Skočit na obsah


Fotka

Patch 1.69 beta


  • Please log in to reply
23 odpovědí na toto téma

#1 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 10.12.2007 20:10

Tak kdy se na nej muzem tesit ?
Vypadato velice slibne :blushing:

Some info:
http://neverwinter.c...article&sid=491

Official info:
http://nwn.bioware.c...604604&forum=49
  • 0

#2 Maslostroj

Maslostroj

    Cechmistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2381 Příspěvků:
  • Location:Víceméně Karviná
  • Interests:Books & Pubs

Odesláno 10.12.2007 20:17

Oh my! No to koukám. Tohle bych teda nečekal, ale je vypadá to je mega žůžo nářez :blushing: Nicméně se obávám, že ke kompatibilitě to nepřinese ani sám Olios (ano, toto je skrytá pobídka našim WB, aby si zahráli na bohy :clover: ) Pro Dědulu to musí být přímo žrádlo a náboje do jeho sedmihlavé smrtící flinty proti NWN2.


edit: Cheche, a stále se chybičky vloudí :)
- Updated the description for "Undeaths's Eternal Foe" to include the +4 deflection bonus to AC.

Příspěvek upravil Maslostroj: 10.12.2007 20:23

  • 0

#3 Wulfgar

Wulfgar

    Cechmistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2215 Příspěvků:

Odesláno 10.12.2007 20:20

šlaka doufám, že ty předpolady nebudou to severů přebírat, protože jinak muj build, kterej zrovna jedu nebude mít dost druidů na epickýho draka :blushing:
ale snad se to dopiluje...
  • 0

#4 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 10.12.2007 20:29

edit: Cheche, a stále se chybičky vloudí :)
- Updated the description for "Undeaths's Eternal Foe" to include the +4 deflection bonus to AC.

Zobrazit příspěvek

Je videt ze si to necetl poradne :o))

- Changed the "Undeaths's Eternal Foe" AC bonus from a dodge bonus to a deflection bonus (x0_s0_udetfoe.nss). :blushing:
  • 0

#5 Maslostroj

Maslostroj

    Cechmistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2381 Příspěvků:
  • Location:Víceméně Karviná
  • Interests:Books & Pubs

Odesláno 10.12.2007 20:34

Je videt ze si to necetl poradne :o))

- Changed the "Undeaths's Eternal Foe" AC bonus from a dodge bonus to a deflection bonus (x0_s0_udetfoe.nss).  :clover:

Zobrazit příspěvek

Um :blushing: ...teda, říkám, že se chybičky vloudí... při četbě :clover:
  • 0

#6 Garret

Garret

    Spammistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2219 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 10.12.2007 22:46

No teda to čučím! Doufám že to není brzký aprílový žertík. :blushing:
  • 0

#7 Dědek

Dědek

    Velmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4870 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava

Odesláno 11.12.2007 19:40

Kristepane.
:blushing:
  • 0

#8 Ascayavion

Ascayavion

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1120 Příspěvků:
  • Location:Jabal Toubkal

Odesláno 11.12.2007 20:38

Klerikom prave znizili AC o 10 :blushing: :clover: :clover:

Dufam, ze sa chysta aj nejaka oprava divine power. Hned bude svet ruzovejsi a chlieb lacnejsi :haha:
  • 0

#9 Sepha

Sepha

    Cechmistr

  • Kronikář
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2438 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Praha

Odesláno 11.12.2007 20:41

Kristepane.
:blushing:

Zobrazit příspěvek


nevalej se a zacni makat! cheche :clover:
  • 0

#10 Luk3_c

Luk3_c

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 239 Příspěvků:

Odesláno 13.12.2007 21:52

AC u mojeho klerdy oželim, ale docela by mi potěšilo kdyby tenhle patch vyřešil onen drobný problém, který tkví v tom, že nwn1 nejde pustit na novejch grafikách. Možná bych si pak mohl i zahrát. Ale mám pocit že kdyby na 1.69 demona přešla, tak si DM team bude muset najmout brigádníky na relevelování a nebo udělat jednoduše *ipe.
  • 0

#11 Altharian

Altharian

    Mistr

  • WB
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1494 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 13.12.2007 22:14

*ipe.

Zobrazit příspěvek

Nooo, alespon by vsecko zaclo od zacatku ;)
  • 0

#12 Jerry

Jerry

    Mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1518 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 13.12.2007 22:25

Nooo, alespon by vsecko zaclo od zacatku ;)

Zobrazit příspěvek

aspon by si všichni musely prohlídnout lokace co nedávno předělával mytko hesky s low lvl postava :) skřeti , skředvědi , salek , atd... ,)
  • 0

#13 Altharian

Altharian

    Mistr

  • WB
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1494 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 13.12.2007 23:21

aspon by si všichni musely prohlídnout lokace co nedávno předělával mytko hesky s low lvl postava :) skřeti , skředvědi , salek , atd... ,)

Zobrazit příspěvek

Taak, správně, a Mytko by měl alespoň čas upravit high lvl lokace :blushing:
  • 0

#14 krieg

krieg

    Mladší učeň

  • Hráč
  • PipPip
  • 108 Příspěvků:

Odesláno 13.12.2007 23:34

Taak, správně, a Mytko by měl alespoň čas upravit high lvl lokace  :clover:

Zobrazit příspěvek


A to jako myslis ze to za 14 dni stihne vsechno upravit :blushing:
  • 0

#15 koragz

koragz

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 245 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 15.12.2007 15:36

Todlecto bude docela zajimave pro obrnene bardy napriklad :

- The spell WarCry now requires a somatic component as per the spell description (spells.2da).
- Balagarn's Iron Horn now requires a somatic component, as per the spell description (spells.2da).


:wow:
  • 0

#16 Roma

Roma

    Nováček

  • Hráč
  • Pip
  • 39 Příspěvků:

Odesláno 15.12.2007 16:31

Uvazuje se vubec o implemetaci noveho patche do Demony?
  • 0

#17 Dědek

Dědek

    Velmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4870 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava

Odesláno 16.12.2007 13:18

Usilovne.
  • 0

#18 Ascayavion

Ascayavion

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1120 Příspěvků:
  • Location:Jabal Toubkal

Odesláno 16.12.2007 17:42

Uvazuje se vubec o implemetaci noveho patche do Demony?

Zobrazit příspěvek

Preco by sa nemalo? :wow:
  • 0

#19 Ter Leeloo II

Ter Leeloo II

    Cechmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2528 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 02.01.2008 17:24

Procital jsem si tak BioWare forum, zda kone, ktere prijdou s 1.69 budou pouzitelnejsi (mene se sekat) nez ty dnesni. Moc lepe to nevypada:

Brian Chung, Posted: Wednesday, 31 October 2007 05:35PM

   

Quote: Posted 10/31/07 12:01 (GMT) by Just a ghost

    Sorry for being a bit slow here. I don't completely understand the causes and consequences of the horse stutter yet.

It's client side loading of 13+mb of horse animations. Since the NWN client by default only caches like 16mb in resources, so whenever a horse appears, it causes a momentary stutter as the client has to clear out the resource cache, then load the animation data off the HD. The standard humanoid animations cause no hiccup because you're almost always guaranteed to have it in memory being a PC so it's always loaded.

You can up the amount by changing the nwnplayer.ini setting under [Game Options] and adding "Max Memory Usage=32". Up to a max of 64mb, beyond that there wasn't much performance benefit according to some tests we did internally. So there might be a small initial pause on the first horse load, but afterwards it might not be as bad even if you transition areas.

Quote: The stutter seems to be some client side caching thing. Does this caching happen for each area, or for each animation set?

Each animation set. The larger the amount of data, the longer the pause. The horse animations accounts for 2, full animation creature sets after all, for horse and rider.

Quote:
    Do the horses have one animation set, or causes each type another set of stutters?

Yes, but it depends on how large the new animation set is, and whether the NWN client has to binarize the ASCII data or not on load.

Quote: Does a logout refresh this cache?

Yes.

Quote: A server reset?

Yes, but it's more related to the clients being booted off and having to log back in.

Quote:
    Many people on our server are already dribbling horse sweat for months, but the idea of someone with a horse causing hiccups in other players' gaming experience just by entering their area doesn't really appeal to me. I hope I simply don't understand the matter at hand well enough, though, and that it will all work out well in the end.

It's a core resource engine thing, any creature that uses a unique animation set beyond the humanoid a_ba one will cause a hiccup if it hasn't been loaded already. A dragon causes a smaller less noticeable pause since it uses the Small animation set, while the horse animations, for all accounts and purposes, acts as 2 full a_ba sets (one for rider, one for horse).

But honestly, I wouldn't worry about the stutter ruining any gameplay experiences. After awhile you end up not noticing it.


  • 0

#20 koragz

koragz

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 245 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 04.02.2008 00:20

Tohleto nastaveni nekdo testoval ? :
You can up the amount by changing the nwnplayer.ini setting under [Game Options] and adding "Max Memory Usage=32". Up to a max of 64mb, beyond that ....
  • 0

#21 Aelipse

Aelipse

    Severský král žumpy !

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2420 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 14.07.2008 13:26

Rád bych věděl, jak to v současnosti vypadá s novým patchem. Chystá se jeho aplikace na Demonu, nebo už to Dědek (případně jiná pověřené osoba) vzdal? dííky :happy:
  • 0

#22 Ter Leeloo II

Ter Leeloo II

    Cechmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2528 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 14.07.2008 13:27

viz. Zobrazit příspěvek
  • 0

#23 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 14.07.2008 13:27

Rád bych věděl, jak to v současnosti vypadá s novým patchem. Chystá se jeho aplikace na Demonu, nebo už to Dědek (případně jiná pověřené osoba) vzdal? dííky  :happy:

Zobrazit příspěvek

Ne.
  • 0

#24 Aelipse

Aelipse

    Severský král žumpy !

  • Rebel
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2420 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 09.08.2008 22:11

Ne.

Zobrazit příspěvek



:laugh:
  • 0




0 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních