Vetsina povolani je zalozena na ATS craft systemu. System je to sice robustni, na druhou stranu neuveritelne komplikovanej. Prijde mi zcestne, aby hraci nemeli OOC informace potrebne ke hrani, to je jako by neexistovala nwn wiki ci grimoire pri vymejsleni postavy. Stejne tak se jedna o informace, ktere podle meho nazoru nelze nijak herne vypatrat.
V tomto tematu teda budeme postupne zverejnovat OOC informace, ktere se sice nebudou hodit vasemu crafterovi, ale budou se hodit vam, jako hracum.

Mechanika ATS craftu
Započal
Dědek
, 20.10.11 17:58
1 odpověď na toto téma
#1
Odesláno 20.10.2011 17:58
POPULÁRNÍ
#2
Odesláno 20.10.2011 18:18
POPULÁRNÍ
--------------------------
HORNIK - TAVENI
--------------------------
1. Sance na uspesne pretaveni rudy v ingot zavisi na nasledujicich faktorech:
3. Bod do skillu je mozne ziskat za nasledujicich situaci:
HORNIK - TAVENI
--------------------------
1. Sance na uspesne pretaveni rudy v ingot zavisi na nasledujicich faktorech:
- urovni skillu daneho materialu (cim zkusenejsi je postava v danem materialu, tim vetsi sance na uspech, na zacatku je sance na uspech 0% po vyskillovani je temer 100%)
- velikosti ohne v peci (cim vetsi planem, tim vetsi sance na ziskani ingotu)
3. Bod do skillu je mozne ziskat za nasledujicich situaci:
- pokud se nepodari pretavit rudu v ingot (mala sance)
- pokud se podari pretavit rudu v ingot zavisi sance na skillu taveni (cim vetsi skill, tim mensi sance na ziskani bodu) a na bonusu za inteligenci (cim vetsi bonus, tim vetsi sance)
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních