
Modla záporňáka
#1
Odesláno 31.05.2009 10:32
===========
1) Zabít postavu (nejhorší co může záporňák udělat, nebaví se ani jedna strana, nejde na to reagovat další hrou)
Reakce oběti, hmm seš frajer (buďto jen pro sebe, nebo i telem). Projde očistcem nebo si sežene klerika a tím pro něj střet končí. Je na Vás naštvanej a ani ho nenapdane, nějak IC hrát dál.
2) Útěk oběti (pomocí kostky, zabavení nečeho a vrácení při přinesení nejaké běžné bezcené věci...)
Prostě umožnit přepadenému vzdát se. Můžeme mu zabavit třeba jeho zbraň. Určitě ale nebudeme požadovat přinesení nepodepsané drahé věci (víc jak 200 - 2000 zlatek podle levelu), která se nám zrovna hodí do výbavy.
3) Nenutit nikoho s váma hrát vaši hru (kdo chápe co je IC, nechá se přepadnout, kdo to nechápe bude naštvanej za jakoukoli byt i malou urážku).
Zapastit cestu, tak aby nešla obejít, je špatně. Přepadení by ji třeba i našli a obešli, utekli by před váma. Nebo by něco mohly zahrát. Dejte jim tu možnost rozvíjet Vaši hru. Bylo by to pro ně trošku adrenalínový. Byly by rádi že zažily přepadení. Vy byste si taky dobře zahrály. Ale pokud do toho jdete s tím že prostě musíte splnit pravidlo jedna, je to špatně. Nebuďte sobci a bavte hlavně okolí.
4) RP Zabití (i ja mam rád PvP, kvuli tomu děláme ty záporňáky)
Když už to jinak nejde a dojde na boj, ztřískat do bezvědomí (téměř mrtev), telnout hráči že je mrtvej ať se tak chová a IC hraje mrtvolu. Můžeme kostkou spot-nout měšec, pokusit se ho okrást, mrtvolu někam odtáhnout, atd.....
Pokud naše "mrtvola" bojuje dál nebo uteče, nesplňuje pravidlo (3.) Záporňák přestane bojovat. Pokud je slabší buďto uteče nebo se nechá zabít. V tuto chvíly už totiž nebojuje s postavou, ale s hráčrm u klávesnice ktery to bere osobně a nebaví se vaší hrou.
Víc mě zatím nenapadá, klidně mně doplňte.
Kdo nehraje IC sám se okrádá o zážitky ze hry.
Jasny je že dodržování těchto pravidel bude znamenat, že velká většina přepadení skončí útěkem zločince, protože tu moc lidí neuznává RP hru pokud, jde o jeho postavu. Jsme na relax RP servru a neměli bychom nunit nikoho hrát RP (pravidlo 3). Ale až se nám podaří natrefit na skupinku RP hráčů, může z toho být i dlouhodobý IC spor a pěkný zážitky ze hry.
#2
Odesláno 31.05.2009 11:16
#3
Odesláno 31.05.2009 11:24

#4
Odesláno 31.05.2009 11:36
#5
Odesláno 05.06.2009 07:34
#6
Odesláno 05.06.2009 14:08
#7
Odesláno 06.06.2009 11:18
souhlas ve vsech bodech.
Akorat u toho bodu 4 je to trochu tezsi. Ono kdyz pri souboji je souper Near Death a ja odskocim pryc tak z mych zkusenosti se stane bud
a> Postava pribehne a pokracuje v boji sama
b> Postava neco napise z ceho vyplyva ze zije. Mno a pak je to blbe mu psat ze je vlastne mrtvej.
mno a pak tu jsou taky takove zakerne veci jako treba Critical. Ktere tohle neumozni.
#8
Odesláno 07.06.2009 18:42
#9
Odesláno 24.05.2011 14:24
tak a teraz jednoduche riesenie:
zla postava ktora chce niekoho napadnut a robi to v duchu RP musi dat obeti jasne najavo ze sa jedna o RP a nie o nejaku uchylarnu. takze zacne "RP: Stoj, toto je prepad" . pricom da moznost obeti odpovedat ci chce hrat RP alebo nie. ak nie (hrac nema cas/naladu) tak by bolo pekne keby zla postava prepustila obet.
dalsi dialog podla moznosti a schopnosti postav.
finta ako si uzit RP a nebit v strese zo smrti:
nepouzivat zbrane, ale len kostku. vsetky fizycke cinnosti budu sprevadzane kostkou, takze ked sa zla postava bude snazit zviazat obet, prehladat obet, omracit obet,.... bude si hadzat na uspech a obet si bude pochopitelne hadzat na zachranu. taktiez si obet moze hodit kostkou na uspech v slovnom suboji a tak sa pokusi ukecat zlu postavu aby mu neublizovala, (a v pripade hodu 20 u obete a 1 u zlodeja by mohol zlodej vytiahnut par zlatych a dat ich obeti) pripadne na samotny utek.
samozrejme je v zaujme oboch hracov hrat fer, mat trpezlivost kym druha strana odpovie/hodi kostkou. tym fer myslim hlavne obet, ktora pokial prehra v suboji kostiek by mala zlej postave dat cast svojho majetku. samozrejme jedena postava nemoze vediet co ma ta druha takze pokial obete nechcu aby sa tu vyskytoval nejake PK co bude oberat mrtvoli tak je vhodne dat zlodejovi trochu viac ako 100zl. Tu by bolo vcelku vhodne napisat ktore predmety su vhodne a ktore nie. je jasne ze nikdo sa nevdza podpisanych predmetov ako ani drahych sutrov. peniaze a kamienky su dobre, rozne lektvary a lekarnicky tiez pomozu. pripadne proviant, ved nakoniec zla postava moze byt aj prskavka.
Myslim ze nejaky skusenejsi RP hrac by to vedel prepisat v lepsom formate a mohol by tam aj pridat ktore hody kostkou su v hodne pri ktorych cinostiach.
#10
Odesláno 24.05.2011 14:49

#11
Odesláno 24.05.2011 16:29
napisal si to pekne, aj som to pochopil
mozes mi skusit okradnut prskavku
pokial mi nedaju domov internet tak sa o nic pokusat nebudem. v praci si nemozem dovolit ten luxus ignorovat zakaznikov. a uz som par krat doplatil zivotom postavicky ked som ju musel nechat osamotenu v temnom lese.
#12
Odesláno 24.05.2011 19:40
Souhlasim naprosto se vsim, predevsim ohledne one kostky jakozto jeden z mala zastancu jak mezi rady hracu tak i vedeni :)
#13
Odesláno 26.05.2011 09:56
#14
Odesláno 26.05.2011 21:53
#15
Odesláno 26.05.2011 22:38
#16
Odesláno 27.05.2011 09:54
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních