Poradí mi nějaký scriptař jak na páku? když na ní dam PlayAnimation (ANIMATION_PLACEABLE_ACTIVATE);
tak je použitelná jen jednou, ale jak udělam abych jí mohl používat do nekonečna? Zkoušel sem tam nějak nacpat RemoveEffect ale neumím scriptovat tak si to spíš jen vymýšlím a zkouším podle lexikonu...

páky
Započal
Ice
, 10.03.12 16:58
2 odpovědí na toto téma
#1
Odesláno 10.03.2012 16:58
#2
Odesláno 10.03.2012 18:19
Jestli jsem tě správně pochopil, tak chceš asi něco jako tohle...
void main ()
{
int nActive = GetLocalInt (OBJECT_SELF,"STAV_PAKY");
if (!nActive)
{
ActionPlayAnimation(ANIMATION_PLACEABLE_ACTIVATE);
SetLocalInt (OBJECT_SELF,"STAV_PAKY",TRUE );
}
else
{
ActionPlayAnimation(ANIMATION_PLACEABLE_DEACTIVATE);
SetLocalInt (OBJECT_SELF,"STAV_PAKY",FALSE );
}
}
void main ()
{
int nActive = GetLocalInt (OBJECT_SELF,"STAV_PAKY");
if (!nActive)
{
ActionPlayAnimation(ANIMATION_PLACEABLE_ACTIVATE);
SetLocalInt (OBJECT_SELF,"STAV_PAKY",TRUE );
}
else
{
ActionPlayAnimation(ANIMATION_PLACEABLE_DEACTIVATE);
SetLocalInt (OBJECT_SELF,"STAV_PAKY",FALSE );
}
}
Příspěvek upravil MrKure: 10.03.2012 18:42
#3
Odesláno 11.03.2012 22:07
Skoro jo ale něco v tom chybí...poprvý jde páka po zatažení sama zpátky ale pak jde jen do jedný pozice ale i tak to jde...
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních