Jde udelat aby kdyz skonci rozhovor se script nejak smazal ? myslim treba ze něco pouziju (placeable) ,chci aby se ten script uz nespoustel ? <_< jak to udělat ? jedině mě napadlo destroy nebo lock :) .
Moc jsem nepochopil jak udělat aby se oběvil text v rozhovoru kdyľ mám u sebe určitou věc (třeba něco z questu).
Jo a jeątě :) jak se dělá přechod mezi moduly ??
Děkuji moc za vaąe příspěvky |-O

teleport na určené místo
Započal
Host_OnanManiak_*
, 22.08.04 11:25
12 odpovědí na toto téma
#1 Host_OnanManiak_*
Odesláno 22.08.2004 11:25
#2 Host_Mole_*
Odesláno 22.08.2004 12:48
1. Pokud dobre chapu, tak chces aby se nejaka vec udala jen jednou. Budes potrebovat jednu promennou. Pred akci si zjistis jeji hodnotu a akce se spusti jen jestli int Promenna==0; (nebo FALSE, to je stejny). Po dokonceni akce ji nekde musis nastavit na 1.
2. Ve wizardu (Item in inventory).
3. Zkus si to najit ve filtru. Zadej tam load, modul nebo neco podobnyho a uvidis.
2. Ve wizardu (Item in inventory).
3. Zkus si to najit ve filtru. Zadej tam load, modul nebo neco podobnyho a uvidis.
#3 Host_OnanManiak_*
Odesláno 23.08.2004 14:28
Mohl by mi někdo vypsat nejaký script do rohovoru,ľe kdyľ projdu nejaký trigger tak se mi v rozhovoru ukaľe daląířádek textu ? snad jsem to vysvětlil :) dobře
Potřebuju to na portál jenľe nevím jak pouľívat to "Text se objeví kdyľ"...
Potřebuju to na portál jenľe nevím jak pouľívat to "Text se objeví kdyľ"...
#4 Host_Bearen z Medvědova_*
Odesláno 23.08.2004 14:54
to se snad dá i přes ten editor rozhovorů, ne? Není tam něco jako TextAppearWhen nebo tak?
#5 Host_OnanManiak_*
Odesláno 23.08.2004 15:03
A funguje trigger i na mrtvého ? myslím tím ľe kdybych zemřel a teleportovalo by mě to na trigger mohl by ten trigger splnovat to pro co byl udělán ? A kdyľ zemřu (a jsem furt mrtvej) jsem pořád povaľován za pc ?
#6 Host_OnanManiak_*
Odesláno 23.08.2004 15:26
Dejme tomu ľe kdyľ zemřu a mám 0 hp,chci abych se teleportoval na určené místo "way" , jenze tenhle script to neudělá vkládám ho onplayerdeath...
Děkuju za pomoc O :-)
void main() { object oPC = GetLastPlayerDied(); if (!GetIsPC(oPC)) return; object oTarget; location lTarget; oTarget = GetWaypointByTag("way"); lTarget = GetLocation(oTarget); if (GetAreaFromLocation(lTarget)==OBJECT_INVALID) return; oTarget=GetFirstFactionMember(oPC, FALSE); while (GetIsObjectValid(oTarget)) { AssignCommand(oTarget, ClearAllActions()); AssignCommand(oTarget, ActionJumpToLocation(lTarget)); oTarget=GetNextFactionMember(oPC, FALSE); } }A nechci aby mě to nejdřív vyléčilo a pak teleportovalo...
Děkuju za pomoc O :-)
#7 Host_OnanManiak_*
Odesláno 23.08.2004 15:31
Jo a jeątě jak se dělá v rozhovorech aby kdyľ dostanu nějakou odpověd kliknu třeba Pokračovat aby mě to vrátilo do předchozí nabídky ? třeba hlavní ?
Mělo by se to jmenovat Vąe neumím :)
Mno jo dělám modul uľ ho mám skoro hotový jenľe jedinou potíľ mi dělají scripty protoľe v nich neumím... |-O
Mělo by se to jmenovat Vąe neumím :)
Mno jo dělám modul uľ ho mám skoro hotový jenľe jedinou potíľ mi dělají scripty protoľe v nich neumím... |-O
#8 Host_Mole_*
Odesláno 24.08.2004 07:10
Mrtvola portovat nejde. Radsi to nedelej ani tak, ze ji na okamzik teleportu ozivis a pak zase zabijes, to je nesikovny a bude to zlobit.
Opakovani rozhovoru ma popsane Sutica ve svym tutorialu (snad). Ale dela se to pres link.
Opakovani rozhovoru ma popsane Sutica ve svym tutorialu (snad). Ale dela se to pres link.
#9 Host_OnanManiak_*
Odesláno 24.08.2004 16:49
Aha takľe musím hned po smrti dát effect heal ? a ąlo by ľe bych dal do onplayerdeath create way ? jako ze kdybych zemrel tak by se vytvoril waypoint a pak bych se tam mohl teleportovat ?
děkuju
děkuju
#10 Host_Mole_*
Odesláno 25.08.2004 07:16
To ti nepomuze, to je na to, aby tam dosel pesky.
Spis si sam rekni proc tak nutne potrebujes portovat mrtvy hrace a jestli by jsi to nemohl udelat jinak.
Spis si sam rekni proc tak nutne potrebujes portovat mrtvy hrace a jestli by jsi to nemohl udelat jinak.
#11 Host_Gwynbleidd_*
Odesláno 16.09.2004 11:59
K tvýmu scriptu: ty portujeą Waypoint na lokaci Waypointu - Ten AssignCommand musíą to dát takhle :
ale jestli to bude fungovat v "mrtvém stavu", to nevím.
AssignCommand(oPC, ActionJumpToLocation(lTarget));= dej příkaz (hráči, SkočNaMísto(lokacewaypointu)
ale jestli to bude fungovat v "mrtvém stavu", to nevím.
#12 Host_Orbeas_*
Odesláno 16.09.2004 20:00
Nebude, protoľe to je akce a mrtvola nemůľe provádět akce
#13 Host_Gwynbleidd_*
Odesláno 17.09.2004 06:24
To nic nemění na faktický poznámce.
Proč tedy nedat ten script do on respawn? je nějakej důvod, proč má v tom pekle/ráji/chrámu hráč leľet mrtvej?
Proč tedy nedat ten script do on respawn? je nějakej důvod, proč má v tom pekle/ráji/chrámu hráč leľet mrtvej?
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních