Skočit na obsah


Fotka

Death attack - paralýza


  • Please log in to reply
12 odpovědí na toto téma

#1 KrutorMortalus

KrutorMortalus

    Starší učeň

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPip
  • 399 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Interests:Mort

Odesláno 26.03.2016 17:53

Zdravím mám dotaz ohledně paralýzý. Na wiki píšou, že né každý death attack spustí hod na paralýzu. Nikde už jsem se nedočetl jestli po prvním pokusu na paralýzu nastává nějaká pravidelnost či další už nastávají náhodně. Jelikož při HIPSu kombat přeruším, ale paralýza při dalším útoku většinou nenastane. Díky.
  • 0

#2 Surik

Surik

    Král králík králů

  • Je dobré být zas králem..
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1833 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 26.03.2016 17:54

Kombat prerusis, az kdyz ti prestane blikat kolonka ze "nemuzes spat". 


  • 0

#3 gravianus

gravianus

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:rošt nad ohněm

Odesláno 26.03.2016 18:46

A myslím, že nutnost protivníka "nebýt v boji" zahrnuje i to, že musíš přehodit jeho iniciativu - jinak je "v boji" první on a hod na paralýzu se nespustí. Mám pravdu PGčka? Kdyžtak mě opravte.


  • 0

#4 Surik

Surik

    Král králík králů

  • Je dobré být zas králem..
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1833 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 26.03.2016 18:48

A myslím, že nutnost protivníka "nebýt v boji" zahrnuje i to, že musíš přehodit jeho iniciativu - jinak je "v boji" první on a hod na paralýzu se nespustí. Mám pravdu PGčka? Kdyžtak mě opravte.

 

To tusim podminkou neni, staci hipsnout, pockat az mi nebude blikat kolonka restu a potom ho stipnout.


  • 0

#5 gravianus

gravianus

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1046 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:rošt nad ohněm

Odesláno 26.03.2016 18:54

To tusim podminkou neni, staci hipsnout, pockat az mi nebude blikat kolonka restu a potom ho stipnout.

Tak jsem se na to v rychlosti mrknul a zjistil jsem, ze guidy na assassina iniciativu zminuji. Treba tu: http://www.gamefaqs....dark/faqs/42969. Je tam i psano, ze pro vyssi efektivitu je treba vzit featy na initiativu, idealne vsechny, co jdou. Tak na tom pravdy asi neco bude.


Příspěvek upravil gravianus: 26.03.2016 18:55

  • 0

#6 KrutorMortalus

KrutorMortalus

    Starší učeň

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPip
  • 399 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Interests:Mort

Odesláno 26.03.2016 19:30

Díky za odpovědi-


  • 0

#7 Ali

Ali

    Starší mistr

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1709 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Hlavní město
  • Interests:.p

Odesláno 26.03.2016 20:09

no, nejaka iniciativity nema vyznam, kdyz to DC je tak maly, ze clovek sotva neco paralyzuje...


  • 0

#8 KrutorMortalus

KrutorMortalus

    Starší učeň

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPip
  • 399 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Interests:Mort

Odesláno 26.03.2016 20:28

no, nejaka iniciativity nema vyznam, kdyz to DC je tak maly, ze clovek sotva neco paralyzuje...


Ve výsledku budu mít DC 31 to už mi tak málo nepřijde.
  • 0

#9 Sir Hrouda

Sir Hrouda

    Znalec

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1199 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:S výhledem na doupě Orlega
  • Interests:Eleanessa,Lister
    Raina Hroudová
    Sir Hrouda II.
    Excelentissima(Tissi)
    Lajka,Sirius
    Pomsta, Myta

Odesláno 26.03.2016 22:23

pokud prehodis iniciativu a mas dost utoku jsou třeba tri sance na paralizovani protivníka.

kdysi jsme to testovali s exprdem suříkem, on hipsl, mel haste a monka - zautocil a všechny utoky z prvního flurry se pocitali jako death attack s hodem na fort vs paraliza

 

a ano, po tomto utoku musíš opet hipsnout, počkat az jsi mimo kombat (ikonka restu jako ukazatel je gut) pak znovu utok

 

pokud iniciativu neprehodis, nejen ze nehodis death attack s sanci na paralýzu ale ještě dostanes ranu do flatu která v pripade třeba WM s kosou znamena IKcko pro dost charu bez buffu

 

je tu ještě jedna věc - death attack a jeho paralýza se nevztahovala na partaky, nevim zda to shadowuv patch nejak neupravil


Příspěvek upravil Sir Hrouda: 26.03.2016 22:25

  • 0

#10 KrutorMortalus

KrutorMortalus

    Starší učeň

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPip
  • 399 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Interests:Mort

Odesláno 26.03.2016 22:52

pokud prehodis iniciativu a mas dost utoku jsou třeba tri sance na paralizovani protivníka.

kdysi jsme to testovali s exprdem suříkem, on hipsl, mel haste a monka - zautocil a všechny utoky z prvního flurry se pocitali jako death attack s hodem na fort vs paraliza

 

a ano, po tomto utoku musíš opet hipsnout, počkat az jsi mimo kombat (ikonka restu jako ukazatel je gut) pak znovu utok

 

pokud iniciativu neprehodis, nejen ze nehodis death attack s sanci na paralýzu ale ještě dostanes ranu do flatu která v pripade třeba WM s kosou znamena IKcko pro dost charu bez buffu

 

je tu ještě jedna věc - death attack a jeho paralýza se nevztahovala na partaky, nevim zda to shadowuv patch nejak neupravil

Tak já jsem lučišník, takže rána do flatu mi tolik nehrozí, jinak jo pak bych měl mít trojitou šanci z prvého flurry. Ikonku restu sem začal používat dobrej tip :thumbsup:


Příspěvek upravil Kira Punchalot: 26.03.2016 22:52

  • 0

#11 Anonymus11

Anonymus11

    Tovaryš

  • Hráč
  • PipPipPipPip
  • 516 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 27.03.2016 00:52

Trojitou sanci s lukem urcite nemas, to ma jen monk.
  • 0

#12 shadooow

shadooow

    Starší učeň

  • Community patch
  • PipPipPip
  • 314 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 27.03.2016 10:21

pokud prehodis iniciativu a mas dost utoku jsou třeba tri sance na paralizovani protivníka.

kdysi jsme to testovali s exprdem suříkem, on hipsl, mel haste a monka - zautocil a všechny utoky z prvního flurry se pocitali jako death attack s hodem na fort vs paraliza

 

a ano, po tomto utoku musíš opet hipsnout, počkat az jsi mimo kombat (ikonka restu jako ukazatel je gut) pak znovu utok

 

pokud iniciativu neprehodis, nejen ze nehodis death attack s sanci na paralýzu ale ještě dostanes ranu do flatu která v pripade třeba WM s kosou znamena IKcko pro dost charu bez buffu

 

je tu ještě jedna věc - death attack a jeho paralýza se nevztahovala na partaky, nevim zda to shadowuv patch nejak neupravil

s iniciativou pozor, na wiki a jiných zdrojích jsou nepravdivé informace

 

iniciativa funguje pouze pokud se oba cíle vidí - tedy postava A a postava B běží proti sobě a oba kliknou na protivníka. Pak se hodí hod na iniciativu a ten kdo vyhraje začne útočit o pár milisekund jako první. No a pokud se oba cíle vidí a oba zakliknou útok není pravda že ten kdo útočí první dostane zákeřný/smrtící úder.

 

A pokud se cíle nevidí je naprosto jedno kolik kdo hodil na iniciativu, ten kdo útočí z invisky/ze stínu vždy zaútočí první. V pvp je to naprosti jasné u pvm ty monstra umí reagovat okamžitě poté co na ně hra vypočítá první attack roll. Ale to už má hráč výhodu prvního flurry a tento flurry bude zákeřný a pokud npc není v combatu bude i smrtící.

 

S parťákama nevím co myslíš ale 1.71 u smrtícího útoku nemění vůbec nic. To je až v 1.72 - tam je opraven bug a hází se na paralýzu jen 1x a trvání je 1kolo/lvl namísto defaultního 1tah/lvl což je důvod proč by npc s death attackem neměli vůbec existovat (místo toho nahradit spešl onhitem na zbrani co dá paralýzu na kratší trvání)


  • 0

#13 Sir Hrouda

Sir Hrouda

    Znalec

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1199 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:S výhledem na doupě Orlega
  • Interests:Eleanessa,Lister
    Raina Hroudová
    Sir Hrouda II.
    Excelentissima(Tissi)
    Lajka,Sirius
    Pomsta, Myta

Odesláno 28.03.2016 09:08

tim s partaky jsem mel na mysli to, ze par hracu s vrahy se divilo ze paralýza nefunguje na kamose (pokud jsi v parte nehazes na ni)

 

iniciativu jsem myslel presne tak jak jsem to napsal, ne při utoku z hipsu/invisky ale když te napadne dex char primo u tebe stojici ale neskryvajici se


  • 0




1 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních