Skočit na obsah


Fotka

Upravy originalnich pravidel NWN


  • Please log in to reply
26 odpovědí na toto téma

#1 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 11.05.2007 11:01

Obecne

Obtiznost:
D&D Hardcore (3)

System XP:

Zakladni terminologie:
- Level postavy: pro potreby systemu XP se nebere naklikany level, ale pocet zkusenosti ktere postava ma a k ni vztazeny level jez postava s temito danymi zkusenostmi muze maximalne mit. Je to ochrana proti powerlevelingu, ovsem je nedestruktivni, zadne zkusenosti se pripadnym pozdejsim nahozenim levelu neztraceji.

-CR (ChallengeRating): Obtiznost monstra. Tato hodnota je vypocitavana z levelu a dalsich vlastnosti NPC a prave tato hodnota je zakladnim parametrem pro vypocet XP monstra. Zamerne pro urychleni postupu na prvich levelech, je jako minimalni CR pocitano 1 a i pokud ma NPC vypocitane CR 1 a level 2, je vzata hodnota 2 jako vstupni.

- XP monstra: zakladni hodnota zkusenosti jez je dane NPC monstrum schopno mezi hrace rozdelit. Tato zakladni hodnota se dale modifikuje rozdilem levelu PCxNPC a hodnotou levelu PC.

- Bonus vyjimecneho poznani: pokud pri zabiti monstra padne v hodu d20 hodnota 20, NPC generuje dvojnasobek zkusenosti nez je bezne. Dusledkem je ze, ze napriklad potvora jez bezne dava 20XP, muze obcas postave dat 40XP.

- Bonus noveho poznani: Postava ziskava zkusenosti navic dle vzorce ObdrzeneXP = XP + XP*((200 - frags)/200), berou se pouze kladne hodnoty a zaokrouhluje se na cela cisla (dolu/nahoru), tj. za prvnich 200 fragu jednoho typu monstra dostavate bonus.

- Malus dobre znameho monstra: Postava ztraci zkusenosti dle vzorce ObdrzeneXP = XP - XP*0,2 , zaokrouhluje se na cela cisla (dolu/nahoru), aplikuje se od 300+ fragu jednoho typu monstra a ztrata je na poctu fragu jiz nemenna.

- Maxialni ziskatelna zkusenost: postava na levelu 1 a 2 muze za jedno zabite monstrum ziskat maximalne 100XP. Vzhledem k tomu, ze na takto malem levelu by pocet zkusenosti za vetsi potvoru mohl byt neprimerene vysoky, napriklad zcela neadekvatni vybavou, je pocet XP omezen na hodnotu 100. V drtive vetsine pripadu to postava ani nepozna, protoze monstra jez je schopna sama zabit tuto hodnotu vetsinou neprekracuji.

- Druzina: postavy jez jsou v jedne druzine a jsou v maximalni vzdalenosti 30 metru od aktu zabiti a jsou zive. I jedna postava je druzina jez cita jednoho clena druziny. Vyvolani sumonove nejsou aktivnimi cleny druziny, tudiz jejich pritomnost v druzine neovlivnuje pocet generovanych zkusenosti.
- Bonus XP druziny: pokud rozdil nejvyssiho a nejnizsiho levelu v druzine neni vetsi nez 4. 1 PC = 100%, 2 PC = 85.5%, 3 PC = 83.3%, 4 PC = 79.3%, 5 PC = 75%, 6 PC = 71.4%

Popis systemu:
- PC zabije monstrum. Vypocita se XP monstra na zakladne CR a HP monstra
- Zjisti se nejvyssi a nejnizsi level v druzine
- Hod na vyjimecne poznani a pripadne zdvojnasobeni XP monstra
- Vypocet XP ktere ziska PC na zaklade rozdilu levelu PC a CR monstra a na zaklade levelu PC. Tuto hodnotu oznacme jako XP PC
- Nasleduje rozdeleni XP vsem clenum druziny podle vzorce (XP PC / Pocet clenu druziny) * Bonus XP druziny
- Na tento pocet XP se aplikuje Bonus noveho poznani respektive Malus dobre znameho monstra

Pozn:
Jak se to pocita, kdyz monstrum zabije summon, to nedokazu ani odhadnout. Asi se summon pocita za aktivniho clena druziny. Tak pokud zabije monstrum summon, tak se vynasobi XP PC konstatnou vetsi nez nula a mensi nez jedna.

System smrti:

- zakladni ztrata zkusenosti v ocistci jsou 3% z celkoveho poctu XP jez postava ma
- tato hodnota je pro dalsi vypocet uvazovana jako 100%(BaseXP) a je z ni snizeno pomerove tolik procent, kolik cinni vyse skillu viry. Vzorec pro vypocet ztraty expu LossXP = BaseXP - ( BaseXP * (skill_viry/100) )
- postavy levelu 1-4 stale pozivaji imunity v ocistci a neprichazeji o nic
- v mrtvole zustanou vsechny penize vcetne zachovani bugu

System Spanku:

- spanek lze opakovat po 3 hernich hodinach
- pro spani mimo hostinsky pokoj je potreba deka a proviant
- spat se da pouze na mistech k tomu urcenych (ohniste, studna atp.)
- pocet kusu proviantu je zavisly na levelu postavy
  • lvl 1-4 --> 0ks
  • lvl 5-14 --> 1ks
  • lvl 15-24 --> 2ks
  • lvl 25-30 --> 3ks
Soubory:
hen_familiar.2DA - Familiar Pixie neni dostupny

Ostatni:
- zrusena moznost zjisteni obtiznosti nepritele pres prozkoumani postavy (Examine)

Items

Kama
- pro hrace neni dostupna


Feats

Expertise/Improved Expertise
- Pri kouzleni se vzdy deaktivuje dovednost.
Devastating Critical
- neni dostupny
Use Poison
- jedy mohou pouzivat pouze ti jez maji feat "Use Poison"
- doba trvani otravane zbrane je 1 kolo


Brew Potion, Craft wand, Scribe Scroll
- zruseno

Skills

Pick Pocket
Ke klasickemu hodu na okradani jez resi zadratovane primo NWN byl pridan jeste dalsi hod, jez ma za ukol ztizit moznost okradeni postav. Tento hod se aplikuje v pripade, ze postava jez ma body v PP (Picket Pocketing) ziska predmet od jine postavy a tento predmet ma priznak ukradeneho (zde nutno podotknout, ze v palete Demony je jeste dost itemu, ktere tento priznak maji nesmyslne aktivni).

Ziskatel (zlodej) si hazi skilem

PP + d10

proti DC jez se pocita nasledovne

10 + [zlodej je friendly] 20 + [zlodej je videt] 10 + skill Spot (vsimavost) okradaneho

Az pokud se prehodi jak klasicky NWN hod tak tento, bude okradeni uspesne. Pokud selze tento druhy hod, item jez byl kraden se vrati zpet k puvodnimu majiteli.


Spells
poznámka: Uvedene zmeny plati i pro lektvary a svitky a dalsi itemy obsahujici tyto kouzla.

Sorcerer/Wizard:

Bigby's Interposing Hand [x0_s0_bigby1]:
Duration: (Caster level / 4) + 2 rounds

Bigby's Forceful Hand [x0_s0_bigby2]
Duration: (Caster level / 4) + 2 rounds
Bullrush: ak je 1d20 + 8 vacsie, alebo rovne 1d20 + STR + Size Modifier, tak sa kuzlo podarii. Inak zlyha

Bigby's Grasping Hand [x0_s0_bigby3]
Duration: (Caster level / 4) + 2 rounds
Spell Resistance: Yes + druhy hod na SR. Ak je SR ciela + 1d20 vyssia ako 41 alebo padne 20, kuzlo neprebehne

Bigby's Clenched Fist [x0_s0_bigby4]
Duration: (Caster level / 4) + 2 rounds
Spell Resistance: Yes + druhy hod na SR. Ak je SR ciela + 1d20 vyssia ako 41 alebo padne 20, kuzlo neprebehne

Bigby's Crushing Hand [x0_s0_bigby5]
Duration: (Caster level / 4) + 2 rounds
Spell Resistance: Yes + druhy hod na SR. Ak je SR ciela + 1d20 vyssia ako 41 alebo padne 20, kuzlo neprebehne

Finger of death
DC pro toto kouzlo je klasicky vyraz pro vypocet DC + 5

Find Traps [NW_S0_FindTrap]
Funguje iba na pasce s DC<35 a v okruhu do 30 metrov

Knock [NW_S0_Knock]
Funguje iba na zamky s DC<35 a v okruhu 50 metrov

Polymorph Self [NW_S0_PolySelf]
Namiesto pixie je premena na vlka

Greater Sanctuary [x0_s0_ether]
Duration: 1round/caster level
Kuzlo je mozne zoslat iba raz za 4 minuty. Pokus zoslat kuzlo skor vzdy zlyha a kuzlo sa vyplytva.

Time Stop [nw_s0_timestop]
Duration: 3s + (1d3 * 6s)
Znovuseslani kouzla po uplynuti 1 minuty. Pokus zoslat kuzlo skor vzdy zlyha a kuzlo sa vyplytva.
- nezastavuje sesilatele nebo jeho pritelicka/summona

Flame Weapon [X2_S0_FlmeWeap]
Target: Clen druziny - kuzlo sa zosle na zbran ktoru drzi v ruke
Duration: Turn / caster lvl
Pri zosielani sa hadze d20. Ak padne 1, ocarovana zbran je znicena.

Greater Magic Weapon [X2_S0_GrMagWeap]
Target: Clen druziny - kuzlo sa zosle na zbran ktoru drzi v ruke
+1 enhancement bonus per 4 caster levels.
Pri zosielani sa hadze d20. Ak padne 1, ocarovana zbran je znicena.

Keen Edge [X2_S0_KeenEdge]
Target: Clen druziny - kuzlo sa zosle na zbran ktoru drzi v ruke
Duration: Turn / caster lvl
Pri zosielani sa hadze d20. Ak padne 1, ocarovana zbran je znicena.

Cleric:

Heal [NW_S0_Heal]
Spozdenie vyliecenia o 5 sekund.

Raise Dead [NW_S0_RaisDead] /Ressurection [nw_s0_resserec]
- po oziveni je na postavu aplikovana posmrtna penalta jejiz delka zavisi na levelu ozivene postavy.
- pro postavu pod ucinkem mse se doba rovna: lvl * 4 vteriny snizeno procentne o skill viry
- pro postavu bez ucinku mse: lvl * 8 vterin snizeno procentne o skill viry
- uroven viry ozivovatele (typicky klerika) ovlivnuje silu projevu posmrtne penalty v procentni urovni snizeny toho ktereho konkretniho projevu.
- penalta: rychlost pohybu. Snizeni o 99% maximalne
- penalta: sila utoku. snizeni priblizne o .... tezko rict o kolik (; maximalne

Greater Sanctuary [x0_s0_ether]
Duration: 1round/caster level
Kuzlo je mozne zoslat iba raz za 4 minuty. Pokus zoslat kuzlo skor vzdy zlyha a kuzlo sa vyplytva.

Find Traps [NW_S0_FindTrap]
Funguje iba na pasce s DC<35 a v okruhu do 30 metrov

Darkfire [X2_S0_Darkfire]
Target: Clen druziny - kuzlo sa zosle na zbran ktoru drzi v ruke
Duration: Turn / caster lvl
Pri zosielani sa hadze d20. Ak padne 1, ocarovana zbran je znicena.

Greater Magic Weapon [X2_S0_GrMagWeap]
Target: Clen druziny - kuzlo sa zosle na zbran ktoru drzi v ruke
+1 enhancement bonus per 4 caster levels.
Pri zosielani sa hadze d20. Ak padne 1, ocarovana zbran je znicena.

Magic Vestment [X2_S0_MagcVest]
Target: Clen druziny - kuzlo sa zosle na zbroj ktoru ma na sobe
+1 AC bonus per 4 caster levels
Pri zosielani sa hadze d20. Ak padne 1, ocarovany predmet je zniceny.

Harm [nw_s0_harm]
zranuje jen za 1/2 zivotu ,ale mrtvaky leci na plno.

Implosion
Imploze funguje na vsechny PC v dosahu a hostile NPC. Usetreni jsou Friendly NPC a to jen jako technicke opatreni ohledne pripadnych nasledku jez z vrazdy takove bytosti plynou.

Ranger:

Polymorph Self [NW_S0_PolySelf]
Namiesto pixie je premena na vlka

Paladin:

Greater Magic Weapon [X2_S0_GrMagWeap]
Target: Clen druziny - kuzlo sa zosle na zbran ktoru drzi v ruke
+1 enhancement bonus per 4 caster levels.
Pri zosielani sa hadze d20. Ak padne 1, ocarovana zbran je znicena.

Bard:

Find Traps [NW_S0_FindTrap]
Funguje iba na pasce s DC<35 a v okruhu do 30 metrov

Greater Magic Weapon [X2_S0_GrMagWeap]
Target: Clen druziny - kuzlo sa zosle na zbran ktoru drzi v ruke
+1 enhancement bonus per 4 caster levels.
Pri zosielani sa hadze d20. Ak padne 1, ocarovana zbran je znicena.

Keen Edge [X2_S0_KeenEdge]
Target: Clen druziny - kuzlo sa zosle na zbran ktoru drzi v ruke
Duration: Turn / caster lvl
Pri zosielani sa hadze d20. Ak padne 1, ocarovana zbran je znicena.

Druid:

Heal [NW_S0_Heal]
Spozdenie vyliecenia o 5 sekund.

Finger of death
DC pro toto kouzlo je klasicky vyraz pro vypocet DC + 5
  • 0

#2 OndarenkO

OndarenkO

    Starš

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 295 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 11.05.2007 15:22

Od kud jsi prosimte cerpal ten popis xp systemu? Ja nasel jen tohle.. http://www.nwn.cz/fo...p?showtopic=655.
  • 0

#3 beeboow

beeboow

    Mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1307 Příspěvků:

Odesláno 11.05.2007 15:44

Dobrá práce Brudro. Snad tam je drtivá většina změn. Jinak ještě bys to mohl snad trochu graficky upravit, aby to bylo přehlednější. :laugh: Barvičky, zvýraznění a tak. :wow:
  • 0

#4 OndarenkO

OndarenkO

    Starš

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 295 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 11.05.2007 15:45

Jo, ale uvedená procenta jsou z nejake vychozy hodnoty, a u té bude hrát roli i rozlozeni lvl v parte. Mylsim ze ten xp system je kombinaci stareho(muj link) a noveho (tvuj link). Muzem odzkouset ve hre..
  • 0

#5 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 11.05.2007 15:52

Jo, ale uvedená procenta jsou z nejake vychozy hodnoty, a u té bude hrát roli i rozlozeni lvl v parte. Mylsim ze ten xp system je kombinaci stareho(muj link) a noveho (tvuj link). Muzem odzkouset ve hre..

 

Proctu to co si posilal ty a muzem to zkusit nejak z kompletovat.
  • 0

#6 Dědek

Dědek

    Velmistr

  • Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4870 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Bratislava

Odesláno 11.05.2007 17:22

Az to zkompletujes a dopilujes, tak se prihlas s nakou svoji herni postavickou o odmenu.
  • 0

#7 Geralt

Geralt

    Cechmistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2645 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Praha

Odesláno 11.05.2007 17:23

Az to zkompletujes a dopilujes, tak se prihlas s nakou svoji herni postavickou o odmenu.

 

samozřejmě CS postavičku Dědek myslel :wow:
  • 0

#8 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 11.05.2007 19:15

Bohuzel neznam presny vypocet Xp pri zabiti monstra summonem.
  • 0

#9 Dalamar

Dalamar

    Starš

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1997 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 11.05.2007 19:53

Bohuzel neznam presny vypocet Xp pri zabiti monstra summonem.

 


to se pocita jako dalsi clen v parte ne? nezavisii to na lvlu summona?
  • 0

#10 Darion

Darion

    Starší učeň

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 367 Příspěvků:
  • Gender:Male
  • Location:Praha

Odesláno 11.05.2007 21:22

- Druzina: postavy jez jsou v jedne druzine a jsou v maximalni vzdalenosti 30 metru od aktu zabiti a jsou zive. I jedna postava je druzina jez cita jednoho clena druziny. Vyvolani sumonove nejsou aktivnimi cleny druziny, tudiz jejich pritomnost v druzine neovlivnuje pocet generovanych zkusenosti.

- Bonus XP druziny: pokud rozdil nejvyssiho a nejnizsiho levelu v druzine neni vetsi nez 4, aplikuje se na XP monstra bonus ve vysi 1 PC = 100%, 2 PC = 85.5%, 3 PC = 83.3%, 4 PC = 79.3%, 5 PC = 75%, 6 PC = 71.4% atp. Bonus poznani z fragu se dostava az do poctu 200 NPC

  • 0

#11 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 11.05.2007 22:15

Vyvolani sumonove nejsou aktivnimi cleny druziny, tudiz jejich pritomnost v druzine neovlivnuje pocet generovanych zkusenosti.

 

Za tohle ruku do ohne nedam. :wow:

Jinak tam budou jeste upravy. Skoda, ze nam v praci umrela sit :o( A ted uz na to nemam naladu, doladim to zitra. :laugh:
  • 0

#12 OndarenkO

OndarenkO

    Starš

  • Hráč
  • PipPipPip
  • 295 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 11.05.2007 22:38

- Bonus XP druziny: pokud rozdil nejvyssiho a nejnizsiho levelu v druzine neni vetsi nez 4, aplikuje se na XP monstra bonus ve vysi 1 PC = 100%, 2 PC = 85.5%, 3 PC = 83.3%, 4 PC = 79.3%, 5 PC = 75%, 6 PC = 71.4% atp. Bonus poznani z fragu se dostava az do poctu 200 NPC[/i]

 


Procenta se odvijí podle největšího lvl ve skupine. Nejsou tam žadné bonusy za počet členů party jako ve starém systému.

k Summonům:

Po zkoušení mi vyšlo, že když zabije summon, tak je základ XP snížen o 35%.

Zkoušeno:

- Jeden člen party (já) + summon (vlk). Za Mummy wariorra jsem dostal já 36xp základ. Když ho dorazil vlk. Dostal jsem 24xp základ.

- Dva členové party. Já lvl 12 + vlk a druhá PC postava lvl 15. Po zabití Mummy warriora(v blízkosti postavy s lvl 15) byl základ xp 18. Ta samá situace a dorážel vlk. Základ XP byl 12.

Můj názor je, že se summon nepočítá jako člen party a ani nezáleží na jeho úrovni. Žere pořád ty svoje procenta ať už je to vlk, mentál, balor nebo prach mumiie.



Informace co by měli být vyzdviženy podle mě jsou:

-XP se dostává podle procent jak psal Bruda nebo Darion, s tím, že určující je nejvyšší lvl ve skupině
-bonusy/malusy/fragy
-summoni

- informace o výpočtu XP monster podle jejich CR, nejsou až tak zajímavé. Určitě je taky napsat, ale vypíchnout ty tři zmíněné výše.


p.s. Dal bych ruku do ohně, že dřív byl paušální postih na základ XP, když dorážel summon, 20%.. Teď to vychází na 35%.
  • 0

#13 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 11.05.2007 23:51

Zkusim to nejak zkonzultovat se zkusenostma, konexema a samanem a ty cisla tam nejak dopisu.

Ono je to cele asi na tom jak je staven summon k parte ...

Jinak tam pribude i system spanku, smrti a kdyz to nekdo da dohromady tak i system viry, ale toho se vazne bojim, protoze to je nechutne slozity.
To ze to je uplne dementni neberu v potaz :o)
  • 0

#14 Host_Quixote_*

Host_Quixote_*
  • Host

Odesláno 13.05.2007 08:06

Zvaz rozdelit to na 2 casti. Jednu co su skutocne upravy nwn pravidiel (tj mechanika sa bude chovat inak ako hrac ocakava) a druhu cast, kde su doplnujuce systemy z Demony. Ako napriklad ten system viery...

Inak dobra praca.
  • 0

#15 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 11.08.2007 21:24

Tak me napadlo, ze kdyz se upravoval system expu tak by nebylo spatne to sem dopsat.

Diks. :dntknw:
  • 0

#16 Mytko

Mytko

    Znalec

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1112 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 11.08.2007 21:58

Uprava je velmi prosta. System expov ako taky ostava v povodnej forme. Akurat zo zakladu XP za NPC a poctu clenov v druzine sa vypocita bonus vzajomneho ucenia (ci ako som to nazval).
  • 0

#17 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 12.08.2007 23:12

Uprava je velmi prosta. System expov ako taky osava v povodnej forme. Akurat zo zakladu XP za NPC a poctu clenov v druzine sa vypocita bonus vzajomneho ucenia (ci ako som to nazval).

 

No sem koukal na ty bonusy te party ...

Nechci byt nejaky mega chytry, ale:

Postavicka, kdyz zabiji sama tak dostava zaklad X expu. (+ pripadne bonusy/malusy)

Prida se k ni postavicka o jeden level vys.

Postavicka na nizsim levelu dostava 40% expu z monstra + 7% bonus z poznani party (doufam ze plati zaokrouhlovani nahoru).

Mam sice za sebou jen vysokoskolskou matematiku, ale porad to podle me neni to spravne deleni ktere by se melo pouzivat, at je bonus party jakykoliv. :o)

Jo ten vzorec by mel byt hodne slozity ale bude spravedlivy :o)
  • 0

#18 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 11.09.2007 15:15

Dopsany dve drobnosti

A pozadal bych, aby se informace udrzovali na jednom miste a predevsim se neduplikovali, zlvast kdyz nekdo dostane nejaky zachvat prace na necem. :rolleyes: :flowers1:

Pokud ma nekdo pocit, ze by toto tema melo byt jinde, tak at tak ucini.

Dekuji.
  • 0

#19 Host_gGeorg_*

Host_gGeorg_*
  • Host

Odesláno 11.09.2007 15:23

Mam stejny nazor.
Nektere veci ktere tu mas odpozorovane jsou chybne. Bohuzel stale jsou zde lide kteri se domnivaji ze utajovani prispiva k vetsi zabave.
  • 0

#20 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 11.09.2007 15:29

Mam stejny nazor.
Nektere veci ktere tu mas odpozorovane jsou chybne. Bohuzel stale jsou zde lide kteri se domnivaji ze utajovani prispiva k vetsi zabave.

 

Vsechny informace co jsou zde napsany jsou sebrany z tohoto fora a naspali je puvodni WB (kosh, ty, lopyk, nairen, dedek, ... )

To ze uz obecne lzete pri zverejnovani informaci je uz jen vase ostuda. :rolleyes:

Co je presne chybne ?
  • 0

#21 Host_gGeorg_*

Host_gGeorg_*
  • Host

Odesláno 11.09.2007 15:36

1. Zverejnene Info ze strany WB je pravdive, ve sve dobe.
2. V prubehu casu bylo provedeno mraky zmen, ktere nebyly zaznamenany nikde.
3. Nairova dovednost mlzit a Lopova nechut vest jakekoli zaznamy o zmenach vedli k tomu ze je vse tak dukladne utajene ze jedina pravda se skryva v aktualnich scriptech.
4. Bohuzel se nekteri lide ze soucasneho vedeni stale domnivaji ze pokracovani v trendu utajovani cehokoli prispiva zabave.
  • 0

#22 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 11.09.2007 15:38

Bla bla
bla bla bla

 

Co je tam spatne ?
  • 0

#23 Host_gGeorg_*

Host_gGeorg_*
  • Host

Odesláno 11.09.2007 15:38

Co je tam spatne ?

 

4. Bohuzel se nekteri lide ze soucasneho vedeni stale domnivaji ze pokracovani v trendu utajovani cehokoli prispiva zabave.
  • 0

#24 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 11.09.2007 15:43

4. Bohuzel se nekteri lide ze soucasneho vedeni stale domnivaji ze pokracovani v trendu utajovani cehokoli prispiva zabave.

 

Zkusime to znovu.
Co je v tom co je uvedemo v prvnim prispevku spatne.

Pro mene zdatne jedince (tebe) vsechno je rozdeleno podle nadpisu do sekci.
Zkus byt trosku konkretnejsi a prestat mlet jak flasinet.

Example:
System Xp je jinak.
Nektera kouzla jsou jinak.
System jidla je jinak.
Zbrane jsou jinak.
  • 0

#25 Altharian

Altharian

    Mistr

  • WB
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1494 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 11.09.2007 16:02

...

 


Chápej, on ti to nijak blížeji nepřiblíží, protože -> 4. Bohuzel se nekteri lide ze soucasneho vedeni stale domnivaji ze pokracovani v trendu utajovani cehokoli prispiva zabave.
  • 0

#26 voodoo

voodoo

    Admin

  • Kronikář
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1579 Příspěvků:
  • Gender:Male

Odesláno 11.09.2007 18:50

System Xp je jinak.

 

Napriklad tento je urcite inaksie. Pribudli bonusy za partiu, mozno aj dalsie zmeny...
  • 0

#27 Brudrafon

Brudrafon

    Starší mistr

  • Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1979 Příspěvků:
  • Location:Doma

Odesláno 11.09.2007 19:11

Napriklad tento je urcite inaksie. Pribudli bonusy za partiu, mozno aj dalsie zmeny...

 

Na bonusu party se empericky pracuje. :o)

Uznavam, system expu bude dosti nepresny. Je to opsane to co kdysi lopyk zverejnil.
Obecne pricipy tam ovsem plati (bonusy, malusy, bla bla ).

A kdyz ani tvurci modulu nevedi jak dlouho trva cas na Demone, tak si myslim, ze ostatnim hracum budou obecne informace uplnym pokladem.

Zakladni myslenka tohoto tematu vznikla, nebot jisty clovek, ktery je uz zase nekde v panu, chtel aby nekdo za nej udelal praci, kterou mohl udelat sam.
Vyprudil me natolik, ze jsem venoval 63 minut casu a vsechny udaje, ktere byli zverejneny v oblasti uprav zakladnich pravidel, jsem pouze prekopiroval do jednoho prispevku.

Dokaze me vyprudit jeste vic, kdyz nekdo ocenuje praci nekoho tim, ze si to udela po svem a ostatni dila oznaci za spatna.

Jestli nase WB toto tema natolik irituje a nechteji s nim nic spolecneho, tak ho klidne smazte.
  • 0




1 uživatelů si čte toto téma

0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních