
Rychle equipnuti
#1 Host_Weathereye_*
Odesláno 03.10.2007 22:52
Casto se prehmatnu kdyz prepinam mezi lukem a zbranemi na blizko. Je to tak nejak styl boje moji postavy. Urcite to nefunguje tak jak ma. Nosim lehkou zbroj, a stat nekde cele kolo s dex 0 kdyz se na vas riti banda protivniku, nebo strili banditi neni zrovna zabava. Nebo to je nejaky vtip? Chtel sem si poridit zbroj s max 8 bonusem za dex ale takble si spis koupim full plate a zapomenu na boj se dvema zbranemi. Kdo tim chtel ceho dosahnout?
#2
Odesláno 03.10.2007 22:54
#3
Odesláno 03.10.2007 22:58
#4
Odesláno 03.10.2007 23:02
Jeee on uz se neda v jedno kole prehazovat ani luk a melee zbran ...je to schvalne a je to ochrana proti zneuzivani prave rychlyho prehazovani zbrani za ucelem ziskani utoku navic.
No to je nam ale pekne .... To zase vymyslel nejaky genius ... George ? Zvlast to stani v tom flatu ...
Dalsi vec co me poucila, ze vysvetlovat lidem mechaniku prinasi akorat utrpeni ...
#6
Odesláno 03.10.2007 23:09
No ja ted svuj jasanovy luk nezvednu, ale drive slo ze kdyz si si strilel a prehodil na melee v jednom kole ze nic nespadlo, stejne tak naopak ...jasne ze da, ale ne opakovane nekolikrat za sebou. A rikat tomu preklepnuti je zvlastni ;)
Ale i tak si dostal v jednom kole na oba obe dve zbrane prvni dva Ab bonusy + si mel na obe dve zbrane napriklad sneak ...
#7
Odesláno 03.10.2007 23:12
No ja ted svuj jasanovy luk nezvednu, ale drive slo ze kdyz si si strilel a prehodil na melee v jednom kole ze nic nespadlo, stejne tak naopak ...
Ale i tak si dostal v jednom kole na oba obe dve zbrane prvni dva Ab bonusy + si mel na obe dve zbrane napriklad sneak ...
a rika nekdo, ze to nemuzes prehodit? rikam ze to nemuzes udelat nekolikrat rychle za sebou, to je dost rozdil.
#8
Odesláno 03.10.2007 23:20
Jak rikam ja ted svuj luk nezvednu a ten od tondy si kupovat jen kvuli testu nechci.a rika nekdo, ze to nemuzes prehodit? rikam ze to nemuzes udelat nekolikrat rychle za sebou, to je dost rozdil.
Ale vzdy slo ze v jednom kole si mohl prohodit luk a melee a nic to nepsalo ...
#9
Odesláno 03.10.2007 23:24
Jak rikam ja ted svuj luk nezvednu a ten od tondy si kupovat jen kvuli testu nechci.
Ale vzdy slo ze v jednom kole si mohl prohodit luk a melee a nic to nepsalo ...
A proc bys to nemoh prehodit? Rika tu snad nekdo ze si nemuzes prehodit luk a melee zbran? Nerika, tak nevim co porad resis.
#10 Host_Weathereye_*
Odesláno 03.10.2007 23:46
#11
Odesláno 03.10.2007 23:49
Par screenu.






Tohle to nikdy predtim nepsalo ani nedelalo.
Myslim ze na obrazcich je dost jasne videt, ze behem jednoho kola nemuzu prehodit jakekoliv zbrane ...
#12
Odesláno 03.10.2007 23:56
#13 Host_Weathereye_*
Odesláno 03.10.2007 23:59
#14
Odesláno 04.10.2007 00:08
Treba si to patricne WB precte a preprogramuje i tuhle zajimavou vecicku vcetne pick pocketu a corner sneaku ...
http://nwn.wikia.com/wiki/Detect
Jeste drobna vcelicka na zaver:When standing still, a character gains the benefits of active detect mode, even when technically in passive mode.
Mno ... obrazek at si udela kazdy sam ...Ve WB teamu panuje shoda, ze ucel veskerych uprav by mel smerovat k navratu k Puvodnim pravidlum NWN co nejblize je prostredi PW sveta mozne.

#15 Host_A-I-M_*
Odesláno 04.10.2007 05:23

#16
Odesláno 04.10.2007 07:17
#17
Odesláno 04.10.2007 07:43
Ze po prehozeni luku na zbran nahodi jen zbran a stit skonci kdesi v neznamu.
Ze stojim minimalne jedno kolo ve flatu a nemuzu delat vubec nic.
Ze kdyz se slavosnostne zacnu hejbat, tak bych rad dostal svoji melee zbran a stit do normalniho stavu, provedu shozeni, nahozeni a nic. Porad drzim jen melee zbran.
Na tech obrazkach je to krasne videt.
A to vsechno kvuli tomu, ze si sikovny hrac dokazal ulehcit expeni ?
#18
Odesláno 04.10.2007 07:51
#23 Host_Weathereye_*
Odesláno 04.10.2007 08:32
#24
Odesláno 04.10.2007 08:41

#25
Odesláno 04.10.2007 08:47
Prehazovani zbrani za ucelem vice utoku ci vyssiho AB (v tvem pripade zrejme nevedomky) se proste bere jako bug a bylo tomu tak vzdy. Driv se jako penalizace zbran hodila na zem a byla tak velka sance, ze o ni prijdete. Ted to penalizuje jednim kolem ve flatu.No, tak jestli nekdo bere styl boje oslaveni protivnika lukem a pak dorazeni kudlickou jako zneuzivani bugu, tak at mi rovnou za trest sunda levely. A rovnou treba 10. Alespon zacnu znovu a to si dobre rozmyslim jestli si budu featy rozdelovat mezi boj na blizko i na dalku takze nebudu vynikat ani v jednom. A nebo si rovnou vyberu nejaky overeny build - monk treba zbrane nepouziva vubec - a vykaslu se na naky RP. Neproste o shovivavost, kdyz to sami nedokazete. Account Weathereye postava Bystre Oko.
Nevidim v nicem zavazny problem.
#26
Odesláno 04.10.2007 09:12
#27 Host_Weathereye_*
Odesláno 04.10.2007 09:59
- Upadla mi zbran.
- Tak proc jsi me alespon nevylecil?
- Nechtel jsem o tu zbran prijit, nemohl jsem si pomoci. Nevidim v nicem zavazny problem.
Ja vidim problem mimo jine v diskriminaci hracu, kteri stridaji klavesnice, hraji po tme anebo nedokazi dokonale koordinovat pohyby prstu.
#28
Odesláno 04.10.2007 11:17
No netušil jsem o čem je řeč a tak sem se lognul do hry a nestačil věřit svejm vočím.Prehazovani zbrani za ucelem vice utoku ci vyssiho AB (v tvem pripade zrejme nevedomky) se proste bere jako bug a bylo tomu tak vzdy. Driv se jako penalizace zbran hodila na zem a byla tak velka sance, ze o ni prijdete. Ted to penalizuje jednim kolem ve flatu.
Nevidim v nicem zavazny problem.
Zjistil sem, že sem buger, hm, pěkný. Já si prostě chodim zahrát, nekoukám na výpisy kolik má kdo utoků, co hodil nebo nehodil či nepřehodil, prostě bojuju, některý nepřátele sem si někdy lákal lukem k sobě a pak je pěkně bacil sekerou. Nepřišlo mi na tom nic divnýho. Od dob zavedení vrhacích seker do kraftu mi přišlo naprosto normální takhle s nimi bojovat. Hodím sekeru po nepříteli, tím si logicky uvolním ruku a tasím sekeru bitevní. To se dá podle mě i real zvládnout fofrem, štít mám totiž pořád v ruce, nic nepřehazuju, jen místo toho abych uchopil další vrhací sekeru, uchopím tu bitevní, časově v tom nevidím rozdíl, jen snad, že ta bitevní se líp čapne, není titěrná, nahmátnu ji rychle. To, že tim získám nějakej útok navíc sem netušil, rozhodně novou úpravou jich pár ztratím, ale to je asi cílem.
No a ted zkušenost ze hry.....bojovníkovi, pánovi zbraně srostlému se zbraní, která je prodloužením jeho těla díky dlouholetému usilovnému treninku (jak se někde uvádí) padá sekera z ruky! A nejen to, on tam stojí a čumí jako idiot a kouká, jak do něj nepřítel buší. (proč mu pořád nepadají ty vrhací sekery, ty taky musí pořád odněkud tasit). To ale není vše, někdy mu upadne i štít, naoko ho pak zvedne ale ve skutečnosti ho nedrží (podle oč), někdy má pocit, že drží sekeru ale ve skutečnosti má v ruce kulový. A to ještě není všechno, dokonce se mi stalo, že jsem měl štít v invu, (upadl mi tam, ačkoliv při výměně sekerek štít vůbec nepřehazuji) a už nešel vyndat, musel sem se relognout (aby to někdo zase ale nebral jako relog v hrozbě smrti).
Takže to shrnu: Další úprava k zobtížnění hry. Někdo asi nemohl strávit ten jeden údajnej útok navíc, tak, jako někomu vadily mříže, nebo jako někomu vadilo, že svatyně je "moc lehká". Tak, jako někomu asi vadí, že si tu hráči v pohodě hrají, že se sem chodí bavit. Je třeba více opatření, zákazů, omezení. Je třeba to tu utáhnout, okleštit. To je ta správná cesta (jo, mluví ze mě vztek).
Jinak ten kvest s tim Qwadraxem nebo jak se ten pumprlik jmenuje kvůli Orfovi ještě dodělám ale fakt už se mi do hry až tak nechce. Nejde o to, že by se s tim ta postava nenaučila žít, holt bude bojovat jen na blízko ale vadí mi ten pocit, že máme za prdelí slídila, kterej čmuchá, kde je co pro nás moc snadný a po nocích to pak "opravuje". Dokonce opravuje i to, co na jinejch serverech nikomu nevadí, co funguje v singlu.
Jo a ten hodnej pán, co to pořád tak pěkně upracvuje by mohl opravit ten bug , že jako držim zbran či štít a ve skutečnosti se přitom pravou rukou dloubu v noce a levou škrábu na pr...
Za kladné vyřízení žádosti zdvořile děkuji, se soudružským pozdravem...
#29
Odesláno 04.10.2007 11:27
#30
Odesláno 04.10.2007 11:42
1 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních