Skočit na obsah


Fotka

Kouzlo cerna hul


  • Please log in to reply
29 odpovědí na toto téma

#1 Yakut

Yakut

    Starš

  • WB
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Umarina Vrchovina
  • Interests:Divotvurstvi

Odesláno 13.06.2016 14:54

Zrusit dosavadni efekty

 

Nove efekty:

 

Zakouzlit lze pouze na item HUL MAGA , ktera je equpnuta postavou

 

z dialogoveho okna si hrac vybere JEDNO nasledujici elementarni zraneni, ktere se aplikuje na hul maga v trvani 20min za lvl sesilatele

 

ELEKTRINA 1d10 +1 za lvl sesilatele

CHLAD 1d10 +1 za lvl sesilatele

OHEN 1d10 +1 za lvl sesilatele

POSITIV 1d10 +1 za lvl sesilatele

NEGATIV 1d10 +1 za lvl sesilatele

 

Hul ziskava ocarovani +1 za 2lvl sesilatele v trvani 20min za lvl sesilatele

 

 

Hul maga z craftu bude mit vlastnosti jako doted ale zrusi se ocarovani.

 

 

Kouzlo bude podrobeno kontrole [3x(lvl maga)]+10=procento uspechu. Kdyz kouzlo selze, mag je zranen na minimum HP 1, je oslepen, pretizeny,vsechny jeho kouzla sou vycerpane a okoli zasahne tlakova vlna 25d10 magic dmg bez zachrany


Příspěvek upravil Yakut: 13.06.2016 15:19

  • 0

#2 Razfallow

Razfallow

    Starší mistr

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1693 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 13.06.2016 16:57

takže říkáš, že by mág měl začít mlátit holí ano ?
pokud je to buff,jak zajistíš,že nespadne při naspání? ( pak je ta kontrola trochu extrémní)
a +15 enchant za 30lvl mága který dává 1d10 + 30 elementární a 15fiyzického je docela extrém- tohle mi příjde spíš jak epický spell než kouzlo (v 7 8 je ta hůl ?).

Mág by měl kouzlit,ne mlátit holí,  zrušit čarozpyt z holí ( kčemu tam je +17/18) čarozpyt ? dyť to přídá +3 k sejvům vůči spellům a jestli vůbec)

Místo toho zvýšit DC spellů o max +6 - což ho zase posílí do pvp ( jsou +5 amulety na sejvy-> kraft vs mág   1:1 srovnáno )


Příspěvek upravil Razfallow: 13.06.2016 17:02

  • 0

#3 Yakut

Yakut

    Starš

  • WB
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Umarina Vrchovina
  • Interests:Divotvurstvi

Odesláno 13.06.2016 20:01

vubec nic nerikam Razi, mozna otviram obzory nekomu kdo ma lepsi schopnost uchopit co vidim. Vidim miliardu nepouzitelnych kouzel, ktere smutne stoji bokem, to jak by to doopravdy melo byt je na tech, kere tim muzu inspirovat.

 

Mag by mel kouzlit a byt schopen trefit... I Gandalf se umel prat holi, kdyz uz k tomu doslo.

 

Todle nejni topic o zvysovani DC... otevri si vlastni topic a nerikej mi co si myslim.


Příspěvek upravil Yakut: 13.06.2016 20:05

  • 2

#4 Surik

Surik

    Král králík králů

  • Je dobré být zas králem..
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1833 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 13.06.2016 20:36

Gandalf mel na boj hlavne mec a hul jen pro efekt ne? Pokud maji magove zajem, ukovu jim adam mece.  :biggrin:


  • 0

#5 Modrin

Modrin

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 315 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Interests:Narden - Lovec a stopař
    Žiži Sršáň - Příslušník nižšího kléru, ozbrojená pěst řádu
    Jorg Drogunov - jeden z posledních žoldnéřů legie Jih

Odesláno 13.06.2016 21:00

Nemohu odolat a nevmísit se do této luxusní debaty. Gandalf to uměl s mečem jako prase s kytarou. Sice jeden z nejmocnějších mečů vlastnil a nosil, ale to bylo tak všechno. Používal ho jako zdroj síly, mocné magie (nebudu se zaplétat do hudby Ainur, páč se mi nechce nastudovat kompletní Silmarillion a vrhat sem z něj odkazy :), než jako "prostý" nástroj k likvidaci nepřátel, jak se nás snažili přesvědčit soudruzi z Ameriky ve velkolepé trilogii.

 

PS: nerad bych, aby případný čtenář mého příspěvku nabyl dojmu, že se mi trilogie nelíbila. Naopak. Je to skvělá podívaná. Má nejoblíbenější část je bitva o Helmův žleb a odmítnutí Prstenu paní Galadriel.


  • 1

#6 Razfallow

Razfallow

    Starší mistr

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1693 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 13.06.2016 21:14

Psal jsem nejednou že nejméně 70% kouzel u mága je nepoužitelných ( především Evoc spelly a návrh jsem paulovi podal)

Zeptám se znovu : 
Příjde ti v pořádku,aby  kouzelník měl hůl s (1d10+30)elementární + (1d6+15) fyzické a to navíc ještě pro 8okruh kouzel s +15ab ????

 

Gandalf nahodil Truestrike a sundal balora kekropem  :laugh:


  • 0

#7 Yakut

Yakut

    Starš

  • WB
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Umarina Vrchovina
  • Interests:Divotvurstvi

Odesláno 13.06.2016 21:28

Chci videt 30tku wiznu...bez uniku jak de do prvni linie s hp rozvojem wizny a ac, nejbliz mas 28, 27.
  • 0

#8 Razfallow

Razfallow

    Starší mistr

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1693 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 13.06.2016 21:47

stále ti příjde v pořádku 1d6+13fyzické + 1d10+26elementární + 13ab bonus pro kouzelníka z 8okruhu ?


  • 0

#9 Krásný Neznámý

Krásný Neznámý

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 331 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 13.06.2016 21:51

Hůl +13 enhanc, průměrně 32 za zásah elektrikou a ještě k tomu můžu sejmout zbytek party výbuchem když kouzlo selže? Seveřan hlasuje pro ANO!


  • 0

#10 Razfallow

Razfallow

    Starší mistr

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1693 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 13.06.2016 21:52

Hůl +13 enhanc, průměrně 32 za zásah elektrikou a ještě k tomu můžu sejmout zbytek party výbuchem když kouzlo selže? Seveřan hlasuje pro ANO!

kouzlo nahodíš kdykoliv, mělo by to trvání 20tahů/lvl wize což je docela husté

 

dle mě zrovna tohle kouzlo nepotřebuje úpravu tak nutně jako zbytek spellů a podstatě bys zbavil kouzlo jeho charakteristické vlastnosti : dispell na ránu ačkoliv je to neužitečné,páč kdo chodí s holí a ne se zlatnickou stafkou /zbraní že..


Příspěvek upravil Razfallow: 13.06.2016 21:54

  • 0

#11 Yakut

Yakut

    Starš

  • WB
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Umarina Vrchovina
  • Interests:Divotvurstvi

Odesláno 14.06.2016 06:48

No vidim ze horváth a severan v tom majú jasno. Sak monk ma +10 s mesim dmg ma sest utokov a normálne ti to pride. Bavíme sa o char. S 2ma utokmi.
  • 0

#12 kcharg

kcharg

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 230 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 14.06.2016 06:58

tak vezmeme prumernych 20 levlu maga, at se s tim da splacat neco rozumnyho, potom, to co navrhujes by vypadalo nasledovne:

 

+10AB

 

1-6dmg hul +1d10+20 element +10 ocarovani = 32 - 46dmg + bonus za silu, pripadne specializaci atd...

 

Drobatko prehnany, ne? :) Ze by mel mag delat vic dmg nez nazdprumerna silova plechovka a k tomu mit kvantum kouzel do rezervy, neupadl jsi? :biggrin:


Příspěvek upravil kcharg: 14.06.2016 07:00

  • 0

#13 Werewolf

Werewolf

    Starší mistr

  • DM
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Gender:Female

Odesláno 14.06.2016 07:47

No hlavně to je naprosto bezpředmětná debata,protože není nikdo kdo by udělal věci nutné natož tohle.:P 


  • 0

#14 Yakut

Yakut

    Starš

  • WB
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Umarina Vrchovina
  • Interests:Divotvurstvi

Odesláno 14.06.2016 08:07

tak vezmeme prumernych 20 levlu maga, at se s tim da splacat neco rozumnyho, potom, to co navrhujes by vypadalo nasledovne:

+10AB

1-6dmg hul +1d10+20 element +10 ocarovani = 32 - 46dmg + bonus za silu, pripadne specializaci atd...

Drobatko prehnany, ne? :) Ze by mel mag delat vic dmg nez nazdprumerna silova plechovka a k tomu mit kvantum kouzel do rezervy, neupadl jsi? :biggrin:

Co ti bráni upraviť môj návrh. Btw u 20lvl maga mas úspech len 85%. Stále si si nevsimol ze das max 3 utoky(aj to zodratymi usami). 32-46 dmg das vklude silovym magom na kosu. Chcem vidiet toho 20lvl maga na ktorom das kombinaciu bonus za silu a kvantum kuziel.

Magova hul nema specky ani jine ficury, je to jedina zbran na kerou nejdou zamereni ani specky. Ani vylepseny kritik.

Vobec by som sa nebranil, keby sa kuzlo ohniva zbran nevztahovalo na magovu hul.

Co ti brani navrhnúť aby bol takto boostnoty mag schopny len poctu utokov vypocitanych z lvl maga, alebo ze by bol schopny len 1 utoku za kolo.

Příspěvek upravil Yakut: 14.06.2016 08:34

  • 0

#15 Yakut

Yakut

    Starš

  • WB
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Umarina Vrchovina
  • Interests:Divotvurstvi

Odesláno 14.06.2016 08:51

kouzlo nahodíš kdykoliv, mělo by to trvání 20tahů/lvl wize což je docela husté

dle mě zrovna tohle kouzlo nepotřebuje úpravu tak nutně jako zbytek spellů a podstatě bys zbavil kouzlo jeho charakteristické vlastnosti : dispell na ránu ačkoliv je to neužitečné,páč kdo chodí s holí a ne se zlatnickou stafkou /zbraní že..


Ne razi kouzlo kdykoliv nenahodis
  • 0

#16 Razfallow

Razfallow

    Starší mistr

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1693 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 14.06.2016 10:12

když si ho naspíš, je jedno jeslti ho nahodíš hned při naspání nebo 20minut po naspání ,  je to kdykoliv a při tom trvání 20minut/lvl si ho nahodíš a jdeš lootit třeba za hodinu,páč ti to vůbec nevadí při 520-600minutách buffu.. No když chceš mlátit tak hrej silového magiče na kosu tak buĎ jako gandalf s mečem.


Příspěvek upravil Razfallow: 14.06.2016 10:25

  • 0

#17 Wewet

Wewet

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 354 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 14.06.2016 12:21

mě se to líbí, otevře to novou cestu jak hrát takového víc battle mága,...a při tom stejně to nebude top mlátič..jen bych nedával ten element.., nicméně, je tu ta dračí forma, co docela slušně suppluje nějakou možniost boje, takže by bylo možná fajn popřemýšlet jak to udělat trošku jinak ..jinak přece jen to co jsi postl je dost přesílené..


  • 1

#18 Yakut

Yakut

    Starš

  • WB
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Umarina Vrchovina
  • Interests:Divotvurstvi

Odesláno 14.06.2016 12:30

Jasne ze je to presilene, jen spis stouralove koukaj na to co sem napsal a ne to co sem myslel. Asi sem se spatne vyjadril, kazdopadne sem cetl jak cokoliv navrhnout a mel sem pocit ze je dulezite uvest priklad. I kdyz extremni po vsech strankach. Spis sem mel tendenci pokryvat cele reseni plosne a vic veci, to jake tam budou hodnoty a ktere z tech veci by se mohli brat v potaz me az tak nezajimaji ponevac je to komplexni a uz i jen mala zmena by se odrazila na stylu hry.

 

Pokud se umozni vic veci, meni se styl hry nebo se nabizi vic moznosti na styl (proto si myslim ze nazory jak ma hrat mag sou totalne OT tady)

 

Neni vubec potreba delat OP zmeny... To ze mam expresivni, teatralni vizi na kterou sem uvedl extremni priklad v prislusnem topicu neznamena ze mi ten topic diky RAZZOVI a podobnejm lidem co neznaj naco slouzi topic na foru sezere Aelipsak helbalem do zumpy.


Příspěvek upravil Yakut: 14.06.2016 12:45

  • 0

#19 Yakut

Yakut

    Starš

  • WB
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Umarina Vrchovina
  • Interests:Divotvurstvi

Odesláno 14.06.2016 12:32

když si ho naspíš, je jedno jeslti ho nahodíš hned při naspání nebo 20minut po naspání ,  je to kdykoliv a při tom trvání 20minut/lvl si ho nahodíš a jdeš lootit třeba za hodinu,páč ti to vůbec nevadí při 520-600minutách buffu.. No když chceš mlátit tak hrej silového magiče na kosu tak buĎ jako gandalf s mečem.

aha no mne se to nezda jedno kdyz nahazujes kouzlo v dungu ktere ti zabije partu esli selze.


  • 0

#20 Wewet

Wewet

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 354 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 14.06.2016 13:08

Yakut: hehe, promiń, ty první dva odstavce jsem moc nepobral..jinak jo, souhlasím, ten flame mě taky štve, i kdyby nebylo žádné DM/WB co to udělá, tak je fajn o tom se jen bavit a je škoda že to někdo vždy zaprasí , jinak ve hře je spousta efektů co nejsou moc využité, např. bleed, to zmražení co má měňavka - drow na meči, .. trošku mě to připomenulo i jednu zbrań(nebo spell?) kde se jednalo o hůl, která měla asi 100 různejch efektů jako že sešle ohnivou kouli, zraní, oslepí, omráčí, cíl, sesilatele..ale to už je asi trošku moc no :)

 

nicméně, ta vize že by to mohlo mít procentuální šance na spuštění různých efektů se mě dost líbí .(a jistých pár procent že sešle i na vlastníka hole, zmenšujících se při clvl..)


Příspěvek upravil Wewet: 14.06.2016 13:09

  • 0

#21 kcharg

kcharg

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 230 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 14.06.2016 13:10

tak ty das navrh upravit konkretni kouzlo konkretnim zpusobem, jeste tam vypises ty cisla na ktery by se to melo utvrdit a pak nam napises proc se k tomu vlastne vyjadrujem, ze jsi to tak konkretne vubec nemyslel? :smile:

 

jako tim, ze vyjadrim svuj nazor a ten je, ze je to silny jak prase, tak ti sem vlastne hazu nevhodny flame?
:smile:


Příspěvek upravil kcharg: 14.06.2016 13:11

  • 0

#22 Yakut

Yakut

    Starš

  • WB
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Umarina Vrchovina
  • Interests:Divotvurstvi

Odesláno 14.06.2016 15:17

tak ty das navrh upravit konkretni kouzlo konkretnim zpusobem, jeste tam vypises ty cisla na ktery by se to melo utvrdit a pak nam napises proc se k tomu vlastne vyjadrujem, ze jsi to tak konkretne vubec nemyslel? :smile:

 

jako tim, ze vyjadrim svuj nazor a ten je, ze je to silny jak prase, tak ti sem vlastne hazu nevhodny flame?
:smile:

skoro presne a az na ty dva radky prvni, to ses mimo. myslel sem to presne tak jak sem napsal, spis sem se nepresne vyjadril a to ze si vzal osobne kritiku na nekoho jineho je tva vec. nahodou az doted ti to s tema reakcema k veci slo.


Příspěvek upravil Yakut: 14.06.2016 15:26

  • 0

#23 Razfallow

Razfallow

    Starší mistr

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1693 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 14.06.2016 15:55

jestli nastavíš ten efekt,aby to projelo celým dungem,ignorovalo stěny,rohy a podobné srandy,pak ano, pak to fakt nemůžu nahodit všude a budu muset chodit do kostnice ,protože    120dmg v průměru je fakt smrtící,au a za 120minut vycházíme,tak mi ještě 400 zbude na loot... 
takovýto buff by spíš seděl na kolo/lvl :) ( prodloužené by nahodit šlo,vzhledem k 8 okruhu)

neříkám,že je to špatný koncept, jen říkám,že trvání na tu délku trvání je přesílené stejně tak enchant, kdyby to mělo jen attack bonus jako rukavice(tak aby to nedávalo další fyzické poškození) tak by to mohl být slušný dočasný boost a co mi příjde přehnané a naprosto zbytečné je ta kontrola při castu toho spellu, už jen proto,že se schováš za roh a nikoho nezraníš maximálně sebe sundáš na 1hp

 

a nejvíc se mi líbí že GWM láme zbraň a dá max +5 , FW láme zbraň a dá cca 1d8+10 ,ale tohle by bylo naprosto v pořádku  :clover:

 

napíšeme stejnou věc: je to přesílené,tebe pochválí,  mě sprdne,to je dobré  :laugh:
už nic neříkám....


Příspěvek upravil Razfallow: 14.06.2016 17:26

  • 0

#24 Krásný Neznámý

Krásný Neznámý

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 331 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 14.06.2016 17:23

Já bych chtěl, aby se to dalo seslat nejen na hůl, ale i na meč, ale aby postava musela mít aspoň 2 levly paladina a jeden level monka, jinak to nebude fungovat.


  • 1

#25 Modrin

Modrin

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 315 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Interests:Narden - Lovec a stopař
    Žiži Sršáň - Příslušník nižšího kléru, ozbrojená pěst řádu
    Jorg Drogunov - jeden z posledních žoldnéřů legie Jih

Odesláno 14.06.2016 17:44

Já bych chtěl, aby se to dalo seslat nejen na hůl, ale i na meč, ale aby postava musela mít aspoň 2 levly paladina a jeden level monka, jinak to nebude fungovat.

No ještě by se musela jmenovat od "N", jinak by to nefachalo správně.


Příspěvek upravil Modrin: 14.06.2016 17:44

  • 0

#26 Sir Hrouda

Sir Hrouda

    Znalec

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1199 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:S výhledem na doupě Orlega
  • Interests:Eleanessa,Lister
    Raina Hroudová
    Sir Hrouda II.
    Excelentissima(Tissi)
    Lajka,Sirius
    Pomsta, Myta

Odesláno 14.06.2016 20:38

Osobne si myslim ze tohle nyní kompletne resi epicka promena v dr. rytire (mag co muze i tlouct)

 

místo upravy tohoto kouzla bych ho klidne nahradil nejakou wizz/sorc verzi druidovy sovy na 8okruhu...


  • 2

#27 kcharg

kcharg

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 230 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 14.06.2016 20:38

No ještě by se musela jmenovat od "N", jinak by to nefachalo správně.

Razzi ty uz ses moc proflaklej, navic te urcite sprdl za to, ze ja to vyjadrim jednou vetou a ty na to potrebujes pul stranky. :biggrin:

 

Ovsem krome jmena "Noob", ten by mel automaticky fatalni neuspech, prece to nemuze boostovat kdejakyho nooba. :biggrin:


  • 0

#28 shadooow

shadooow

    Starší učeň

  • Community patch
  • PipPipPip
  • 314 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 15.06.2016 18:10

Jako lidi kteří by něco takového nascriptovali jsou. Ale musí to někdo schválit. A tohle ti neschválí nikdo to je blbost a to jsem se ani na ty čísla co jsi uved nepodíval beru tu myšlenku.

 

Ano, spousta kouzel je úplně k ničemu. Ale to není chyba modulu nebo něčeho, to je chyba kouzla. V podstatě všechny kouzla které jsou k ničemu byly přidané v datadisku SoU a pochází z DnD knihy Magic of Faerun. Ty kouzla jsou tam hrozně specifické a jejich inkluzí do standartního balíku kouzel ze SRD (což NWN vývojáři udělali) vznikne paskvil. Soví intuice je op a zbytek kouzel (healing circle, circle of doom, nature balance, black staff atd.) jsou úplně k ho***.

 

Spousta builerů se tyhle kouzla snaží nějak upravit aby byly co k čemu. Sleduju různé servery a jaké tam mají úpravy kouzel/classů a můžu vám říct, že všechny tyhle úpravy těchto kouzel které jsou už v základu prostě špatně nadesignované jsou úplně nanic. Jsou nesmyslné a buď je to kouzlo pak imba nebo pořád k ho***.

 

Můj návrh? Zrušit je úplně - pak to nebude nikoho trápit, většina z nich je bez užitku i pro monstra (snad jedině jako výplň času a k umělému oslabení npc).

 

A případě místo nich přidat něco úplně nového.


Příspěvek upravil shadooow: 15.06.2016 18:12

  • 1

#29 Wewet

Wewet

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 354 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 16.06.2016 07:19

tak třeba circle of doom by nemusel být až tak hroznej, sám sem ho chtěl používat na mumíka a nebo na kostlivce dřív, taky by mohlo být super to házet na měňavku za liche, ale myslím že to bohužel nedává heal, jinak kdyby třeba mág/socka/cler - šlo při speckách vyvolat vícero nemrtváků tak by to kouzlo určitě mělo pointu..jinak ostatní circle kouzla jsou tuším upravená celkem fajn a maj smysl ;)


  • 0

#30 Yakut

Yakut

    Starš

  • WB
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Umarina Vrchovina
  • Interests:Divotvurstvi

Odesláno 17.06.2016 19:08

Jako lidi kteří by něco takového nascriptovali jsou. Ale musí to někdo schválit. A tohle ti neschválí nikdo to je blbost a to jsem se ani na ty čísla co jsi uved nepodíval beru tu myšlenku.

 

Ano, spousta kouzel je úplně k ničemu. Ale to není chyba modulu nebo něčeho, to je chyba kouzla. V podstatě všechny kouzla které jsou k ničemu byly přidané v datadisku SoU a pochází z DnD knihy Magic of Faerun. Ty kouzla jsou tam hrozně specifické a jejich inkluzí do standartního balíku kouzel ze SRD (což NWN vývojáři udělali) vznikne paskvil. Soví intuice je op a zbytek kouzel (healing circle, circle of doom, nature balance, black staff atd.) jsou úplně k ho***.

 

Spousta builerů se tyhle kouzla snaží nějak upravit aby byly co k čemu. Sleduju různé servery a jaké tam mají úpravy kouzel/classů a můžu vám říct, že všechny tyhle úpravy těchto kouzel které jsou už v základu prostě špatně nadesignované jsou úplně nanic. Jsou nesmyslné a buď je to kouzlo pak imba nebo pořád k ho***.

 

Můj návrh? Zrušit je úplně - pak to nebude nikoho trápit, většina z nich je bez užitku i pro monstra (snad jedině jako výplň času a k umělému oslabení npc).

 

A případě místo nich přidat něco úplně nového.

dikes za shrnuti...  :thumbsup:


  • 0




0 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních