne 5. Pri dlouhem solo fightu ti nabehnou do te zony magove a musis je sundat a taky ti dalsi vlkousi... ten dung je super a utociste ti nezaruci, ze se vratis.
Jeden z nej dungu.
Horvata sem stavel na kombinaci mec(vykouzleni) mumie(ja tankuju a ona utluce). To je hodne vrtkava kombinace a vramci pravidel. Tzn. Stavel sem ho podle maga a toho co ma. Ne podle chyb nwn mechaniky.
Nekourim za stromem druidovo stesti a necekam az zhebne zneuzivanim placeblu. Zabije mi mumii, nebo nabehne 5 vlku spoza rohu a mam co delat abych nesel ocistec. Taky az hodi druid na silnejsi utok to ma ab 59, to namam sanci.
Vickrat me tam zvedali.
Je to zabava, protoze je to tezke. Teda ne pro Njoerdana... u nej sme mamy... de do nej rovnou a da pri tom 26 fh. Vis proc? Protoze to de a bavi ho vyuzivat vsechny moznosti systemu craftu a pravidel demony.
Ja platim 6k za svitek na 50sekund abych mel 39ab. Pro ten samej duvod. Je to zabavne a relax.
To si myslim ze znamena stavel sem na... ne to co popisujes.
Kdyz chces neco upravit udelej to tak jak kluci, ze hlasis ze zabijim druida jak na bezicim pasu mecem na 1cku (jak ucinil surda ) nebo upravis rytire promenu, protoze to neni relax vybouchat vse( jak ucinil porky), to ze je to lehke je opruz a nuda.
POSILNETE DRUIDA, OPRAVTE HO, SUNDAM HO SPOZA STROMU MOUCHAMA je dobrej napad na opravu, ne HORVAT A NJORDAN PLATEJ MRTE GP ABY SUNDALI DRUIDA A DAJ HO TAK JIM TO PREKAZME.
Coto porad mektas tvl. Proc bych ho mel nekde zarazet. Zjisti si jak to kouzlo funguje a pak piš o nejakem zarazeni. Už mne ty tvoje reakce unavujou.
#17
Odesláno 30.07.2017 09:39
Ehm promin,ale ten strom šel pryč právě proto,že jsem já a další DM byli svědkem právě toho co popisuje jakuták...druid naběh naházel breberky a pak jen zpoza stromu čekal až se druid nechá sežrat a pokud vím druid nemá komplet imku na breberky,jen částečnou a běžná zhouba je podstatně slabší než demona verze. Tudíž suma sumárum bud rád,že je tak silná jak je.
#18
Odesláno 30.07.2017 14:45
Ehm tak děkuji. Jsem rád.
#19
Odesláno 31.07.2017 06:20
PS: Už jsem tam nějaký čas nebyl, ale v lesíku byly stromy. Radši to pokácet!! Někdo by mohl unavit divočáka obihackou.
#20
Odesláno 31.07.2017 14:14
Drtik, on 31 Jul 2017 - 05:20, said:
Vykacejte všechny stromy světa mohl by kolem nich někdo utíkat!!! Jasný je třeba upravovat mechaniky, ale kdyby lidé dávali tolik úsilí do nových věcí jako dávají do toho aby tamhleten to neměl snazší než já, protože on má takový build a já ho nemám. V tom už nic moc kladného nevidím. Dejme na poklad v DZ takovou past že ji odenda jen čaroděj se zamerkem.. ha a budou muset chodit minimálně ve dvou.
PS: Už jsem tam nějaký čas nebyl, ale v lesíku byly stromy. Radši to pokácet!! Někdo by mohl unavit divočáka obihackou.
Že by potrefená husa? Pokud ti přijde normální zneužívat mechaniky pak k tomu nemám co říct. Nemluvíme o tom,že druid naháže pod stínovýho breberky navíc ho ještě zapálí a pak se s ním na férovku otlouká zatímco zmíněná kouzla dělají své....proti tomuhle nemám naprosto nic a jde to jen to halt stojí nějaký ty fully a semtam se může stát,že lehneš....
PS: Z divočáka ti jen ztěží vypadne krystal nebo několik tisíc.
#21
Odesláno 31.07.2017 15:52
Příspěvek upravil Drtik: 31.07.2017 15:53
#22
Odesláno 31.07.2017 16:50
Ja bych spis udelal zmeny , aby slo vse i solnout. Kdyz uz jetezke sehnat partu (Prosim, nepiste ze staci napsat na forum . Staci mi jak tu chudak Ayko uz mesice neco schani na foru a nikdo nic...) Treba takovej Dag, Isseth, skreti, a co ja vim jeste. Proc by nemohl byt i vstup pro jednoho. Bez ruznych pák atd. Pokud si nekdo natolik veri ze to da. Proc mu to neumoznit. Jiste by to mnoho hracu rado zkusilo a prisli by na sve finty, mozna i nove zajimave buildy . Mozna by to ozivilo jejich relax hru na relax serveru. Je lepsi aby se dungeony chodily. Nebo aby jen lezely ladem? Je to mimo tema, ale pomerne to k tomu doslo postupem prispevku. Howgh
Příspěvek upravil Aved: 31.07.2017 17:16
#23
Odesláno 31.07.2017 19:29
Drtik, on 31 Jul 2017 - 14:52, said:
Tak většina lidí asi viděla video které jsem k tomu záměrně udělal. Že i se sprasenym buildem to jde zabít. K té potrefená huse, prý zneužívání mechanik to vážně? A skálu také obihat nesmím? Utíkat chodbou před NPC nesmím? Zavřít je do jiné místnosti též nesmím? Nebo se jim schovat za dveře? Většina MMO RPG her co jsem kdy hrál byla o taktikách a hlavně na bosse. Tank se zaklini do rohu aby ho boss neodkopl, boss začne castit utíká se od něj, začne se točit (whirlwind) obiha se kopec nebo se z něj seskočí jelikož ten boss to obejde schůdnou cestou. Nicméně všechny tyto věci jsou o tom ušetřit čas/snížit dmg (oddalit smrt :) Když nechcete aby lidé zkoušeli nové zpusoby jak něco solnout tak udělejte bosse pro minimálně 2 hráče ( ať už páky, vysoké hody, či x dalšími možnostmi) a nemusíte tu řešit takovéto topiky.
Taktika znamená chytře využívat terénu a dalších okolností k usnadnění boje. Taktika neznamená zneužívat omezené inteligence (pathfindingu) NPC, bloknout ho za nějakou překážku a odtamtud je lážo plážo upižlat.
Aved, on 31 Jul 2017 - 15:50, said:
Ja bych spis udelal zmeny , aby slo vse i solnout. Kdyz uz jetezke sehnat partu (Prosim, nepiste ze staci napsat na forum . Staci mi jak tu chudak Ayko uz mesice neco schani na foru a nikdo nic...) Treba takovej Dag, Isseth, skreti, a co ja vim jeste. Proc by nemohl byt i vstup pro jednoho. Bez ruznych pák atd. Pokud si nekdo natolik veri ze to da. Proc mu to neumoznit. Jiste by to mnoho hracu rado zkusilo a prisli by na sve finty, mozna i nove zajimave buildy . Mozna by to ozivilo jejich relax hru na relax serveru. Je lepsi aby se dungeony chodily. Nebo aby jen lezely ladem? Je to mimo tema, ale pomerne to k tomu doslo postupem prispevku. Howgh
Nepopírá to tak trochu smysl MULTIplayerového serveru? Pokud chceš svět, který je dělaný pro solo hráče, pak doporučuju single player. Tam to máš i s příběhem!
#24
Odesláno 31.07.2017 20:01
To uz popira pocet hracu ve hre. Ale jak myslis. Vidim ze s nazorama se neshodnem . Inovace tak nebudou. Obcas si vyberu DZ a GM2 nez server pomalu umre.Samozrejme to Demonce nepreju... Snad se mylim.
Příspěvek upravil Aved: 31.07.2017 20:14
#25
Odesláno 31.07.2017 20:50
radsej keby ste mi konecne niekto ukoval tu zlatu a striebornu palicu na bazar
chvalte Nicole, zbrane mam
Příspěvek upravil Ayko: 31.07.2017 22:26
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních