
Postava na obouručku
#1
Odesláno 25.06.2010 21:38
#2
Odesláno 25.06.2010 23:40
#3
Odesláno 26.06.2010 10:18
#4
Odesláno 26.06.2010 10:21
#5
Odesláno 26.06.2010 10:39
jo, a na 4 útocích za kolo netrvám... hodí se, ale netrvám na nich...
Pak bych volil toho klerdo-bardo-draka, i když to příliš originál taky není :) COT není špatná volba, ale aby se plně využila jeho výhoda - tedy záchranné hody - nebylo by na škodu mít únik, tedy jeden level mnicha nebo dva tuláky, což už tam ale zase nedáš to RDDčko...
#6
Odesláno 26.06.2010 10:46
Takže prdnout tam mnicha, COT, á... kvůli featům bojovníka?Pak bych volil toho klerdo-bardo-draka, i když to příliš originál taky není :) COT není špatná volba, ale aby se plně využila jeho výhoda - tedy záchranné hody - nebylo by na škodu mít únik, tedy jeden level mnicha nebo dva tuláky, což už tam ale zase nedáš to RDDčko...
#7
Odesláno 26.06.2010 11:10
Featu to ma habadej, takze se ti vejdou prodlouzene pisnicky i extra pisnicky, obe specky, klidna i prodlouzena kouzla, a taky jedna expertyza/power attack. Podle toho cemu davas prednost, ja bych asi volil ten power attack. Dmg na ranu solidni - kolem 60. Doporucoval bych spis halapartnu nez sekeru.

Navic i to ac bys mel hodne solidni.
#8
Odesláno 26.06.2010 11:23
Podle mých výpočtů( a že nemusí bejt správnéJa bych asi sel do 15 bard 5 fighter 10 rdd (pokud nepotrebujes wm).
Featu to ma habadej, takze se ti vejdou prodlouzene pisnicky i extra pisnicky, obe specky, klidna i prodlouzena kouzla, a taky jedna expertyza/power attack. Podle toho cemu davas prednost, ja bych asi volil ten power attack. Dmg na ranu solidni - kolem 60. Doporucoval bych spis halapartnu nez sekeru.
Navic i to ac bys mel hodne solidni.

#9
Odesláno 26.06.2010 11:32
AC bude mizerné (dá se částěčně kompenzovat Holy Shieldem a v případně nutnosti i štít), ale pal to čert, stejně budeš mlátit, ale budeš moct castit Holy Avenger, z CoT dobré bonusy do savů, mnoho boostovacích kouzel na dmg.
Zkoušel jsem to na testu a když na sebe naházíš všechny ty dmg-spelly, poškození bude kolem 60-70. A to jsem to já jel na dvostranku, tam není 150% dmg ze síly, a navíc jsem měl mithril bez socketu, tak si to můžeš přepočítat na adam se socketem. Jako, v dungu asi na sebe ta všechna kouzla házet nebudeš, ale třeba na dračíka :P
EDIT: A připočti ještě všechny ty paladinovské cerepetičky, jako imka na strach apod.
EIDT2: ... no a když chytneš kritik na smite evil, tak sebereš do kapsy i farmáře s kosou.
Příspěvek upravil gravianus: 26.06.2010 11:49
#10
Odesláno 26.06.2010 12:07
#11
Odesláno 26.06.2010 12:43
Nicméně cota, nebo bojovníka + něco s únikem a tumble.
20/8 bojovník|COT/2 rogue|monk
Anebo s tím RDD a bardem > 16 bard/ 4 COT|BG! /10RDD
Píseň ti dá +4 AC (nebo možná pět nebo šest, paměť už mi neslouží). RDD taky 4 a z BG savy.
Obecně bych to asi valil na co největší AB, a AC kompenzoval expertízou.
#12
Odesláno 26.06.2010 18:25
Dík, senzační odpověď... děkuji všem za rady, vyzkouším a ohodnotím, co bude nejlepšíAsi bych částečně souhlasil s gravianem... vyprdnout se na AC a jet to na DMG dealera.
Nicméně cota, nebo bojovníka + něco s únikem a tumble.
20/8 bojovník|COT/2 rogue|monk
Anebo s tím RDD a bardem > 16 bard/ 4 COT|BG! /10RDD
Píseň ti dá +4 AC (nebo možná pět nebo šest, paměť už mi neslouží). RDD taky 4 a z BG savy.
Obecně bych to asi valil na co největší AB, a AC kompenzoval expertízou.
#18
Odesláno 26.06.2010 21:40
16bard/4bg/10rdd
20bard/10rdd
20bard/4bg/6fighter - doporučuju
20bard/5wm/5fighter
atd
Má to solidní ab, verze z drakem mají i parádní ac, bez draka je to jen "slušné" ac a tafky to bude dávat taky. Navíc to ocení parta a může se s tim hezky vyblbnout.
#20
Odesláno 27.06.2010 11:14

RDD bych viděl lepší asi jedině podpořené právě kolem 15 lvlů barda, nahází AC, hlaste, akorát se člověk musí svlékat. Ale bez barda, pokud ti jde o dmg, tak bych spíš doporučoval WM.
#22
Odesláno 27.06.2010 14:35
Fighter(7), Weapon Master(19), Blackguard(4), Human
STR: 17 (26)
DEX: 13
CON: 10
WIS: 8
INT: 13
CHA: 13 (14)
01: Fighter(1): Dodge, Mobility, Expertise
02: Fighter(2): Weapon Focus: Halberd
03: Fighter(3): Knockdown
04: Fighter(4): STR+1, Weapon Specialization: Halberd, (STR=18)
05: Fighter(5)
06: Fighter(6): Spring Attack, Whirlwind Attack
07: Weapon Master(1): Weapon of Choice: Halberd
08: Weapon Master(2): STR+1, (STR=19)
09: Weapon Master(3): Power Attack
10: Weapon Master(4)
11: Weapon Master(5)
12: Weapon Master(6): STR+1, Cleave, (STR=20)
13: Weapon Master(7)
14: Weapon Master(8)
15: Weapon Master(9): Improved Critical: Halberd
16: Blackguard(1): CHA+1, (CHA=14)
17: Blackguard(2): {Smite Good}
18: Blackguard(3): Divine Might
19: Blackguard(4)
20: Weapon Master(10): STR+1, (STR=21)
21: Weapon Master(11): Great Strength I, (STR=22)
22: Weapon Master(12)
23: Weapon Master(13): Epic Weapon Focus: Halberd
24: Fighter(7): STR+1, Epic Weapon Specialization: Halberd, (STR=23)
25: Weapon Master(14)
26: Weapon Master(15)
27: Weapon Master(16): Great Strength II, Armor Skin, (STR=24)
28: Weapon Master(17): STR+1, (STR=25)
29: Weapon Master(18)
30: Weapon Master(19): Great Strength III, Epic Prowess, (STR=26)
Skills:
Intimidate: 4
Hide: 5
Tumble: 15
Discipline: 33
Heal: 33
Open Lock: 1
- zbývá 16
VÝHODY:
Vysoké AB (s adam zbraní a maxlou silou 53)
Vysoké dmg (1k10 halberd, +x dmg negativ/sonic, +6 enahcement, +21 ze str, +6 specka; možnost divine might +8 dmg na 8 kol, 11x denně (při maxlé cha); critical 18-20 x4 bude poměrně ultimátní)
BG fičury (1k6 sneak, bull strength, smite good, +x do savů)
NEVÝHODY:
absence Blind Fight (s featama je to tam na těsno)
malé AC (částečně se dá kompenzovat expertízou)
nemá evasion
Pokud máte nějaké nápady, jak to vylepšit, sem s nimi.
#23
Odesláno 27.06.2010 14:43
#24
Odesláno 28.06.2010 13:00
#25
Odesláno 21.07.2010 20:50
#26
Odesláno 21.07.2010 21:43
Narozdil od fajtra bez bodu v UMD nenavlece chranice, a nebudes mit specky. Za ty +2 k savum a jeden krat denne na 8 kol Divine Wrath to dle me nestoji.
Ale je to na tobe

#27
Odesláno 26.07.2010 08:23
Řezalo to slušně, únik to má, vytáhl sem z toho divine might i shield, obě expertýzy i obě srážení, povedlo se mi z velkým mečem(two-hand) vytáhnout AC krátkodobě na 67, s expertýzou se to stabilně drží na 61... Ten velký meč sem vzal proto, protože jaksi zlepšuje image toho paladina(hodí se k němu), takže tam jde hodit i halapartna apod.
Tento build mě velice zaujal, takže bych prosil ty lepší buildery, jestli tam nejde něco zlepšit apod. Díky
#28
Odesláno 26.07.2010 19:35
Hodně se mi vždycky líbilo člověk 20paladin/6mnich/4fajtr v róbě třeba na cep, sekeru nebo obouručák.
20 Paly před epicem, pak díky fajtrovi nacpat obě specky a sílu tipuju finál bez boostů 24.
Má to relativně ucházející dmg/ab/ac, je to rychlejší, ale s klerikem je to bohužel silnější.
Když to nepostavíte, pujdu do toho sám :)
#29
Odesláno 26.07.2010 19:47
To, co píšeš, může být fajn, ale jestli správně chápu poslední větu, chceš si to postavit ty... Takže si to postav, nebudu ,,krást''Jde o to o jakou obouručku se jedná. Já přemýšlím vždycky nad buildem i konkrétní zbraní zároveň. Neumím si představit třeba paladina na kosu.
Hodně se mi vždycky líbilo člověk 20paladin/6mnich/4fajtr v róbě třeba na cep, sekeru nebo obouručák.
20 Paly před epicem, pak díky fajtrovi nacpat obě specky a sílu tipuju finál bez boostů 24.
Má to relativně ucházející dmg/ab/ac, je to rychlejší, ale s klerikem je to bohužel silnější.
Když to nepostavíte, pujdu do toho sám :)

#30
Odesláno 26.07.2010 23:46
Jak sem zmínil, imunita na strach není součástí barbara (škoda, osobně bych ji hned zaved) takže jen kvůli tomu bych volil na obouručkaře paladina.
Další možnosti jak využít takového zabijáka je spojit ho s wm a bojovníkem a docílit solidních prd, přitom paladin s pár kouzly dá docela snušnej utok, s trochou charismy i solidní prdy.
Nenapadá mě přesné rozmístění featů ale nad touto kombinací sem uvažoval.
1 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních