
Hleďte čím to tu potvoru zprovodil?
#1
Odesláno 28.06.2016 19:44
Po rozhovoru se šlechtou, na toto téma založím diskuzi i zde.
Co by jste řekli na vyrovnání základního DMG u zbraní, aby v nich nebyla taková nerovnováha? Jsou neupravené ze základního nwn. A proto proč je nevyrovnat. Jen aby si někdo nemyslel, jednalo by se převážně o malé zbraně a střední zbraně tich je v tom stavu nejvíce, ale samozřejmě např i kopí nebo těžký cep od velkých zbraní na tom jsou neúměrně. Co jsem psal bylo že jsou 4 sečné malé zbraně. Sekerka(1k6 x3) Srp(1k6 x2) kukra(1k4 18-20/x2) a bič(1k2 x2). Udělat ze srpu(1k6 19-20/x2) jako krátký meč. A z byče(1k6 x2) jelikož má odbornost odzbrojení. Palcát z (1k6 x2) na (1k6 19-20/x2) a kladívko z (1k4 x2) na (1k6 x3). A taktéž bodné. Krátký meč ponechat a Dýku z (1k4 19-20/x2) na (1k6 x3). Prostě aby měli všichni možnost jet bodné, sečné, i tupé ve stejné kvalitě. Tupé však nebude mít exotickou zbraň na rozdíl od kukri/kordu. A taktéž upravit i pár dalších zbraní. Toto je však už pro rozhodnutí DM a WB přesná úprava, mně jde o to hlavní a to zohlednit, zhratelnit, a využít všechny zbraně jež mají hráči možnost nosit.
Děkuji za přečtení.
S přátelským pozdravem Drtik.
#2
Odesláno 28.06.2016 20:28
Nevim no, ja si myslim, ze veskere upravy co byly/jsou/budou, by se mely co nejmene odklanet od zakladniho nwn. Takze co se zbrani tyka, koukal bych spis na bonusove dmg co zbrane nabizej a rozlisil to na nem. Kolik lidi by po tehle uprave volalo o bezplatny relevel, protoze ted chtej jinou zbran, ktera je upravena. Jako dost divny mi prijde.. proc by mela mit dyka nasobitel x3? Vzdyt je to mala zbran a tou by logicky nemely jit davat obrovsky rany ne. Dalsi ten palcat.. je to tupa zbran tak proc mu rozsirovat nasobitel? Neber to tak, ze to nejak zacernuju, jen mi to prijde takovy.. "divny". Kdyz si predstavim, jak ty zbrane vypadaji, tak si i predstavim skodu, kterou s nima clovek udela. Srovnavat srp na kytky s mecem, mi prijde proste divny a proti srsti. Navic nevim jak jsou tyhle globalni zmeny narocny, kvuli poctu vyrobenych zbrani v modulu, u neaktivnich hracu, v bankach treba, by takovahle uprava asi musela jit ruku v ruce s wipem, aby byla jistota, ze se ty zbrane zmenily vsechny... Za sebe rikam spis ne, myslim si, ze je vas tu ted par a takovy mensi dung nebo uprava loot systemu, vybirani pokladu 2x stejnym clovekem po sobe a tyhle "mensi" upravy, jsou nebo by mely byt na prvnim miste a ne vymyslet masove upravy. Uvidis co na to ostatni no.
#3
Odesláno 28.06.2016 20:38
Mě by se to líbilo. Jsem pro změnu.
#4
Odesláno 28.06.2016 21:46
já bych to nechal jak to je...
#5
Odesláno 28.06.2016 22:00
jo mě by se zas líbilo kdyby to zustalo, ale čím menší dmg , tím větší jinej bonus na zbrani,
třeba na bič , nebo dýku bych dal +2 ab ... nebo element... nebo jiný.... atd atd...
jenže tuším jak psal Surda, bez wipu by se to asi neobešlo a tím pádem je to pasé
navíc cokoliv z toho by bylo posilování PC hráčů a to už se tu několikrát zamítlo z důvodu už tak silnýho equipu
#6
Odesláno 28.06.2016 22:34
jo mě by se zas líbilo kdyby to zustalo, ale čím menší dmg , tím větší jinej bonus na zbrani,
třeba na bič , nebo dýku bych dal +2 ab ... nebo element... nebo jiný.... atd atd...
jenže tuším jak psal Surda, bez wipu by se to asi neobešlo a tím pádem je to pasé
navíc cokoliv z toho by bylo posilování PC hráčů a to už se tu několikrát zamítlo z důvodu už tak silnýho equipu
jak by to hráče posílilo,kromě toho, že by se místo sekerky,scimu, krátkého meče,kukri a kosy bralo něco jiného jen s jiným druhem zranění ale stejnou hodnotou zranění ?
, jen by se rozšířili možnosti
Příspěvek upravil Razfallow: 28.06.2016 22:34
#7
Odesláno 28.06.2016 23:00
Jakmile slyším wipe, říkám automaticky na všechno ne.
#8
Odesláno 28.06.2016 23:20
jak by to hráče posílilo,kromě toho, že by se místo sekerky,scimu, krátkého meče,kukri a kosy bralo něco jiného jen s jiným druhem zranění ale stejnou hodnotou zranění ?
, jen by se rozšířili možnosti
inženýre už začínám bejt alergickej na větu rozšiřování možností
psal jsem to posilování na svůj příspěvek tak čti a přemýšlej u toho
#9
Odesláno 28.06.2016 23:29
jak by to hráče posílilo,kromě toho, že by se místo sekerky,scimu, krátkého meče,kukri a kosy bralo něco jiného jen s jiným druhem zranění ale stejnou hodnotou zranění ?
, jen by se rozšířili možnosti
Jak? No treba tak, ze by nekdo, kdo ma postavu na dyku/dyky daval o dost vetsi rany s dmg 1d6 x3, nez dava ted o kritiku ani nemluve.
PS: Je to dva dny co jsem koval dve shadow dyky, kdyby si rikal, ze na to nikdo nejezdi.
Zvedlo by se dmg u nekolika zbrani a to je posileni vybavy.
#10
Odesláno 28.06.2016 23:32
A btw, to ze se za ty zbrane neda hrat je blbost. Jen jsou hraci zhejckany a beru osvedcene PG zbrane. Ja mam na uctu postavu jak na longsword, tak na palcat i remdich.
#11
Odesláno 28.06.2016 23:35
Mám psotavy Palcaktika RDD, Halprtnika DD teda to DD má i Lonsovor. Bíla ma řemdich.
Tkovej dobrej řemdchy je pelkná věc.
#12
Odesláno 29.06.2016 00:14
a co třeba taková dýka u vraha , adam a ještě třebas +2 ab k tomu , a paralýza jak vyšitá
co vím tak šilaska má dokonce bičařku a jede v poho ...
//ted mě napadlo jestli ten bič nemá spojitost s tím latexem co se probírá v žumpě //
#13
Odesláno 29.06.2016 05:45
Vzhledem k tomu ze neprosla ani uprava Trpaslici sekyry aby ji mohl Trpaslik bez featu exoticka zbran tak takovato uprava je uplne mimo realitu
#14
Odesláno 29.06.2016 05:58
Vzhledem k tomu ze neprosla ani uprava Trpaslici sekyry aby ji mohl Trpaslik bez featu exoticka zbran tak takovato uprava je uplne mimo realitu
tohle je přesně ten boost,který by postava neměla mít a nedivím se že to neprošlo.
#15
Odesláno 29.06.2016 06:01
to vypravej elfum s dlouhym lukem a rapirem a longswordem vedatore
#16
Odesláno 29.06.2016 06:14
#17
Odesláno 29.06.2016 06:49
Která z těch úprav má tedy nejvyšší šanci na bezproblematickou implementaci? Úprava základního zranění zbraně, její šance na kritický zásah a násobitel?
#18
Odesláno 29.06.2016 06:59
řemdih je silnej dost, halapartna taky...spear taky, řemdih + spear může mít skoro každej, a přitom první má 1k8 a dvoje zranění,
spear se zas dá použít u druida/rdd na wmko, takže taky má svoji podstatu ..:)
víceméně každá ta zbran má svůj důvod proč je o něco slabší/silnější, jediné co je mírně unbalanced je krátkej meč, ale to spíš díky démoně hmm..?
#19
Odesláno 29.06.2016 08:39
Která z těch úprav má tedy nejvyšší šanci na bezproblematickou implementaci? Úprava základního zranění zbraně, její šance na kritický zásah a násobitel?
tohle vše je dvouminutová záležitost, jen se upraví pár hodnot v konfiguračním souboru, dá se nový hak a všechny upravené zbraně by se automaticky změnily
tím neříkám že je to dobrý nápad, jen vysvětluju technickou stránku věci
další možnosti jsou:
- posílit craftové verze těchto ne moc využívaných zbraní
- oslabit craft verze přiliš využívaných zbraní
a ne nic z toho wipe nepotřebuje, to co navrhuje Drtik by se provedlo automaticky - ti co dýku nemaj o nic nepřijdou, ti co dýku maj budou zvýhodnění proč by byl potřeba wipe?
v případě změn hodnot u craft zbraní
v případě posílení není třeba dělat nic, hráči vycraftí nové a buď to bude dost na to aby se ty zbraně používaly víc nebo ne
v případě oslabení by bylo třeba automaticky vyměnit staré verze na nové protože je nefér aby někteří měli starší a silnější kusy, ale ani to wipe nepotřebuje není to problém nascriptovat takovou výměnu
Příspěvek upravil shadooow: 29.06.2016 08:41
#20
Odesláno 29.06.2016 09:31
POPULÁRNÍ
Když jsem si dneska pročetl pár témat tady na fóru, přijde mi, že se většina snaží změnit Demonu (hlušiny, zlatý důl je moc lehký, ...), místo toho, aby se hráči zamysleli nad tím, jestli není lepší změnit svoje uvažování a chování, stereotypy a domnělé pravdy. Připadám si, jako bych si měl stěžovat, že je 9.8 gravitačního zrychlení na Zemi moc a požadoval změnu u Pánaboha, nebo alespoň požadoval nějaké korekční pomůcky na sociálce.
Tím, že se srovnají výhody a nevýhody zbraní, se docílí zase toho, že všichni budou inklinovat k těm nejhezčím zbraním - tak to se pak asi bude žádat o zkrášlení těch ošklivějších? Narovnávání a nivelizace je komunistická metoda. Copak nikoho z Vás nenapadlo hrát druida s holí nebo srpem, dexera s bičem, nebo jinou (pro expery nesmyslnou) variantu, která ale měla jinou, hlubší logiku? Já třeba Igora udělal na obouručák, protože rytíř s kosou je RP nesmyl. Ale to je jen můj názor, udělal jsem to čistě kvůli sobě. Nenapadlo mě ani na moment lobovat pro úpravu obouručáku, protože je oproti kose znevýhodněn jak násobitelem (2 versus 4) tak typem zranění (kosa má sečné i bodné), jedinou malou výhodu představuje rozsah (u WM oproti kose je to srandovních 15-20 oproti 17-20).
Prostě jsem věděl, do čeho jdu a respektoval, že to tak je... Navrhuju konstruktivní přístup:
Co takhle si příští postavu založit se zbraní, která nám přijde znevýhodněná, ale je zajímavá vzhledem k příběhu postavy? To abychom oživili používání méně obvyklých zbraní...
Když se výzvy chytne většina, bude Demona plná zajímavých a netradičních zbraní.
Howgh, mula.
#21
Odesláno 29.06.2016 11:21
kosa je blbost a o to tu lobbuju už delší dobu, . obouručák je náhodou fajn...., ty ostatní zbraně jsou fajn, jen ten krátkej meč lehce nezpadá, ale neřekl bych že je na tom až tak hrozně...jinak většina lidí co tu změnu chce, právěže naopak hraje ty zbraně, většina těch co jim to nevadí, naopak má kosu (ikdyž někteří tvrdí že hrajou i něco víc, ale ve hře je to používat neuvidíš a když už tak leda jako socket na staty
)
když se nic nemění..a hlavně ta elita co o tom rozhoduje, tak to dopadá jak to dopadá..
Příspěvek upravil Wewet: 29.06.2016 11:24
#22
Odesláno 29.06.2016 11:31
Ty jsi mi vůbec neporozuměl, ale nemám asi na to ti to vysvětlit. Nejde o to někoho sortovat a osočovat. Jediná jistota je trvalost změny, jak praví Tao. Změna je nevyhnutelná. Já jsem jen zastánce toho, aby každý začal u sebe a až pak se snažil změnit druhé. Hraj si, jak tě to baví.
#23
Odesláno 29.06.2016 11:46
nebaví, nehraju, jestli je to jediná možnost, tak nevím jestli to ten Tao domyslel
#24
Odesláno 29.06.2016 12:55
to vypravej elfum s dlouhym lukem a rapirem a longswordem vedatore
a teď se podívej na ty racialky u trpa...
nemluvě o tom, že to jsou 3 smrtící zbraně u elfa a ne exotika a přichází o con a ne o charismu
Příspěvek upravil Razfallow: 29.06.2016 13:17
#25
Odesláno 29.06.2016 14:48
Prosil bych nekurvit biče a srpy, jsou naprosto čůpr tak jak jsou. Porád by někdo něco zjednodušoval nebo unifikoval.
#26
Odesláno 29.06.2016 15:03
Nejlepsi zbran na finty s rozsahem 18-20 + dlouhy luk, standard vsech buildu na dalku, vs nejsilnejsi jednorucni zbran (x3 kritik, 1d10 zaklad), ja v tom podobnost vidim.a teď se podívej na ty racialky u trpa...
nemluvě o tom, že to jsou 3 smrtící zbraně u elfa a ne exotika a přichází o con a ne o charismu
#27
Odesláno 29.06.2016 16:47
a co třeba taková dýka u vraha , adam a ještě třebas +2 ab k tomu , a paralýza jak vyšitá
co vím tak šilaska má dokonce bičařku a jede v poho ...
//ted mě napadlo jestli ten bič nemá spojitost s tím latexem co se probírá v žumpě
//
:D no tak s tím to fakt nemá co dělat,ale pravda je,že sem s ní spokojená páč ne každá zbran se dá sehnat 4 dírka což třeba zrovna bič sehnat jde a myslím,že snad i ty kudličky a jiné ne tak běžné zbraně.
#28
Odesláno 29.06.2016 20:44
#29
Odesláno 30.06.2016 00:38
co třeba anketa, ne že by to bylo směrodatný, ale obrázek o postoji hráčské komunity určitě není špatnej
#30
Odesláno 30.06.2016 05:35
se zas mele o nějakejch důležitejch úpravách co se moc vlastně taky nedělaj..a přitom teda vlastně ani nikdo neví co si pod tím představit..
Příspěvek upravil Wewet: 30.06.2016 05:35
1 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních