Ahoj , mohl bych poprosit kdyby mi někdo hodil soubor pláště aby nevypadal ve hře jako deska prosím?
děkuji
Příspěvek upravil =SD=: 16.02.2016 17:29
Odesláno 16.02.2016 17:26
Ahoj , mohl bych poprosit kdyby mi někdo hodil soubor pláště aby nevypadal ve hře jako deska prosím?
děkuji
Příspěvek upravil =SD=: 16.02.2016 17:29
Odesláno 16.02.2016 21:34
Odesláno 16.02.2016 21:39
Myslim, ze tem plastum pomahalo stazeni tech starsich animaci, kdy postava bezela a plast za ni vlal. Nekde na strankach Kandosky to bylo..
Příspěvek upravil Surik: 16.02.2016 21:39
Odesláno 17.02.2016 03:49
Já mám zas problém že se mi plášť zasekne od verze 1.71, v jedné poloze a nepohybuje se (dělá mi to jen u pdk trpoše)
je to tak, 1.71 obsahuje modifikaci animaček která má řešit jiný problém a mimoděk způsobuje neanimování pláště u trpaslíků - ten soubor jsem odstranil v nové verzi 1.72beta, takže buď skusit tu link (to že na demoně je jen 1.71 neva btw) a nebo skusím během dneška dát ke stažení originální soubor animací z 1.69 který se dá do override
ty starší animace pomůžou asi taky ale mají zase jiné problémy (zvláště padání hry když nějaká postava vyjde z invisky/hide), osobně s tou animací běhání takový problém nemám - jo zvlášť s lukem to vypadá fakt trapně ale sspoň mi hra nepadá
Odesláno 17.02.2016 18:31
mno já si všiml že s patchem 1.71 mám nové animace , těžce si zvykám , a jak se snažím tak se snažím ale ten plášť do kupy asi nedám , překopíroval jsem cely starý override ale prd , jestli na to někdo přijde prosím poslat děkuji
Odesláno 18.02.2016 06:28
tak ten originální soubor animací jsem nahrál sem, rozbalit do override a mělo by být vše ok
mno já si všiml že s patchem 1.71 mám nové animace , těžce si zvykám , a jak se snažím tak se snažím ale ten plášť do kupy asi nedám , překopíroval jsem cely starý override ale prd , jestli na to někdo přijde prosím poslat děkuji
nové animace bys mít neměl, jediný rozdíl mezi těma animačkama v 1.71 a 1.69 je že ty z 1.71 opravují jeden vzácný bug s vizuálníma efektama a naopak způsobujou bug nový s pláštěma u trpaslíků
pokud jsi měl stažené nějaké staré animačky v override (které rozhodně nedoporučuju kvůli padání hry) po instalaci 1.71 musí mít tyto animačky stále prioritu
jediné co mě napadá že jsi nainstaloval 1.69 kritický reinstal a ten ti přejmenuje složku override na override_bak a abys to dostal zpátky tak je potřeba buď překopírovat obsah nebo tu novou složku override smazat a override_bak přejmenovat zpátky na override
Příspěvek upravil shadooow: 18.02.2016 06:29
Odesláno 18.02.2016 16:48
děkuji ale ani tohle nepomohlo
Odesláno 20.02.2016 14:52
patch 1.71
abych nekritizoval furt nové věci , tak musím pochválit barevné a nové obrázky ke kouzlům , rychle si na ně zvykám
další věc efekty na zbraních jsou teď o něco krásnější
a opět malá kritika , brnění má vyblité barvy jak gold tak verd , a postava vypadá jako by měla pernamentně pokrčené ramena
Příspěvek upravil =SD=: 20.02.2016 14:52
Odesláno 20.02.2016 17:19
další věc efekty na zbraních jsou teď o něco krásnější
a opět malá kritika , brnění má vyblité barvy jak gold tak verd , a postava vypadá jako by měla pernamentně pokrčené ramena
to je ale opravdu divné protože tohle rozhodně 1.71 neovlivňuje, ani ty animačky
jediné co mě napadá je, že je to tím že jsi měl nějakou tu polofunkční 1.69 verzi která se sice jako 1.69 chovala ale některé soubory byly jiné nebo dokonce chyběly - což je obyčejně důvod proč 1.71 nejde nainstalovat, bohužel spousta hráčů tuhle verzi má a jelikož se jim vždy šlo připojit do multiplayeru (nebo hráli jen single) nikdy to neřešili až dokud neměli nějaký problém. Například kolem 80% problémů reportnutých na bioware forum o NWN bylo způsobeno tímto a po instalaci 1.69 critical rebuild bylo po problému.
Každopádně... teď bys měl mít animačky, textury a barvy z 1.69 (protože 1.71 je až na soubor a_ba jak bylo zmíněno nemění).
Doporučuju dočasně 1.71 odebrat, což se dá snadno udělat přes tento soubor. (předtím ale přejmenuj xp2patch,key na xp2patch171.key a pak je můžeš takhle přehazovat podle potřeby, osoně to dělám dost často když někdo něco reportuje - nepotřebuju tak vícero instalací během sekundy se dá 1.71 revertnout na 1.69 a opačně). No, to by ti mělo ukázat co teda 1.71 mění a co je čistě 1.69 featura/problém.
Jinak můžeš skusit tyhle animačky - měl by to být z 1.68 což je zdá se to co jsi měl předtím.
Příspěvek upravil shadooow: 20.02.2016 17:19
Odesláno 20.02.2016 17:36
díky za info vyzkouším oboje varianty
Odesláno 20.02.2016 19:41
Animačky jsem vyzkoušel a nic , nějak se mi nechce měnit libovolně patcch nerad bych to znova reinstaloval kdyby se mi to rozbilo
a je možné že mi soubory z override 1.69 nejedou na 1.71 jinak už nevím a já to přehryznu mno
Příspěvek upravil =SD=: 20.02.2016 19:43
Odesláno 20.02.2016 22:14
a je možné že mi soubory z override 1.69 nejedou na 1.71 jinak už nevím a já to přehryznu mno
no to pochybuju právěže....
ta změna patche je bezproblémová - praticky totiž jediný soubor který z instalace nwn dělá 1.71 je xp2úpatch.key, tedy pokud si ho zazálohuješ tak skrz něj můžeš z nwn udělat 1.69 okamžtě a bez vedlejších účinků
reinstal je téměř k ničemu v 99% případů - pokud se nwn nějakým způsobem pokazí tak instalace patche 1.69 pomůže
Odesláno 21.02.2016 08:18
dobře takže to není verzí ani 1.69 ani 1.71
0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních