
Death attack - paralýza
#1
Odesláno 26.03.2016 17:53
#2
Odesláno 26.03.2016 17:54
Kombat prerusis, az kdyz ti prestane blikat kolonka ze "nemuzes spat".
#3
Odesláno 26.03.2016 18:46
A myslím, že nutnost protivníka "nebýt v boji" zahrnuje i to, že musíš přehodit jeho iniciativu - jinak je "v boji" první on a hod na paralýzu se nespustí. Mám pravdu PGčka? Kdyžtak mě opravte.
#4
Odesláno 26.03.2016 18:48
A myslím, že nutnost protivníka "nebýt v boji" zahrnuje i to, že musíš přehodit jeho iniciativu - jinak je "v boji" první on a hod na paralýzu se nespustí. Mám pravdu PGčka? Kdyžtak mě opravte.
To tusim podminkou neni, staci hipsnout, pockat az mi nebude blikat kolonka restu a potom ho stipnout.
#5
Odesláno 26.03.2016 18:54
To tusim podminkou neni, staci hipsnout, pockat az mi nebude blikat kolonka restu a potom ho stipnout.
Tak jsem se na to v rychlosti mrknul a zjistil jsem, ze guidy na assassina iniciativu zminuji. Treba tu: http://www.gamefaqs....dark/faqs/42969. Je tam i psano, ze pro vyssi efektivitu je treba vzit featy na initiativu, idealne vsechny, co jdou. Tak na tom pravdy asi neco bude.
Příspěvek upravil gravianus: 26.03.2016 18:55
#6
Odesláno 26.03.2016 19:30
Díky za odpovědi-
#7
Odesláno 26.03.2016 20:09
no, nejaka iniciativity nema vyznam, kdyz to DC je tak maly, ze clovek sotva neco paralyzuje...
#8
Odesláno 26.03.2016 20:28
no, nejaka iniciativity nema vyznam, kdyz to DC je tak maly, ze clovek sotva neco paralyzuje...
Ve výsledku budu mít DC 31 to už mi tak málo nepřijde.
#9
Odesláno 26.03.2016 22:23
pokud prehodis iniciativu a mas dost utoku jsou třeba tri sance na paralizovani protivníka.
kdysi jsme to testovali s exprdem suříkem, on hipsl, mel haste a monka - zautocil a všechny utoky z prvního flurry se pocitali jako death attack s hodem na fort vs paraliza
a ano, po tomto utoku musíš opet hipsnout, počkat az jsi mimo kombat (ikonka restu jako ukazatel je gut) pak znovu utok
pokud iniciativu neprehodis, nejen ze nehodis death attack s sanci na paralýzu ale ještě dostanes ranu do flatu která v pripade třeba WM s kosou znamena IKcko pro dost charu bez buffu
je tu ještě jedna věc - death attack a jeho paralýza se nevztahovala na partaky, nevim zda to shadowuv patch nejak neupravil
Příspěvek upravil Sir Hrouda: 26.03.2016 22:25
#10
Odesláno 26.03.2016 22:52
pokud prehodis iniciativu a mas dost utoku jsou třeba tri sance na paralizovani protivníka.
kdysi jsme to testovali s exprdem suříkem, on hipsl, mel haste a monka - zautocil a všechny utoky z prvního flurry se pocitali jako death attack s hodem na fort vs paraliza
a ano, po tomto utoku musíš opet hipsnout, počkat az jsi mimo kombat (ikonka restu jako ukazatel je gut) pak znovu utok
pokud iniciativu neprehodis, nejen ze nehodis death attack s sanci na paralýzu ale ještě dostanes ranu do flatu která v pripade třeba WM s kosou znamena IKcko pro dost charu bez buffu
je tu ještě jedna věc - death attack a jeho paralýza se nevztahovala na partaky, nevim zda to shadowuv patch nejak neupravil
Tak já jsem lučišník, takže rána do flatu mi tolik nehrozí, jinak jo pak bych měl mít trojitou šanci z prvého flurry. Ikonku restu sem začal používat dobrej tip
Příspěvek upravil Kira Punchalot: 26.03.2016 22:52
#11
Odesláno 27.03.2016 00:52
#12
Odesláno 27.03.2016 10:21
pokud prehodis iniciativu a mas dost utoku jsou třeba tri sance na paralizovani protivníka.
kdysi jsme to testovali s exprdem suříkem, on hipsl, mel haste a monka - zautocil a všechny utoky z prvního flurry se pocitali jako death attack s hodem na fort vs paraliza
a ano, po tomto utoku musíš opet hipsnout, počkat az jsi mimo kombat (ikonka restu jako ukazatel je gut) pak znovu utok
pokud iniciativu neprehodis, nejen ze nehodis death attack s sanci na paralýzu ale ještě dostanes ranu do flatu která v pripade třeba WM s kosou znamena IKcko pro dost charu bez buffu
je tu ještě jedna věc - death attack a jeho paralýza se nevztahovala na partaky, nevim zda to shadowuv patch nejak neupravil
s iniciativou pozor, na wiki a jiných zdrojích jsou nepravdivé informace
iniciativa funguje pouze pokud se oba cíle vidí - tedy postava A a postava B běží proti sobě a oba kliknou na protivníka. Pak se hodí hod na iniciativu a ten kdo vyhraje začne útočit o pár milisekund jako první. No a pokud se oba cíle vidí a oba zakliknou útok není pravda že ten kdo útočí první dostane zákeřný/smrtící úder.
A pokud se cíle nevidí je naprosto jedno kolik kdo hodil na iniciativu, ten kdo útočí z invisky/ze stínu vždy zaútočí první. V pvp je to naprosti jasné u pvm ty monstra umí reagovat okamžitě poté co na ně hra vypočítá první attack roll. Ale to už má hráč výhodu prvního flurry a tento flurry bude zákeřný a pokud npc není v combatu bude i smrtící.
S parťákama nevím co myslíš ale 1.71 u smrtícího útoku nemění vůbec nic. To je až v 1.72 - tam je opraven bug a hází se na paralýzu jen 1x a trvání je 1kolo/lvl namísto defaultního 1tah/lvl což je důvod proč by npc s death attackem neměli vůbec existovat (místo toho nahradit spešl onhitem na zbrani co dá paralýzu na kratší trvání)
#13
Odesláno 28.03.2016 09:08
tim s partaky jsem mel na mysli to, ze par hracu s vrahy se divilo ze paralýza nefunguje na kamose (pokud jsi v parte nehazes na ni)
iniciativu jsem myslel presne tak jak jsem to napsal, ne při utoku z hipsu/invisky ale když te napadne dex char primo u tebe stojici ale neskryvajici se
1 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních