Timto vyhlasuji soutez o navrh na vytvoreni NPC questu.
O co jde? Radi bychom pridali jeden ci dva NPC questy (casem mozna vic, kdyz se tento zpusob osvedci) a radi bychom dali moznost aj vam, hracum, se na necem takovem podilet.
Jak si to predstavuju? Vemte tuzku, papir a vymyslete zakaldni myslenku questu. Nemusi to byt nic dlouheho ani sloziteho, kazdy jiste vi, ze potesi i malej pokec s NPCkem za hrstku XP. Vtip je v tom, abyste k tomu pristoupili seriozne a pripravili co nejlepe pudu WBckum pro naslednou implementaci. Co to znamena? No, jednoduse staci, kdyz bude mit vas vysledek nejakou strukturovanou podobu. Rekneme, ze kazdy soutezici zasle me tuhle na foru do PM svuj vysledny navrh v textovem dokumentu. Dokument by mel mit nasledujici podobu:
- kratke predstaveni questu a o co v nem pujde (napr. ze se jedna o kecaci quest v ramci Aliciie a hracuv hlavni ukol bude spocivat v odhaleni snatkoveho podvodnika)
- podrobny popis/prevypraveni questu svymi slovy vcetne vypichnuti dulezitych postav/itemu/lokaci atp. (napr. ze quest zacina pokecanim s Bumbacem, kdy dojde k odhaleni toho, ze ho trapi to a to a nasledne blablabla..)
- jmena vsech novych NPC ci itemu, ktere budou k vyrobeni questu potreba, vcetne jejich popisu (pripadne i popis neidentifikovane verze itemu), jejich vzhledu a pokud to bude podstatne tak i jejich statistik (tedy aby bylo jasne co se ma v toolsetu presne vytvorit a jake vlastnosti by to melo mit)
- presne rozepsani vsech NPC dialogu, vcetne jejich vetveni (priklad viz nasledujici post)
- sepiste co bude postava pripadne k dokonceni questu krom dialogu potrebovat
- navrhnete adekvatni odmenu
- napiste pro jaky level je quest urceny a zda se bude dat opakovat
- vypichnete co je prave na vasem questu nejzajimavejsi a proc by mel soutez vyhrat
- budte orginalni, ale nesnazte se za kazdou cenu vymejslet hezke ale nerealizovatelne veci
- preferujeme questy skladajici se prevazne z INTELIGENTNICH dialogu s NPC
- snazte se v co nejvetsi mire vyuzit existujicich realii a NPC na demone (navrhy, kde bude zapotrebi pridat nekolik novych NPC budou spise zamitnuty a uprednostneny takove, kde je vyuzito stavajicich NPC)
- pokud uz bude potreba pridat nejake nove NPC pouzijte takove, ktere bude zapadat. Muzete si udelat i radost a pridat nekterou ze znamych existujicich hernich postavicek z dob pred poslednim wipem (viz http://demona.cz/for...?showforum=119)
Uzaverka je 31.8. Jak jiz bylo receno, navrhy posilejte me do PM, pripadne na muj mail mreichelt@2ring.com. Z doslych navrhu vybereme hlasovanim ten nejlepci a bude nasledne implementovan do modulu. Vitez se muze tesit na velmi zajimavou odmenu (mam rozhazovacnou naladu). Pripadne se muze se mnou domluvit na nejake velmi individualni odmene (napr. nejaka formou podpory pro nove zalozenou postavicku (trebars sperk po babicce;), pri kterem na imigracnim primhouri urednik oko).

[SOUTEZ] Nove NPC questy na Demone
Započal
Dědek
, 11.08.11 20:12
2 odpovědí na toto téma
#1
Odesláno 11.08.2011 20:12
#2
Odesláno 11.08.2011 20:16
Takhle nejak vypadal podklad dialogu pro kraticky quest zpristupnujici nakup lonerinych slz:
-------------------------
Začátek kvestu – elfí klenotník na trhu.
PC: Můžete se podívat ještě na tohle? Našel jsem takový zvláštní, namodralý krystal *ukazuje kámen zvaný Slza Lonery*
NPC1: Ukaž? Tyhle krystaly jsou velmi zvláštní, ale mě se nehodí. Nejdou brousit ani vrtat, jako by měly svou vlastní hlavu.
NPC 2. O tomhle už jsme mluvili… byl/a jsi v té bardské knihovně?
PC1: A nevíš co s ním? Nesbírá to někdo, nebo tak?
PC2: Byl/a.. to už je vyřízená věc. Dík za radu. (konec větve 2)
NPC 1.1: O těchhle krystalech koluje spousta pověstí. Jestli tě to zajímá, bude asi nejlíp zeptat se přímo u zdroje *ukáže na budovu Domu bardů*
PC 1.1: Co je to za barák?
NPC 1.2: Dům bardů, pokud zná někdo ve městě pověsti a legendy, najdeš ho nejspíš tam.
PC 1.2: Fajn, zkusím se tam pozeptat.
PC 1.2: Pisálci a vřískalové *opovržlivě ohrne ret* to mě tedy vážně nezajímá.
(konec větve 1)
Dům bardů – správce
(( do místnosti kde se spawnuje správce prosím pridej někam na stůl knihu, tak aby nesla sebrat ale precist – text knihy by mel byt Aramilova (Alwinova) basen Olios a Lonera ))
NPC: Vítej, pane /paní. Co tě přivádí ke mně do knihovny?
PC: Zdravím tě. Posílá mě klenotník z trhu… chci se dozvědět něco o tomhle krystalu *ukazuje Slzu*
NPC 1: Ukaž? To je Slza Lonery. Mám tyhle kameny moc rád. Vážou se k nim zajímavé pověsti.
PC 1: Povídej, příběhy mě zajímají.
PC 2: S pohádkama polib psa pod ocas! Dá se to prodat? Prachy mě zajímaj!
NPC 1.1: Kdo je Lonera, víš? No jestli nevíš, tamhle si to přečti *kývne směrem k odložené knize*. Legenda praví, že Lonera už věky věků spí a stále čeká na svého vyvoleného. Ale vždy jednou za dlouhý čas je jí dovoleno se vzbudit a na jeden, jediný den se těšit spolu s Oliosem z jejich vzájemné lásky. A slzy, které prolévá nad jejich odloučením, mají prý zázračnou, léčivou moc.
Říká se, že jednoho takového dne požádala Oliose, aby pomohl lidem v jejich zkoušce a sudbě bohů. A Olios, pán Života a Smrti, pán Naděje jí vyhověl. Vzal její zkamenělé slzy a rozhodil je nad ostrovem. A od té doby, říká se, mohou živí tvorové její slzy nalézt v podobě těchto malých, zvláštních krystalů.
NPC 2.1: Peníze za to nedostaneš *zamračí se* Jsou věci, které nelze koupit ani prodat. Ale zkus se poptat někde v okolí hradu, třeba najdeš tu správnou osobu, která ti za krystal něco dá.
PC 2.1: Něco zavrčet a odejít. (konec větve 2)
PC 1.1: To je zvláštní příběh.. ten krystal si schovám.
NPC 1.2: To můžeš. Ale mohl bys ho zanést ke hradu, do chrámu Pohody. Tamní kněžka a věštkyně Thralia, umí z těchto krystalů za pomoci kouzel vydestilovat esenci, která ti pomůže v nebezpečí.
PC 1.2: Výborně, zastavím se v Chrámu. Díky za tvůj čas a ochotu. (konec větve 1)
-------------------------
Začátek kvestu – elfí klenotník na trhu.
PC: Můžete se podívat ještě na tohle? Našel jsem takový zvláštní, namodralý krystal *ukazuje kámen zvaný Slza Lonery*
NPC1: Ukaž? Tyhle krystaly jsou velmi zvláštní, ale mě se nehodí. Nejdou brousit ani vrtat, jako by měly svou vlastní hlavu.
NPC 2. O tomhle už jsme mluvili… byl/a jsi v té bardské knihovně?
PC1: A nevíš co s ním? Nesbírá to někdo, nebo tak?
PC2: Byl/a.. to už je vyřízená věc. Dík za radu. (konec větve 2)
NPC 1.1: O těchhle krystalech koluje spousta pověstí. Jestli tě to zajímá, bude asi nejlíp zeptat se přímo u zdroje *ukáže na budovu Domu bardů*
PC 1.1: Co je to za barák?
NPC 1.2: Dům bardů, pokud zná někdo ve městě pověsti a legendy, najdeš ho nejspíš tam.
PC 1.2: Fajn, zkusím se tam pozeptat.
PC 1.2: Pisálci a vřískalové *opovržlivě ohrne ret* to mě tedy vážně nezajímá.
(konec větve 1)
Dům bardů – správce
(( do místnosti kde se spawnuje správce prosím pridej někam na stůl knihu, tak aby nesla sebrat ale precist – text knihy by mel byt Aramilova (Alwinova) basen Olios a Lonera ))
NPC: Vítej, pane /paní. Co tě přivádí ke mně do knihovny?
PC: Zdravím tě. Posílá mě klenotník z trhu… chci se dozvědět něco o tomhle krystalu *ukazuje Slzu*
NPC 1: Ukaž? To je Slza Lonery. Mám tyhle kameny moc rád. Vážou se k nim zajímavé pověsti.
PC 1: Povídej, příběhy mě zajímají.
PC 2: S pohádkama polib psa pod ocas! Dá se to prodat? Prachy mě zajímaj!
NPC 1.1: Kdo je Lonera, víš? No jestli nevíš, tamhle si to přečti *kývne směrem k odložené knize*. Legenda praví, že Lonera už věky věků spí a stále čeká na svého vyvoleného. Ale vždy jednou za dlouhý čas je jí dovoleno se vzbudit a na jeden, jediný den se těšit spolu s Oliosem z jejich vzájemné lásky. A slzy, které prolévá nad jejich odloučením, mají prý zázračnou, léčivou moc.
Říká se, že jednoho takového dne požádala Oliose, aby pomohl lidem v jejich zkoušce a sudbě bohů. A Olios, pán Života a Smrti, pán Naděje jí vyhověl. Vzal její zkamenělé slzy a rozhodil je nad ostrovem. A od té doby, říká se, mohou živí tvorové její slzy nalézt v podobě těchto malých, zvláštních krystalů.
NPC 2.1: Peníze za to nedostaneš *zamračí se* Jsou věci, které nelze koupit ani prodat. Ale zkus se poptat někde v okolí hradu, třeba najdeš tu správnou osobu, která ti za krystal něco dá.
PC 2.1: Něco zavrčet a odejít. (konec větve 2)
PC 1.1: To je zvláštní příběh.. ten krystal si schovám.
NPC 1.2: To můžeš. Ale mohl bys ho zanést ke hradu, do chrámu Pohody. Tamní kněžka a věštkyně Thralia, umí z těchto krystalů za pomoci kouzel vydestilovat esenci, která ti pomůže v nebezpečí.
PC 1.2: Výborně, zastavím se v Chrámu. Díky za tvůj čas a ochotu. (konec větve 1)
#3
Odesláno 14.09.2011 07:12
V prvni rade bych chtel podekovat vsem, co se rozhodli zucastnit a alespon trosku tak prilozit ruku k dilu a zvelebit Demonu k obrazu svemu. Trosku me mrzi pomerne nizka ucast, avsak o to vic si vazim tech aktivnich. Nekteri poslali dokonce vicero questu, nekteri alespon symbolicky, dosel slusny prispevek dokonce aj od zabanovaneho (!) hrace... Az me mrzi, ze vitez muze bejt jen jeden.
A kdo se tedy stava vitezem?
Vitezem vyhlasuje odbrona porota (teda ja
) prispevek od Aelipse - souboj byl napinavy, drtiva prispevku byla kvalitnich, avsak ve prospech Aelipsaka rozhodlo to, ze jeho quest ma pomerne rozsahle moznosti reseni - tedy i pri opakovani s jinou postavickou se muze vyvinout uplne jinak - parada!
Co je hlavni vyhrou?
Aelipse ma za odmenu moznost vybrat si jakoukoliv cast jedne kekropovy zbrane (s podminkou, ze ji nesmi prodat/posunout jine postave) pro svoji libovolnou postavicku (at jiz existujici nebo nove zalozenou). Vyhra je k vyzvednuti po domluve primo se mnou pres PM ci na klientu.
Co ostatni soutezici?
Jak uz sem zminoval - i ostatni poslalli pomerne kvalitni a napadite navrhy. Prijde mi skoda jen tak zahodit neci praci a proto aj tyto navrhy budou pouzity pro rozsireni modulu, ci alespon poslouzi jako inspirace pri vytvareni jinych questu.
Co ti, co se nezucatnili?
Krom toho, ze se pripravili o moznost pekny vyhry, jim bude alespon utechou odmena za splneni implementovaneho Aelipsakova navrhu.
A kdo se tedy stava vitezem?
Vitezem vyhlasuje odbrona porota (teda ja

Co je hlavni vyhrou?
Aelipse ma za odmenu moznost vybrat si jakoukoliv cast jedne kekropovy zbrane (s podminkou, ze ji nesmi prodat/posunout jine postave) pro svoji libovolnou postavicku (at jiz existujici nebo nove zalozenou). Vyhra je k vyzvednuti po domluve primo se mnou pres PM ci na klientu.
Co ostatni soutezici?
Jak uz sem zminoval - i ostatni poslalli pomerne kvalitni a napadite navrhy. Prijde mi skoda jen tak zahodit neci praci a proto aj tyto navrhy budou pouzity pro rozsireni modulu, ci alespon poslouzi jako inspirace pri vytvareni jinych questu.
Co ti, co se nezucatnili?
Krom toho, ze se pripravili o moznost pekny vyhry, jim bude alespon utechou odmena za splneni implementovaneho Aelipsakova navrhu.
1 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních