
DEMONA a její stav
#1
Odesláno 04.10.2007 16:36
..nemám z toho dobrý pocit a nějak si nedokážu udělat názor kam či k čemu demona momentálně spěje...jestli stav jaký je vyhovuje těm nahoře..že se demona jednou denně na dvě hodinky jakžtakž naplní a objeví se aspon pár hráčů s kterými je radost hrát..
nechci se rozepisovat..stejně je to zbytečný..já si budu hrát dál...kvůli jednomu nováčkovi který mě zaujla sem si udělal novou postavičku a bavím se....dalšího nováčka který zmateně pobíhal po trhu a věděl o Demoně,RP,zřejmě i online hraní to co já když sem poprvé zavítal ..se ujal hráč který je typický akční OOCčkař....takže tímto chci poděkovat postavám Hiosu,Pindruše,Drago,Lent,Orf,Liung,Dona,Morina,Calisia kteří mě provedli začátky a ukázali jak krásná demona být může pokud má člověk jen trochu fantazie
a k úpravám šípu - souhlasím s upravou která měla být už dávno,ale nechápu proč to toulce které eště nemohu použít sežere respektive proč je to vůbec dovolí nasadit ( odpověd typu srovnej si inventář opravdu nepotřebuji díky)
#2
Odesláno 04.10.2007 16:58
vysledek je ze na dh zacinam vidat dost lidi z demony (a tim opravdu nemyslim jen paladinku tery ;) ) zatimco tady lide ubyvaji
vrat se zpet na rozcesti a jdi jinudy jirko, jinak ti sverene dite pomalu umre na chudokrevnost

#3
Odesláno 04.10.2007 17:25
Myslím že se Demona dočká ještě zajímavých přírůstků v podobě jejích možností. Zbytek je ale taky na hráčích, kteří možná raději nadávají než aby vymýšleli nové příběhy a způsob jak se zabavit ve hře.
#4
Odesláno 04.10.2007 17:34
No z mojho posledneho sledovania fora by som to skor pomenoval "Vacsina WB radsej rype do fungujuceho namiesto tvorby noveho"Myslím že se Demona dočká ještě zajímavých přírůstků v podobě jejích možností. Zbytek je ale taky na hráčích, kteří možná raději nadávají než aby vymýšleli nové příběhy a způsob jak se zabavit ve hře.

#5 Host_Ariadna_*
#7
Odesláno 04.10.2007 18:49
#8
Odesláno 04.10.2007 18:55
#9
Odesláno 04.10.2007 19:21
Hráčů podle statistik přibývá a ubývá zcela pravidelně. Není to žádný světoborný objev, když člověk naplní na daném místě své touhy, přání a očekávání, nastane v jeho životě zlom a hledá jinde.Hráčů opravdu ubývá a to dlouhodobě ... není to jen poslední týdny ... pokud tomu nevěříte, ověřte si to podle statistik, které máte určitě k dispozici
Tobě, věřím, že toto nemusím vůbec vysvětlovat, životních zkušeností máš mnohem více než já. Svět se narodí, nejdříve má pár obyvatel, jejich počet se postupně zvyšuje, spolu objevují nové a nové možnosti co nový svět poskytuje, postupně začnou dosahovat maxima a hledají další a další možnosti pro zábavu, některým stačí nekonečné lootění pokladů a získávání "zajímavých" ale zas jinak nezískatelných věcí jiní si začnou hrát na hrdiny..... někteří odejdou, někteří menšina zůstane, přijdou někteří noví, ale o těch se samozřejmě bude tvrdit, že neumějí hrát, že dělají věci jinak, nedej Olios, že přijde i někdo nový co vše hned zná nejlépe a všem vše "poradí".
Jelikož komunita hrající NWN je dosti omezená (početně) a světů, které nabízejí každý něco trochu jiného není málo, může si každý zvolit, kde chce dále hrát, kde ho to zrovna baví. Myslím, že je to tak správně, každý se může svobodně rozhodnout kde chce dále hrát, který svět mu poskytuje to pravé, co ke svému odreagování potřebuje. Musím říci, že pokud bych měl volit mezi servrem se 100 hráči a servrem s 30 dobrými hráči (i když zde může být zcela sporné, co je pro koho dobrý hráč) volím druhou variantu.
A co se týče doby, kdy jsem převzal modul. Myslím, že od té doby se s hráči mnohem více diskutuje. Změny, které se dějí - některé dobré, jiné ne zcela dobré jiné špatné - je třeba přijmout jak jdou a společně se najít cestu ke kompromisu.
Nedějí se jen líbivé změny, rozhodně se nedělá vše co by si kdo řekl a jsme rádi za zpětnou vazbu i věcnou kritiku (neplést si s kritikou pro kritiku a věčné rýpání). A jelikož se o věcech diskutuje, a nikomu (pokud prezentuje slušně) se neupírá jeho názor, může to na první pohled vypadat, že se dějí jen samé špatné věci a je vůbec div, že tady ještě Démona je.
Změny se dějí - vznikají nové lokace (dle maximální možné snahy WB, kteří chtějí být na své dílko pyšní a proto nesypou lokace z rukávu jak na běžícím pásu a současně si jsou vědomy historie a enginu modulu a znají jeho omezení), vznikají drobnosti, které srdce některých potěší, někteří si ani nevšimnou a pak se samozřejmě musí dělat i nepopulární opatření, o kterých se však ihned strhne vášnivá debata - Ano proč ne, pokud je debata konstruktivní a protistrana (hráči) má rozumné a slušně prezentované argumenty, je možné i o nepopulárních argumentech debatovat a opět, pokud je to možné najít kompromis. Velmi by mě zajímalo, když se podíváte kolem sebe ať již v reálném životě, či ve virtuálním, kde máte takovou možnost podílat se na rozvoji něčeho "dynamického" (uvozovky jsem použil pro to, že pro někoho může dynamičnost znamenat posun v minutách, hodinách, dnech, pro někoho, kdo vidí práci jiných a dokáže si ji převést do časového období v čase čistě volném - týdny, měsíce).
Děkuji všem, kteří oceňují (a dokáží toto provést i na foru) kvalitní práci WB.
#10 Host_Ariadna_*
Odesláno 04.10.2007 19:26
....
ja mam jen jeden dotaz. Proc se musi v POCITACOVE hre delat nepopularni ( prelozeno: vetsine hracu jsou proti srsti ) zmeny ?
#11
Odesláno 04.10.2007 20:51
tvé názory přece známJiž několikrát jsem říkala, že si vážím Vaší práce a energie, kterou vkládáte do něčeho, co Vám těžko přinese odměnu. Po mnoha týdnech pozorování četnosti osazenstva Demony jsem došla k názoru, že úbytek hráčů je velký, proto o tom píšu. Netěší mě to, ani Vás z toho neviním. Myslím, že neumím přispět k oživení hry. Proto alibisticky hledám, kdo by to mohl udělat. Vaše jména se objevují v příspěvcích hráčů mezi těmi, co nejvíce ovlivnili jejich hru. No ... kam jinam se tedy obrátit? Pokud máte tolik invence, určitě zvládnete přilákat znechucené hráče, ať už pěknými lokacemi nebo zajímavými příběhy. Máte mojí plnou důvěru.

jestli vede modul petr nebo pavel je zcela irelevantní, protože modul tvoří především hráči a ti buď hrají anebo nehrají, chtějí hrát nebo chtějí remcat, stejně tak příběhy, DM dokáží jen pomoci, pokud mají hráči zájem o hru, pokud ne sami nic nezvládnou. Stále to je a vždy bude jen o hráčích.
#12
Odesláno 04.10.2007 21:20
tvé názory přece znám
myslím si, že jsi jeden z těch co pro oživení hry dokáží udělat mnoho, ať již vezmu tvé skvělé IC anebo ty hrozné kecy ve hře, které super vystihují různé charaktery tvých postav, to vím, že bych nezmák
... keci, to určitě nepíšeš o ty dračici. To jsi si spletl vílu Amálku. Takovou hloupost tady napsat.
Ach jo, to s ní zase nebude doma k vydržení. Bléé
#14
Odesláno 04.10.2007 22:45

#15
Odesláno 04.10.2007 23:42
#16
Odesláno 04.10.2007 23:47
#17
Odesláno 04.10.2007 23:54
Neni znamej zpusob jak zabranit tomu, aby to ten sip automaticky nabilo. Tob co se s takovym sipem stane pak osetrit muzeme a o vyssi a smyslnosti soucasny penalizace se bavit rovnez muzeme.
dík..bylo by fajn kdyby prostě spadli jen zpátky do invu jako cokoliv co nemůže postava použít
#18
Odesláno 05.10.2007 00:10
#20
Odesláno 05.10.2007 07:43
Co takhle místo zničení celého toulce udělat zničení jen 3/4/5 šípů? Pro někoho, komu se to nabije omylem, to nebude taková ztráta jako celej toulec a pro toho, kdo s tím střílí úmyslně, tak se ten toulec vyplejtvá mnohem mnohem dřív.No ale ten jeden sip to vystreli, ne? To by pak trosku postradalo smyslu, kdyby se toulec vratil zpatky do invu a zas by bylo mozny jeden sip vystrelit. Nejakej napad?
Edit: Nebo místo do invu to shodit na zem?
#21
Odesláno 05.10.2007 09:28
No ale ten jeden sip to vystreli, ne? To by pak trosku postradalo smyslu, kdyby se toulec vratil zpatky do invu a zas by bylo mozny jeden sip vystrelit. Nejakej napad?
no nevystřelí..tedy aspon sem to nepostřehl..střílím zlatem a měl sem darem k luku jeden verd toulec...kterej mi tam po dostřílení toulce zlata skočil...nevystřelil já zůstal stat a šípy zmizeli všechny
můžu t oznova testnout..pak napíšu výsledek
No ... ze strany hráče ... tedy teď dostanu do kokosu, zdá se ..... prostě pokud nemám ještě nárok na verd, tak si ho nekupuju ... pokud už ho mám, tak ho strčím do trezoru ... může se ještě přidávat do starých trezorů? do nových se asi víc šípů nevejde
ze strany hráče...šípy se vystřílí hodně rychle...nárok nenárok když je dobrá příležitost koupit tak koupim...do trezoru(a co až trezor nebude?)..šípy nic neváží a lze je tedy krásně uskladnit do batohů.....přizpůsobovat hraní chybě(dle mého úsudku chyba) asi není to co by se mělo dít.
vem si že by sis šla s výbavou na 30tce udělat relevl a po relevlu by ti to sežralo všechny věci které si na sobě měla protože je na novém levlu nemůžeš použít...o nic jinýho mi nejde..
#22
Odesláno 05.10.2007 10:05
pro předstau screen
Přiložené soubory
#23
Odesláno 05.10.2007 10:10
To vypada na gGeorgovinu ;)Tak ano opravdu vystřelí,ovšem vzhledem k postihu na jedno kolo pochybuju že by to tam kdokoliv rval úmyslně aby si jednou vystřelil...toulec to sežere celej ..samozřejmě není problém si ho rozdělit a vkládat po jednom šípu....jen opravdu nevim koho by to bavilo s tím postihem
pro předstau screen
Ne, vážně, když by ten toulec spadl na zem, bylo by to mnohem elegantnější řešení...alespoň myslím. To 1 kolo ve flatu se ukázalo jako nešťastné řešení u přehazování zbraní.
PS: gG, sory za to rýpnutí, sem nemohl odolat :)
#25
Odesláno 05.10.2007 10:58
ono je to hlavne omezeni pro lowlvl a ti stejne strili jednou za kolo ;) Takze rozdeli sipy po jednom a tramtararaaa, jako by se nic nestalo :)
promin ale když už uvážim že někdo se s tim bude piplat a rozdělí to..kde to využije?? HB neni..Krysy dveře..tak kde?
Edit: jde mi opravdu jen o princip ...kdy se následem samovolného nasazení zničí něoc co nemohu použít
#26
Odesláno 05.10.2007 11:05
#28
Odesláno 05.10.2007 11:24
Já bych udělal speciální itemy, batohy, které by byly určeny na šípy. Při pokusu o vlozeni noveho toulce do aktivniho slotu na strelbu by se automaticky bralo z těchto batohů. Tudíž kdo by nechtěl trpět nějakými postihy tak by tam žádné šípy co používat nemůže nedával. Ostatní šípy by měl v obyč batozích.
Otaázka je jestli to jde technicky pořešit.
#29
Odesláno 05.10.2007 11:43
#30
Odesláno 05.10.2007 11:44
no chci jen říct, že nejsem ten co chce WIPE proto, že má jen postavy na malém levelu(mám 30,29,23...atd a po minulém WIPE jsem všechny svoje postavy oplakal i když jsem mě jen 14 lvl) Jde o to že WIPE by dal zase možnost prosadit se novým hráčům a novým postavám. Pokud by se ted chtěl prosadit nový hráč, nová frakce nebo tak něco tak nemají šanci uspět ve výberu s hráčí který mají X psotav na 30 s max vybavením....
Ale tohle se řešilo tolikrát, že stejně pochybuju že tomu někdo bude vnovat větší pozornost, a koho pobuřuje už samotné slovo WIPE a třese se že ztatí svoje vyp(y)iplané postavy (což je v pořádku) tak se mu předem omlouvám.
Ertai
1 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních