
Další anketa ohledně nových lokací
#1
Odesláno 12.10.2011 08:59
Tentokrát mě zajímá, jestli byste raděj lokace venkovní nebo interiéry.
např:
venkovní - Morlag (slepice, skřeti s jejich táborem)
interiér - Zlatý důl, Doupě obrů a tak podobně (vlastně skoro veškeré expící lokace).
Samo, že je to možno zkombinovat, ale jde mi o to, kde byste raděj expili, já upřednostňuju exteriér, ze všeho toho expení a lootu si totiž přijdu jako krtek v noře.
Váš -mula-.
#2
Odesláno 12.10.2011 09:00
#3
Odesláno 12.10.2011 09:10
#4
Odesláno 12.10.2011 09:31
#5
Odesláno 12.10.2011 10:27
Míst pro nabušený třicítky je, si myslim, dost, neříkám, že nad nimi neuvažuju, ale chce to k novým dungeonům přistupovat koncepčně a raděj bych udělal místa, kde se dají sehnat expy a pár těch peněz/itemů zábavnou formou a ne jen strojovým kolečkováním.čo tak ex ale v podtemne :) ako som chcel ja aby sa dalo vyrabovat drowi mesto ako boss pre znudene 30tky, z tech. príčin som to nedokončil
Zábavu pro nabušený třicítky dávám až na další místo...
Příspěvek upravil -mula-: 12.10.2011 10:34
#6
Odesláno 12.10.2011 10:53
V čem by byl tento "dungeon" nekonvenční? Tak především kvůli silnému opevnění by bylo výhodnější dostat se do města tajnou podzemní chodbou, jakýmisi stokami. Všimněte si, že zatímco většina dungů na demoně je stavěna tak, že vyšší patra jsou lehčí a určena pro nižší levly a s postupem dolů atmosféra houstne, zde by tomu bylo naopak. V tajných podzemních katakombách by mohly expit levly nižší, pak by se dalo dostat výše do nějakých stok, kde by to už byla výzva i pro vyšší levly a nakonec nejvyšší laťkou by bylo samotné město na povrchu, kde by pobíhali elitní gardisti a špičkoví mágové ve službách domobrany. Další nekonvenční věcí by mohlo být přesvědčení těchto NPC. Zatímco vétšina potvor na Demoně je jak známo zlých, zde by NPC byla dobrá.
Na realizaci možná hodně mohutná myšlenka, ale myslím si, že by takové město nabízelo mnohé výhody oproti stávajícím podzemním dungům. Znuděné tŕicítky, jak vy říkáte, by se mohly probít hlavní branou města, čímž by si zkrátily (a však ne zjednodušily) cestu k bossu, zároveň by tak nenarušovaly spawn pokladů ve stokách a katakombách pro nižší levly. Město také nabízí širokou škálu NPC, od těch bojových (vojáci, mágové) až po obyčejné občany, kteří by před nájezdníky z Alicie utíkali. V domcích by mohly být schovány nějaké menší pokládky, či by tam naopak mohla zákařně číhat partička gardistů, kteří tam zrovna hráli karty. Ve věži mágů by se taky mohla skrývat jedna truhla střežená, jak jinak, než zaklínači a kouzelníky. Nejvyšší metou by pak byl hrad a nejsilnějším protivníkem si asi každý dovede představit jejich lorda. Nesměl by chybět promyšlený systém pák, který by umožnil vstup do pokladnice, rozhodně bych se nebál i systému nějakých portálů, které by mohly propojovat třeba magickou věž s různými místy ve městě.
Pokud by se ti tenhle nápad zalíbil, jsem ochotný přiložit ruku k dílu alespoň co se týká tvorby lokací (skriptovat neumím)
Příspěvek upravil Aelipse: 12.10.2011 10:56
#7
Odesláno 12.10.2011 11:37
#8
Odesláno 12.10.2011 11:59
#9
Odesláno 12.10.2011 13:16
#10
Odesláno 12.10.2011 13:29
#11
Odesláno 12.10.2011 14:14
A Teryho bych se mohl zeptat, proč je Rebelská pevnost (většinou) na nože s Alicií :) Nebo proč na ni furt útočí démoni :) Důvod se dá vymyslet jakýkoliv, od sporů o pozemky a peníze až po osobní neshody vedení jednoho města s vedením toho druhého. Nevidím problém v tom udělat před spuštěním nového "dungeonu" quest, ve kterém by se celá situace RP vysvětlila. Stačí to jako odpověď? :)
Edit: Jo jinak já jsem teda taky hlasoval pro exteriéry

Příspěvek upravil Aelipse: 12.10.2011 14:16
#12
Odesláno 12.10.2011 14:24
Volil by som umiestnenie na ostrove, pretoze to dava pekne moznosti, co sa tyka vzajomnej moznej "politiky" a nemuselo by sa velmi uvazovat ako to zakomponovat do sucasneho rozlozenia lokacii ...
Příspěvek upravil koragz: 12.10.2011 14:40
#13
Odesláno 12.10.2011 14:30
Exterier, trebars novy samostatny ostrov, hoci aj z mestom ako to bolo popisane, by mohol byt zaujimavy.
Volil by som umiestnenie na ostrove, pretoze to dava pekne moznosti, co sa tyka vzajomnej moznej "politiky" a nemuselo by sa velmi uvazovat ako to zakomponovat do sucasneho rozlozenia lokacii ...
Ano, nový ostrov napadl i mě, ale pokud tady nechceme mít další jednoúčelný ostrov, který se bude skládat ze dvou lokací, nabyl by tenhle projekt skutečně mamutích rozměrů.
#14
Odesláno 12.10.2011 14:43
sou to odpadlíci,ti na kterých Alicie spáchala nějaké zlo nebo prostě ti ,kteří zlý jsou a byla na ně vypsaná odměna,zhrzené postavy atd...je to frakce s útočištěm a momentálně bez problému s Alicií
#15
Odesláno 12.10.2011 15:31
#16
Odesláno 12.10.2011 16:15
Mně se to hodně líbí a dokonce mě do toho zapadaj systémový věci, který jsem vymýšlel jen tak, ale do mnou vymyšlených prostředí a scénářů se nehodily...Než se pustím do dalšího obhajování svého nápadu, rád bych slyšel názor Muly, protože ten má hádám vlastní představu a pokud se mu myšlenka s městem líbit nebude, tak je jakákoliv další diskuse o tomto zcela bezpředmětná.
Jinak si myslím, že by to nemuselo být nutně na ostrově, mám v plánu se pustit do pár lokací, které by rozšíříly Demonu tam, kde je skoro bezůčelně zaslepená.
Je-li Demona ostrov, mělo by být ze všech stran moře, nebo jiný "konec světa", ne jako je to například v Osadě atp.
To, jestli naše práce k něčemu bude a bude zakomponovaná do modulu, nám ale nikdo nezaručí, pokud i s tím do toho Elipsáku jdeš, máš mou podporu.
#17
Odesláno 12.10.2011 22:34
#18
Odesláno 12.10.2011 22:47
Dobré město bojující proti Alicii může mít klído duvod v tom že Alicie je doupě a podporovatel černokněžníků(viz. DM NPC jako třeba Harris)
Terry měl asi na mysli nějakou dlouhodobější příběhovost, vztahující se k novému dungu, než jen náhodné nepřátelství dvou měst...
tak bych to viděl teda já, snad největší neerpé hráč na servru

jinak taky bych radši dung někde venku a ne furt krtkovat pod zemí

#19
Odesláno 12.10.2011 22:52
Navíc ten cech mágů by taky zasloužil vyhubit ,-)
Příspěvek upravil Sir Hrouda: 12.10.2011 22:57
#20
Odesláno 13.10.2011 13:44
Však ten ohava Harris otravoval v Alicii a okolí dost dlouho ne?
Navíc ten cech mágů by taky zasloužil vyhubit ,-)
No to si vyříkej s Razfallowem :D
Jinak ano, jsem ochotnej do toho jít (i když kvůli škole zas tak moc času nemám) a pokusit se dát tomu nápadu trochu koncept, případně začít tvořit lokace. Od Dědka bych ale předem rád slyšel příslib, že bude v případě potřeby k sehnání a že na jeho vyjádření nebudeme muset čekat v řádu měsíců :P
A propo, s Terym souhlasím, že by to mělo mít nějaké roleplay odůvodnění, aby to zapadalo do historie demony. Zkusím něco vymyslet, případně kdyby měl někdo nějaký nápad, uvítám jej.
#21
Odesláno 13.10.2011 14:07

#22
Odesláno 13.10.2011 14:14
mula : proč demonu rozšiřovat jen proto že je v osadě blbý okraj ?:D nepříjde ti že je demona velká až na pudu a že už takhle polovina lokaci nema jiný učel než ti prodloužit cestu od alicie k dungu ?
tvorba dalsich lokaci bez jakehokoliv ucelu prinese konkretně co ? už takhle tu mas pomerne velke bažiny u rebelu kam zpravidla nikdo nepachne krome cesty k pevnosti a cesty k dz stejně tak řtřeba elfi ostrov kam zavítá jednou týdně někdo naucit se craft nebo natrhat kytku nemysklis že je daleko rozumější dát nějaký význam lokaci než udělat další ktera tam bude daleko zbytečná a nevyužitá ? mít 1000 000 lokaci v kterých níc není rozhodně není změna k dobru
#23
Odesláno 13.10.2011 14:36
elipse : proc dobre npc ? je snad shadoow malo zvýhodněný oproti mith ? ten vamp je imba oproti1ab/dmg , vetsina lidi jede shadow tudiž jednoducha otázka proč by měli být dobří ? kromě otoho že se t o tvoji postave se shadowem hodí
mula : proč demonu rozšiřovat jen proto že je v osadě blbý okraj ?:D nepříjde ti že je demona velká až na pudu a že už takhle polovina lokaci nema jiný učel než ti prodloužit cestu od alicie k dungu ?
tvorba dalsich lokaci bez jakehokoliv ucelu prinese konkretně co ? už takhle tu mas pomerne velke bažiny u rebelu kam zpravidla nikdo nepachne krome cesty k pevnosti a cesty k dz stejně tak řtřeba elfi ostrov kam zavítá jednou týdně někdo naucit se craft nebo natrhat kytku nemysklis že je daleko rozumější dát nějaký význam lokaci než udělat další ktera tam bude daleko zbytečná a nevyužitá ? mít 1000 000 lokaci v kterých níc není rozhodně není změna k dobru
1) Moji postavě se shadowem se to, milý draxi, nehodí, neboť nemám a ani neplánuju mít žádnou postavu se shadowem. Přesvěčení dobré bych u těchto NPC zavedl jako změnu oproti stávajícím 90% potvor, které jsou zlé. Jestliže se ti zdá shadow příliš silný, není nic snažšího, než NPCím dát imku či jen redukci negativního poškození.
2) Mulův návrh jsem pochopil tak, že by se nový dung umístil do oblastí (či za oblasti), kam běžný kolečkovač lootu (například ty) nepáchne, tedy by se zatraktivnily nyní nepříliš navštěvované lokace. Jestli tobě vadí, že je loot moc daleko od města a že si kvůli toho nesolneš DZtko za 20 minut, ale za 22 minut, pak je to jedině dobře.
Příspěvek upravil Aelipse: 13.10.2011 14:38
#24
Odesláno 13.10.2011 18:20
Sakra chlape seš hroznej negativista úplně ke všem a všemu.
Náhodou zakončit ostrov pláží nebo jiným "koncem", nebude působit nedodělaně, tak jako je tomu teď.
Aelipsákův nápad s nepřátelským městem, že by si to dělal pro sebe kvůli postavě - no to jsem se pobavil celkem.
Nenechte se rozhodit a pracujte kucí.

#25
Odesláno 13.10.2011 18:39

#26
Odesláno 14.10.2011 09:17
Lokace v zasade slouzi jen jako zaklad pro predstavivost hrace, jsou to jen takove symboly, ktere uz musi zpracovat fantazie. Asi tezko si muzeme myslet, ze v Alicia je opevnena pevnost, co ma okolo sebe jen deset domku (nevim presne, kolik jich je) v Rezidenci a dvacet ve Slatu. Ze dojit k Elysii, dalsi pevnosti/hradu, trva z Alicie 3 minuty pesi chuzi. Nebo ze Oblezenou vesnici chrani pet chlapu. Podobne je asi potreba pristupovat k technickemu konci mapy/lokace.
S takovou bychom se brzy dostali k otazkam, proc se neda obejit jezero Mintarn kolem dokola? Vsak ikdyby jizni cast byla obsazena demony a zapadni drowama, tak po jezere se jezdi lodi na elfi ostrov, takze musi jit jezero objet prinejmensim na te lodi. To stejne pak plati pro reku, ktera tece kolem Rudeho draka nebo pro cely ostrov. Atd.
#27
Odesláno 14.10.2011 09:44
A Alicie se nahodou obejit da i kdyz ne uplne podel hradeb, ale da

#28
Odesláno 14.10.2011 10:05
Máš pravdu, já jen argumentoval v tom smyslu, že je lepší tedy trochu rozšířit a navázat logicky na stávající lokace (viz hrad v dračích horách), než do nekonečna vymýšlet další a další ostrovy...
Nebo máte, lidi, jiný názor?
#29
Odesláno 14.10.2011 10:08
Jasňačka kde von vůbec je? a jak to,že v kamenolumu se maká a v Alicii se nic nebuduje a šutráky se nevyvážej a přece mizej ? Si vytvořil clonu neviditelnosti zblbnul lidi a stavjej městoProtoze jim sefuje Zorathus a naockoval je proti Alicii!


#30
Odesláno 14.10.2011 12:57

0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních