
Nový šípař
#1
Odesláno 29.01.2012 22:31
dále se dají top šípy vyrábět na tmavě modrou obtížnost, takovouto možnost nemá žádný jiný craft
#2
Odesláno 29.01.2012 22:35
#3
Odesláno 29.01.2012 22:43
#4
Odesláno 29.01.2012 23:01
#5
Odesláno 30.01.2012 00:46
No to jo, ale u top craftu si myslím by to tak být nemělo. Zaprvé nejsi fabrika a za druhé, když děláš nejlepší výrobek jaký jde, tak je to mistrovská, ne to není správné, je to jedinečná práce a chce spoustu pečlivosti a úsilí a nemělo by to být tak jednoduché udělat.dle mě v pořádku že se to i když asi neumyslně opravilo ...když něco vyskiluju tka to snad umim a ne že musim vyskilovat další materiál abych to mohl dělat :)
#6
Odesláno 30.01.2012 09:09
Takhle je na to potřeba tis, který bude určitě k sehnání obtížněji než jilm, ale výroba bude možná...
Pokud jde o úpravu jako takovou, tak ji velmi vítám. Rozšiřují se tím možnosti jak šípaře jako craftera, tak použitelnost vrhacích zbraní. Dokážu si reálně představit výrobu například mihrilových šipek na beholdery v DZ, nebo sekery na šamany v DO2, atd.
Navíc tím končí přetížení 2 lískových stromů, teď jsou běžně dostupné šípy z lísky i dubu.
#7
Odesláno 30.01.2012 09:57
Docela rád bych viděl třeba platnéře, který by trávil nad adamant fullplatem 20 a více pokusů.
bylo tady jisté období kdy se ani na 20 pokus nepovedli - jestli za to mohli lagy, nebo nějaká úprava nevím, ale bylo to tak, takže přijd na trh a Kara ti zapózuje

Příspěvek upravil Palko: 30.01.2012 09:57
#8
Odesláno 30.01.2012 10:32
No to jo, ale u top craftu si myslím by to tak být nemělo. Zaprvé nejsi fabrika a za druhé, když děláš nejlepší výrobek jaký jde, tak je to mistrovská, ne to není správné, je to jedinečná práce a chce spoustu pečlivosti a úsilí a nemělo by to být tak jednoduché udělat.
naopak..mělo by to tak být a nemělo by to být rozlišováno...pokud se něco naučim i ten top materiál tak ho prostě umim hotovo... ani ta zelená ti nezaručí že se občas neuklepneš a nepodaří se ...když se naučíš chodit tak to taky umíš a jen občas zakopneš.....stav předcházející je(byl) absolutně nesmyslný a nelogický
#9
Odesláno 30.01.2012 11:07
Příspěvek upravil licrydis: 30.01.2012 11:07
#10
Odesláno 30.01.2012 11:09
#11
Odesláno 30.01.2012 11:52
#12
Odesláno 30.01.2012 12:11
U toho co zde řešíte, je třeba si vybrat jak na věc nahlížíte. Buď z hlediska reálného nebo z hledika herní mechaniky.
to jsou dva naprosto rozdílné pohledy.
#13
Odesláno 30.01.2012 12:15
#14
Odesláno 30.01.2012 12:45
Tam je bohuzel ale problem v tom, ze dalsi material muze clovek delat az po proskillovani toho predchoziho - teda by se skillovani az k maximalnimu materialu neumerne protahlo a byla by to akorat tak opruz.
Mozna by se mi libilo, ze na to, abych mohl jit na dalsi material by stacilo trebars 20 bodu v predchozim (s tim ze tech 20 bodu by trvalo vyskillovat stejne jako ted tech 100). Pak by se crafter rozhodnul, jestli se mu oplati dal skillovat danej material, nebo jit na dalsi, lepci. Pripadne by se pak mohl pozdeji k tem horsim materialum vracet a dodelat je postupne na 100. Kdo by pak dokazal dat vsechny materialy do zeleny, tak by byl za nejvetsiho mistra.
#15
Odesláno 30.01.2012 15:03
Myslim si, ze je to mozne zariadit, ale neviem presne ake dosledky by to malo v systeme aky je teraz.Mozna by se mi libilo, ze na to, abych mohl jit na dalsi material by stacilo trebars 20 bodu v predchozim (s tim ze tech 20 bodu by trvalo vyskillovat stejne jako ted tech 100).
#16
Odesláno 30.01.2012 15:09
...
Líbí
#17
Odesláno 30.01.2012 17:06
za mě změna je dobrá, vrhací sekerky atd, ale upravit úspěšnost
Elipsak: Ja myslel ze +- body bez jasneho oduvodneji jsou bezcene, tak co tu spamujes
#18
Odesláno 30.01.2012 17:42
vrhaci zbrane je mozne nosit se stitem
vrhaci zbraně nemaji pocatecni investici - nelze porovnavat s šípama když musi AA koupit luk a pak teprve šípy
#19
Odesláno 30.01.2012 18:20
#20
Odesláno 30.01.2012 21:56
Mirra + Licrydis: tak, ale vezměte si spotřebu materialu u toho platenare a sipare a porad vychazel platenar na vyrobek s daleko vetsi spotrebou materialu. nez ten sipar, kdyz delal sipu batoh.
za mě změna je dobrá, vrhací sekerky atd, ale upravit úspěšnost
Fajn, jak dlouho ti vydrží bnění, když se povede? Týden, měsíc, rok...? A jak dlouho batoh šípů? Tak hodinku až dvě nejdéle...
#21
Odesláno 30.01.2012 22:05
Podle me by melo smysl, aby se clovek mnohem dyl skilloval na tom danym materialu, aby to trvalo proste realne dlouho se vyskillovat. Na zacatku by to mel cerveny, teda teoreticka sance by na vykovani byla a na konci by to mel zeleny - teda kdyz uz nekdo bude tak drsnej, ze ten material vyskilluje, tak uz je v nem fakt mistr a bude z neho vyrabet jedna basen.
Tam je bohuzel ale problem v tom, ze dalsi material muze clovek delat az po proskillovani toho predchoziho - teda by se skillovani az k maximalnimu materialu neumerne protahlo a byla by to akorat tak opruz.
Mozna by se mi libilo, ze na to, abych mohl jit na dalsi material by stacilo trebars 20 bodu v predchozim (s tim ze tech 20 bodu by trvalo vyskillovat stejne jako ted tech 100). Pak by se crafter rozhodnul, jestli se mu oplati dal skillovat danej material, nebo jit na dalsi, lepci. Pripadne by se pak mohl pozdeji k tem horsim materialum vracet a dodelat je postupne na 100. Kdo by pak dokazal dat vsechny materialy do zeleny, tak by byl za nejvetsiho mistra.
Ovlivnuje nejak procentualni uspesnost v craftu celkem sanci na hotový (povedený) výrobek?
Když mám uspěšnost rekněme 50 % a budu mít material zelený ovlivní to nějak šanci na vyrobení?
#22
Odesláno 30.01.2012 22:56
Fajn, jak dlouho ti vydrží bnění, když se povede? Týden, měsíc, rok...? A jak dlouho batoh šípů? Tak hodinku až dvě nejdéle...
a kolik potrebuje sipar adamantinovych hrotu aby mohl vyrabet adamantinove sipy :-)
#23
Odesláno 30.01.2012 23:35
Proč ? Pro luk je rychlá střelba, silné luky, arcane archer,..Vrhaci zbrane maj jiny (horsi) vlasnosti nez sipy.
Vrhací sekerky, shurikeny a podobně není vlastně jak dál vylepšit,..
#24
Odesláno 31.01.2012 00:17
Na hlubsi upravu nebyl prostor, to nas ceka az do budoucna.Proč ? Pro luk je rychlá střelba, silné luky, arcane archer,..
Vrhací sekerky, shurikeny a podobně není vlastně jak dál vylepšit,..
#25
Odesláno 31.01.2012 00:24
navíc vrhací sekery a šipky není omezení bonusu síly...
dle pravidel DnD by omezení nemělo být ani na praku a šuriken by měl lítat 3x za jeden útok, ale nemužeme chtit vše, že ? :)
#26
Odesláno 31.01.2012 00:25
Je to podle kovu ze kterých jsou vyrobené?
+10 luk s 1k8 x 3 / +10 a 2k6 kriticka zranění + šíp proti surikenu nebo sipce / sekerce je to... :)
Příspěvek upravil Sir Hrouda: 31.01.2012 00:30
#27
Odesláno 31.01.2012 09:02
PS: Jde taky o to jestli se bude řešit úprava luků směrem dolů k ostatním střelným zbraním, nebo ostatní střelný zbraně k lukům :)
Příspěvek upravil Jerry: 31.01.2012 09:03
#28
Odesláno 31.01.2012 09:44
#29
Odesláno 31.01.2012 10:34
#30
Odesláno 31.01.2012 11:12

a zen archery je na všechny střelné zbraně...
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních