Druidovy proměny přišly o kouzla řetězový blesk,zpožděná ohnivá koule, kužel mrazu. Nikde o tom není zmínka.
Dále,proměna ve výpisu hlásí např : 1-10dmg+12 ( 35str) .... přitom postava útočí elektrikou ( přibližně 2d6 - 2d10)+ teda fyzické zranění.

Druid-proměny- magie zmizela
#1
Odesláno 21.11.2015 16:10
#2
Odesláno 21.11.2015 18:43
uprime moc nechapu smysl predelani promen co jste se shadowem nahodili. mergovani predtim fungovalo normalne, bonusy se uchovavali bez problemu a ted je shifter rozbity, druiduv elemental nema kouzla co ma mit a jeste ma staty v promene uplne jine nez jak je bere hra coz je pro hrace dost matouci.
za tuhle zmenu celkove nehlede na ty bugy z ni plynouci ale i s ohledem k tomu ze se staty a pod nacitaji jinak palec dolu, stara verze byla lepsi.
Příspěvek upravil Sir Hrouda: 21.11.2015 18:43
#3
Odesláno 21.11.2015 19:27
uprime moc nechapu smysl predelani promen co jste se shadowem nahodili. mergovani predtim fungovalo normalne, bonusy se uchovavali bez problemu a ted je shifter rozbity, druiduv elemental nema kouzla co ma mit a jeste ma staty v promene uplne jine nez jak je bere hra coz je pro hrace dost matouci.
za tuhle zmenu celkove nehlede na ty bugy z ni plynouci ale i s ohledem k tomu ze se staty a pod nacitaji jinak palec dolu, stara verze byla lepsi.
Tahle změna je součástí patche 1.71, problém nastal proto že v modulu zůstaly upravené verze scriptů, tím došlo k tomu že to nenačítalo tu odolnost. Odolnost to totiž místo na kůži dává jako bonus na postavu a to proto aby se předešlo spadnutí serveru (to dělá ale jen u linuxových serverů abych pravdu řekl) a taky aby se předešlo umírání při zrušení proměny s málo hp (vím z vlastní zkušeností že při smrti v proměně to tu občas udělalo nekonečný reshift, docela sranda ale na serveru to muselo dělat pěknou paseku když se postava ukládala každou sekundu dokud hráč neodlognul).
No teď jsou ty scripty smazané ale ten systém z 1.71 má prostě chybu a pře reshiftu ta bonusová con z efektu spadne no. To je nedomyšlené víceméně z toho důvodu že běžný postup je postavy v proměně neukládat (resp. ukládat jen jejich info) a Demona je v tomto vyjímkou. Nicméně rušit to ukládání tady moc řešení není, takže se to musí vyřešit jinak.
Co se týče ztráty těch bonus kouzel k tomu podle mých zdrojů (soubory ze starých haků) došlo ještě předtím než jsem tu začal vypomáhat. Takže to na mě nehaž :)
edit. jo mimochodem nyní se dá "legálně" odlognout i v proměně, což jsem myslel že hráči uvítají a místo toho se nadává na to že se pero zrušilo
Příspěvek upravil shadooow: 21.11.2015 19:34
#4
Odesláno 21.11.2015 20:24
takze druiduv elemental byl poskozeny uz driv? on ma totiz jak jsem dneska koukal i uplne jine staty a z nich odvozene efekty jako dmg AB savy
co se tyce toho pera tak to asi nevadi nikomu spis to maj lidi spojene s mescem a ukladanim prachu, krasne se driv pocitaly goldíky kolik se nalootilo proste sis je nechal v invu ted to musis pocitat.
mesec mel si myslim zustat ale upravit ho tak, aby se z nej automaticky odebirali prachy jako je to u pouziti kone
PS.: spis nez odlog v promene by bylo naprosto OP a dokonale kdyby sli v promene pouzivat lekarny!
Příspěvek upravil Sir Hrouda: 21.11.2015 21:03
#5
Odesláno 22.11.2015 23:39
takze druiduv elemental byl poskozeny uz driv? on ma totiz jak jsem dneska koukal i uplne jine staty a z nich odvozene efekty jako dmg AB savy
tak se zjistilo že to skutečně pokazila až verze 23, bude opraveno v nové verzi která by měla přijít velmi brzo
PS.: spis nez odlog v promene by bylo naprosto OP a dokonale kdyby sli v promene pouzivat lekarny!
To technicky možné je, je to součástí 1.72beta. Ovšem je to beta...
#6
Odesláno 23.11.2015 19:47
Jak vidím frekvenci updatů, tak musím říct, že klobouk dolů
#7
Odesláno 24.11.2015 12:48
Promeny jsou ted v poradku jen -
kamenny, element ma v zakladu psane nizsi dmg nez drive 4d8 + 20, nyní vypis je 4d8+16(str), plati pro vsechny promeny a elementy v nich ale funguje jak ma(triska s elementy a spravnym dmg) AB v poradku
fire element si nyni svoje zpozdene firebally odpaluje sam, soudim ze je tedy budou odpalovat i partaci, ohnivy stit se da castit na hostile npc(drobnosti netreba resit)
je videt ze se postava v promene uklada po kazdem zabiti, reshifty jsou hrozive celkem ale funguje to asi jak ma jelikoz v pripade nasobneho killu spellem(test zombie v K3 6 jednou ranou) se ulozi pouze jednou(1x reshift ve vypisu) a hru to neseka.
edit:u blesku, cone of cold se postava ulozi nekolikrat za sebou pac npc umiraji postupne 5skretu jednim bleskem, coldem=5x reshift
Příspěvek upravil Sir Hrouda: 24.11.2015 13:04
#8
Odesláno 24.11.2015 20:00
Promeny jsou ted v poradku jen -
kamenny, element ma v zakladu psane nizsi dmg nez drive 4d8 + 20, nyní vypis je 4d8+16(str), plati pro vsechny promeny a elementy v nich ale funguje jak ma(triska s elementy a spravnym dmg) AB v poradku
fire element si nyni svoje zpozdene firebally odpaluje sam, soudim ze je tedy budou odpalovat i partaci, ohnivy stit se da castit na hostile npc(drobnosti netreba resit)
je videt ze se postava v promene uklada po kazdem zabiti, reshifty jsou hrozive celkem ale funguje to asi jak ma jelikoz v pripade nasobneho killu spellem(test zombie v K3 6 jednou ranou) se ulozi pouze jednou(1x reshift ve vypisu) a hru to neseka.
edit:u blesku, cone of cold se postava ulozi nekolikrat za sebou pac npc umiraji postupne 5skretu jednim bleskem, coldem=5x reshift
dmg - tohle je nastavením 2da které se neměnilo, no podívám se na to ale nevim
zpožděný fb - tohle je změna 1.71, ten delayed fireball má zraňovat všechny, viz. popisek kouzla, ale nefungovalo to
ukládání - aha, hmm jasně tohle jsem teda zřejmě změnil já, v tom ukládání byla cca 10sekundová prodleva kdy další uložení postavy se nespustilo, já to zrušil, no teď to teda ukládá furt při zabíjení npc, vypnu ukládání při zabití npc, není to potřeba
#9
Odesláno 26.11.2015 18:19
druidova kouzla se chovaji jinak nez driv
druidova obnova uz neleci, plazivka zranuje druida, regen se nestackuje co z toho je umyslne? :)
#10
Odesláno 26.11.2015 21:23
....
Příspěvek upravil Razfallow: 26.11.2015 21:23
#11
Odesláno 26.11.2015 22:54
druidova kouzla se chovaji jinak nez driv
druidova obnova uz neleci, plazivka zranuje druida, regen se nestackuje co z toho je umyslne? :)
slabší obnova - asi jsem nechtěně smazal když jsem to upravoval kvůli 1.71 - opravím
plazivka - normálně zraňuje druida, v modifikacích demony se nepíše že by tady měl být druid imunní, podle mě funguje jak má
regenerace - to je fix z 1.71, je to úmysl, nadruhou stranu se vylepšila ta nižší regenerace sečte se s tou vyšší takže se vyplatí si naházet obě dvě
Příspěvek upravil shadooow: 26.11.2015 23:00
#12
Odesláno 26.11.2015 22:57
Plazivka druida nezranovala a navíc je tu upravená/posílená takže pokud by jej zranovala pak je to kouzlo nanic. Co se týká regenu myslím,že 10 za kolo je až až.
#13
Odesláno 26.11.2015 23:03
Plazivka druida nezranovala a navíc je tu upravená/posílená takže pokud by jej zranovala pak je to kouzlo nanic. Co se týká regenu myslím,že 10 za kolo je až až.
EDIT: takže, ono to sice druida dříve nezraňovalo (ověřeno), ale ve změnách to napsáno nebylo takže jsme se shodli na tom že to budeme klasifikovat jako bug, plazivka odteď bude zraňovat druida jak má - to kouzlo je už tak silný a dá se to použít i tak
Příspěvek upravil shadooow: 27.11.2015 00:01
#14
Odesláno 26.11.2015 23:09
No ono je posílený i inferno .....
#15 Host_=SD=_*
Odesláno 27.11.2015 05:25
kdysi všechno fungovalo a teď mi přijde že jsou to jenom změny k horšímu , se tu hodí nějaký patch 1.71 o kterém jsem ani neslyšel a cely týden co tady hraji se všechno jen upravuje nebo předělává připadám si jak kdybych testovat nějakou BETU od Ubisoftu , jako nic ve zlém jsem rád že se o server někdo stará ale proc se dělají úpravy na věcech které běžně fungovali? A FUNGOVALI DOBŘE...
#16
Odesláno 27.11.2015 09:06
BTW: s tou plazivkou - nevim, jestli je dobre to opravovat jako bug, kdyz si na tu nezranujici verzi vsichni zvykli.
Příspěvek upravil gravianus: 27.11.2015 09:10
#17
Odesláno 27.11.2015 10:05
kdysi všechno fungovalo a teď mi přijde že jsou to jenom změny k horšímu , se tu hodí nějaký patch 1.71 o kterém jsem ani neslyšel a cely týden co tady hraji se všechno jen upravuje nebo předělává připadám si jak kdybych testovat nějakou BETU od Ubisoftu , jako nic ve zlém jsem rád že se o server někdo stará ale proc se dělají úpravy na věcech které běžně fungovali? A FUNGOVALI DOBŘE...
Kdo nic nedělá nic nezkazí. Já zastávám názor že je lepší něco dělat a případně pokazit, než aby se nedělo nic. Jistě, některé problémy nejsou příjemné (např. stojící čas), ale pracuje se na tom. Hraješ vůbec za druida, že ti to tak leží v žaludku?
#18
Odesláno 27.11.2015 11:35
Každý kto hrá je tester. Hlásime bugy a veci sa riešia.
#19
Odesláno 27.11.2015 12:17
teda ja si myslim ze plazivka by druida zranovat nemela, nic proti ale aby me moje vlastni kouzlo za 3 kola zabilo ze cu fíl na muj vkus.
druid se tu zacal pouzivat prave proto ze se tahle kouzla upravila, jako ted je zase k nicemu.
a propo, originalne je treba takovy hell ball uplne na prd taky a jak je tady vyuzitelny po uprave, takze bud bude plazivka jako driv a nebo vratte hell ball na starou verzi.
tohle je hnusne nadrzovani wizzardum!
#20
Odesláno 27.11.2015 12:24
cože ? wizzardům ?
odkdy plošné kouzla nezraňují i wizarda HUH ?!
v popisku jsou všechny bytosti,tak nevidím v tom problém ?
Příspěvek upravil Razfallow: 27.11.2015 12:30
#21
Odesláno 27.11.2015 12:32
cože ? wizzardům ?
odkdy plošné kouzla nezraňují i wizarda HUH ?!v popisku jsou všechny bytosti,tak nevidím v tom problém ?
zkus si plosny kouzlo od wizzarda a od druida ty káre :) fireballem se nezabijes plazivkou se zabijes za 3 kola
#22
Odesláno 27.11.2015 12:33
teda ja si myslim ze plazivka by druida zranovat nemela, nic proti ale aby me moje vlastni kouzlo za 3 kola zabilo ze cu fíl na muj vkus.
druid se tu zacal pouzivat prave proto ze se tahle kouzla upravila, jako ted je zase k nicemu.
a propo, originalne je treba takovy hell ball uplne na prd taky a jak je tady vyuzitelny po uprave, takze bud bude plazivka jako driv a nebo vratte hell ball na starou verzi.
tohle je hnusne nadrzovani wizzardum!
Nejvíc op kouzlo a ještě nezraňuje druida? Na arkhalii se s tím dal sólnout každý dungeon i pro 5 lidí a muselo se všem bossům dát imka. A to tam podotýkám to kouzlo není nijak posílené.
Nebudu tu dávat návody jak to používat, ale stará taktika že si je druid naházel pod sebe a pak se proměnil do draka a prakticky se jen díval jak to všechno chcípá to snad fakt nemyslíš že je v pořádku.
Druid je tady řádně přesílený, jsem si poměrně jistý tím že zkušený powergamer by s ním dokázal sólnout kdeco, nevím přesně co tu je a není podmíněno pákama apod. ale minimálně DZtko by si měl dát jak malinu - a to i bez jakýchkoliv úprav které tady jsou. A DZ je v aktuální podobě docela sóluvzdorné.
Druid nebude k ničemu jen proto že ho začne plazivka zraňovat. Je jen potřeba změnit taktiku trochu víc nad tím přemýšlet to je vše.
Příspěvek upravil shadooow: 27.11.2015 12:34
#23
Odesláno 27.11.2015 12:36
druid si tu neusoluje nic tohle neni arkhalie (bedu tebou zminovane DZ za priklad)
a to co si usoluje - gm2, vlkodlaky 1patro, trosky, tak to usoluje pomalu kazdy panak a je to do lvl 25-28
jedina vyjimka byl druid a toho prave diky plazivce co zranovala vsechny i partaky jen ne druida samotneho
Příspěvek upravil Sir Hrouda: 27.11.2015 12:39
#24
Odesláno 27.11.2015 12:43
Nejvíc op kouzlo a ještě nezraňuje druida? Na arkhalii se s tím dal sólnout každý dungeon i pro 5 lidí a muselo se všem bossům dát imka. A to tam podotýkám to kouzlo není nijak posílené.
Nebudu tu dávat návody jak to používat, ale stará taktika že si je druid naházel pod sebe a pak se proměnil do draka a prakticky se jen díval jak to všechno chcípá to snad fakt nemyslíš že je v pořádku.
Druid je tady řádně přesílený, jsem si poměrně jistý tím že zkušený powergamer by s ním dokázal sólnout kdeco, nevím přesně co tu je a není podmíněno pákama apod. ale minimálně DZtko by si měl dát jak malinu - a to i bez jakýchkoliv úprav které tady jsou. A DZ je v aktuální podobě docela sóluvzdorné.
Druid nebude k ničemu jen proto že ho začne plazivka zraňovat. Je jen potřeba změnit taktiku trochu víc nad tím přemýšlet to je vše.
rád bych tě viděl projít DZtko v drakovi alespoň k bossovi a zpět ,dále chci vidět druida na 30lvl,který odemče 100 (v jedné osobě samozřejmě). Děkuji
Příspěvek upravil Razfallow: 27.11.2015 12:43
#25
Odesláno 27.11.2015 13:36
ehm takze .. to ze se pracuje na zmenach a upravach co se tu resili uz cela staleti budme radi ze shadoow se do toho obul jak do tyden novejch bot ted je este poradne roztapat a budou lepsi jak predchozi.. jo mesec mi chybi jen kvulitomu co zde zaznelo kvuli lootu ale tak urco by se mohl dodat a bylo by jen na hracich zda tobudou pouzivat .. ale ted zatim este neni no a nevim jestli by se mel vratit ale poresit to pujde treba by se mohl prodavatunejakeho npc s jinejma funkcema ... blech se v tom motam.. ukoncim to nez se domotam uplne proste dejte cas prosim nasim WBckum jsemsi temer jisty ze vse se vyresi ke spokojenosti vsem vazne budme radi ze se zas neco deje :)
how domluvil jsem ;)
#26 Host_=SD=_*
Odesláno 27.11.2015 15:35
Nejvíc op kouzlo a ještě nezraňuje druida? Na arkhalii se s tím dal sólnout každý dungeon i pro 5 lidí a muselo se všem bossům dát imka. A to tam podotýkám to kouzlo není nijak posílené.
Nebudu tu dávat návody jak to používat, ale stará taktika že si je druid naházel pod sebe a pak se proměnil do draka a prakticky se jen díval jak to všechno chcípá to snad fakt nemyslíš že je v pořádku.
Druid je tady řádně přesílený, jsem si poměrně jistý tím že zkušený powergamer by s ním dokázal sólnout kdeco, nevím přesně co tu je a není podmíněno pákama apod. ale minimálně DZtko by si měl dát jak malinu - a to i bez jakýchkoliv úprav které tady jsou. A DZ je v aktuální podobě docela sóluvzdorné.
Druid nebude k ničemu jen proto že ho začne plazivka zraňovat. Je jen potřeba změnit taktiku trochu víc nad tím přemýšlet to je vše.
měl by sis uvědomit že tady nejsi na Arkhalii , ale za úpravy které k něčemu jsou tě chválím
#27
Odesláno 27.11.2015 16:55
Já bych hrozně rád něco na to řekl ale nechci se opakovat...
Vždy se objeví neduha při vývoji, hlavní je že se posouváme dál kupředu, aby vše bylo spraveno a ne vše lze otestovat na 100%. Protože kromě vývoje všichni potřebujeme chodit do práce a žít svůj život.
#28
Odesláno 27.11.2015 17:54
#29
Odesláno 27.11.2015 19:33
nejak nechapu v co se to tu zase zvrhava
muj komentar o tom ze tohle neni arkhalie u druida se tykal toho ze solo nic neda z bossu(leda druida) obzlaste ne to dz, jelikoz se tu neda chrapat v dunzich a potrebujes 100 v odemykani
neduhy ve vyvoji jsou OK, zmeny funkcnosti kouzel se kteryma pocitame jak fungovali do ted uz zase moc ne, s tou plazivkou je to jako by treba kvilivka zabijela i partaky a castera a to by se vam taky asi nelibilo.
#30
Odesláno 27.11.2015 19:59
Promnin,ale to je kapku zcestné přirovnání...ze zhouby můžeš vycouvat,ale kvílivce bys neutekl. Ostatně co ti vlastně brání držet druida v dosahu breberek a sám být mimo. Ano asi by to chtělo kapku taktizovat,ale nejspíše by to šlo. No anebo si tam můžeš vzít partáka,že jo....já vážně nevím proč tu lidi řvou,že si něco nesolnou....neměla by být tahle hra o spolupráci hráčů?
PS: A netvrd mi tu,že nenajdeš alespon jednoho hráče co by s tebou toho druida šel.
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních