
Paladin
#1
Odesláno 27.03.2009 21:49
hlavou mi vrtá 15/15, smíchat s mnichem a dát mu obouruční meč a robu
další poměrně zajímavý je 15 paladin 14 cot a 1 mnich
uvítal bych další návrhy a trochu rozebrání a také možnosti přes kterou vlastnost jet (nebráním se síle, dexe ani cha)
nebudu nadšený z paladina/rdd
pokud sem hodláte fláknout sorcku, ani se nenamáhejte
#2
Odesláno 27.03.2009 22:44
Pal 20/ war 8 /roug 2
všechny wary az po epiku z bonus featu wara vemes focus,armor skin,specku atd.
jinak bereš epik sílu.
Já sem to jel dokonce tak :)
Trpoše a a počáteční char jsem dal 15 u člověka dáš 17 síla 16 wisom 14.
charisma pak nakonci doplníš featem nebo normoš jak bereš vlastnosti :)
a samozdřejmě bereš diviny:) u trpoše to vychází +9 (u člověka +10) a sílu tušim +14 když vemeš 4 epický. na tu charisma dost využiješ ty palachovo boosty:) s +10z char budou slušný savy a divine si hazí jen když potřebuješ :)
problém jsou pak životy docela, ale v horších lokacích jsem to nepocitoval a na bossu si muzes nachlastat odolnosti :) dexu muzes nechat na 8 a boostovat:) já sem to ani nepoznal že mi chybej +2 AC moc :) v průběhu hraní.
Jinak originál na obouručku? zkus 21/9 s monkem :)
#3
Odesláno 27.03.2009 22:51
čeče nevim, to mu padne jeden epic feat na wpn spec? :-)Už to tu někde je originál to sice neni.. ale dle mě to je obstojný:)
Pal 20/ war 8 /roug 2
všechny wary az po epiku z bonus featu wara vemes focus,armor skin,specku atd.
jinak bereš epik sílu.
Já sem to jel dokonce tak :)
Trpoše a a počáteční char jsem dal 15 u člověka dáš 17 síla 16 wisom 14.
charisma pak nakonci doplníš featem nebo normoš jak bereš vlastnosti :)
a samozdřejmě bereš diviny:) u trpoše to vychází +9 (u člověka +10) a sílu tušim +14 když vemeš 4 epický. na tu charisma dost využiješ ty palachovo boosty:) s +10z char budou slušný savy a divine si hazí jen když potřebuješ :)
problém jsou pak životy docela, ale v horších lokacích jsem to nepocitoval a na bossu si muzes nachlastat odolnosti :) dexu muzes nechat na 8 a boostovat:) já sem to ani nepoznal že mi chybej +2 AC moc :) v průběhu hraní.
Jinak originál na obouručku? zkus 21/9 s monkem :)
#4
Odesláno 27.03.2009 23:00
#5 Host_Ariadna_*
Odesláno 27.03.2009 23:05
str 8
dex 16
con 10
wis 14
int 10
cha 16
Pres dexku a rukavice. Mozna dat odolnost 8 a silu 10, at to neco unese. (chlemtat hlavne silu a dex, charisma nakouzlis a das si na ni sutraky do veci.)

vybava pro zacatek: 2x prsten +4 obr , stit +2 cha, brneni +2 sila.
#6
Odesláno 27.03.2009 23:42
20 paladin/4torm/6monk na obouruční meč a róbu.
Začíná to nějak 16 síla, 14 moudrost, 12 char, zbytek dle uvážení. Body do síly. Torma po epicu a z bonus featů moudrost.
Je to prasák, já mu dal i divine might a shield. Krátkodobě leccos usóluje (AC z divine shieldu + kouzla) a v partě primárně dmg dealer. Můžeš si pohrát i se skladbou.
#9
Odesláno 28.03.2009 01:11

Dexová klasika pally/monk/SD
Na lvl 30 mě toho moc dedikovanějšího nenapadá, u paladina preferuju nejlépe lvl 20, protože to je skok ve spell slotech a celkově jich má tak málo, že lvl 15 mi přijde tak nějak na nic, když vezmete poček slotů klerika (více než druid..). Tudíž pak tam zbývá místo akorát na "dolaďovací" povolání, no a to už může být cokoliv, podle preferencí.. (akrobacie..)
K těm BG a zloďějům tady se nebudu vyjadřovat

#11
Odesláno 28.03.2009 08:08
Já bych dal třeba:
16paladin/13zloděj/1sd na kord
16paladin/9mnich/5sd na rukávky
20paladin/4fajtr/6mnich na obouručák v róbě
19paladin/10cot/1mnich v plechu či róbě
atd. atd. ... (20p/7wm/3m;15p/5wm/10m;...)
Pala je v tomhle děsně fajn, stačí si jen vybrat s čím ho hrát a třeba i čistýho a nebo i kdybys jel zen palyho, málokdy se v něm zklameš.
#12 Host_Ariadna_*
Odesláno 28.03.2009 11:30
Nevim, jestli se vyplatí hrát smitera, u kterýho se ti nevejde skoro žádný Great Smiting.
ale vejde, cca 6 + muzes vzit i epic zamereni na zbran. To byla puvodne Ariadna. Smiterka 20pala/8cot/2rogue. Smite za cca 260 dmg. (akorat venovat tolik featu do vlastnosti 3x denne, to je spis na PvP ....)
#13
Odesláno 28.03.2009 13:10
alebo
23 paladin / 1 mnich / 6 bojovník
nech tie kúzla niečo vydržia, keď už má pomerne málo slotov
#15
Odesláno 07.09.2009 18:15
#16
Odesláno 07.09.2009 18:26
#17
Odesláno 07.09.2009 19:13
#18
Odesláno 07.09.2009 21:40
16/13/1...zní to fajn ale proč 13 klera? co mi dá tak vyjímečného že se tam vyplatí?
a jel bys to přes robu nebo přes zbroj? rozepiš to prosím
#19
Odesláno 08.09.2009 04:43
nebo snad BAB kterej si kler dobosti? sry podle me i zakladni war mnohem lepsi a 13 klera nikdy bez hodne dobreho duvodu
#20
Odesláno 08.09.2009 12:25
Chodí to v robě a nosí to obouručák, utok slušný, obrana taky. Někde sem to stavěl tak jak to najdu, rozepíšu to
#21
Odesláno 08.09.2009 13:34
Přes charismu a divne.
#22
Odesláno 08.09.2009 13:58
cha dá jen kratký bonus k ac a dmg ne ab přičemž ztraci ab /dmsíle bosty nic moc sorc (no možna tak haste a ii tot tak vse:) moc nenabostí a palach je taky oslabenej caster levlem ( -1ab/dmg z prizne , motlitba cca 1 min nehorazne malo kouzel a jako caster prd prohodi a ma nulové dc aneb popdrumernej char
to ten paulikuv pal wm mnich je nadejnejší i když už takových bylo spousta
#23
Odesláno 08.09.2009 14:31
#24
Odesláno 08.09.2009 15:56
#25
Odesláno 09.09.2009 21:35
#27
Odesláno 10.09.2009 06:46
#29
Odesláno 10.09.2009 15:01
26 hranda/2 monk/2 pal
nevim co z toho vzejde ,ale jedu ho teda ..toho paladina..vidíte ne
1 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních