do obou frakci bude podminkou splneni vstupnich "questu"
Cech vrahů
Cechmistr bude vrahům zadávat cíle, které maji odkraglovat (jen čistě v rp duchu, žádný že přiběhne, srážení a mord...to rozhodně ne). Cíl bude dotázán předem, přesněji hráč, aby se zamezilo tomu, že bude někomu proti srsti, když najednou přibehne chlapik v kápi a zabije ho.
Vrah musí byt opatrný ohledně svědků, stop atd.
Po vraždě dostane hmotnou odměnu předem dojednanou od cechmistra...
do hry vstupuje Kancelář detektivů
Mistr detektiv povolá detektiva (nebo i více) k vraždě, bude následovat vyšetřování, vyslýchání svědků, hledání stop atd. Když už budou mít profil vraha, nastane pátrání, kdy mužou vyhlásit odměnu tomu, kdo poskytne informaci vedoucí k vrahovi...odchyt bude také čistě rp záležitostí, chtěl bych aby si detektivové připravili nějakou past, léčku atd. po úspěšným chycení by byl vrah dopraven do vězení a nasledoval by soud...trest by byl třeba několik realných dní ve vězení (tady by se mohlo zase "questovat" tak ze by se ostatni vrazi mohli pokusit svyho partaka osvobodit)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pro vstup do cechu vrahů je nutností elegantně zavraždit v inscenaci, kdy např cechmistr bude cíl...
Pro vstup k detektivům bude podmínkou rozlousknutí zinscenované vraždy (už mam vymysleny dve detektivky, ta druha se bohuzel neobejde bez dm)
Hráče si šéfové frakcí budou oslovovat ve hře samy
tak to je prozatim asi vse
