Skočit na obsah


Fotka

Priezracny krystal


  • Please log in to reply
110 odpovědí na toto téma

#1 DoomHemer

DoomHemer

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1283 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Blava

Odesláno 29.11.2011 13:05

novy item do palety, vo velkosti stredny priezracny krystal.

do ktore ho by bolo mozne vlozit kuzlom specialne vlastnosti ako su: ostrost, omracenie, zranovanie, vampirizmus, spomalenie atd..

Kuzlil by nejaky skuseny mag za primerane ceny. dajme tomu 20 mescov

TO u vybranych efektov by mohlo byt 18
  • 0

#2 Dědek

Dědek

    Velmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4870 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava

Odesláno 29.11.2011 13:13

Keen za 20k??

A co system jedu kterej uz v modulu mame, ten se ti nelibi? Tam si muzes dokonce priplatit za lepsi TO.
  • 0

#3 Drax

Drax

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1230 Příspěvků:
  • Gender:Not Telling

Odesláno 29.11.2011 13:23

+ efekt " zranujici " je absolutně k ničemu dava 1 dmg / round a pohlti ho jak jakakoliv fyzicka redukce ( staci i 5/+1)
zpomaleni mame
vamp mame ( ten by zasloužil prekopat pac je nevyrovnaný s mithril)
omraceni by si nikdo na ukor k6 dmg nedal ...
  • 0

#4 DoomHemer

DoomHemer

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1283 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Blava

Odesláno 29.11.2011 14:13

Keen za 20k??

A co system jedu kterej uz v modulu mame, ten se ti nelibi? Tam si muzes dokonce priplatit za lepsi TO.


20k len za vyrobu krystalu a potom samozrejme xx gp za vlozenie do zbrane

jedy, ako by som to: naco budem pouzivat jedy ked behom 1-3 kolach zabijem NPC? keby tu bol funkcny system PvP tak by som to mozno pouzil ale takto ja zabijem NPC skor ako by mu jed nejak vaznejsie ublizil.
  • 0

#5 Drax

Drax

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1230 Příspěvků:
  • Gender:Not Telling

Odesláno 29.11.2011 16:27

je fakt že jedy na sniženi statu jak sou ted sou vicemene naprd .. jo kdyby existoval jed co by daval slow nebo dejme tomu paralyzu už by využití být mohlo :D
ale jak pise doom když zabiju npc za 3 kola proc mu snižit 1x za tu dobu treba str
  • 2

#6 Sir Hrouda

Sir Hrouda

    Znalec

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1199 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:S výhledem na doupě Orlega
  • Interests:Eleanessa,Lister
    Raina Hroudová
    Sir Hrouda II.
    Excelentissima(Tissi)
    Lajka,Sirius
    Pomsta, Myta

Odesláno 29.11.2011 21:39

+ efekt " zranujici " je absolutně k ničemu dava 1 dmg / round a pohlti ho jak jakakoliv fyzicka redukce ( staci i 5/+1)
zpomaleni mame
vamp mame ( ten by zasloužil prekopat pac je nevyrovnaný s mithril)
omraceni by si nikdo na ukor k6 dmg nedal ...


tak s tímhle souhlasím... redukovat vamp podle velikosti zbraně (mala +1, stredni+2, velka+3) a ne podle exc+1 - neexc+3
a dát nějaký bonus na mithril, třeba oslepení (bo tak něco) s nějakým rozumným TO při zasahu a navazat funkčnost jen proti zlounům
  • 0

#7 Dědek

Dědek

    Velmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4870 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava

Odesláno 29.11.2011 21:50

Proc vam prijde nevyrovnanej mithril? Ja pamatuju doby, kdy naopak nikdo nechtel shadow, protoze ma o jedna mensi enh?
  • 0

#8 Sir Hrouda

Sir Hrouda

    Znalec

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1199 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:S výhledem na doupě Orlega
  • Interests:Eleanessa,Lister
    Raina Hroudová
    Sir Hrouda II.
    Excelentissima(Tissi)
    Lajka,Sirius
    Pomsta, Myta

Odesláno 29.11.2011 21:55

Se shadowem potlučeš cokoli a máš +6regen za kolo cca (dle dmg a jestli se trefíš atd.)
Co máš s mithrilem? +1 AB proti vetšině NPC ktere trefíš i bez toho a ten enhanc mi teda nikde nechyběl.
To mi připomělo, Dag pohlcuje admantin ale shadow ne :-)
  • 0

#9 Jerry

Jerry

    Mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1518 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 30.11.2011 07:38

Srovnávat +1AB, který ani není skutečný, protože shadow má taky +1 akorát proti zlu s regenem průměrně +6 hp za kolo, ale to oslepení na mithrilu mi přijde dobrý nápad, stačí třeba TO15
  • 0

#10 Drax

Drax

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1230 Příspěvků:
  • Gender:Not Telling

Odesláno 30.11.2011 07:45

jj +6 hp / kolo v boji vs +1ab /dmg ( je skutecne pac vetsina npc je evil) je kravina
shadoow je nesrovnatelně lepší vs mith to by musel mit mith dejme tomu pevnej regen aby se to vyrovnalo :P
zvlast když žadne npc ( aspon o nicem nevim) nemá pohlceni proti +5 a +6 by prošla
  • 0

#11 Sir Hrouda

Sir Hrouda

    Znalec

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1199 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:S výhledem na doupě Orlega
  • Interests:Eleanessa,Lister
    Raina Hroudová
    Sir Hrouda II.
    Excelentissima(Tissi)
    Lajka,Sirius
    Pomsta, Myta

Odesláno 30.11.2011 09:50

Jo, většina NPC co maj nějaké pohlcení jede na pohlcení tipu zranění (bodné, sečné atd) +1enhanc tudíž nijak zvlášt nevyužiješ...
Ledatak zrušit ty nesmyslné redukce zranění a dát normál pohlcení místo toho.
To by ale zase znamenalo brutal výhodu pro střelce a monky no...
Takže lepší dodat bonus na Mithril (jednodušší a smysluplnější)

Příspěvek upravil Sir Hrouda: 30.11.2011 09:52

  • 0

#12 DoomHemer

DoomHemer

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1283 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Blava

Odesláno 30.11.2011 10:03

a napadlo vas ze by niekto chcel zaplatit za to ze by nejake to oslepenie, regen atd mal uz vo svojom rubicitovom meciku?

preco nema syenit zmrazujuci ucinok? preco nemozem rubicitovou zbranou zapalit NPC, ked uz ste taketo vychytavky dali pre tie vyssie materialy tak ja navrhujem bud dajte ich aj na nizsie alebo ich zruste a dajte ich ako bonus za ktory si hrac zaplati.
  • 0

#13 Sir Hrouda

Sir Hrouda

    Znalec

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1199 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:S výhledem na doupě Orlega
  • Interests:Eleanessa,Lister
    Raina Hroudová
    Sir Hrouda II.
    Excelentissima(Tissi)
    Lajka,Sirius
    Pomsta, Myta

Odesláno 30.11.2011 10:18

Takže mysíš za nějaký poplatek mít ve zbrani (třeba rub) efekt dle výběru jak jsi psal - slow/vamp apod.?
Tak cena na slow 1m (jako adamantin)
Cena na vamp+3 (oslepení případně) 250k (shadow/mithril)

Keen vůbec, ten je přehnaný a pokud chceš tak s rizikem ztráty zbraně si ho můžeš kouzlit i ted
  • 0

#14 DoomHemer

DoomHemer

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1283 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Blava

Odesláno 30.11.2011 13:19

o cenach sa mozeme bavit, a kludne mozu byt vetsie, ved taky keen je urcite lepsi ako element 1k6. za slow by som 1m nedal ale tam je za to 1m aj vysoky AB a este nejaky element ze?

takze kludne mozeme povedat ze ked vlozenie socketu je za 90k do rubicitu tak vytvorenie takeho krystalu bude stat 200k
  • 0

#15 Drax

Drax

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1230 Příspěvků:
  • Gender:Not Telling

Odesláno 30.11.2011 13:22

obecne davat možnost statu který maji vyšší zbraně unikatní je blbost: )

a keen je imba
  • 0

#16 Aelipse

Aelipse

    Severský král žumpy !

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2420 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 30.11.2011 15:35

a napadlo vas ze by niekto chcel zaplatit za to ze by nejake to oslepenie, regen atd mal uz vo svojom rubicitovom meciku?

preco nema syenit zmrazujuci ucinok? preco nemozem rubicitovou zbranou zapalit NPC, ked uz ste taketo vychytavky dali pre tie vyssie materialy tak ja navrhujem bud dajte ich aj na nizsie alebo ich zruste a dajte ich ako bonus za ktory si hrac zaplati.


Vyšší materiály mají bonusové vlastnosti proto, že jsou vyšší :wink:
  • 0

#17 DoomHemer

DoomHemer

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1283 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Blava

Odesláno 30.11.2011 16:09

Vyšší materiály mají bonusové vlastnosti proto, že jsou vyšší :wink:



ked som naposledy koval mirkandit tak nic take nemali, stacilo AB a element, takze to bolo pridane dodatocne, takze nevidim dovod preco by to dodatocne nemohlo byt pridane aj dalsim kovom.
  • 0

#18 kakadu77

kakadu77

    Tovaryš

  • Rebel
  • PipPipPipPip
  • 400 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 30.11.2011 18:59

A co místo krystalů šoupnout k obchodníkovi s věcma zbraně s ab +5 a zranění elektřinou a všema ostatníma elementama který by přidávali zranění dejme tomu 2k6 a měli by vlastnostni jako například zmražení syenit, rub a zapalení a tak...a každej element by měl nákou vlastnost..
  • -2

#19 Aelipse

Aelipse

    Severský král žumpy !

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2420 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 01.12.2011 00:53

ked som naposledy koval mirkandit tak nic take nemali, stacilo AB a element, takze to bolo pridane dodatocne, takze nevidim dovod preco by to dodatocne nemohlo byt pridane aj dalsim kovom.


Pouze vyšším materiálům to bylo přidáno proto, že to jsou vyšší materiály. Stojí řádově více -> mají krom lepšího enhantu a elementu i nějaký ten malý bonus navíc oproti nižší kovům. Já furt nechápu, co na tom odmítáš pochopit.

Příspěvek upravil Aelipse: 01.12.2011 00:54

  • 1

#20 DoomHemer

DoomHemer

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1283 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Blava

Odesláno 01.12.2011 09:28

opytam sa takto zmenila sa cena po tom co boly zavedene tie "male" bonusy? alebo ta cena ostala rovnaka?

a ked sa jedna o "maly" bonus preco ho nemozu mat za priplatok uz lacnejsie kovy?

Nechapem preco ti vadi ze ked vymyslam ako vytiahnut z hracov peniaze tak ste proti. lebo ty sa nebavis ze xxk zlata je malo ale ty odmietas samotny navrh.
  • 0

#21 Aelipse

Aelipse

    Severský král žumpy !

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2420 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 01.12.2011 11:45

opytam sa takto zmenila sa cena po tom co boly zavedene tie "male" bonusy? alebo ta cena ostala rovnaka?

a ked sa jedna o "maly" bonus preco ho nemozu mat za priplatok uz lacnejsie kovy?

Nechapem preco ti vadi ze ked vymyslam ako vytiahnut z hracov peniaze tak ste proti. lebo ty sa nebavis ze xxk zlata je malo ale ty odmietas samotny navrh.


No je hezký, že se snažíš najít nějaký odčerpávadlo financí z modulu, ale tímhle směrem podle mě cesta nevede. Možná by hráči za zapalovací rub nebo mrazící syen utráceli trochu víc, ale za cenu toho, že by se v modulu objevily posílené zbraně. A výbava je na demoně už tak dost přesílená. Zkus místo toho možná vymyslet nějaký originálnější způsob odvodu peněz z modulu, místo dodávání dalšího a posilování stávajícího equipu. Z patra mě napadá třeba nějaký systém cestování po ostrově, vylepšit systém jídla/pití/spánku, nebo vyrobit nějaký quest, ve kterém se neobejdeš bez určité sumy peněz.
  • 0

#22 bratrXana

bratrXana

    Velmistr

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3142 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Já su z Prahy

Odesláno 01.12.2011 12:41

pokud má někdo nadbytek penez rebelové se jich rádi ujmou...jak vidno některým se budou muset vzít i násilím aby začali trochu přemejšlet
  • 0

#23 DoomHemer

DoomHemer

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1283 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Blava

Odesláno 01.12.2011 12:51

No je hezký, že se snažíš najít nějaký odčerpávadlo financí z modulu, ale tímhle směrem podle mě cesta nevede. Možná by hráči za zapalovací rub nebo mrazící syen utráceli trochu víc, ale za cenu toho, že by se v modulu objevily posílené zbraně. A výbava je na demoně už tak dost přesílená. Zkus místo toho možná vymyslet nějaký originálnější způsob odvodu peněz z modulu, místo dodávání dalšího a posilování stávajícího equipu. Z patra mě napadá třeba nějaký systém cestování po ostrově, vylepšit systém jídla/pití/spánku, nebo vyrobit nějaký quest, ve kterém se neobejdeš bez určité sumy peněz.


ale cia je to chyba? tu sa vytvorila inflacna spirala ktora bola kedysi sposobena tym ze povodna paleta nwn bola nadupana a tak WB zacali posilnovat NPC, nato sa hraci ozvali ze oni nechcu budovat len PG buildy aby dokazali prezit v dungu a tak im WB vylepsili vybavu, nato nejaky hrac prisiel ako lahko pobit NPC a takto stale dokola.

to ze nikoho nenapadlo nic lepsie ako stale zvysovat latku nieje moja chyba, ja v terajsej situacii nemozem podporovat znizenie bonusov pokial sa zaroven neznizia aj bonusy u NPC. ale to by bola velka zmena na ktoru tu nikto nechce ani pomysliet.

takze podla mna nieje az tak hrozne ak obycajny syenit ma +3 element a exp by mal +3 element a 25% sancu na spomalenie, a rubicit exp +4element a 30% sancu na zapalenie.
Samozrejme by som nechcel aby tie sance boly 100%

a ked sa bavyme o nejaky dalsich moznostiach odlivu penazi tak treba nieco postavam ponuknut, ak chapem tak chcete len kozmeticke vychytavky ktore nemaju ziadne realne ucinky. ale tie tu uz vlastne existuju, kazdy si moze upravit postavicku podla seba, farebne aj strihom. je moznost kupit si domcek atd..

snad jedine co mi tu chyba (mozno to tu je ale nikde to nevidim) je zeby sa dal prenajat Vul ako tazne zviera pre hornikov aby mohli toho viac nabrat.
  • -1

#24 Dědek

Dědek

    Velmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4870 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava

Odesláno 01.12.2011 13:23

ale cia je to chyba? tu sa vytvorila inflacna spirala ktora bola kedysi sposobena tym ze povodna paleta nwn bola nadupana a tak WB zacali posilnovat NPC, nato sa hraci ozvali ze oni nechcu budovat len PG buildy aby dokazali prezit v dungu a tak im WB vylepsili vybavu, nato nejaky hrac prisiel ako lahko pobit NPC a takto stale dokola.


takze podla mna nieje az tak hrozne ak obycajny syenit ma +3 element a exp by mal +3 element a 25% sancu na spomalenie, a rubicit exp +4element a 30% sancu na zapalenie.
Samozrejme by som nechcel aby tie sance boly 100%


Vzdyt si tady sam odporujes, na jednu stranu kritizujes, ze se kdysi posilovalo a na druhou stranu navrhujes posilovat?
  • 1

#25 DoomHemer

DoomHemer

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1283 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Blava

Odesláno 01.12.2011 15:06

Vzdyt si tady sam odporujes, na jednu stranu kritizujes, ze se kdysi posilovalo a na druhou stranu navrhujes posilovat?


neodporuje lebo tam som jasne napisal ze tento system nemozno zmenit inak ako komplet cely, nemozem presadzovat znizovanie bonusov ked su NPC stale naboostene.

okrem toho som miesto 1k6 bonusu element dal +3element a 25%sanca. ja viem ze to nieje moc ale ani to zas nieje tak hrozne zvyhodnenie.

a to uz vobec nehovorim ze sme uplne odklonili od povodnej temy ze chcem pravo utratit peniaze na nejake vychytavky.

ale ked chcete mozem zalozit topic kde budeme debatovat o tom ze +4 AB pre rubicit je vela a trebalo by ho znizit na +2, ale viem ze to by bolo samy spam.
  • 0

#26 Anonymus11

Anonymus11

    Tovaryš

  • Hráč
  • PipPipPipPip
  • 516 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 01.12.2011 15:33

25% to si delas snad srandu ne? To mas sanci 1:4 to znamena, ze teoreticky bys ho kazde kolo zpomalil respektive zapalil (pocitam s klasicky 4 utokama) a dalsi blbosti co te napadnou, to nema ani adam ( tam je to 1:20 )

Hold vyšší material = lepší schopnosti

Příspěvek upravil Anonymus11: 01.12.2011 15:34

  • 0

#27 Dědek

Dědek

    Velmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4870 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava

Odesláno 01.12.2011 15:37

ale ked chcete mozem zalozit topic kde budeme debatovat o tom ze +4 AB pre rubicit je vela a trebalo by ho znizit na +2, ale viem ze to by bolo samy spam.

Zaloz, o tom se rad pobavim a aj te podporim :)
  • 0

#28 Drax

Drax

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1230 Příspěvků:
  • Gender:Not Telling

Odesláno 01.12.2011 18:13

by si snižoval enh na zbranich ale nemyslis na ddruhou vec a to tožýe zbraněš až po stribro maji nulove využiti už ted ty bys posunul kam ? železo med -2 železo -1 ?:D rub neni nijak prestrelený vzhledem k tomu že je lvl 13 a 13+ npc už hažou v dost pripadech akmene kuže / predtuchy ... že fire dmg je v morlagu , gm ba i v DO2 poměrně naprd ..
  • 1

#29 DoomHemer

DoomHemer

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1283 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Blava

Odesláno 01.12.2011 21:17

Draxi, ono je to tazke, moja postavicka zlodeja ma dost problem s nosenim veci, tak uz aj ked ma teraz 2 zbrane tak je to pre neho vela, ale musim sa zastat systemu ze kazda zbran je na nieco dobra, a ze nosit zbrane na rozne prilezitosti je nutnost. To ze su medene a bronzove zbrane totalny sunt nieje moja vina. keby sa zaviedol system ze +5 je maximum a adekvatne tomu by sa rozvrhol postupnost u kovov. tak by jasne prislo ktomu ze by sa pridavali rozne ine bonusy, ako je ostrost, spomalenie, oslepenie atd. uz do exp zbrani. predstav si ze by sme exp zelezo ziskal Keen, razom by si taku zbran kupilo viac hracov aj keby nemala ziaden AB ani element. kludne by sme mohli vypustit brondz. a med by bola bez licencii a teda lacnejsia ako v NPC obchode a ziskala by bonus 50% z vahy. striebro by malo len +2 voci nemrtvym a inak nic, a zlato by zacalo +1 a tak isto aj syenit +1 ale boly by tu uz tie elementy

ze by to potom bolo vsetko tazsie? samozrejme ze trochu ano, urcite NPC by sa museli upravit, zjednodusit, ale vetsina by sa dala zvladnut a hracov by to viac nutilo chodit v parte aby si kryli zada.
  • 0

#30 Drax

Drax

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1230 Příspěvků:
  • Gender:Not Telling

Odesláno 02.12.2011 07:28

pořad nechapu prinos snižovani ab na zbranich , zbran s keen bez enh a elementu by si v zaveru nekoupil vubec nikdo pac s ni neudelas nic ani v blbe kostnici nemluve o redukcich z tohohle pohledu je naprostá hovadina abych krysaky mohl mlatit až s 13+ zbrani ...

změny proc ne ale hýbat s max enh zbrani je kravina pac zasahuje do "obtižnosti" ktera bych rek zvysovat nepotrebuje - nemužeš udelat potvory težke pro pb a nemožné pro rpčkaře
navíc každe sniženi max equipu zvyhodní castery ( magovy je jedno jake ab ma , klerik ziska sniženim enhancu +1 ab protože aktualně přesahne cap navíc opravdu myslis že je na místě aby mohl klerik /bard /mag nakouzlit max enhanc?

resp
zmrazeni - neexistuje na to imunita tedy na potvory ala golemek neuveřitelně imba
ostrost - rozsireni rozsahu wm kukri z 13-20x3 na 10-20x3 - jeden z nejsilnejsich bonusu co muže mit zbran vubec
zapaleni - takový efekt v nwn vubec neni:D
oslepeni- neni na nej na demone imuni skoro nic + mam pocit imka na nejudelat ani nejde
zranujici :- srovnatrelne s nulovým bonusem pac enfugnuje temer na nic a když už tak 1 dmg / round je nic

edit:
když už vrtat do zbrani nebylo by špatne je trochu šoupnout a to nasledovně

aktualně mame zlato +2 syen +3 rub +4 verd +5 mith +5 ada +6
návrh
měď +0 sniženi vahy 50%
bronz +1 bez elementu
železo +1 fyzicke ( podle typu zbraně a ne nesmyslně jako ted ( napriklad sword ma 1k4 sečne - což se ale nesečte s jeho dmg enhancementu čili umistit na secnou zbran treba bodne )
střibro +1 +2 vs undead divine vs undead
zlato +2 ele
syen +3 chlad
rub +3 ohen ( porad by byl dostatecne zvyhodnený protože chlad je pomerne mizerný)
verd +4 kys
mith +4 +5vs evil pozit ( timto by se vyresil problem s nevyrovnanosti mith shadow - shadoow 6reg/ kolo ale neprosel by narozdil od mith kamenou kuži predtuchou atd )
shadoow +4 +5 vs good nega
adam +5 zvuk zpomaleni jako ted
a přidat myrkandite +6 magic ,zpomaleni , a dejme tomu regen (+1-2 / kolo? )
- vyresila by se nesrovnalost elementu mezi rukavkama a zbranema, odpadla by "nedomyšlenost" demony( spis nedodelek) a to ten že top zbran ma element který pohltí kamen, feat i kouzlo na elementy ( zatimco aktualně nižši kovy (mith /shad) pohltit featem ani kouzlem nejdou )

copak povíš na tohle babčo :)

Příspěvek upravil Drax: 02.12.2011 09:54

  • 0




1 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních