Vim, ze to nepatri do Toolsetu, ale tady proste neni vhodnejsi misto, kam to dat.
Mam 3ds file nadhernyho mece a potrebuju z toho vytriskat mec pouzitelnej v NWN ... co mam udelat?

Jak prevest model z 3max do NWN ?
Započal
Host_Ice_frog_*
, 26.07.04 22:20
13 odpovědí na toto téma
#1 Host_Ice_frog_*
Odesláno 26.07.2004 22:20
#2 Host_Wyvern_*
#3 Host_Ice_frog_*
Odesláno 27.07.2004 11:58
Diky, ale to mi moc nepomohlo - dostal jsem par scriptu a patchu, problem ale zustava - co s tim mam udelat?
#4 Host_Orbeas_*
Odesláno 27.07.2004 12:15
#5 Host_Ice_frog_*
Odesláno 27.07.2004 12:39
Dekuji, ale tam jsem neuspesne hledal taky ... bud jsem strevo, nebo se nikde nezabyvaji exportem
#6 Host_Wyvern_*
Odesláno 27.07.2004 12:46
kdyz i to nevyjde tak pak jedine bioware forum: http://nwn.bioware.com/forums tam je opradvu VSECHNO
#7 Host_Mole_*
Odesláno 27.07.2004 13:19
nene, na vaultu je primo program podobny 3d max, ktery dela modely pro nwn. Staci hledat.
#8 Host_Wyvern_*
Odesláno 27.07.2004 13:30
aha vidis.. nakej NWmax nebo tak nejak se to jmenuje..
#9 Host_Ice_frog_*
Odesláno 27.07.2004 19:43
Jo ... dik ... jenom upozorneni ... NWmax je modifikace na GMax, coz je lite verze 3ds
#10 Host_Ice_frog_*
Odesláno 27.07.2004 20:41
Tak Gmax "umi" otevrit jen svuj format *.gmax, ktery je shodou okolnosti uplne stejny jako *.3ds. Ted nevim, jestli 3DSMax umi *.gmax, ale myslim, ze jsem na bioware nebo na Vaultu zahlid script, ktery Gmaxe ukeca ...
#11 Host_Ice_frog_*
Odesláno 28.07.2004 10:32
Takze 3DS Max format *.gmax neumi, prestoze se od foramtu *.max lisi prakticky jenom hlavickou ...
Vyexportovat *.3ds tedy pres NWmax nelze, lze ale importovat jine scripty do 3DS Max, takze ten vyexportuje vse v formatu podporovanym Bioware Aurorou. Takze pokud neco delate, delejte to v Gmaxu modifikovanem na NWmax nebo zesilite shanenim scriptu.
Vyexportovat *.3ds tedy pres NWmax nelze, lze ale importovat jine scripty do 3DS Max, takze ten vyexportuje vse v formatu podporovanym Bioware Aurorou. Takze pokud neco delate, delejte to v Gmaxu modifikovanem na NWmax nebo zesilite shanenim scriptu.
#12 Host_OnanManiak_*
Odesláno 21.08.2004 18:36
Kdyľ si stáhneą pugin do 3dmax na export do nwn tak ti to pujde... ale musis ho nainstalovat! A uloľ to do *.mdl a pak to přesun do hak editoru a musis jeste upravit 2da já jsem si exportnul z 3dmaxu brnění jenľe mi nefungovalo :)
#13 Host_Ice_frog_*
Odesláno 21.08.2004 18:40
Z toho si nic nedelej ... me to taky nefunguje ... daleko lepsi by bylo nekde sehnat utilitu, ktera by byla schopna prevest projekt z 3ds do gmaxu - gmax je modifikovatelnej na NWmax (viz vyse)
#14 Host_Mole_*
Odesláno 22.08.2004 12:30
Tenhle problem je dost zajimavy, kdyby se to nekomu podarilo vyresit, tak me informujte.
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních