Skočit na obsah


Fotka

NWN - nastavení palety


  • Please log in to reply
6 odpovědí na toto téma

#1 ArashX

ArashX

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 205 Příspěvků:

Odesláno 28.08.2009 09:08

Zdravím, nemáte někdo zkušenosti s úpravou palety v nwn?

Na neverwinter.cz jsem si našel tenhle návod, ale některé věci jsou tam nedostačující.
http://neverwinter.c...showpage&pid=24

1. Je tam že UINT32 STRREF odkazuje na dialog.tlk, ovšem když chci aby to odkazovalo na můj vlastní tlk tak stačí tam uvést to číslo v mém tlk + ta konstanta (ted si nejsem jistý kolik to je), nebo je na vlastní tlk jiné klíčové slovo?
2. Je tam napsáno že v nwn mají adrasáře unikátní ID 0 - 64, jenže to bylo někdy u patche 1.61, otázka je jestli se to nezměnilo a mohu normálně začít od id 65? a pak jestli nějak tohle ovlivnuje CEP který si přidám do modulu - jestli má navíc nějaké adresáře v paletě aby se mi to nekrylo.
3. Když vytvořím nějaký adresář a do něj podadresáře, znamená to že do toho původního adresáře nebudu moci nic vkládat ani když mu dám vlastní ID? A nebo si musím vybrat jestli mu dám ID nebo LIST LIST? Pro příklad - vytvořím si paletů lektvarů - chtěl bych si tam dát podskupiny léčivé a alkohol, a ostatní bych chtěl umistovat přímo do složky lektvary, dá se to udělat, popř. bude to fungovat?
  • 0

#2 Ter Leeloo II

Ter Leeloo II

    Cechmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2519 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 28.08.2009 10:38

1. Cislo + konstanta, ale ani ja nevim, kolik to presne je.

2. Tomuto bodu moc nerozumim uz z toho clanku. Protoze kdyz si budujes vlastni paletu, tak si klidne muzes zacit od 0. Ta paleta neprijde s nicim do konfiktu, protoze to je cela nova custom paleta. Samozrejme jde o to, zda jen nerozsirujes jiz nejakou existujici, pak samozrejme musis pokracovat vyssim cislem. CEP, pokud vim, nejake vlastni palety ma, takze pokud jej chces pouzit, pak musis vzit CEPovou paletu a rozsirit ji.

3. Nevim na kolik je to omezeno technicky specifikaci/implementaci, ale toolset ti neco takoveho ani nedovoli udelat, takze bych to asi moc nepokousel, ikdyby toho slo docilit externe modifikaci GFF souboru.
  • 0

#3 ArashX

ArashX

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 205 Příspěvků:

Odesláno 28.08.2009 11:00

2. Tomuto bodu moc nerozumim uz z toho clanku. Protoze kdyz si budujes vlastni paletu, tak si klidne muzes zacit od 0. Ta paleta neprijde s nicim do konfiktu, protoze to je cela nova custom paleta. Samozrejme jde o to, zda jen nerozsirujes jiz nejakou existujici, pak samozrejme musis pokracovat vyssim cislem. CEP, pokud vim, nejake vlastni palety ma, takze pokud jej chces pouzit, pak musis vzit CEPovou paletu a rozsirit ji.

Zobrazit příspěvek

Áha jasný, takže jseš si jistej že můžu začít opět od nuly?
To je asi nejdůležitější protože pokud by to tak nebylo tak jsem zjistil že tam kolize se nemusí dostavit hned ale až za určitou dobu když už třeba bude modul víc rozpracovaný a znamenalo by to hodně velký problém.
  • 0

#4 ArashX

ArashX

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 205 Příspěvků:

Odesláno 28.08.2009 12:20

Ještě když už se ptám. Nevíte někdo jak se zapisuje požadavek na přesvědčení v classes.2da
Nějak to nechápu.
Snažím se nastavit paladina na jakékoli dobré, a torma na bud zakonně neutrální , neurální, nebo chaotic neutrální, a nějak si nevím rady jak na to. Nemáte někdo k tomu nějaký návod nebo dokumentaci?
  • 0

#5 Ter Leeloo II

Ter Leeloo II

    Cechmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2519 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 28.08.2009 12:48

Jestli si jsem naprosto jisty, ze muzes zacit od 0, tak to nejsem. Prakticky jsem nikdy nemusel vytvaret od zacatku paletu, ale z toho, co jsem videl a zkousel, tak odvozuji. Bohuzel jsem si dnes zapomnel doma externi disk s NWN daty, kde bych to pripadne mohl jeste lepe overit.

Co si tak jedine vybavuju za nevyhodu je, kdyz davas Edit Copy na existujici objekt ve standartni palete a nezmenis mu umisteni v palete, tak se samozrejme spatne zaradi do Custom palety. Pokud tam nebude vubec pouzite ID ze Standartni palety, tak nebude predmet videt vubec v toolsetu.

Co se tyce te restrikce, tak bych tipoval, ze to je delane pres nejakou bitovou masku v hexa formatu, jako nektere dalsi udaje v 2DA. Nicmene, jak jsem psal vyse, nemam ted moznost se na to podivat.
  • 0

#6 Ter Leeloo II

Ter Leeloo II

    Cechmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2519 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 28.08.2009 12:54

Asi budes muset trosku pobrouzdat po netu, pro NWN2 jsem nasel toto: http://nwn2.wikia.com/wiki/Classes.2da
Muze, ale nemusi, to sedet. Je docela pravdepodobne, ze nektere zakladni konstrukce NWN2 prebira z NWN.
  • 0

#7 ArashX

ArashX

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 205 Příspěvků:

Odesláno 28.08.2009 13:28

Asi budes muset trosku pobrouzdat po netu, pro NWN2 jsem nasel toto: http://nwn2.wikia.com/wiki/Classes.2da
Muze, ale nemusi, to sedet. Je docela pravdepodobne, ze nektere zakladni konstrukce NWN2 prebira z NWN.

Zobrazit příspěvek

Díky, brouzdal jsem, ale nenapadlo mě podívat se na nwn2.wiki, je to super je to tu celkem dobře popsané a sedí to už jsem si to otestoval, díky moc.
  • 0




0 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních