Skočit na obsah


Fotka

Nový šípař


  • Please log in to reply
113 odpovědí na toto téma

#1 M4rSX

M4rSX

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1259 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 29.01.2012 22:31

s plným skillem se dají nově vyrábět šípy, s téměr 100% úspěšností (zelené), před změnou byla u těchto šípů úspešnost daleko menší (tmavě/světle modrá ... nejsem si jist)

dále se dají top šípy vyrábět na tmavě modrou obtížnost, takovouto možnost nemá žádný jiný craft
  • 0

#2 bratrXana

bratrXana

    Velmistr

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3142 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Já su z Prahy

Odesláno 29.01.2012 22:35

dle mě v pořádku že se to i když asi neumyslně opravilo ...když něco vyskiluju tka to snad umim a ne že musim vyskilovat další materiál abych to mohl dělat :)
  • 0

#3 M4rSX

M4rSX

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1259 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 29.01.2012 22:43

tak ale v tom případě předělat i zbylý crafty
  • 3

#4 Sir Hrouda

Sir Hrouda

    Znalec

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1199 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:S výhledem na doupě Orlega
  • Interests:Eleanessa,Lister
    Raina Hroudová
    Sir Hrouda II.
    Excelentissima(Tissi)
    Lajka,Sirius
    Pomsta, Myta

Odesláno 29.01.2012 23:01

Jo, souhlas
  • 0

#5 Paldy

Paldy

    Tovaryš

  • Hráč
  • PipPipPipPip
  • 472 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 30.01.2012 00:46

dle mě v pořádku že se to i když asi neumyslně opravilo ...když něco vyskiluju tka to snad umim a ne že musim vyskilovat další materiál abych to mohl dělat :)

No to jo, ale u top craftu si myslím by to tak být nemělo. Zaprvé nejsi fabrika a za druhé, když děláš nejlepší výrobek jaký jde, tak je to mistrovská, ne to není správné, je to jedinečná práce a chce spoustu pečlivosti a úsilí a nemělo by to být tak jednoduché udělat.
  • 1

#6 Mirra

Mirra

    Neznalý

  • Hráč
  • 14 Příspěvků:

Odesláno 30.01.2012 09:09

To, že jsou nyní adamant šípy tmavě modré je určitě správně. Není tak úplně pravda, že to ostatní crafty nemají, po vyskillování určitého materiálu u kováře jsou základní výrobky z tohoto materiálu také tmavě modré. Navíc tady se bavíme o šípech, kterých se během hodiny vytřílí několik stovek. Před změnou byla šance na výrobu toulce adamantovýc šípů asi 1:50, protože se v nabídce objevily právě až na skillu 1000 - to je dělalo pro výrobu naprosto nepoužitelnými (kromě toho to navýšení poškození není nijak velké). Docela rád bych viděl třeba platnéře, který by trávil nad adamant fullplatem 20 a více pokusů.
Takhle je na to potřeba tis, který bude určitě k sehnání obtížněji než jilm, ale výroba bude možná...

Pokud jde o úpravu jako takovou, tak ji velmi vítám. Rozšiřují se tím možnosti jak šípaře jako craftera, tak použitelnost vrhacích zbraní. Dokážu si reálně představit výrobu například mihrilových šipek na beholdery v DZ, nebo sekery na šamany v DO2, atd.
Navíc tím končí přetížení 2 lískových stromů, teď jsou běžně dostupné šípy z lísky i dubu.
  • 2

#7 Palko

Palko

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 339 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:sever
  • Interests:Glorius Pivkus, Manfréd Timonen, Timo Timonen, Pepan z Josefova, Kara Steel, John Mešuge, Marcus, Samuel, Erik

Odesláno 30.01.2012 09:57

Docela rád bych viděl třeba platnéře, který by trávil nad adamant fullplatem 20 a více pokusů.


bylo tady jisté období kdy se ani na 20 pokus nepovedli - jestli za to mohli lagy, nebo nějaká úprava nevím, ale bylo to tak, takže přijd na trh a Kara ti zapózuje :wink:

Příspěvek upravil Palko: 30.01.2012 09:57

  • 0

#8 bratrXana

bratrXana

    Velmistr

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3142 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Já su z Prahy

Odesláno 30.01.2012 10:32

No to jo, ale u top craftu si myslím by to tak být nemělo. Zaprvé nejsi fabrika a za druhé, když děláš nejlepší výrobek jaký jde, tak je to mistrovská, ne to není správné, je to jedinečná práce a chce spoustu pečlivosti a úsilí a nemělo by to být tak jednoduché udělat.


naopak..mělo by to tak být a nemělo by to být rozlišováno...pokud se něco naučim i ten top materiál tak ho prostě umim hotovo... ani ta zelená ti nezaručí že se občas neuklepneš a nepodaří se ...když se naučíš chodit tak to taky umíš a jen občas zakopneš.....stav předcházející je(byl) absolutně nesmyslný a nelogický
  • 0

#9 licrydis

licrydis

    Starší tovaryš

  • WB
  • PipPipPipPipPip
  • 980 Příspěvků:
  • Gender:Not Telling

Odesláno 30.01.2012 11:07

Podrobne preskumam cisla, ktore ovplyvnuju uspesnost vyroby sipov / skillovanie. Zatial vsak povazujem upravu sipara za ziaducu a teda v istom zmysle vzorovu aj pre dalsie krafty (ale nie vsetko sa da porovnat - e.g. brnko z mithrilu potrebujete iba jedno, sipov plny bagel...). Dalsie nazory na tuto temu su vitane.

Příspěvek upravil licrydis: 30.01.2012 11:07

  • 0

#10 Drax

Drax

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1230 Příspěvků:
  • Gender:Not Telling

Odesláno 30.01.2012 11:09

skus to brat tak ze top vyrobek je nad tvoje schopnosti :) a nenaucis s eho ale jen se o nej pokousis .. to ze seo neco muzes pokusit neznamná že to umíš umíš tak zelene veci :)
  • 0

#11 bratrXana

bratrXana

    Velmistr

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3142 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Já su z Prahy

Odesláno 30.01.2012 11:52

ale aktuální top výrobek který vyskiluju není nad moje schopnosti..něco vyskilovat znamená naučit se..howgh
  • 0

#12 Víl Amál

Víl Amál

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 228 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Slaný

Odesláno 30.01.2012 12:11

Předem bych chtěl poděkovat za ty vrhací sekery, je to paráda.
U toho co zde řešíte, je třeba si vybrat jak na věc nahlížíte. Buď z hlediska reálného nebo z hledika herní mechaniky.
to jsou dva naprosto rozdílné pohledy.
  • 0

#13 bratrXana

bratrXana

    Velmistr

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3142 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Já su z Prahy

Odesláno 30.01.2012 12:15

herní mechanika je taková jaký je záměr toho kdo ji nastavuje
  • 0

#14 Dědek

Dědek

    Velmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4870 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava

Odesláno 30.01.2012 12:45

Podle me by melo smysl, aby se clovek mnohem dyl skilloval na tom danym materialu, aby to trvalo proste realne dlouho se vyskillovat. Na zacatku by to mel cerveny, teda teoreticka sance by na vykovani byla a na konci by to mel zeleny - teda kdyz uz nekdo bude tak drsnej, ze ten material vyskilluje, tak uz je v nem fakt mistr a bude z neho vyrabet jedna basen.

Tam je bohuzel ale problem v tom, ze dalsi material muze clovek delat az po proskillovani toho predchoziho - teda by se skillovani az k maximalnimu materialu neumerne protahlo a byla by to akorat tak opruz.

Mozna by se mi libilo, ze na to, abych mohl jit na dalsi material by stacilo trebars 20 bodu v predchozim (s tim ze tech 20 bodu by trvalo vyskillovat stejne jako ted tech 100). Pak by se crafter rozhodnul, jestli se mu oplati dal skillovat danej material, nebo jit na dalsi, lepci. Pripadne by se pak mohl pozdeji k tem horsim materialum vracet a dodelat je postupne na 100. Kdo by pak dokazal dat vsechny materialy do zeleny, tak by byl za nejvetsiho mistra.
  • 3

#15 licrydis

licrydis

    Starší tovaryš

  • WB
  • PipPipPipPipPip
  • 980 Příspěvků:
  • Gender:Not Telling

Odesláno 30.01.2012 15:03

Mozna by se mi libilo, ze na to, abych mohl jit na dalsi material by stacilo trebars 20 bodu v predchozim (s tim ze tech 20 bodu by trvalo vyskillovat stejne jako ted tech 100).

Myslim si, ze je to mozne zariadit, ale neviem presne ake dosledky by to malo v systeme aky je teraz.
  • 0

#16 Aelipse

Aelipse

    Severský král žumpy !

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2420 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 30.01.2012 15:09

...


Líbí
  • 0

#17 M4rSX

M4rSX

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1259 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 30.01.2012 17:06

Mirra + Licrydis: tak, ale vezměte si spotřebu materialu u toho platenare a sipare a porad vychazel platenar na vyrobek s daleko vetsi spotrebou materialu. nez ten sipar, kdyz delal sipu batoh.

za mě změna je dobrá, vrhací sekerky atd, ale upravit úspěšnost


Elipsak: Ja myslel ze +- body bez jasneho oduvodneji jsou bezcene, tak co tu spamujes
  • 0

#18 Drax

Drax

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1230 Příspěvků:
  • Gender:Not Telling

Odesláno 30.01.2012 17:42

je ale třeba vzít v potaz :

vrhaci zbrane je mozne nosit se stitem
vrhaci zbraně nemaji pocatecni investici - nelze porovnavat s šípama když musi AA koupit luk a pak teprve šípy
  • 0

#19 Dědek

Dědek

    Velmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4870 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava

Odesláno 30.01.2012 18:20

Vrhaci zbrane maj jiny (horsi) vlasnosti nez sipy.
  • 0

#20 Mirra

Mirra

    Neznalý

  • Hráč
  • 14 Příspěvků:

Odesláno 30.01.2012 21:56

Mirra + Licrydis: tak, ale vezměte si spotřebu materialu u toho platenare a sipare a porad vychazel platenar na vyrobek s daleko vetsi spotrebou materialu. nez ten sipar, kdyz delal sipu batoh.

za mě změna je dobrá, vrhací sekerky atd, ale upravit úspěšnost


Fajn, jak dlouho ti vydrží bnění, když se povede? Týden, měsíc, rok...? A jak dlouho batoh šípů? Tak hodinku až dvě nejdéle...
  • 0

#21 Sir Hrouda

Sir Hrouda

    Znalec

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1199 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:S výhledem na doupě Orlega
  • Interests:Eleanessa,Lister
    Raina Hroudová
    Sir Hrouda II.
    Excelentissima(Tissi)
    Lajka,Sirius
    Pomsta, Myta

Odesláno 30.01.2012 22:05

Podle me by melo smysl, aby se clovek mnohem dyl skilloval na tom danym materialu, aby to trvalo proste realne dlouho se vyskillovat. Na zacatku by to mel cerveny, teda teoreticka sance by na vykovani byla a na konci by to mel zeleny - teda kdyz uz nekdo bude tak drsnej, ze ten material vyskilluje, tak uz je v nem fakt mistr a bude z neho vyrabet jedna basen.

Tam je bohuzel ale problem v tom, ze dalsi material muze clovek delat az po proskillovani toho predchoziho - teda by se skillovani az k maximalnimu materialu neumerne protahlo a byla by to akorat tak opruz.

Mozna by se mi libilo, ze na to, abych mohl jit na dalsi material by stacilo trebars 20 bodu v predchozim (s tim ze tech 20 bodu by trvalo vyskillovat stejne jako ted tech 100). Pak by se crafter rozhodnul, jestli se mu oplati dal skillovat danej material, nebo jit na dalsi, lepci. Pripadne by se pak mohl pozdeji k tem horsim materialum vracet a dodelat je postupne na 100. Kdo by pak dokazal dat vsechny materialy do zeleny, tak by byl za nejvetsiho mistra.


Ovlivnuje nejak procentualni uspesnost v craftu celkem sanci na hotový (povedený) výrobek?
Když mám uspěšnost rekněme 50 % a budu mít material zelený ovlivní to nějak šanci na vyrobení?
  • 0

#22 M4rSX

M4rSX

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1259 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 30.01.2012 22:56

Fajn, jak dlouho ti vydrží bnění, když se povede? Týden, měsíc, rok...? A jak dlouho batoh šípů? Tak hodinku až dvě nejdéle...


a kolik potrebuje sipar adamantinovych hrotu aby mohl vyrabet adamantinove sipy :-)
  • 1

#23 Jerry

Jerry

    Mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1518 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 30.01.2012 23:35

Vrhaci zbrane maj jiny (horsi) vlasnosti nez sipy.

Proč ? Pro luk je rychlá střelba, silné luky, arcane archer,..

Vrhací sekerky, shurikeny a podobně není vlastně jak dál vylepšit,..
  • 0

#24 Dědek

Dědek

    Velmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4870 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava

Odesláno 31.01.2012 00:17

Proč ? Pro luk je rychlá střelba, silné luky, arcane archer,..

Vrhací sekerky, shurikeny a podobně není vlastně jak dál vylepšit,..

Na hlubsi upravu nebyl prostor, to nas ceka az do budoucna.
  • 0

#25 A-I

A-I

    Starší učeň

  • Rebel
  • PipPipPip
  • 232 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Prostějov, Brno

Odesláno 31.01.2012 00:24

na vrhací sekery/šurikeny, šipky, prak snad není rychlá střelba?
navíc vrhací sekery a šipky není omezení bonusu síly...

dle pravidel DnD by omezení nemělo být ani na praku a šuriken by měl lítat 3x za jeden útok, ale nemužeme chtit vše, že ? :)
  • 0

#26 Sir Hrouda

Sir Hrouda

    Znalec

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1199 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:S výhledem na doupě Orlega
  • Interests:Eleanessa,Lister
    Raina Hroudová
    Sir Hrouda II.
    Excelentissima(Tissi)
    Lajka,Sirius
    Pomsta, Myta

Odesláno 31.01.2012 00:25

Jaký bonus k utoku/enhanc maji ty nové vrhací zbraně?
Je to podle kovu ze kterých jsou vyrobené?

+10 luk s 1k8 x 3 / +10 a 2k6 kriticka zranění + šíp proti surikenu nebo sipce / sekerce je to... :)

Příspěvek upravil Sir Hrouda: 31.01.2012 00:30

  • 0

#27 Jerry

Jerry

    Mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1518 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 31.01.2012 09:02

Moje chyba na kuš rychlá střelba není myslel jsem že ani na tohle, ale stejně chci poukázat na to, že luk by neměl být silnější než ostatní vrhací zbraně/kuš jako je teď, protože furt pro luk je zen, AA.. , ale ty ostatní prostě nejdou líp moc vylepšit, ten štít je totiž vlastně k ničemu :)

PS: Jde taky o to jestli se bude řešit úprava luků směrem dolů k ostatním střelným zbraním, nebo ostatní střelný zbraně k lukům :)

Příspěvek upravil Jerry: 31.01.2012 09:03

  • 0

#28 Dědek

Dědek

    Velmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4870 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava

Odesláno 31.01.2012 09:44

No tak muzu te ubezpecit, ze nikdy uz nic novyho nebude mit +12 jako ted luky ;]
  • 0

#29 bratrXana

bratrXana

    Velmistr

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3142 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Já su z Prahy

Odesláno 31.01.2012 10:34

takže nakoupit luky dokud to de :D
  • 0

#30 A-I

A-I

    Starší učeň

  • Rebel
  • PipPipPip
  • 232 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Prostějov, Brno

Odesláno 31.01.2012 11:12

v te verzi 1.70 nabízí lukům přidání enhancu tak jako zbraním, uvažuje se o zavedení stejných enhanců jako u zbraní nablízko? + eventualní nekonečné střelivo a z toho plynoucí znovupředělání šípaře :innocent: ? nebo se o 1.70 už neuvažuje?

a zen archery je na všechny střelné zbraně...
  • 0




0 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních