Příspěvek upravil Kira Punchalot: 17.02.2016 18:51

Atributy
#1
Odesláno 17.02.2016 17:42
#2
Odesláno 17.02.2016 19:30
Driv to fungovalo (nevim jestli i ted), ze byly podimnky na staty 18.
STR (kovar, platner)
DEX (krejci, sipar, lukar?)
obchodnik nic jen nesmi mit body v okradani
CHAR (zlatnik)
kozeluh nic
WIS (alch)
Vyse statu ovlivnuje uspesnost (prej) a navic pri skillovani dava hodne lidi na to, ze kdyz si boostnes int, skace ti skill casteji. Myslim si ze se staty na 18 jako povinnost rusily, nicmene je dobry se drzet toho abys jako krejcik mel vysokou dex a ne str a u toho skillovani to je na tobe, jestli budes pit int flasky nebo nebudes, ja je treba u kovarky lemtal jak u kovani, tak u taveni.
Co vim tak zlatnik byl porod, zacatek je des, ale pak uz to jde.
EDIT: Moje zlatnice ma char jen 19 a vyrobi v klidu i rubin...
Příspěvek upravil Surik: 17.02.2016 19:31
#3
Odesláno 17.02.2016 19:46
Já s moudrostí 13 zdělal 350 malachytů na náramky/náušnice které byli červené a nedostal jsme ani bod... A to sem měl int 28... Každopádně na to nemám, takže du dělat lukaře snad to bude lepší :)
#4
Odesláno 17.02.2016 19:47
Zlatnik vyzaduje charisma, moudrost je pro alcha.
A lukar je pry nejhorsi
#5
Odesláno 17.02.2016 19:50
Co vím lukař jede ze záhadnýho důvodu přes int.
#8
Odesláno 17.02.2016 23:55
Driv to fungovalo (nevim jestli i ted), ze byly podimnky na staty 18.
STR (kovar, platner)
DEX (krejci, sipar, lukar?)
obchodnik nic jen nesmi mit body v okradani
CHAR (zlatnik)
kozeluh nic
WIS (alch)
Vyse statu ovlivnuje uspesnost (prej) a navic pri skillovani dava hodne lidi na to, ze kdyz si boostnes int, skace ti skill casteji. Myslim si ze se staty na 18 jako povinnost rusily, nicmene je dobry se drzet toho abys jako krejcik mel vysokou dex a ne str a u toho skillovani to je na tobe, jestli budes pit int flasky nebo nebudes, ja je treba u kovarky lemtal jak u kovani, tak u taveni.
Co vim tak zlatnik byl porod, zacatek je des, ale pak uz to jde.
EDIT: Moje zlatnice ma char jen 19 a vyrobi v klidu i rubin...
se 16dex základ, jsem na černé s mágem, věřil bych tomu,že vyšší atribut dex znamená větší šanci na úspěch,ne získání skillu
#9
Odesláno 18.02.2016 00:01
se 16dex základ, jsem na černé s mágem, věřil bych tomu,že vyšší atribut dex znamená větší šanci na úspěch,ne získání skillu
Vzdyt si to precti, to jsem psal. Vetsi stat pro urcity remeslo = vetsi sance na uspech a vetsi int obecne, je na skilly.
#10
Odesláno 18.02.2016 00:06
No dřív bylo pro použití stolku/kovadliny třeba minimálně 18 daného statu,ale ted je to jedno.
#11
Odesláno 18.02.2016 08:26
Vzdyt si to precti, to jsem psal. Vetsi stat pro urcity remeslo = vetsi sance na uspech a vetsi int obecne, je na skilly.
no dyť píšu,věřím tomu,že vyšší dex,int/etc zvyšuje šanci na úspěch,ale nevěřím tomu ,že vyšší dex/int/cokoliv znamená rychlejší získání skillu
nebo-li si myslím,že //a vetsi int obecne, je na skilly.// neplatí
pardon,zdá se,že jsem se prvně špatně vyjádřil.
Příspěvek upravil Razfallow: 18.02.2016 08:28
#12
Odesláno 18.02.2016 09:17
no dyť píšu,věřím tomu,že vyšší dex,int/etc zvyšuje šanci na úspěch,ale nevěřím tomu ,že vyšší dex/int/cokoliv znamená rychlejší získání skillu
nebo-li si myslím,že //a vetsi int obecne, je na skilly.// neplatípardon,zdá se,že jsem se prvně špatně vyjádřil.
http://demona.cz/for...ika-ats-craftu/
#13
Odesláno 18.02.2016 11:52
kovář/horník/platnéř.. - tavení ..inta 24 = 3x60 báglů, inta 14 -10 = 4x60 a někdy i 5x60 báglů - moje zkušenosti u sebe a vícero lidí ..
#14
Odesláno 18.02.2016 13:12
#15
Odesláno 18.02.2016 13:21
#16
Odesláno 18.02.2016 13:23
Nazev tema mluvi za vse bych rekl.
"Mechanika ATS craftu"
Příspěvek upravil Zeus: 18.02.2016 13:23
#17
Odesláno 18.02.2016 16:48
Zbytek neni, ale neni duvod se domnivat, ze ostatni crafty se chovaji jinak
To zní docela logicky
Mohl by někdo kompetentní doplnit info o dalších kraftech ? (alespoň co u nich zvyšuje šanci na získání skillu) ?
#18
Odesláno 18.02.2016 17:44
To zní docela logicky
![]()
Mohl by někdo kompetentní doplnit info o dalších kraftech ? (alespoň co u nich zvyšuje šanci na získání skillu) ?
No to co ti momentálně chybí buď si přesedni, nebo si spájej ten přetrženej kabel. Int to asi bude že? :)
#19
Odesláno 18.02.2016 19:13
No to co ti momentálně chybí buď si přesedni, nebo si spájej ten přetrženej kabel. Int to asi bude že? :)
Mě by zajímalo kde bereš tu jistotu, já to vidím u popisku horníka-tavení..nikde není řečeno že to má kování/krejčí/kdokoliv jiný
#20
Odesláno 03.03.2016 15:02
nikde se jistota nebere a vis co nikdo ti to bliz nerekne Razzi je divne ze potrebujes vsecko nutve vedet s presnosti nanometru... ne proste todle ti nikdo z tech co to vi presne nerekne teda doufam jen si tim projdi jako tisice jinych pred tebou ;) spekluvoat to jedine muzete :) ale obecne take si myslim ze ta int pomaha ja sem to taky nevim jestli to tak ale je ..
#21
Odesláno 03.03.2016 15:54
nikde se jistota nebere a vis co nikdo ti to bliz nerekne Razzi je divne ze potrebujes vsecko nutve vedet s presnosti nanometru... ne proste todle ti nikdo z tech co to vi presne nerekne teda doufam jen si tim projdi jako tisice jinych pred tebou ;) spekluvoat to jedine muzete :) ale obecne take si myslim ze ta int pomaha ja sem to taky nevim jestli to tak ale je ..
v tom případě nevidím jediný důvod,proč je zveřejněný horník(dědkem) a ostatní povolání ne....
#22
Odesláno 04.03.2016 12:44
a vadi ti to hodne ze tam je napsany jen hornik? to klidne smazu je to orientacni no hodl podej prst a vemes celou ruku co ?
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních