Skočit na obsah


teleport na určené místo


  • Please log in to reply
12 odpovědí na toto téma

#1 Host_OnanManiak_*

Host_OnanManiak_*
  • Host

Odesláno 22.08.2004 11:25

Jde udelat aby kdyz skonci rozhovor se script nejak smazal ? myslim treba ze něco pouziju (placeable) ,chci aby se ten script uz nespoustel ? <_< jak to udělat ? jedině mě napadlo destroy nebo lock :) .

Moc jsem nepochopil jak udělat aby se oběvil text v rozhovoru kdyľ mám u sebe určitou věc (třeba něco z questu).

Jo a jeątě :) jak se dělá přechod mezi moduly ??

Děkuji moc za vaąe příspěvky |-O
  • 0

#2 Host_Mole_*

Host_Mole_*
  • Host

Odesláno 22.08.2004 12:48

1. Pokud dobre chapu, tak chces aby se nejaka vec udala jen jednou. Budes potrebovat jednu promennou. Pred akci si zjistis jeji hodnotu a akce se spusti jen jestli int Promenna==0; (nebo FALSE, to je stejny). Po dokonceni akce ji nekde musis nastavit na 1.

2. Ve wizardu (Item in inventory).

3. Zkus si to najit ve filtru. Zadej tam load, modul nebo neco podobnyho a uvidis.
  • 0

#3 Host_OnanManiak_*

Host_OnanManiak_*
  • Host

Odesláno 23.08.2004 14:28

Mohl by mi někdo vypsat nejaký script do rohovoru,ľe kdyľ projdu nejaký trigger tak se mi v rozhovoru ukaľe daląířádek textu ? snad jsem to vysvětlil :) dobře
Potřebuju to na portál jenľe nevím jak pouľívat to "Text se objeví kdyľ"...
  • 0

#4 Host_Bearen z Medvědova_*

Host_Bearen z Medvědova_*
  • Host

Odesláno 23.08.2004 14:54

to se snad dá i přes ten editor rozhovorů, ne? Není tam něco jako TextAppearWhen nebo tak?
  • 0

#5 Host_OnanManiak_*

Host_OnanManiak_*
  • Host

Odesláno 23.08.2004 15:03

A funguje trigger i na mrtvého ? myslím tím ľe kdybych zemřel a teleportovalo by mě to na trigger mohl by ten trigger splnovat to pro co byl udělán ? A kdyľ zemřu (a jsem furt mrtvej) jsem pořád povaľován za pc ?
  • 0

#6 Host_OnanManiak_*

Host_OnanManiak_*
  • Host

Odesláno 23.08.2004 15:26

Dejme tomu ľe kdyľ zemřu a mám 0 hp,chci abych se teleportoval na určené místo "way" , jenze tenhle script to neudělá vkládám ho onplayerdeath...

void main&#40;&#41;
{

object oPC = GetLastPlayerDied&#40;&#41;;

if &#40;!GetIsPC&#40;oPC&#41;&#41; return;

object oTarget;
location lTarget;
oTarget = GetWaypointByTag&#40;&#34;way&#34;&#41;;

lTarget = GetLocation&#40;oTarget&#41;;

if &#40;GetAreaFromLocation&#40;lTarget&#41;==OBJECT_INVALID&#41; return;

oTarget=GetFirstFactionMember&#40;oPC, FALSE&#41;;

while &#40;GetIsObjectValid&#40;oTarget&#41;&#41;
   {
   AssignCommand&#40;oTarget, ClearAllActions&#40;&#41;&#41;;

   AssignCommand&#40;oTarget, ActionJumpToLocation&#40;lTarget&#41;&#41;;
   oTarget=GetNextFactionMember&#40;oPC, FALSE&#41;;
   }

}
A nechci aby mě to nejdřív vyléčilo a pak teleportovalo...


Děkuju za pomoc O :-)
  • 0

#7 Host_OnanManiak_*

Host_OnanManiak_*
  • Host

Odesláno 23.08.2004 15:31

Jo a jeątě jak se dělá v rozhovorech aby kdyľ dostanu nějakou odpověd kliknu třeba Pokračovat aby mě to vrátilo do předchozí nabídky ? třeba hlavní ?

Mělo by se to jmenovat Vąe neumím :)

Mno jo dělám modul uľ ho mám skoro hotový jenľe jedinou potíľ mi dělají scripty protoľe v nich neumím... |-O
  • 0

#8 Host_Mole_*

Host_Mole_*
  • Host

Odesláno 24.08.2004 07:10

Mrtvola portovat nejde. Radsi to nedelej ani tak, ze ji na okamzik teleportu ozivis a pak zase zabijes, to je nesikovny a bude to zlobit.

Opakovani rozhovoru ma popsane Sutica ve svym tutorialu (snad). Ale dela se to pres link.
  • 0

#9 Host_OnanManiak_*

Host_OnanManiak_*
  • Host

Odesláno 24.08.2004 16:49

Aha takľe musím hned po smrti dát effect heal ? a ąlo by ľe bych dal do onplayerdeath create way ? jako ze kdybych zemrel tak by se vytvoril waypoint a pak bych se tam mohl teleportovat ?

děkuju
  • 0

#10 Host_Mole_*

Host_Mole_*
  • Host

Odesláno 25.08.2004 07:16

To ti nepomuze, to je na to, aby tam dosel pesky.
Spis si sam rekni proc tak nutne potrebujes portovat mrtvy hrace a jestli by jsi to nemohl udelat jinak.
  • 0

#11 Host_Gwynbleidd_*

Host_Gwynbleidd_*
  • Host

Odesláno 16.09.2004 11:59

K tvýmu scriptu: ty portujeą Waypoint na lokaci Waypointu - Ten AssignCommand musíą to dát takhle :

AssignCommand&#40;oPC, ActionJumpToLocation&#40;lTarget&#41;&#41;;
= dej příkaz (hráči, SkočNaMísto(lokacewaypointu)

ale jestli to bude fungovat v "mrtvém stavu", to nevím.
  • 0

#12 Host_Orbeas_*

Host_Orbeas_*
  • Host

Odesláno 16.09.2004 20:00

Nebude, protoľe to je akce a mrtvola nemůľe provádět akce
  • 0

#13 Host_Gwynbleidd_*

Host_Gwynbleidd_*
  • Host

Odesláno 17.09.2004 06:24

To nic nemění na faktický poznámce.

Proč tedy nedat ten script do on respawn? je nějakej důvod, proč má v tom pekle/ráji/chrámu hráč leľet mrtvej?
  • 0




0 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních