
budoucnost Demony
#1
Odesláno 25.05.2010 13:51
Přijde mi to jako nejlepší volba v době, kdy má každý málo času.
#2
Odesláno 25.05.2010 13:57
To podtemno by se molho udelat, a taky 2. patro u vlkodlaku popripade i boss v troskach...
#3
Odesláno 25.05.2010 13:57
#4
Odesláno 25.05.2010 14:07
hm předělat DZ, dokončit vlkodlaky, nové startovací město jak někde psal Hastroš, dotáhnout kekropy, něco za bránou osudu pro znuděné 30tky ....... to by lidi přitáhlo zpět, ale je to muj názor.....
A navíc si asi jedinej kdo má trochu čas z WBček, předělat to v jednom - to je na nějakejch pátků.
#5
Odesláno 25.05.2010 14:32
klikol som ale 1
#6
Odesláno 25.05.2010 14:35
#8
Odesláno 25.05.2010 15:46
#9
Odesláno 25.05.2010 16:02
#10
Odesláno 25.05.2010 16:10
Anebo jinak: pokud vás to stále baví, tak hrejte a uvidí se. Tím můžete přispět nejvíce :)
#11
Odesláno 25.05.2010 17:05
nezpomalí expení a nepředělají některý lokace, tak asi brzo umře.
Erpeři nemají asi moc s kým Erpit když tu nejsou Dm tak často, Lootery to obíhání přestane bavit za čas a craftery, no těžký jsou tu snad až
ty poslední stupínky craftu jinak žádný bádání, zkoumání, všechno nalinkovaný od začátku do konce.
možná moc tvrdé od někoho , kdo tu hraje jen dva roky ale tak to vidím já...
1 + 2 nedávám nic páč obojí je potřeba...
#12
Odesláno 25.05.2010 17:21
Dle mě cesta je podívat se na jiné servery, inspirovat se...
#13
Odesláno 25.05.2010 17:29
Dal sem čtvrtou možnost a sem napíšu 1+2, nevim kolik je momentálně aktivních DMek a WBček ale jestli má Demona přežít do budoucna...sám Dark na to nestačí.
Dle mě cesta je podívat se na jiné servery, inspirovat se...
Jo to máš pravdu, řekl bych to tak že proti ostatním servrum je demona až moc dokonalá, ale malá,
všude jinde se pořád něco přidělává a předělává, ale hlavně to tam dělá banda šílenejch nadšenců,
na těch to stojí, ne na hráčích, ti přijdou a odejdou, podle toho jak se jim tam líbí, ale hlavně pokud mají neustále
co objevovat tak tam zustávají.
#14
Odesláno 25.05.2010 19:09
#15
Odesláno 25.05.2010 19:17
#16
Odesláno 25.05.2010 22:05
#17
Odesláno 26.05.2010 05:29
#18
Odesláno 26.05.2010 07:33
#19
Odesláno 26.05.2010 08:20
demona za předchozich vedení byla dynamická, měnily se věci ,přidávaly nové,
od několika nezávislých zdrojů v součastnosti vím, že často se stává že
WB něco navrhne , kompletně vytvoří, udělá, a pak to předloží ke schválení, a tam narazí. je to smeteno ze stolu.
... a ono když je to opakovaně .. takové WB pak ztratí chut dělat cokoliv dál. .. systém stagnuje... hráči nemají nic nového k objevování...
přestane je to bavit... odcházejí jinam kde vidí jak se jim svět mění pod rukama...
nové lokace, bossy, apod.. prodlouží jen ty smrtelné křeče o nějaký ten pátek.
změna musí být dynamická, častá, a na více rovinách, tak aby hráči měli co objevovat.
takže můj názor je předat vedení někomu kdo nemá tak konzervativní názory, kdo se nebojí změn, a kdo ocení práci WB aniž by ji smetl již hotovou ze stolu.
#20
Odesláno 26.05.2010 08:33
Naprostej souhlas a věřím, že už tohle křečovité držení starejch konceptů leckomu znechutilo se podílet na tvorbě Demony.takže můj názor je předat vedení někomu kdo nemá tak konzervativní názory, kdo se nebojí změn, a kdo ocení práci WB aniž by ji smetl již hotovou ze stolu.
Hlavně že se do modulu cpou nesmyslné věci jako soketování zbraní a jiné, aniž by se promyslel důsledek.
#21
Odesláno 26.05.2010 11:54
#22
Odesláno 27.05.2010 08:40
Podle mého názoru je Demona super a není třeba jí nějak kompletně předělávat. Nové lokace by každopádně nebyly špatné. Co se týče hráčů, je jasné že odešli páč už se tu nudí. Je jasné že většinu hráčů víc baví loot než RP, takže když přibudou nové bossy atd. vrátí se z5.
Nesouhlasím, proč by se čast hráčské obce odebrala na na RP světy s RP podporou, když je více baví loot. Opak je myslím pravdou, Demona je v tuto chvíli více či méně specializovaná na loot, expení atd. a nenabízí další možnosti, proto přichází o část hráčské obce.
#23
Odesláno 27.05.2010 13:04
Nesouhlasím, proč by se čast hráčské obce odebrala na na RP světy s RP podporou, když je více baví loot. Opak je myslím pravdou, Demona je v tuto chvíli více či méně specializovaná na loot, expení atd. a nenabízí další možnosti, proto přichází o část hráčské obce.
souhlas...
hlavně kde není dost lidí, ztrácí význam i craft a nějaký, i když malý RP....
pokud nebudou lidi bude to přežívat, ale je otázka jak dlouho.
#24
Odesláno 27.05.2010 14:21

#25
Odesláno 28.05.2010 08:53
#26
Odesláno 28.05.2010 08:59
Rozvoj Démony je velmi pomalý ba takřka stagnuje už poměrně dlouhou dobu. Na Démoně je poměrně vyváženej kraft a ekonomika. Fungovalo to a může i nadále fungovat. Jinak toho ale Démona nabízí strašně málo. Dungeonů tady je skutečně poskrovnu. Není tu CEP, žádný special systémy, podpora RP. Démona byla vždy stavěná na lidech, na dobrý partě lidí nejen ve hře, ale i týmu.
Přestože se řadím k hráčům, kteří vydrželi na Démoně skoro nejdýl a její osud mi nikdy nebyl lhostejný, můžu říct, že v porovnání s jinejma serverama nemá Démona ve stávající chvíli co nabídnout. Dílčí změny jsou podle mě ztrátou času. Jediná možná cesta je zcela zásadní předělávka Démony, kdy by se vyšlo z původního pojetí modulu (jeden ostrov, jedno město, podobnej kraft). To by mohlo Démonu reinkarnovat. Zkrátka udělat Démonu 2 (se všemi možnostmi, které nabízí CEP 2 apod.) ovšem tentokráte s naprosto odlišnou podporou RP než doposud. OOC by muselo zcela vymizet z talku, možná i party kanálu.
Možná potom by Démona mohla být opět konkurenceschopná a mohla by si najít své hráče. Popravdě ale pochybuju, že se někdo do takovýho náročnýho projektu pustí, protože ani jeho realizace neznamená, že se hráči vrátí. O těch pár nových hráčů NWN je poměrně velký boj mezi ostatními shardy a ti starší jsou většinou věrni. Navíc je třeba mít na zřeteli i to, že obecně lidí u NWN spíše ubývá než přibývá a nejinak tomu bude i v budoucnu. Nicméně možnej návrat hráčů na Démonu bezesporu je, protože spousta lidí z Démony stále NWN hraje a čeká, zda se situace na Démoně neobrátí k lepšímu.
Zní to pesimisticky, ale není. Démona bavila, některé jistě baví i teď a ještě nějakou dobu bavit bude. Možná, že hráči odejdou úplně, ale nic se neděje. Jde o to bavit se. A na Démoně se každý určitou dobu bavil a tyhle vzpomínky bude mít. Netřeba hořekovat a psát tryzny. Konečně je to jenom hra.


#27
Odesláno 28.05.2010 16:18
a hold každej ma nejakeho kamoše ti maji dalši kamoše a pak maj všichni všechno za licence kromě par zatvrzelých odpurcu jestli tomuhle řikaš vyrovnana ekonomika tak sme asi každej z jine planety
jinak s predelanim demony recht
cep2 : jak už tu někde padlo zpatlanina neuveřitelneho množstvi bordelu z vaultu z ktereho se 99 % nevyužije:) pričemž vše de zvlašt bez cepu
#28
Odesláno 28.05.2010 17:18
#29
Odesláno 29.05.2010 00:39
a hold každej ma nejakeho kamoše ti maji dalši kamoše a pak maj všichni všechno za licence kromě par zatvrzelých odpurcu jestli tomuhle řikaš vyrovnana ekonomika tak sme asi každej z jine planety
Já hraju pravidelně a nikdy jsem nic jen za licence neměl...ani přes kámoše, ani přes kámoše toho kámoše...mezi zatvrzelé odpůrce se nařadím....ale možná je to tím, že kdo chce vyjeb.t se systémem, tak s ním vyje.e....já nikdy vyje.ávat nechtěl, takže si to vše užívám a tím pádem i odpovídajícím způsobem platím. A nelituji toho.:-)
A hlavně bych si přál, aby zde neházeli moudra ti, jež se tady na to vysra.i ještě před tím, než nejaká "krize" na Demoně vznikla. Pojďte hrát, přispějte, podílejte se na změně....hlavně nešiřte paniku, kritizovat umí každý.
P.S. nevěřím, že všichni co odešli, odešli jen za striktním "RP", že je omrzel "loot"...z části odešli za něčím novým...ale taky proto, že tenhle kámoš odešel a ten za ním, tak já půjdu taky-co tady a když odešel tamten, vykašlu se na to taky, jelikož když jemu se to už nelíbí, tak to asi fakt stojí za prd...navíc odešel taky kámoš...ať se to někomu líbí nebo ne, tak trochu to na mě působí...
#30
Odesláno 29.05.2010 15:41
Když píšu o obtížnosti tak ideální mi přijde například dolní svatyně. Když se kouknete na Issetha tak to je supr jeskyně jak má být, ale nikdo tam nepujde protože za léčení utratí skoro víc než si přinese což by ani tolik nevadilo kdyby expy zůstaly tam kde byly (supr výhoda proti ostatním dungům protože na expení je to tam moc tvrdý takže by tam šli vážně jenom kvůli prachům, ale měli by z toho i "něco navíc" proco se vyplatí tam jít) a nesmrskly se na čtvrtinu. Právě to "něco navíc" většině dungeonů tady chybí a když se objeví tak se hned z nějakýho rozmaru odstraní.
Doufam že jste mojí základní myšlenku pochytili, kdyžtak se zkusim trošku víc rozepsat :)
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních