Skočit na obsah


Rychle equipnuti


  • Please log in to reply
133 odpovědí na toto téma

#1 Host_Weathereye_*

Host_Weathereye_*
  • Host

Odesláno 03.10.2007 22:52

* Pokus o rychle equipnuti veci selhal. Vec vyklouzla z ruky. Cele kolo mi trvalo ji sebrat. *

Casto se prehmatnu kdyz prepinam mezi lukem a zbranemi na blizko. Je to tak nejak styl boje moji postavy. Urcite to nefunguje tak jak ma. Nosim lehkou zbroj, a stat nekde cele kolo s dex 0 kdyz se na vas riti banda protivniku, nebo strili banditi neni zrovna zabava. Nebo to je nejaky vtip? Chtel sem si poridit zbroj s max 8 bonusem za dex ale takble si spis koupim full plate a zapomenu na boj se dvema zbranemi. Kdo tim chtel ceho dosahnout?
  • 0

#2 Sepha

Sepha

    Cechmistr

  • Kronikář
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2438 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Praha

Odesláno 03.10.2007 22:54

je to schvalne a je to ochrana proti zneuzivani prave rychlyho prehazovani zbrani za ucelem ziskani utoku navic.
  • 0

#3 Avernon

Avernon

    Tovaryš

  • Hráč
  • PipPipPipPip
  • 406 Příspěvků:

Odesláno 03.10.2007 22:58

ale tykalo se to hlavne prehazovani stit/zbran a dvezbrane a znovu a znovu a vzdycky mel dotycny znovu prvni fazi utoku klidne i trikrat za kolo, s lukem to funguje taky ale pochybuju ze to je to co chtel weather docilit
  • 0

#4 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 03.10.2007 23:02

je to schvalne a je to ochrana proti zneuzivani prave rychlyho prehazovani zbrani za ucelem ziskani utoku navic.

Zobrazit příspěvek

Jeee on uz se neda v jedno kole prehazovat ani luk a melee zbran ...
No to je nam ale pekne .... To zase vymyslel nejaky genius ... George ? Zvlast to stani v tom flatu ...

Dalsi vec co me poucila, ze vysvetlovat lidem mechaniku prinasi akorat utrpeni ...
  • 0

#5 Sepha

Sepha

    Cechmistr

  • Kronikář
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2438 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Praha

Odesláno 03.10.2007 23:06

Jeee on uz se neda v jedno kole prehazovat ani luk a melee zbran ...
No to je nam ale pekne .... To zase vymyslel nejaky genius ... George ? Zvlast to stani v tom flatu ...

Zobrazit příspěvek


jasne ze da, ale ne opakovane nekolikrat za sebou. A rikat tomu preklepnuti je zvlastni ;)
  • 0

#6 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 03.10.2007 23:09

jasne ze da, ale ne opakovane nekolikrat za sebou. A rikat tomu preklepnuti je zvlastni ;)

Zobrazit příspěvek

No ja ted svuj jasanovy luk nezvednu, ale drive slo ze kdyz si si strilel a prehodil na melee v jednom kole ze nic nespadlo, stejne tak naopak ...
Ale i tak si dostal v jednom kole na oba obe dve zbrane prvni dva Ab bonusy + si mel na obe dve zbrane napriklad sneak ...
  • 0

#7 Sepha

Sepha

    Cechmistr

  • Kronikář
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2438 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Praha

Odesláno 03.10.2007 23:12

No ja ted svuj jasanovy luk nezvednu, ale drive slo ze kdyz si si strilel a prehodil na melee v jednom kole ze nic nespadlo, stejne tak naopak ...
Ale i tak si dostal v jednom kole na oba obe dve zbrane prvni dva Ab bonusy + si mel na obe dve zbrane napriklad sneak ...

Zobrazit příspěvek


a rika nekdo, ze to nemuzes prehodit? rikam ze to nemuzes udelat nekolikrat rychle za sebou, to je dost rozdil.
  • 0

#8 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 03.10.2007 23:20

a rika nekdo, ze to nemuzes prehodit? rikam ze to nemuzes udelat nekolikrat rychle za sebou, to je dost rozdil.

Zobrazit příspěvek

Jak rikam ja ted svuj luk nezvednu a ten od tondy si kupovat jen kvuli testu nechci.
Ale vzdy slo ze v jednom kole si mohl prohodit luk a melee a nic to nepsalo ...
  • 0

#9 Sepha

Sepha

    Cechmistr

  • Kronikář
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2438 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Praha

Odesláno 03.10.2007 23:24

Jak rikam ja ted svuj luk nezvednu a ten od tondy si kupovat jen kvuli testu nechci.
Ale vzdy slo ze v jednom kole si mohl prohodit luk a melee a nic to nepsalo ...

Zobrazit příspěvek


A proc bys to nemoh prehodit? Rika tu snad nekdo ze si nemuzes prehodit luk a melee zbran? Nerika, tak nevim co porad resis.
  • 0

#10 Host_Weathereye_*

Host_Weathereye_*
  • Host

Odesláno 03.10.2007 23:46

Prece nemuzu za to ze mi prsty neprirostly ke klavesnici.
  • 0

#11 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 03.10.2007 23:49

Resim. Ten luk u tondy jsem si koupil.

Par screenu.
Přiložený soubor  NWN0002s.jpg   126.17K   94 Počet staženíPřiložený soubor  NWN0003j.jpg   125.88K   81 Počet staženíPřiložený soubor  NWN0004g.jpg   127.28K   64 Počet stažení
Přiložený soubor  NWN0005e.jpg   173.81K   62 Počet staženíPřiložený soubor  NWN0006c.jpg   184.94K   48 Počet staženíPřiložený soubor  NWN0007c.jpg   156.72K   49 Počet stažení
Tohle to nikdy predtim nepsalo ani nedelalo.

Myslim ze na obrazcich je dost jasne videt, ze behem jednoho kola nemuzu prehodit jakekoliv zbrane ...
  • 0

#12 Avernon

Avernon

    Tovaryš

  • Hráč
  • PipPipPipPip
  • 406 Příspěvků:

Odesláno 03.10.2007 23:56

no jo novinka primo z Olympu koukam :D
  • 0

#13 Host_Weathereye_*

Host_Weathereye_*
  • Host

Odesláno 03.10.2007 23:59

Navic to dela takove paradicky jako ze postava vypada jako ze drzi luk, ale kdyz na nekoho chce vystrelit tak se k nemu rozebehne a zacne do nej kopat a busit. Clovek se pak muze nekolik kol ujistovat ze opravdu drzi alespon nejakou tu zbran, a zatim si tam jen tak stoji bez dex napospas milosti kostky. Neprodaval tu nekdo zlaty full plate?
  • 0

#14 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 04.10.2007 00:08

Zaverem bych uz snad prilozil jeden odkaz z nwnwiki a vypichnul tam jednu poznamku.
Treba si to patricne WB precte a preprogramuje i tuhle zajimavou vecicku vcetne pick pocketu a corner sneaku ...

http://nwn.wikia.com/wiki/Detect

When standing still, a character gains the benefits of active detect mode, even when technically in passive mode.

Jeste drobna vcelicka na zaver:

Ve WB teamu panuje shoda, ze ucel  veskerych uprav by mel smerovat k navratu k Puvodnim pravidlum NWN co nejblize je prostredi PW sveta mozne.

Zobrazit příspěvek

Mno ... obrazek at si udela kazdy sam ... :yes:
  • 0

#15 Host_A-I-M_*

Host_A-I-M_*
  • Host

Odesláno 04.10.2007 05:23

Co si cekal Demona DM demence funguje furt a stale :yes:
  • 0

#16 Dědek

Dědek

    Velmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4870 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava

Odesláno 04.10.2007 07:17

AIM se laskave uklidni, nebot jeho prispevek vyzniva vice nez trapne a ostatni poprosim o trochu shovivavosti. Drobne upravy z vasich podnetu jsou samozrejme mozne, ale v zasade se mi soucasny system libi. Sice uz holt nemuzu strilet dokad ke mne NPC neprijde a pak jeste vytahnout kudlicku a plnym utokem ho sejmout, ale to snad kazdej uzna, ze nebylo v poradku, ne?
  • 0

#17 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 04.10.2007 07:43

Bohuzel je to dalsi uprava, ktera prinasi jen utrpeni pro hrace.
Ze po prehozeni luku na zbran nahodi jen zbran a stit skonci kdesi v neznamu.
Ze stojim minimalne jedno kolo ve flatu a nemuzu delat vubec nic.
Ze kdyz se slavosnostne zacnu hejbat, tak bych rad dostal svoji melee zbran a stit do normalniho stavu, provedu shozeni, nahozeni a nic. Porad drzim jen melee zbran.
Na tech obrazkach je to krasne videt.

A to vsechno kvuli tomu, ze si sikovny hrac dokazal ulehcit expeni ?
  • 0

#18 Dědek

Dědek

    Velmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4870 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava

Odesláno 04.10.2007 07:51

Simte, nezklouzavej k demagogii, od kdy se zneuzivani bugu rika "sikovny ulehceni"?
  • 0

#19 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 04.10.2007 07:54

Simte, nezklouzavej k demagogii, od kdy se zneuzivani bugu rika "sikovny ulehceni"?

Zobrazit příspěvek

A to je specificky bug Demony ?

Odkdy se vlastnost aplikace nazyva bug ?
  • 0

#20 Sepha

Sepha

    Cechmistr

  • Kronikář
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2438 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Praha

Odesláno 04.10.2007 07:57

A to je specificky bug Demony ?

Odkdy se vlastnost aplikace nazyva bug ?

Zobrazit příspěvek


takze vsechny bioware bugy sou podle tebe vlastnosti? to je dobrej pristup ;)
  • 0

#21 Garret

Garret

    Spammistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2219 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 04.10.2007 08:00

takze vsechny bioware bugy sou podle tebe vlastnosti? to je dobrej pristup ;)

Zobrazit příspěvek

brudrafon má takový přístup že pro něj je daná věc jednou bug a podruhé chytré využívání vlastnosti aplikace, a to tak jak se mu to zrovna hodí do krámu.
  • 0

#22 Gobbo

Gobbo

    Mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1341 Příspěvků:

Odesláno 04.10.2007 08:17

Co si cekal Demona DM demence funguje furt a stale :grin:

Zobrazit příspěvek


A ty si se silne nakazil co? :yes:
  • 0

#23 Host_Weathereye_*

Host_Weathereye_*
  • Host

Odesláno 04.10.2007 08:32

No, tak jestli nekdo bere styl boje oslaveni protivnika lukem a pak dorazeni kudlickou jako zneuzivani bugu, tak at mi rovnou za trest sunda levely. A rovnou treba 10. Alespon zacnu znovu a to si dobre rozmyslim jestli si budu featy rozdelovat mezi boj na blizko i na dalku takze nebudu vynikat ani v jednom. A nebo si rovnou vyberu nejaky overeny build - monk treba zbrane nepouziva vubec - a vykaslu se na naky RP. Neproste o shovivavost, kdyz to sami nedokazete. Account Weathereye postava Bystre Oko.
  • 0

#24 Mantor

Mantor

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1109 Příspěvků:
  • Location:Bratislava
  • Interests:RPG hry, film, bojove umenia, scifi a fantasy literatura

Odesláno 04.10.2007 08:41

Ak by sa slo podla pravidiel, tak v D&D v jednom kole nejde prehodit zbran a zaroven zasadit viac utokov, cize ten navrat k pravidlam asi sedi :yes:
  • 0

#25 Dědek

Dědek

    Velmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4870 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava

Odesláno 04.10.2007 08:47

No, tak jestli nekdo bere styl boje oslaveni protivnika lukem a pak dorazeni kudlickou jako zneuzivani bugu, tak at mi rovnou za trest sunda levely.  A rovnou treba 10.  Alespon zacnu znovu a to si dobre rozmyslim jestli si budu featy rozdelovat mezi boj na blizko i na dalku takze nebudu vynikat ani v jednom.  A nebo si rovnou vyberu nejaky overeny build - monk treba zbrane nepouziva vubec - a vykaslu se na naky RP. Neproste o shovivavost, kdyz to sami nedokazete.  Account Weathereye postava Bystre Oko.

Zobrazit příspěvek

Prehazovani zbrani za ucelem vice utoku ci vyssiho AB (v tvem pripade zrejme nevedomky) se proste bere jako bug a bylo tomu tak vzdy. Driv se jako penalizace zbran hodila na zem a byla tak velka sance, ze o ni prijdete. Ted to penalizuje jednim kolem ve flatu.

Nevidim v nicem zavazny problem.
  • 0

#26 Wikinka

Wikinka

    Tovaryš

  • Hráč
  • PipPipPipPip
  • 652 Příspěvků:
  • Gender:Female

Odesláno 04.10.2007 09:12

Ja ano - v logice toho, ze by nkdo v nejvetsi vrave boje zvedal ze zeme upadnutou zbran :( spadnout budiz, ale to kolo ve flatu IMO postrada logiku
  • 0

#27 Host_Weathereye_*

Host_Weathereye_*
  • Host

Odesláno 04.10.2007 09:59

- Proc si me nechal umrit a jen tak tam stal?
- Upadla mi zbran.
- Tak proc jsi me alespon nevylecil?
- Nechtel jsem o tu zbran prijit, nemohl jsem si pomoci. Nevidim v nicem zavazny problem.

Ja vidim problem mimo jine v diskriminaci hracu, kteri stridaji klavesnice, hraji po tme anebo nedokazi dokonale koordinovat pohyby prstu.
  • 0

#28 Pee

Pee

    Tovaryš

  • Hráč
  • PipPipPipPip
  • 501 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Interests:Bike, AOE

Odesláno 04.10.2007 11:17

Prehazovani zbrani za ucelem vice utoku ci vyssiho AB (v tvem pripade zrejme nevedomky) se proste bere jako bug a bylo tomu tak vzdy. Driv se jako penalizace zbran hodila na zem a byla tak velka sance, ze o ni prijdete. Ted to penalizuje jednim kolem ve flatu.

Nevidim v nicem zavazny problem.

Zobrazit příspěvek

No netušil jsem o čem je řeč a tak sem se lognul do hry a nestačil věřit svejm vočím.
Zjistil sem, že sem buger, hm, pěkný. Já si prostě chodim zahrát, nekoukám na výpisy kolik má kdo utoků, co hodil nebo nehodil či nepřehodil, prostě bojuju, některý nepřátele sem si někdy lákal lukem k sobě a pak je pěkně bacil sekerou. Nepřišlo mi na tom nic divnýho. Od dob zavedení vrhacích seker do kraftu mi přišlo naprosto normální takhle s nimi bojovat. Hodím sekeru po nepříteli, tím si logicky uvolním ruku a tasím sekeru bitevní. To se dá podle mě i real zvládnout fofrem, štít mám totiž pořád v ruce, nic nepřehazuju, jen místo toho abych uchopil další vrhací sekeru, uchopím tu bitevní, časově v tom nevidím rozdíl, jen snad, že ta bitevní se líp čapne, není titěrná, nahmátnu ji rychle. To, že tim získám nějakej útok navíc sem netušil, rozhodně novou úpravou jich pár ztratím, ale to je asi cílem.
No a ted zkušenost ze hry.....bojovníkovi, pánovi zbraně srostlému se zbraní, která je prodloužením jeho těla díky dlouholetému usilovnému treninku (jak se někde uvádí) padá sekera z ruky! A nejen to, on tam stojí a čumí jako idiot a kouká, jak do něj nepřítel buší. (proč mu pořád nepadají ty vrhací sekery, ty taky musí pořád odněkud tasit). To ale není vše, někdy mu upadne i štít, naoko ho pak zvedne ale ve skutečnosti ho nedrží (podle oč), někdy má pocit, že drží sekeru ale ve skutečnosti má v ruce kulový. A to ještě není všechno, dokonce se mi stalo, že jsem měl štít v invu, (upadl mi tam, ačkoliv při výměně sekerek štít vůbec nepřehazuji) a už nešel vyndat, musel sem se relognout (aby to někdo zase ale nebral jako relog v hrozbě smrti).
Takže to shrnu: Další úprava k zobtížnění hry. Někdo asi nemohl strávit ten jeden údajnej útok navíc, tak, jako někomu vadily mříže, nebo jako někomu vadilo, že svatyně je "moc lehká". Tak, jako někomu asi vadí, že si tu hráči v pohodě hrají, že se sem chodí bavit. Je třeba více opatření, zákazů, omezení. Je třeba to tu utáhnout, okleštit. To je ta správná cesta (jo, mluví ze mě vztek).
Jinak ten kvest s tim Qwadraxem nebo jak se ten pumprlik jmenuje kvůli Orfovi ještě dodělám ale fakt už se mi do hry až tak nechce. Nejde o to, že by se s tim ta postava nenaučila žít, holt bude bojovat jen na blízko ale vadí mi ten pocit, že máme za prdelí slídila, kterej čmuchá, kde je co pro nás moc snadný a po nocích to pak "opravuje". Dokonce opravuje i to, co na jinejch serverech nikomu nevadí, co funguje v singlu.
Jo a ten hodnej pán, co to pořád tak pěkně upracvuje by mohl opravit ten bug , že jako držim zbran či štít a ve skutečnosti se přitom pravou rukou dloubu v noce a levou škrábu na pr...
Za kladné vyřízení žádosti zdvořile děkuji, se soudružským pozdravem...
  • 0

#29 Sepha

Sepha

    Cechmistr

  • Kronikář
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2438 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Praha

Odesláno 04.10.2007 11:27

Vzhledem k tomu, ze ta uprava je jina nez sem si vcera myslel, tak beru zpet co sem rikal na zacatku topicu a priklanim se k "odpurcum", tohle mi teda taky prijde prehnany. Ochrana proti opakovanymu prendavani zbrani je jedna vec, ale aby postava nemohla jednou vymenit svoje zbrane je docela drsny omezeni.
  • 0

#30 Mantor

Mantor

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1109 Příspěvků:
  • Location:Bratislava
  • Interests:RPG hry, film, bojove umenia, scifi a fantasy literatura

Odesláno 04.10.2007 11:42

Presne tak, jedna vec je oprava bugov, ale ak je realizacia zla a sposobuje viac problemov ako uzitku tak za to skutocne nestoji.
  • 0




1 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních