Skočit na obsah


Fotka

Alchymisti Alchyimistům


  • Please log in to reply
56 odpovědí na toto téma

Anketa: Uvítali byste, kdyby každý nově založený alchymista měl jiné recepty? (47 členů volilo)

Uvítali byste, kdyby každý nově založený alchymista měl jiné recepty?

  1. Ano, bylo by to lepší a zajímavější povolání. (18 hlasů [38.30%])

    Procento volících: 38.30%

  2. Ano, ale alchymistu bych si už nezaložil. (5 hlasů [10.64%])

    Procento volících: 10.64%

  3. Je mi to jedno, alchymistu neplánuji. (4 hlasů [8.51%])

    Procento volících: 8.51%

  4. Ne, nechat to tak jak to je. (20 hlasů [42.55%])

    Procento volících: 42.55%

Hlas Návštěvníci nemohou hlasovat

#1 miking

miking

    Starší učeň

  • Rebel
  • PipPipPip
  • 356 Příspěvků:

Odesláno 13.03.2011 16:12

V připadě zavedení nového systému, by se změnily všechny recepty i u dosavadních alchymistů.
Výhodou před začínajícíma alchymistama, by stávajícím alchymistům zůstala jejich, úroveň a nakřečkovaná zásoba bylinek a lektvarů.

ps.: I když nemůžu nic ovlivnit, uvažujte při hlasovaní, že by to bylo takhle nastavený.

Hlasování je povinný, kdo se nezúčastní nedostane zápočet.
  • 0

#2 Atert

Atert

    Tovaryš

  • Hráč
  • PipPipPipPip
  • 577 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 13.03.2011 16:19

... otázka je, koho by to bavilo, zkoušet pořád dokola ty nekonečné kombinace bylinek :-/
  • 0

#3 Razfallow

Razfallow

    Starší mistr

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1693 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 13.03.2011 16:20

oprava...volím poslední možnost...a to NE
  • 0

#4 miking

miking

    Starší učeň

  • Rebel
  • PipPipPip
  • 356 Příspěvků:

Odesláno 13.03.2011 16:23

To pravě má zjistit anketa. Jestli by to někoho bavilo a kolik lidí nebo nikoho.
Dík za vyjádření a hlas. Beru to tak, že ty patříš do kategorie poslední.
  • 0

#5 Razfallow

Razfallow

    Starší mistr

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1693 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 13.03.2011 18:22

já byl rád,když sem sám přišel na 5 receptů,a když sem sehnal recepty od ostatních =) kdyby byla změna alcháče bych nikdy v životě pak nedělal
  • 0

#6 Silvaner

Silvaner

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1830 Příspěvků:
  • Gender:Not Telling
  • Location:Brno je zlatá loď

Odesláno 13.03.2011 19:34

jasně že jo :wink: pryč se zkostnatělou alchymií kdy se recepty kupovaly, nedejbože žebraly ooc :wink:
  • 0

#7 xxxMajkyxxx

xxxMajkyxxx

    Starší učeň

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPip
  • 291 Příspěvků:

Odesláno 14.03.2011 13:26

Jsem pro......mozna by to uvital celkove kraft, kdyby se kazde postave dle pokusu generoval jiny recept na vyrobu kokretniho predmetu, lektvaru. Myslim, ze takovy system maji na Kandelabrii a funguje to, je to zajimave, nikdo nemuze kupovat recepty ani zebrat OOC. Musela by se asi do vyroby zakomponovat dalsi slozka, ktera by prave slouzila jako nahodny generator receptu.

Jenze kdo by se s tim delal? : )
  • 0

#8 Silvaner

Silvaner

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1830 Příspěvků:
  • Gender:Not Telling
  • Location:Brno je zlatá loď

Odesláno 14.03.2011 13:50

Jsem pro......mozna by to uvital celkove kraft, kdyby se kazde postave dle pokusu generoval jiny recept na vyrobu kokretniho predmetu, lektvaru. Myslim, ze takovy system maji na Kandelabrii a funguje to, je to zajimave, nikdo nemuze kupovat recepty ani zebrat OOC. Musela by se asi do vyroby zakomponovat dalsi slozka, ktera by prave slouzila jako nahodny generator receptu.

Jenze kdo by se s tim delal? : )

Zobrazit příspěvek



nějaký škodolibý Wbéčko který by nám chtělo zpříjemnit hru :wink:

*kouká na šéfa WB* :innocent2:
  • 0

#9 xxxMajkyxxx

xxxMajkyxxx

    Starší učeň

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPip
  • 291 Příspěvků:

Odesláno 14.03.2011 14:19

U alchymie by to takovy problem byt nemusel, diky truhlicce alchymisty.....u jinych kraftu by to byl asi dost velkej zasah, vzhledem k tomu, ze vyrobni pultiky nemaji inventar, do ktereho by se vkladaly vyrobni materialy.
  • 0

#10 Ayko

Ayko

    Velmistr

  • WB
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3405 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Chorvátsky Grob [Slovakia]

Odesláno 14.03.2011 14:27

bednicku bych vam zobral a dal bych vam alchymisticky stolik , alebo aparat, ziadne postavanie v dungu a robenie si leceni a podobne, pekne by ste vyrabali len u stolikov ako ostatny :innocent2:
  • 0

#11 Ter Leeloo II

Ter Leeloo II

    Cechmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2528 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 14.03.2011 15:30

Jenze kdo by se s tim delal? : )

Zobrazit příspěvek

Problem malokdy u me tkvi v tom programovani, ale v tom analyzovat a detailne navrhnout ten napad.
  • 0

#12 xxxMajkyxxx

xxxMajkyxxx

    Starší učeň

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPip
  • 291 Příspěvků:

Odesláno 14.03.2011 19:44

Problem malokdy u me tkvi v tom programovani, ale v tom analyzovat a detailne navrhnout ten napad.

Zobrazit příspěvek

Zkusim to poradne domyslet a podrobneji popsat.
  • 0

#13 Hejkal

Hejkal

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1041 Příspěvků:
  • Location:vsichni Hejkalove ve hre sou mi(a zadnej znich neodemkne boss)
  • Interests:Sem z plzne..a mam rad Sprite

Odesláno 14.03.2011 21:35

Jsem pro......mozna by to uvital celkove kraft, kdyby se kazde postave dle pokusu generoval jiny recept na vyrobu kokretniho predmetu, lektvaru. Myslim, ze takovy system maji na Kandelabrii a funguje to, je to zajimave, nikdo nemuze kupovat recepty ani zebrat OOC. Musela by se asi do vyroby zakomponovat dalsi slozka, ktera by prave slouzila jako nahodny generator receptu.

Jenze kdo by se s tim delal? : )

Zobrazit příspěvek


A je je crafteři z K2 se hlásí jo?:-D.

Nevím jako alcháče jsem nikdy nedělal. A asi tich kombinací na láhvičky a podobný věci jsou stovky:). Ale přece jen zjisťovat všechny recepty úplně od znova by se mi fakt nechtělo. Na to tady prostě není nikdo zvyklej:).
  • 0

#14 Silvaner

Silvaner

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1830 Příspěvků:
  • Gender:Not Telling
  • Location:Brno je zlatá loď

Odesláno 14.03.2011 21:42

no myslím že by pro začátek stačilo vyměnit ty truhly, když by se vařilo u stolku, tak by asi nešlo
dělat recepty pro každýho alcha zvlášt. i když stoly pto alchy by asi nikomu nevadily...
  • 0

#15 Ter Leeloo II

Ter Leeloo II

    Cechmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2528 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 14.03.2011 21:54

Stolky nemaji nic spolecneho s individualnimi recepty, lze.
  • 0

#16 xxxMajkyxxx

xxxMajkyxxx

    Starší učeň

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPip
  • 291 Příspěvků:

Odesláno 14.03.2011 23:37

A je je crafteři z K2 se hlásí jo?:-D.

Nevím jako alcháče jsem nikdy nedělal. A asi tich kombinací na láhvičky a podobný věci jsou stovky:). Ale přece jen zjisťovat všechny recepty úplně od znova by se mi fakt nechtělo. Na to tady prostě není nikdo zvyklej:).

Zobrazit příspěvek

Urcite to nechci nikomu vnucovat, jen si myslim ze by to mohlo hru trochu ozivit, ale na druhou stranu si priznejme ze i pekne otravit. Je to jen navrh, pokud by pro nej byla vetsina lidi, tak proc to poradne nezvazit? : )
A sam muzes potvrdit, ze kraft na K2 je podstatne zajimavejsi nez na Demone: ).
  • 0

#17 miking

miking

    Starší učeň

  • Rebel
  • PipPipPip
  • 356 Příspěvků:

Odesláno 15.03.2011 07:29

Předělat to, aby měl každý alchimista jiný recepty by bylo naopak docela snadny.

Já bych to vyřešil nějak takto.

Stanoveni pořadí: (pro všechny stejný, pravděpodobně to tam už je)
ID1 = mamivec
ID2 = ..
ID3 = ..
ID4 = babí kořen
ID20=..

zakódování:
1) Každá bylina dostane náhodný číslo.
2) Vzorce, pro jednotlivý skupiny lektvaru zůstanou zachovány.
3) Program ohlídá aby se nic neopakovalo (nejtěžší část).
4) Uloží se těch 20 čísel do truhličky.

prakticky:
1) mámivec
2) náhodně mu přiřadím čtverku, to je babí kořen
3) uložím do truhly ID1=4

Dekódování:
1) vložím do truhly mamivec
2) program se koukne a vidí, že je to babí kořen
3) najede stávající script pro alchymii s tím, že si myslí, že v truhle má babí kořen.
4) Hráč otevře truhlu a vyndá mámivce co nespotřeboval.

Nemusí nic měnit, a nijak zasahovat do stávajícího kraftu. jen se přidělá kódovací nástavba.

Největší problém vidím v herbářích v knihovně. Ty by se museli psát na míru každýmu alchymistovy. Což znamená že by se musela změnit jejich dostupnost. Například by je prodával učitel a ještě by museli dostat příznak neodložitelné. A nebo by prostě nebyli uplně úplně přesné, protože jsou z pochybných zdrojů. :innocent2:

Ale výsledky ankety, nějak drtivou převahu nemají, takže bych na nějaký předělávání byl opatrnej. Navíc si myslím, že ti co si to poctivě vykoumali samy, budou mít po pár pokusech všecky recepty zpátky. Protože znají ty principy. Nakupovačům receptů to asi bude trvat déle.

V současné době máme:
27 hlasů z toho 63% je pro změnu, ale 37% je proti změně.
  • 0

#18 Ter Leeloo II

Ter Leeloo II

    Cechmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2528 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 15.03.2011 09:48

:innocent2: Nevymyslejte zpusob, jak to napsat, ale jak to ma fungovat. Zrovna ten system nahore mozna na prvni pohled muze vypadat jako nahodny, ale zadna slava. Pokud znas/zjistis stare recepty, tak pak uz si jen udelas vlastni mapovaci tabulku a mas hotovo. Takze prodavani receptu lze i dale.

A hlavne, dulezite uvaha, kterou jsi tam vynechal, je, ze pokud by byly recepty bylinkove nahodne, pak je potreba, aby vsechny bylynky mely stejnou pravdepodobnost vyskytu. Z toho potom vyplyva, ze dnesni recepty, castecne postavene na tom, ze drazsi lektvary jsou z mene obvyklych bylinek, selhavaji. Musely by se proto recepty upravit jinak, aby stale mely stupnujici se narocnost/naklady a bez vzacnosti bylinek uz zbyva jen pocet a externi ingredience. Takze mistrovske/velmistrovske recepty by se treba mohly delat z 10, 15 bylinek a podobne.
  • 0

#19 Ayko

Ayko

    Velmistr

  • WB
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3405 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Chorvátsky Grob [Slovakia]

Odesláno 15.03.2011 10:17

tak uz idete do pekneho extremu :innocent2: to uz by som nerobil alchymistu ani za nic
  • 0

#20 Xelis

Xelis

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 302 Příspěvků:
  • Gender:Female

Odesláno 15.03.2011 11:48

:wink: Mno teda já mám dva alchy .. že by se mi tohle chtělo s každým zvlášt znova hledat novy recepty .... :innocent2:
  • 0

#21 Ararat

Ararat

    Tovaryš

  • Hráč
  • PipPipPipPip
  • 470 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 15.03.2011 11:54

:innocent2: Nevymyslejte zpusob, jak to napsat, ale jak to ma fungovat. Zrovna ten system nahore mozna na prvni pohled muze vypadat jako nahodny, ale zadna slava. Pokud znas/zjistis stare recepty, tak pak uz si jen udelas vlastni mapovaci tabulku a mas hotovo. Takze prodavani receptu lze i dale.

A hlavne, dulezite uvaha, kterou jsi tam vynechal, je, ze pokud by byly recepty bylinkove nahodne, pak je potreba, aby vsechny bylynky mely stejnou pravdepodobnost vyskytu. Z toho potom vyplyva, ze dnesni recepty, castecne postavene na tom, ze drazsi lektvary jsou z mene obvyklych bylinek, selhavaji. Musely by se proto recepty upravit jinak, aby stale mely stupnujici se narocnost/naklady a bez vzacnosti bylinek uz zbyva jen pocet a externi ingredience. Takze mistrovske/velmistrovske recepty by se treba mohly delat z 10, 15 bylinek a podobne.

Zobrazit příspěvek

Vzácnost bylinek by bylo možno zachovat, pokud by se náhoda omezila jen v rámci jednotlivých kategorií vzácnosti. Na konkrétní lektvar by tedy byla potřeba například 1 vzácná a 3 obyčejné bylinky, přičemž vzácná by byla určená náhodně a ty obyčejné také. Sice by se náhoda omezila, protože by recepty do určité míry byly přenositelné mezi postavami (nikoliv v konkrétní podobě jako 1x babí kořen, 3x mámivec, ale jako schéma v podobě 1x vzácná bylinka, 3x běžná bylinka), ale zase by to umožnilo systémově omezit silné lektvary četností výskytu vzácných bylinek, jak je tomu teď.

Pokud by všechny bylinky měly stejnou pravděpodobnost výskytu, potom by to znamenalo výrazný zásah do hodnoty lektvarů. I kdyby se nastavily nejjednodušší lektvary za 2 bylinky a nejdražší řekněmě za 14, pořád je to jen sedminásobný rozdíl v hodnotě vstupu. Je to už nějaký ten pátek, co jsem naposled prodával lektvary, ale tehdy byly rozdíly v hodnotách vstupů (i ceny lektvarů) mnohem vyšší, což by asi mělo zůsta zachováno.
  • 0

#22 miking

miking

    Starší učeň

  • Rebel
  • PipPipPip
  • 356 Příspěvků:

Odesláno 15.03.2011 12:04

.... aby vsechny bylynky mely stejnou pravdepodobnost vyskytu ...

Pravda na tohle sem uplně zapoměl, tim se to stava celé nepoužitelné :innocent2:
  • 0

#23 bratrXana

bratrXana

    Velmistr

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3142 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Já su z Prahy

Odesláno 15.03.2011 12:42

a ještě bych dal podmínku že se musej zeptat DMka že to můžou uvařit :)

P.S. když sem na demonu přišel tak sem si puvodně myslel že každej alch má generovanej svuj vlastní recept list..pak sme byl vyveden z omylu a recepty přišly sami
  • 0

#24 xxxMajkyxxx

xxxMajkyxxx

    Starší učeň

  • Cech Obsidiánových holí
  • PipPipPip
  • 291 Příspěvků:

Odesláno 15.03.2011 12:48

No zachovat puvodni vyskyt bylin, puvodni recepty a pridat novou slozku, napriklad kovovou esenci.....pro nizsi lektvary, med az zlato, pro vyssi zlato az verdicite.....podle hodu by se priradil ke konkretnimu receptu jeste nahodne vybrana kovova esence dle pokusu a hodu.
Napr.

Pokus cislo jedna: 2xbylina+1xbylina+1xesence medi - hod 1d6 kdy hody 1, 2, 3, 4 znamenaji neuspech....hody 5, 6 nalezeni receptu. Posledni mozny pokus, pokud by byly predchozi neuspesne, by byl automaticky uspech.

???

Ovsem zas ta zasadni zmena by to nebyla a puvodni recepty by stejne alchymistum porad ulehcovaly praci. Asi by stoupla cena lektvaru, protoze by alchymiste museli kupovat ingoty ze kterych by prislusne esence ziskavali.
  • 0

#25 Ter Leeloo II

Ter Leeloo II

    Cechmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2528 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 15.03.2011 13:16

:wink: Mno teda já mám dva alchy .. že by se mi tohle chtělo s každým zvlášt znova hledat novy recepty ....  :smile:

Zobrazit příspěvek

A hledat recepty s jednou a predat je druhe, pripadne hledat s obema a sdilet je, ti zrejme nevadi, co? :innocent2:

...

Zobrazit příspěvek

Souhlasim, lze i tak. Omezi nahodnost a snizi narocnost hledani receptu, coz muze byt i vyhoda. Totiz ikdyz je alchymie zalozena prave na hledani receptu, tak mi pocty bylinek pro vsechny kombinace prijdou pomerne vysoke. A predevsim tehdy, kdyz se do jiz zavedeneho seznamu produktu prida novy. To totiz teoreticky vyzaduje projit znova vsechny kombinace mimo ty uz zname, k objeveni noveho produktu.

Co se tyce ceny vstupu, tak to je diskutabilni. Pred mnoha lety tomu tak bylo, protoze ruzne skupinky dobrodruhu vykupovaly jiste bylinky za obrovske ceny. Ale myslim, ze toto odpadlo zavedenim neznamych bylinek. Dnes alchymista kupuje nezname bylinky a sam si je identifikuje. Tedy cena je konstantni a vzacnost bylinky je urcena jen jejim vyskytem. A ten nebude moc odlisny od uvedeneho prikladu 2 a 14 bylinek jako vstup.
  • 0

#26 M4rSX

M4rSX

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1259 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 15.03.2011 17:44

Mě chybi v hlasovaní možnost "Ano po téhle změně bych si alchymistu hned založil". :innocent2:


Osobně bych se změně nebránil, ale dokud se nevezme v úvahu využizelnost alchymie jako takové tak vytvářet systém receptů pro každého alchymistu dynamicky je podle mě bezpředmětné.
  • 0

#27 Silvaner

Silvaner

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1830 Příspěvků:
  • Gender:Not Telling
  • Location:Brno je zlatá loď

Odesláno 15.03.2011 19:07

Osobně bych se změně nebránil, ale dokud se nevezme v úvahu využizelnost alchymie jako takové tak vytvářet systém receptů pro každého alchymistu dynamicky je podle mě bezpředmětné.

Zobrazit příspěvek


Stačí do receptu přidat nějaký pití proti smrti a negativce, popřípadě spelmatl, nebo pravdivý vidění
a máš alchymii využitelnou až až... už ten lekvar na mysl byl dobrá věc...
  • 0

#28 M4rSX

M4rSX

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1259 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 15.03.2011 19:40

Stačí do receptu přidat nějaký pití proti smrti a negativce, popřípadě spelmatl, nebo pravdivý vidění
a máš alchymii využitelnou až až... už ten lekvar na mysl byl dobrá věc...

Zobrazit příspěvek


True strike, bozskou prizen a nesmrtelnost taky v lahvi
  • 0

#29 Ayko

Ayko

    Velmistr

  • WB
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3405 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Chorvátsky Grob [Slovakia]

Odesláno 15.03.2011 19:42

mne by stacila nezranitelnost
  • 0

#30 Aelipse

Aelipse

    Severský král žumpy !

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2420 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 15.03.2011 23:16

Kolik bylinek by jsi asi potřeboval na takovou nelagovatelnost?
  • 0




1 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních