
Quest na hrbitove
#1
Odesláno 16.11.2011 15:00
#2
Odesláno 16.11.2011 15:41
#3
Odesláno 16.11.2011 15:46
Svyho casu se semtam nejaka komponenta dala sehnat na bazaru. Sklicko ti jiste veme zdarma hornik, co bude mit cestku kolem. Akorat s tim stribrem muze bejt trosku problem, nevim, nikdy sem tam sam nebyl, vzdycky jsem ten jeden kousek od nekoho vyhandloval.jo a taky ferka,Q na farmě,ten v domě Loka a taky sem chtěl udělat ten s tím zrcadlem,bohužel nevím kde jaké věci sehnat a nejspíše bude potřeba jiných hráčů do čehož se mi nechce..nejspíše bych se nedoplatil např to obsidianové sklíčko,stříbro z krypty a jiné...pro mě nejspíše časově(což až tak nevadí) a finančně náročné...hlavně ta závislost na hráčích je u toho celkem naprd páč NPC Q tedy není NPC Quest..navíc mi nikdo nezaručí že těch 30k co bych musel zaplatit horníkovi + kdoví co ještě,tak že mi to někdo vrátí ? pochybuju...a to je 30k cesta tam + kámen návratu pak dřevo atd atd zkrátka pro mě nepřístupné...ačkoli kdoví jaký by byl konec a kam bych se zrcadlem dostal =-)
#4
Odesláno 16.11.2011 15:48
... hlavně ta závislost na hráčích je u toho celkem naprd páč NPC Q tedy není NPC Quest ...
Co ma obecne NPC quest spolecneho s (ne)zavislosti na jinych hracich?
#5
Odesláno 16.11.2011 16:17
A quest s Hrušákem jsem už nějakou dobu řešil a bez výsledku... fakt mě už nenapadá, kudy do toho.
#6
Odesláno 16.11.2011 16:51
#7
Odesláno 16.11.2011 17:17
#8
Odesláno 16.11.2011 17:31
Svyho casu se semtam nejaka komponenta dala sehnat na bazaru. Sklicko ti jiste veme zdarma hornik, co bude mit cestku kolem. Akorat s tim stribrem muze bejt trosku problem, nevim, nikdy sem tam sam nebyl, vzdycky jsem ten jeden kousek od nekoho vyhandloval.
na bazaru ted nehrozi :)
a ziskat stribro je pomerne nechutna zaležitost kleromnich to solne ( pokud odemyka) Ale je to jedna z nejdementnejsich lokaci na demoně - každe mrtve npc s epromeni na nesmrtelneho ducha a leti ke dverim kde se zasekne a blokuje východ tedy opusteni lokace je podmineno hodinovým žduchaním , nebo stone of alicia nebo cekani na restart.. + nutnost znat hadanku nebo ocistec( taky nepravdepodobne ž eby na to nekdo prisel /zkusil sám ) tedy ne tech par xp za q se stribrem za to usilí nestojí
#9
Odesláno 16.11.2011 17:35
#10
Odesláno 16.11.2011 17:48
#11
Odesláno 16.11.2011 18:33
#12
Odesláno 16.11.2011 18:46
#13
Odesláno 16.11.2011 19:24
#14
Odesláno 16.11.2011 20:17
Ono se to zrejme hodne zhorsilo s nasazenim verze 1.69, kdy je obecne mnohem vetsi problem s prostorem okolo postav (perspace se to tusim nazyva). Ostatne to je jedna z veci, ktera me dlouhodobe trapi, ale nikdy jsem se tim nezabyval do hloubky, jestli to je moje chyba, ci chyba BioWare a jestli se to da resit. Z toho stejneho prameni zasekavani Ohnivych demonu ve dverich v DZ a jinych velkych priserek. A take vzajemne stouchani hracskych postavicek, kdyz chodi blizko sebe.
Nebijte mě, jsem na tohle amater, ale když jinde jde těch probíhání postav skrz sebe, tak proč ne tady?
Eliminovalo by se tím spousta problémů ne?
#15
Odesláno 16.11.2011 21:23

Příspěvek upravil Dědek: 16.11.2011 22:43
spoiler
#16
Odesláno 17.11.2011 01:34
#17
Odesláno 17.11.2011 06:50
K výpravě na stříbro se už nějakou dobu chystám, takže až to zvládnu odemknout, jdu si pro něj.
A quest s Hrušákem jsem už nějakou dobu řešil a bez výsledku... fakt mě už nenapadá, kudy do toho.
stribr pokud se pamatuju mam jeste jedno zahrabane v uschovne tak jestli chces mužu ti po nem mrknout :)
#18
Odesláno 17.11.2011 09:57
Kolize creature vs. creature se ridi podle CREPERSPACE, kolize creature vs. placeable se řídí podle PERSPACE, nic tak strašnýho, aby se to nedalo tři roky po patchi vykoumat.Ono se to zrejme hodne zhorsilo s nasazenim verze 1.69, kdy je obecne mnohem vetsi problem s prostorem okolo postav (perspace se to tusim nazyva). Ostatne to je jedna z veci, ktera me dlouhodobe trapi, ale nikdy jsem se tim nezabyval do hloubky, jestli to je moje chyba, ci chyba BioWare a jestli se to da resit. Z toho stejneho prameni zasekavani Ohnivych demonu ve dverich v DZ a jinych velkych priserek. A take vzajemne stouchani hracskych postavicek, kdyz chodi blizko sebe.
I tohle tecnicky lze ).Nebijte mě, jsem na tohle amater, ale když jinde jde těch probíhání postav skrz sebe, tak proč ne tady?
Eliminovalo by se tím spousta problémů ne?
#19
Odesláno 17.11.2011 12:30
#20
Odesláno 17.11.2011 18:39
Ja vam nevim, me se teda to probihani postavicek skrz sebe dost nelibi. Navic se mi aj zamlouva kdyz plechovka 'blokne' uzkou chodbu a za nej si stoupne strelec, je to takovy... Nevim, sympatictejsi :)
to mě taky, ale eliminuješ tím to štouchání do zdi, což se v Gm stává skoro pořád...
navíc to blokování chodby, to by musela být sakra úzká chodba aby ji jedna plechovka zablokovala, skotro bych řekl,
že o žadné takové na demoně nevím.
#21
Odesláno 17.11.2011 18:49
ale například elder scroll se mi líbí...když za váma utíká mamut je totálně hrubé jak se otřásá celý obraz....když vás napadnou "drtivým" útokem tak se fakt zapotácíte a ne že se rozhlížíte dál...blokujete štíte,mno tak vás to kousek odhodí žejo a roztřepe ,skoro až rozmaže se obraz....takže skyrim je zatím N1 mezi akčními RPG i ty styly boje jsou super...mno ale to sem máálinko odbočil =-D
#22
Odesláno 17.11.2011 19:34
to by dungeon musel být ze samých rámů dveří aby to zacpal 1 hráč....ale jistě dědo chápem =-) mě náhodou to probíhání skrz sebe totálně štve,je to hnus a kvůli tom sem přestal aj s wowkem a 4story,metinem a ostatníma mě nesympatičtě zpracované hry....
ale například elder scroll se mi líbí...když za váma utíká mamut je totálně hrubé jak se otřásá celý obraz....když vás napadnou "drtivým" útokem tak se fakt zapotácíte a ne že se rozhlížíte dál...blokujete štíte,mno tak vás to kousek odhodí žejo a roztřepe ,skoro až rozmaže se obraz....takže skyrim je zatím N1 mezi akčními RPG i ty styly boje jsou super...mno ale to sem máálinko odbočil =-D
První dojem z elder scrolls je vždycky dobrej, protože s vizuální stránkou věci se Bethesďáci piplají chvályhodně. Bohužel, u prvního dojmu dlouho nezůstane :)
#23
Odesláno 18.11.2011 11:19
Kolize creature vs. creature se ridi podle CREPERSPACE, kolize creature vs. placeable se řídí podle PERSPACE, nic tak strašnýho, aby se to nedalo tři roky po patchi vykoumat.
Kdyz uz pouzivas takovy "ton", nechces k tomu rict aspon neco uzitecneho?

Ano, ja si nepamatuju jestli je perspace kolize s predmetama nebo s priserkama. Staci si otevrit 2DA appearance a je jasne, ktere cislo je ktere. Nicmene je to uplne jedno, protoze to jsem na mysli nemel. Perspace a creperspace jsou v 2DA, pokud se nepletu, uz od vzniku NWN a co vic, jsou tam stale se stejnymi hodnotami pro hracske modely postav. Takze kde je ten rozdil mezi 1.68 a 1.69? Jak rikam, nezkoumal jsem to, takze se rad necham poucit. Hadam jen, ze to bude mit neco spolecneho s konema.
#24
Odesláno 18.11.2011 13:08
#25
Odesláno 18.11.2011 15:15
#26
Odesláno 18.11.2011 20:02
- nerikejte že nikdo za tu dobu co je 1,69 venku tenhle problem neřešil :) nejaký fix už určitě existuje
#27
Odesláno 18.11.2011 21:00
#28
Odesláno 23.04.2012 21:38

Dedo, smekam.
#29
Odesláno 25.04.2012 12:44
Rikal jsem si, ze proste neprestanu hrat na Demone dokud tohle nerozlousknu. Jak se ukazalo sila me vule nebyla tak silna
Dedo, smekam.
ty si prostě jen neumíš proklikat textem =-D každopádně kdo jede stylem co já preferoval tehdy v singlu když sem ho hrál po 1. ani se nedivím že to tak dopadlo,viď weksi ? =-D
Příspěvek upravil Razfallow: 25.04.2012 12:44
#30
Odesláno 25.04.2012 15:29
ty si prostě jen neumíš proklikat textem =-D každopádně kdo jede stylem co já preferoval tehdy v singlu když sem ho hrál po 1. ani se nedivím že to tak dopadlo,viď weksi ? =-D
Ty jsi ten quest vyřešil? Já na to doteďka neprišel.
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních