
soketovani velkejch a oboustranejch zbrani
#1
Odesláno 30.05.2007 11:54
Postavy s velkou a oboustranou zbrani s novým systemem soketovani ztracej jeste vice nez kdy jindy,to uz si tu mohl vsimnout kazdej.Stejne soketovani craft veci,brousene kaminky uz jen davaj posledni hrebicek do rakve.
Je sice pravda, ze tu mame urcitej bonus za silu u velkejch zbrani a neco na elementu,ale kdyz si srovnate top craft adamantin stredni a velkou zbran...vyjde vam rozdil 2k2 na elementu,to zrovna nejni mnoho.
Dalsi co ztrati postava je stit,ted si muzete do stitu narvat treba kaminky +3 na vlastnosti...Ti kteri meli pred tou zmenou velkou zbran si ted trhaj vlasy....
...a proto:
Bylo by mozne upravit velke a oboustrane zbrane tak, aby se do nich mohl vlozit i velky sutr, nebo dva sutry?
Popripade jeste o neco zmenit vlastnosti?
PS: uz tu nekde navrh byl,ale nejak se k tomu nikdo nema.
#2
Odesláno 30.05.2007 12:02

Takže si běž udělat dmg dealera s obouručákem

#3
Odesláno 30.05.2007 12:05
#4
Odesláno 30.05.2007 12:05
#5 Host_Ariadna_*
Odesláno 30.05.2007 12:08
Tenhle navrh zni celkem rozumne . ( ato nemam obourucku :) )
#6
Odesláno 30.05.2007 12:10
Mne sa to podarilo pred wipom celkom pekne sklbitJá teda nejsem žádnej znalec čísel, písmen a mechaniky nwn:) ale když někdo chce mít super zbraň kvůli dmg atp., tak si veme tu nejsilnější;) a když chce někdo zbraň kvůli tomu, jak vypadá, stylu, charakteru postavy atd., tak ho síla zbraně tolik zajímat nebude:)

Je zaujimave ako niektore veci velmi ale velmi pomaly postupne vyplavaju na povrch aj od beznych hracov. Vcera som to uz povedal a poviem to zas. Ako keby sa to nedalo cakat

#7
Odesláno 30.05.2007 12:18
#8
Odesláno 30.05.2007 12:28
Dmg obouručních zbraní přece kompenzují zrušený devast
![]()
Takže si běž udělat dmg dealera s obouručákem
Aky suvis ma devast s rozdielom medzi obojrucnymi a jednorucmymi zbranami? V tvojom univerze ma obojrucka bonus k devast DC?

Samozrejme navrh mal za ciel urobit len logicke rozdiely medzi zbranami a damage obojrucnych bolo nastavene na spodnej hranici. Sockety boli upravene tiez, akurat, ze nebolo povolene to nasadit. No a terajsie socketovanie obycajneho craftu to uz takmer uplne zabilo.
#10
Odesláno 30.05.2007 13:10
Geralde ty to nemuzes protlacit?
#12 Host_Ariadna_*
#13
Odesláno 30.05.2007 13:24
mno stejne se to nikdy nezmeni,pac Lopyk si mysli ze zraneni zpusobene lžičkou a lopatou je totozne.Jo a je logicke ze se do obou vejdou stejne velke kaminky,ani o pid vetsi nebo mensi.
Geralde ty to nemuzes protlacit?
podle me dvema lzicema vydlabu diru do duergara lip, nez lopatou.
no tak asi ne, top PGéčko už mi poradilo
#15
Odesláno 30.05.2007 13:27
mno stejne se to nikdy nezmeni,pac Lopyk si mysli ze zraneni zpusobene lžičkou a lopatou je totozne.Jo a je logicke ze se do obou vejdou stejne velke kaminky,ani o pid vetsi nebo mensi.
Geralde ty to nemuzes protlacit?
Jo jo je skoda ze na lopatu se nezmesti vic jak na lzicku.
#16 Host_Ariadna_*
#18
Odesláno 30.05.2007 13:51
No nevím kdo tu po wipe vykřikoval, že devast je sice pryč, ale příjdou obouruční zbraně s uber dmgAky suvis ma devast s rozdielom medzi obojrucnymi a jednorucmymi zbranami? V tvojom univerze ma obojrucka bonus k devast DC?
![]()
Samozrejme navrh mal za ciel urobit len logicke rozdiely medzi zbranami a damage obojrucnych bolo nastavene na spodnej hranici. Sockety boli upravene tiez, akurat, ze nebolo povolene to nasadit. No a terajsie socketovanie obycajneho craftu to uz takmer uplne zabilo.

#19
Odesláno 30.05.2007 14:20

Tákže. Není tomu tak dávno, co se zavedlo nelineární elementární zranění závislé na velikosti zbraně (přímá úměra). Z této úpravy usuzuji, že je filosofií modulu posilnit obouruční zbraně. Jelikož po zavedení socketování craftových výrobků přišli obouručkáři o jeden slot (dual wieldeři i jednoručka + štít mají dva), považuji to za krok zpátky.
Proto navrhuji:
a) přidat obouručkám možnost krom prvního krystalu zasadit i jeden jakýkoli malý
b přidat obouručkám možnost zasadit krom prvního i broušený krystal s velikostí závislou na kvalitě
c) nechat se unést dokonalostí a chladnou logikou mého návrhu a dát do obouruček dva sloty, přičemž možnost osazení závisí na neexc/exc.
PS: Samozřejmě, že mám postavičku s obouručkou, takže se zdržte pseudo argumentů![]()
PPS: Obouručkáří spojme se.
PPS: Myslel jsem i na luky, ale mám dojem, že tam se jedná o úplně jinou situaci.
#20
Odesláno 30.05.2007 14:36
Cim vacsie zranenia davaju zbrane a cim lepsia je vyzbroj ktoru postava moze mat tym menej zalezi na schopnostiach postavy.
* Ak by nebola ziadna vyzbroj, vsetko by zalezalo na schopnostiach postav => kuzliace postavy by nekuzliacich strcili do vrecka (specialne sorcereri) => schopnost postavy prezit by zalezala len na builde
* Ak by na druhej strane bola Demona plna +20 predmetov (regeneraci, zbrane, zbroje,...), roznych imiek a +12 bonusov na vlastnosti, tak by o dost viac zalezalo na tom kto ich ma a kto nie ako na schopnostiach postavy.
Z tohoto co som napisal vyssie usudzujem ze vyzbroj sa da pouzit na vybalancovanie postav.
Z toho mi vyplyva otazka ci chceme aby postavy bol vybalancovane, aby sa nedalo povedat ze kuzelnik je lepsi ako bojovnik, ze obojrucna zbran je horsia ako mec a stit a tak dalej a tak podobne...
Ak ano, tak by sme si mali dalej stanovit nejake smerovanie, ciele ktore by sme chceli dosiahnut...
Ako priklad mozem uviest ako by som si predstavoval zbroje na demone:
1. najvacsie AC by dosahovali ludia s robami
2. cim tazsiu zbroj by clovek nosil, tak tym mensie AC by vedel mat, ale na druhej strane tym lepsie by vedel odolavat zraneniam (idealne by pohlcoval nejake percento zraneni)
=> plechovkam by nevadilo ze ich casto zranuju, pretoze zranenia ktore by dostavali by boli vzhladom na ich pocet zivotov male. Postavy cez dex by boli zas tazko trafitelne, ale az by ich niekto trafil tak by dosali riadnu supu... Idealne by bolo keby sa ukazalo ze v case by plechovka i dex postava dostali zhruba rovnako velke zranenia (napriklad plechovka 10-krat za 5 a dex 1-krat za 50)...
Dalej by sme si mohli povedat ze nechceme aby bol vyuzivany len jeden typ zbroje, tak by sme mohli urobit aby:
1. Kazdy typ zbroje pohlcoval iny typ (alebo ine dva typy zraneni), takze by postava volila druh zbroje (Full-plate, Half-plate, Splint mail, ...) podla supera s ktorym ide bojovat...
Podobne u zbrani by sa dalo povedat ze:
1. Velke zbrane robia mohutne zranenia
2. Cim mensia zbran tym mensie zranenia, ale tym lepsia sanca na zasah
3. Idealne by bolo keby v clovek s dvoma malymi zbranami dal za urcity cas rovnake zranenia ako ten s obojruckou a pri tom nezalezalo na tom ci aky typ zbroji superi pouzivaju... tazka zbroj by bola castejsie zasahovana ale za menej, lahka zbroj by bola zasahovana menej casto ale za viac...
Co tym chcem povedat? Jednoduchu vec, chcem sa vedenia opytat ake je smerovanie modulu... Akym smerom by mal clovek uvazovat ked chce navrhnut nejake zmeny a s cim ma pocitat pri svojich navrhoch...
---------------------------------------
PS: Svojho casu som sa snazil vymyslat ako by mal kraft vyzerat, ale stroskotal som na tom ze vlastne neviem aku Demonu chceme mat a na tom ze mi viaceri ludia povedali ze moje napady su nepriechodne lebo Lopyk a uz som nemal silu a chut skusat mu pisat, zistovat aku ma o module napriklad predstavu on... Mozno by som to mal urobit.
#21
Odesláno 30.05.2007 15:07
Moj osobny nazor na zbrane a elementalne zranenia na Demone je ze su sialene premrstene, (a myslim si ze aj dalsia vyzbroj je prehnana - napriklad najslabsie pouzivane zbroje maju enhancement bonus +3 ...) co ma za nasledok ze drviva vacsina zbrani z boss pokladov su na smiech.
Cim vacsie zranenia davaju zbrane a cim lepsia je vyzbroj ktoru postava moze mat tym menej zalezi na schopnostiach postavy.
* Ak by nebola ziadna vyzbroj, vsetko by zalezalo na schopnostiach postav => kuzliace postavy by nekuzliacich strcili do vrecka (specialne sorcereri) => schopnost postavy prezit by zalezala len na builde
* Ak by na druhej strane bola Demona plna +20 predmetov (regeneraci, zbrane, zbroje,...), roznych imiek a +12 bonusov na vlastnosti, tak by o dost viac zalezalo na tom kto ich ma a kto nie ako na schopnostiach postavy.
Z tohoto co som napisal vyssie usudzujem ze vyzbroj sa da pouzit na vybalancovanie postav.
Z toho mi vyplyva otazka ci chceme aby postavy bol vybalancovane, aby sa nedalo povedat ze kuzelnik je lepsi ako bojovnik, ze obojrucna zbran je horsia ako mec a stit a tak dalej a tak podobne...
Ak ano, tak by sme si mali dalej stanovit nejake smerovanie, ciele ktore by sme chceli dosiahnut...
Ako priklad mozem uviest ako by som si predstavoval zbroje na demone:
1. najvacsie AC by dosahovali ludia s robami
2. cim tazsiu zbroj by clovek nosil, tak tym mensie AC by vedel mat, ale na druhej strane tym lepsie by vedel odolavat zraneniam (idealne by pohlcoval nejake percento zraneni)
=> plechovkam by nevadilo ze ich casto zranuju, pretoze zranenia ktore by dostavali by boli vzhladom na ich pocet zivotov male. Postavy cez dex by boli zas tazko trafitelne, ale az by ich niekto trafil tak by dosali riadnu supu... Idealne by bolo keby sa ukazalo ze v case by plechovka i dex postava dostali zhruba rovnako velke zranenia (napriklad plechovka 10-krat za 5 a dex 1-krat za 50)...
Dalej by sme si mohli povedat ze nechceme aby bol vyuzivany len jeden typ zbroje, tak by sme mohli urobit aby:
1. Kazdy typ zbroje pohlcoval iny typ (alebo ine dva typy zraneni), takze by postava volila druh zbroje (Full-plate, Half-plate, Splint mail, ...) podla supera s ktorym ide bojovat...
Podobne u zbrani by sa dalo povedat ze:
1. Velke zbrane robia mohutne zranenia
2. Cim mensia zbran tym mensie zranenia, ale tym lepsia sanca na zasah
3. Idealne by bolo keby v clovek s dvoma malymi zbranami dal za urcity cas rovnake zranenia ako ten s obojruckou a pri tom nezalezalo na tom ci aky typ zbroji superi pouzivaju... tazka zbroj by bola castejsie zasahovana ale za menej, lahka zbroj by bola zasahovana menej casto ale za viac...
Co tym chcem povedat? Jednoduchu vec, chcem sa vedenia opytat ake je smerovanie modulu... Akym smerom by mal clovek uvazovat ked chce navrhnut nejake zmeny a s cim ma pocitat pri svojich navrhoch...
---------------------------------------
PS: Svojho casu som sa snazil vymyslat ako by mal kraft vyzerat, ale stroskotal som na tom ze vlastne neviem aku Demonu chceme mat a na tom ze mi viaceri ludia povedali ze moje napady su nepriechodne lebo Lopyk a uz som nemal silu a chut skusat mu pisat, zistovat aku ma o module napriklad predstavu on... Mozno by som to mal urobit.
tleskam podepisuju se souhlasim
#23
Odesláno 30.05.2007 15:19
#24
Odesláno 30.05.2007 15:34
Mytko : dobre si rozmysli do coho sa pustas, opytaj sa ci je ti to treba a preco. a az si bude neskor trhat vlasy tak si na to spomen, aby si to dotiahol do konca :) vela stastia - koncepcia je to pekna, demona by nejaku naozaj potrebovala. akurat to nie je jej jediny problem, a tie ostatne ti mozu znemoznit realizaciu (namatkovo - bordel v module, [kvitek medový]ny toolset, mechanizmus presadzovania zmien)
Toto nieje praca do ktorej by som mal chut sa pustit sam, priam si myslim ze jeden clovek nema sancu nieco taketo dobre navrhnut a realizovat...
Ale ak by vedenie demony malo zaujem a chut sa pustit do vypracovania nejakej koncepcie a bol by zaujem o moju spolupracu tak rad pomozem...
V toolsoch sa robit snazim len bohuzia nie vzdy mam na to chut, respektive zatial ma viac laka hrat na demone... ;)
#26
Odesláno 30.05.2007 15:56
#28 Host_Ariadna_*
#29
Odesláno 30.05.2007 16:13

#30 Host_Ariadna_*
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních