

Bersekr
#1
Odesláno 23.06.2009 08:56

#2
Odesláno 23.06.2009 09:05
vugi2, on 23.06.2009, 08:56 , said:
Čus, chtěl bych postavit trpa s hafo moc dmg a slušnym oč , naháč s obouruční zbraní...
http://www.gamepark....erwinter-nights
#3
Odesláno 23.06.2009 10:26


Jinak už sem to někde tu dával 17barbar/6bojovník/7WM.....ale OC slabé, ale jinak by to snad šlo.

Pak leda klasika hehe 20bojovník/7WM/3zloděj.
A když už trpoš, tak bych dal sekeru no, ale nevím asi by nebyl moc velký rozdíl mezi obouruční a trpasličí sekyrou.....s tou trpasličí bys měl aspon výhodu štítu.
Popřípadě spíš válečné kladivo, jelikož mniši tu jsou zvýhodnění a některým NPC nevadí sečné zbraně, ale tupé jo.
#4
Odesláno 23.06.2009 10:54
Edit: vždy mě mrzelo že nejde zkombinovat DD a barbar :)
#6
Odesláno 23.06.2009 20:51
Altharian, on 23.06.2009, 11:01 , said:
Když naháč, tak 10 fighter, 19 WM, 1 monk.
Pokud v brnění, tak 12 fighter, 16 WM, 2 rogue.
Oboje na obouruční sekeru.
a nebo misto monka dej barda a maxni si akrobacii a carozpyt a budes mit velky hody proti kouzlum. Ale nebudes mit zas unik;).
#8
Odesláno 24.06.2009 09:07
Hejkal, on 23.06.2009, 20:51 , said:
a nebo misto monka dej barda a maxni si akrobacii a carozpyt a budes mit velky hody proti kouzlum. Ale nebudes mit zas unik;).
Hehe jo to mě taky pobavilo.....hejky zahrej si někdy postavu bez úniku


Mám barda, mám čarozpyt a jako bez úniku je mi to stejně k ničemu, to využiju leda tak na jiné kouzla.
#9
Odesláno 24.06.2009 11:39
Nebo bych to minimálně upravil tak, aby se nedal použít ve středních a těžkých zbrojích. I to jsem viděl.
#10
Odesláno 24.06.2009 11:46
A7S8X-MX, on 24.06.2009, 11:39 , said:
Únik je svinstvo. Zakázat, zrušit. Nechápu, proč se rušil devast, když magiči maj prst smrti a monkové se zlodějema únik.
Nebo bych to minimálně upravil tak, aby se nedal použít ve středních a těžkých zbrojích. I to jsem viděl.
Jéé *směje se* zase se ozval někdo, kdo by rád upravoval, ale vidí jen jednu věc a ne ty ostatní.
Pokud bys změnil jedno pravidlo, musíš s tím změnit i ostatní

Jinak únik má i SDčko.
#11
Odesláno 24.06.2009 12:54
PUX5, on 24.06.2009, 11:46 , said:
Jéé *směje se* zase se ozval někdo, kdo by rád upravoval, ale vidí jen jednu věc a ne ty ostatní.
Pokud bys změnil jedno pravidlo, musíš s tím změnit i ostatní. Zkus se na svoji úpravu podívat i z jiných úhlů pohledu.
Jinak únik má i SDčko.
nemůžeš popřít že zrovna unik ti demonu sakra usnadní..proto mi profíci máme postavy převážně bez něj :)
#12
Odesláno 24.06.2009 13:11
#13
Odesláno 24.06.2009 13:42
A7S8X-MX, on 24.06.2009, 11:39 , said:
No tak jasné, proč ještě trochu nepomoct plechovkám bez devastu :)Únik je svinstvo. Zakázat, zrušit. Nechápu, proč se rušil devast, když magiči maj prst smrti a monkové se zlodějema únik.
Nebo bych to minimálně upravil tak, aby se nedal použít ve středních a těžkých zbrojích. I to jsem viděl.
#14
Odesláno 24.06.2009 13:57
bratrXana, on 24.06.2009, 12:54 , said:
nemůžeš popřít že zrovna unik ti demonu sakra usnadní..proto mi profíci máme postavy převážně bez něj :)
Hehe to jo, ale zase není životně důležitý, pokud to není sebevrah jak já někdy

Paul325, on 24.06.2009, 13:11 , said:
Je pravda že unik je natolik mocnou zbraní, že většina magickejch kouzel na savy (ohnivej šíp, řetězák atp), jež mě přídou i normálně efektivnější.. sou uplně na nic, když unikář má stokrát větší savy.
Na druhou stranu paule jak mocní by byli mágové se svýma kouzlama, že?


#15
Odesláno 24.06.2009 13:58
PUX5, on 24.06.2009, 11:46 , said:
Jéé *směje se* zase se ozval někdo, kdo by rád upravoval, ale vidí jen jednu věc a ne ty ostatní.
Pokud bys změnil jedno pravidlo, musíš s tím změnit i ostatní. Zkus se na svoji úpravu podívat i z jiných úhlů pohledu.
Jinak únik má i SDčko.
Jako sorry, ale je svinstvo, když zakouzlíš ohnivou kouli na plechovku a jemu se nic nestane protože má pár levelů monka/zloděje/SD ...
Proto alespoň tu úpravu na lehký a žádný zbroje.
#16
Odesláno 24.06.2009 14:03
A7S8X-MX, on 24.06.2009, 13:58 , said:
Jako sorry, ale je svinstvo, když zakouzlíš ohnivou kouli na plechovku a jemu se nic nestane protože má pár levelů monka/zloděje/SD ...
Proto alespoň tu úpravu na lehký a žádný zbroje.
Je svinstvo když ti mág zakouzlí IGMS a ty nemůžeš téměř nic dělat


//sme to tu nějak zaspamovali, by chtělo tohle oddělit do toppicu o úniku

#17
Odesláno 24.06.2009 14:09
PUX5, on 24.06.2009, 14:03 , said:
Je svinstvo když ti mág zakouzlí IGMS a ty nemůžeš téměř nic dělat
. Taky prstík smrti má u TO +5 bonus a tak dále
: Nedělej z mágů chudinky, jsou dost silní, jen je třeba umět je hrát.
Uvědomuješ si tu absurditu, že střelíš ohnivou kouli a týpek s dvaceti kily železa na sobě udělá efektivní akrobatické číslo a tak se vyhne tomu výbuchu?
#18
Odesláno 24.06.2009 14:13
A7S8X-MX, on 24.06.2009, 14:09 , said:
Uvědomuješ si tu absurditu, že střelíš ohnivou kouli a týpek s dvaceti kily železa na sobě udělá efektivní akrobatické číslo a tak se vyhne tomu výbuchu?
No a? Hehe tohle je fantasy, takže je tu vše možné

#19
Odesláno 24.06.2009 14:14

#20
Odesláno 25.06.2009 09:43
A7S8X-MX, on 24.06.2009, 15:09 , said:
uvědomuješ si absurditu lidí, kteří tahají v jedné ruce pavézu a v druhé rapír?(což je hovadina až na půdu), zrušitUvědomuješ si tu absurditu, že střelíš ohnivou kouli a týpek s dvaceti kily železa na sobě udělá efektivní akrobatické číslo a tak se vyhne tomu výbuchu?
nebo absurditu toho, že nějaký týpek střílí ty ohnivé koule, před kterými ten týpek v plátech uskakuje? už jsi někoho viděl někdy střílet ohnivé koule? já bych kouzla zrušil, jsou nerálná...
a co teprve famaliár mága, pes co plive ohen a umí mluvit? zrušit
a z alicie udělat republiku, monarchie je dnes více méně protizákoná
rdd taky zrušit, viděl jsi někdy aby se drak křížil s člověkem? drak má sedět v lese za keřem, požírat panenské princezny a čekat až mu honza přijde useknout hlavu
pak ještě zrušit hobity, půlorky, elfy, půlelfy, gnomy, trpaslíky - ruku na srdce, viděl jsi už někdy hobita? já teda ne a jejich výskyt mi přijde absurdní
jo a taky mi přijde nelogické, že npc nemají stejná práva jako pc, to by se jistě zastáncům ohrožených druhů nelíbilo, já bych pro npc zavedl systém expení(na hráčích samozřejmě) a umožnil jim na trhu kraftit, nevím proč by nějaký hráčský bezvýznamný panďulák měl znamenat o něco víc než třeba skřet z rudé cesty
#21
Odesláno 25.06.2009 09:49
je aspon krásně vidět, jak proti evasion brblají ti, kteří s ním mají pouze onu žárlivou zkušenost, kdy vidí jak někdo kouzlu nějakého npc(nebo nedejbože dokonce kouzlu jejich vlastní postavičky - chucka norrise v mágovském hávu) uhnul a pak jim z logiky věci "voni mají něco co já ne a já chci aby se jim to zrušilo" jasně vyplývá -zrušit únik je to nefér
#22
Odesláno 25.06.2009 09:53
Paul325, on 24.06.2009, 14:11 , said:
tak uplně na nic to snad nemyslíš vážně že? kdyby tu byli ksuteční kouzelníci a né pg hybridi kteří svému DC moc nedají, nebylo by tak jednoduché se jejich kouzlu vyhnoutJe pravda že unik je natolik mocnou zbraní, že většina magickejch kouzel na savy (ohnivej šíp, řetězák atp), jež mě přídou i normálně efektivnější.. sou uplně na nic, když unikář má stokrát větší savy.
za druhé, nepřesvědčíš mě, že každá postava s únikem uhne kouzlu s hodem na reflex od tvé isbelah, uvěřím ti že uhnou opravdu jen skuteční dexteři
za třetí, jsou ta kouzla uplně na nic, nebo "jsou na nic protože nemají stoprocentní dopad"?
za čtvrté - bigbiovky, igms, ilms, timestopy, smrtící magie, vadnutí... v čem bys chtěl proboha prskolety ještě posílit?
#23
Odesláno 25.06.2009 10:39
Shahdee&Farroth, on 25.06.2009, 09:43 , said:
.....
Shahdee&Farroth, on 25.06.2009, 09:49 , said:
.....
Shahdee&Farroth, on 25.06.2009, 09:53 , said:
.....
Hehe písku ty sběrači příspěvků, teď si mě dostal


#24
Odesláno 25.06.2009 18:06
Quote
tak uplně na nic to snad nemyslíš vážně že? kdyby tu byli ksuteční kouzelníci a né pg hybridi kteří svému DC moc nedají, nebylo by tak jednoduché se jejich kouzlu vyhnout
za druhé, nepřesvědčíš mě, že každá postava s únikem uhne kouzlu s hodem na reflex od tvé isbelah, uvěřím ti že uhnou opravdu jen skuteční dexteři
za třetí, jsou ta kouzla uplně na nic, nebo "jsou na nic protože nemají stoprocentní dopad"?
za čtvrté - bigbiovky, igms, ilms, timestopy, smrtící magie, vadnutí... v čem bys chtěl proboha prskolety ještě posílit?
1) Jestli nějaká kouzla mají DC na nějaké výši, a že sem to zkoušel na testu atp kolik to dá, tak sou to akorát kvílivky, zkoušel sem třebas zkamenění a nic moc dle mě, nebo holt person taky tolik nedá.
2)¨Má zkušenost je ta, že i plechajdy většinou uskakují i třebas DC mágovi.
3) Spíš že jejichn neuspěch "limituje" ke 100%?
4)To sou trapná kouzla, mě třebas mág příde "hezčí" když příde a kolem něj lítaj blesky, mění počasí, volá záplavy atp.. než že příde, zařve, chcípne to kolem a odejde. A radši budu hrát s polepšeným řetězákem než klidně i s bigbinou, to by i magické duely byly zajímavější a ne jen o tom, kdo dřív hodí pracku.. bože! ...například
#25
Odesláno 25.06.2009 18:35
Altharian, on 24.06.2009, 08:55 , said:
zpet k tematuAno, nepatrně vyšší savy na kouzla zcela rozhodně nahradí únik
taky drobnustka +6 AC za moudrost s monkem (to pak jeste bude chtit detoxikacni centrum kuli otrave buflahvema)....jojo vyssi savy na kouzla se urcite vyplatej vic, s nahacem rozhodne bard

#26
Odesláno 25.06.2009 20:52
Paul325, on 25.06.2009, 18:06 , said:
4)To sou trapná kouzla, mě třebas mág příde "hezčí" když příde a kolem něj lítaj blesky, mění počasí, volá záplavy atp.. než že příde, zařve, chcípne to kolem a odejde. A radši budu hrát s polepšeným řetězákem než klidně i s bigbinou, to by i magické duely byly zajímavější a ne jen o tom, kdo dřív hodí pracku.. bože! ...například
Naprostej souhlas, taky bych rád viděl mága kouzlit při PVP i něco jiného, než prst smrti, kvílivku, nebo bigbiu, ale použití velké části ostatních kouzel (takových těch s pěkným efektem - firebally, blesky ...) prostě znemožňuje únik. Mám zkušenost s tím, že plechovka bez problémů unikla několika fireballům a to byla možná na menším levelu než já a očividně jela přes sílu.
#27
Odesláno 25.06.2009 21:08
HOUSTON, on 25.06.2009, 19:35 , said:
zpet k tematu
taky drobnustka +6 AC za moudrost s monkem (to pak jeste bude chtit detoxikacni centrum kuli otrave buflahvema)....jojo vyssi savy na kouzla se urcite vyplatej vic, s nahacem rozhodne bard
když už si využil toho pojmu "berserkr" tak pod tím si živě představím šíleného bojovníka, kterému jak rupne v bedně, tak se rozeběhne a je mu jedno co stojí v cestě, protože vše proráží, ať už kamené zdi, dveře a nebo sekeru přes trpaslíka. (ragnar by mě za tuto poznámku zabil)
Dále že se nebojí vůbec ničeho, což bohužel barbar neumožnuje (žádná imka na strach), a samozřejmě kam dupne tam deset let tráva neroste a že ví, jak se zbraní máchat (WMko). když se rozeběhne proti davu a začne tam lítat magie, tak jasně, normální je že se kolikrát takovým tuokům vyhne lae nwn mechanika to opět neumožní



#28
Odesláno 25.06.2009 21:50
bratrXana, on 24.06.2009, 13:54 , said:
Pravdu díš! My s postavami bez úniku bysme měli být na rukou nošeni, že přinášíme takovou obět v rámci RP!nemůžeš popřít že zrovna unik ti demonu sakra usnadní..proto mi profíci máme postavy převážně bez něj :)

2Paul: Nestackuje, jinak kombinace je to pěkná, ale zrovna RP teda neni no....
#30
Odesláno 25.06.2009 23:04
Paul325, on 25.06.2009, 22:08 , said:
za prvé, rychlost barbara se s rychlostí mnicha nesečtekdyž už si využil toho pojmu "berserkr" tak pod tím si živě představím šíleného bojovníka, kterému jak rupne v bedně, tak se rozeběhne a je mu jedno co stojí v cestě, protože vše proráží, ať už kamené zdi, dveře a nebo sekeru přes trpaslíka. (ragnar by mě za tuto poznámku zabil)
Dále že se nebojí vůbec ničeho, což bohužel barbar neumožnuje (žádná imka na strach), a samozřejmě kam dupne tam deset let tráva neroste a že ví, jak se zbraní máchat (WMko). když se rozeběhne proti davu a začne tam lítat magie, tak jasně, normální je že se kolikrát takovým tuokům vyhne lae nwn mechanika to opět neumožnítakže nastupuje nás slavný unik
(kombinace s mnichem, zlodějem). Podtrženo sečteno, barbar,wm,mnich by to nejlíp vystih, kdy barbar taky získává bonus pohybu ale to musí říct někdo znalejší, zda se rychlost pohybu barbara a mnicha sečte
za druhé, barbar na demoně nemůže být zároveň mnich(přesvědčení se ve směru chaotic-lawful nedá na demoně posouvat, jedině s dm asistencí a dm v rámci buildování přesvědčení nepřesunou ani náhodou)
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních