Skočit na obsah


Fotka

páky


  • Please log in to reply
2 odpovědí na toto téma

#1 Ice

Ice

    Starší tovaryš

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPipPipPip
  • 718 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 10.03.2012 16:58

Poradí mi nějaký scriptař jak na páku? když na ní dam PlayAnimation (ANIMATION_PLACEABLE_ACTIVATE);
tak je použitelná jen jednou, ale jak udělam abych jí mohl používat do nekonečna? Zkoušel sem tam nějak nacpat RemoveEffect ale neumím scriptovat tak si to spíš jen vymýšlím a zkouším podle lexikonu...
  • 0

#2 MrKure

MrKure

    Mladší učeň

  • Hráč
  • PipPip
  • 110 Příspěvků:

Odesláno 10.03.2012 18:19

Jestli jsem tě správně pochopil, tak chceš asi něco jako tohle...

void main ()
{
int nActive = GetLocalInt (OBJECT_SELF,"STAV_PAKY");

if (!nActive)
{
ActionPlayAnimation(ANIMATION_PLACEABLE_ACTIVATE);

SetLocalInt (OBJECT_SELF,"STAV_PAKY",TRUE );
}
else
{
ActionPlayAnimation(ANIMATION_PLACEABLE_DEACTIVATE);

SetLocalInt (OBJECT_SELF,"STAV_PAKY",FALSE );
}

}

Příspěvek upravil MrKure: 10.03.2012 18:42

  • 1

#3 Ice

Ice

    Starší tovaryš

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPipPipPip
  • 718 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 11.03.2012 22:07

Skoro jo ale něco v tom chybí...poprvý jde páka po zatažení sama zpátky ale pak jde jen do jedný pozice ale i tak to jde...
  • 0




0 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních