Na turnaji jsou vítáni všichni. Od povalečů v hospodě k chrabrým a neohroženým dobrodruhům. Na hmotné ceny má nárok každý, kdo ukáže dobrý zápas. A samozřejmě vítěz, na kterého čeká i další překvapení.
Systém turnaje bude nastaven tak, aby každý měl možnost ukázat svoje schopnosti a dovednosti.
Olios nás provázej!
Místo podpisu je na papíře podivný svíjející se klikyhák a dovětek Mistr Oliosova řádu
//Přehled postav je v následujícím příspěvku. V tomto naleznete informace o aktuálním dění.
Příprava na souboje probíhá každý den od sedmé hodiny večerní do osmé hodiny. Souboje potom budou probíhat až do pozdních (devíti) hodin.
31.7. 14:00 Velké turnajové kolo. Všichni jsou srdečně zváni.
Ke konání turnaje... Turnaj se bude odehrávat ve třech disciplínách. Během každé budete dostávat bodové ohodnocení. Body jsou rozděleny do dvou kategorii. Vyhrané souboje a hodnocení poroty.
Disciplína první. (Specialista na nepřátelském uzemí)
Vaším ukolem bylo zůstat nepozorován. Ale co dělat v případě že vás přeci jenom objeví? To si teď vyzkoušíte. Každý z vás se několikráte octne v kůži jak bránícího se průzkumníka, tak utočníka. Aby se předešlo nedorozumění. Průzkumník bude zastávat v turnajovém prostředí modrou barvu. Taktéž je to on, koho hodnotíme, takže pouze on bude dostávat bodové ohodnocení. Jeden bod pokud uspěšně porazí červeného oponenta. 0-2 body (Od poroty) za způsob jakým to provede. Každý bude v této roli přesně třikráte *(Toto čislo se v turnaji bude objevovat hodně)*. Dva oponenti vám budou přiděleni. Při výběru jsem se snažil, aby všichni dostali spravedlivého oponenta. Avšak ne vždy to šlo...
Ohledně třetího zápasu. Bylo mi řečeno, že co by to bylo za turnaj, kde by soutěžící nemohli veřejně vyzvat své soky. Takže ve třetím zápase si smíte vybrat, kdo proti vám půjde. (Specialista nebyl odhalen a nyní se musí vypořádat se svým cílem). Oponenta však vybírejte moudře.
Toliko k organizaci prvého kola. Ke druhému mohu prozradit ze maximální součet bodu bude stejný jak v prvním. a tvoří polovinu všech bodu. Takže se určitě snažte.
Magie v tomto kole omezena nebude (Až na několik vyjímek). Schopnost přízračnost (Etherealness) se během jednoho zápasu smí použít pouze jednou. Někteří z vás ji nazívají silnějším utočištěm. Druhá vyjímka jsou kouzla manipulující s časem. Nikdo z vás není tak mocný, abychom jsme se ho museli bát, avšak i takováto kouzla mají svou cenu a vy by jste se měli snažit, aby jste je použivali co nejeméně a pouze pro vlastní potřebu. Následky použití těchto kouzel k utoku bývají tragické neb Olios si takovéto věci pomatuje.
//GSko pouze jednou za boj. Timestop pouze na neutočné akce (boost, promenáda apod.)
V první části turnaje jste si vyzkoušeli jaké to je podnikat misi na nepřátelském uzemí. Vaší druhou zkouškou bude dimplomatická mise. Rozhodovat bude vaše charisma, výber argumentů a vaše dovednost být v čele.
Pravidla jsou podobná těm z prvního kola. Hodnocený bude vždy jen jeden. A to velitel modrého týmu. Tým se skládá ze dvou lidí. Jediná změna bojových pravidel oproti prvnímu kolu: Kouzla sesílaná při nehmotnosti mohou mít za cíl pouze sebe. (Nesmí se léčit kolega)
Každý učastník turnaje bude velitelem dohromady tříkráte. Poprvé bude mít společníka stanoveného (Ten kdo s nim bojoval ve třetím zápase). Podruhé mu bude rozlosován a potřetí si ho smí sám vybrat (Pouze z kolegů zápasníku). Pokud jde o cerveného kapitána, ten si může jako společníka zvolit kohokoliv. Dokonce i hrdiny z publika.
*Příběh: Modrý diplomat s družinou je přepaden červeným lapkou*
Příspěvek upravil kom10: 26.07.2011 21:21