
Poklady
#1
Odesláno 11.02.2007 19:41
1. Řekněme zloději, co ve skrytu přijdou a šup vyberou a zase se snaží rychle schovat a prchnout.
2. Bojocnici kteří se tam nějak dostanou tam to vybiji potom co se nabostovali, a zjistí že zbytečně
U pokladů stoji většinou , -řekněme tomu hlavní strážce- stačilo by část toho pokladu řekněme 1/3 šupnout do kapsi toho strážce a mame na Demoně o 100% vice uspokojených dobrodruhů. Možná to neni genialní řešení ale asi nejjednoduší.
Toto je jen nápad, a nedělá si nárok na nobelovku. Jistě by to šlo i jinak, také mne napadlo, ale to ostatni by už bylo asi naročnější.
#2
Odesláno 11.02.2007 19:51
#3
Odesláno 11.02.2007 19:56
klic(na jedno pouziti) od truhly(po otevreni samo zamykatelna) u bos NPC a je to
#4
Odesláno 11.02.2007 19:59
klice na jedno pouziti
#6
Odesláno 11.02.2007 20:50
A ten boss tam bude stejne casto jako se tam spawnuje ten poklad? Nebo bude mit normalni spawn napr. po sesti minutach? Co kdyz to tam nekdo zakempi?
Ano nebude poklad nebude boss, nebo strážce pokladu,např: zloděj vybere poklad a zmizí. Strážce(Boss) tam zůstane, do doby nežli tam přijde bojovnik, ten ho zabije a má něco alespon z něj, takhle je jistě rudý vzteky protože ho zabije a nemá ani zlatku. Zatim u každého pokladu je nějaký ten strážce, jen mu šupnout zlatky do kapsy.
S Garretem samozřejmě souhlasim. No a u Orců je to supr , to je jasný.
#7
Odesláno 11.02.2007 21:20
#8 Host_Ariadna_*
Odesláno 11.02.2007 21:33
Zlodej v tichosti vybere truhlu a pak v tichosti zabije strazce? Prijde bojovnik a zabije znovu se spawnuvsiho strazce a taky ziska prachy? A pak prijde zajezd dobrodruhu kazdej si pocka na spawn a ziska prachy? Nebo ja to porad nechapu :)
myslela to (myslim) (pravdepodobne) tak, ze tam budou v podstate dva poklady. Jeden se bude spawnovat v truhle jako doted a druhy se bude spawnovat v podobe strazce ( se stejnou frekvenci jako poklad v truhle) .

Jinak ja bych navrhovala jinou upravu. U kazde truhly by byl script, ktery by kontroloval, kolikrat uz postava dany poklad vybrala. Pokud by ho lootila do zblbnuti kazdou hodinu, tak by se ji tam uz pak nic neobjevovalo a naopak, zasla-li by na poklad postava, ktera tam jeste nikdy nebyla, sance ,ze by nasla poklad ,by byla velika.
#9
Odesláno 11.02.2007 21:35
Ale jak pišu, výše, není to nic genialního ten nápad.
#10
Odesláno 11.02.2007 21:41
To uz davno mame.Jinak ja bych navrhovala jinou upravu. U kazde truhly by byl script, ktery by kontroloval, kolikrat uz postava dany poklad vybrala.

To nejde.Pokud by ho lootila do zblbnuti kazdou hodinu (...)

Kazdej napad se ceni.(...) jak pišu, výše, není to nic genialního ten nápad.

#11
Odesláno 11.02.2007 21:53
myslela to (myslim) (pravdepodobne) tak, ze tam budou v podstate dva poklady. Jeden se bude spawnovat v truhle jako doted a druhy se bude spawnovat v podobe strazce ( se stejnou frekvenci jako poklad v truhle) .
Jinak ja bych navrhovala jinou upravu. U kazde truhly by byl script, ktery by kontroloval, kolikrat uz postava dany poklad vybrala. Pokud by ho lootila do zblbnuti kazdou hodinu, tak by se ji tam uz pak nic neobjevovalo a naopak, zasla-li by na poklad postava, ktera tam jeste nikdy nebyla, sance ,ze by nasla poklad ,by byla velika.
toto sa mi paci
#12 Host_Kazatel Svateho Svetla_*
Odesláno 11.02.2007 22:27
A pak co?Craft?Nemyslim si ze by postava craftem dovedla vydelat na syenit ci rubik.Poklady?Jaky kdyz jsou tak do 12lvl a nektery jsou jen na partu.A pak co?Vecne plny DO?
BTW Dedku jak je to s broukama?To je jejich jeskyne uplne zrusena?nebo porad je?
#13
Odesláno 11.02.2007 22:55

#14 Host_Gelina_*
Odesláno 11.02.2007 23:36
Tudiz podle vyse uvedenych navrhu to znamena ze muzu vybrat s postavickou poklad treba 10x a pak mam mizivou sanci ze tam neco najdu...Coz je super.To si vydelam tak na zlatej fullplate plus zbran.(mozna navic,pripadne si dejte adekvatni zbroj pro jine povolani)
A pak co?Craft?Nemyslim si ze by postava craftem dovedla vydelat na syenit ci rubik.Poklady?Jaky kdyz jsou tak do 12lvl a nektery jsou jen na partu.A pak co?Vecne plny DO?
BTW Dedku jak je to s broukama?To je jejich jeskyne uplne zrusena?nebo porad je?
takže budeš vybírat poklady dokud nenašetříš milionek ?? taky zajímavé :)
a craftemse dá vydělat opravdu.-)
#15
Odesláno 12.02.2007 05:53
*pro Dedu,Jen tak mimochodemBTW (*hleda ve slovniku hovorove cestiny co to vlastne znamena*) eeee, nejsi moc zvedavej?

No zvedavej sem pac sem vcera koumal jak tam vlezt.I sem zkousel tu diru vyhodit do vzduchu aby byla vetsi.Nepomohlo

Tak jestli bys byl tak hodne DM/WB a dal aspon malinke voditko.NEbo neco do hry podle ceho se na to da prijit.A dekujeme za Saleka a prstynek

Craftem se da vydelat az kdyz mas slusnej skill.A craft vydelava az zaplati naklady ktery nejsou nijak maly...Porad je lepsi si zajit na poklad a trosku setrit aby bylo aspon trosku zasoba penizku na lepsi equip.JAko krejcik mam smulu,zlata kytka je mimo jeho dosah,hornik?Zelezo a to musi vedet kam jit.Zbrojir?Musi mit hornika bez hornika je to k nicemu kdyz mu nema jak platit.Sipar?Ten moc nevydelava.Lukar?Ten je fajn kdyz umi lepsi luky ale podle me taky moc nevydela.Platner? TOtez jako zbrojir.Kozeluh?No ten mi prijde jako takovej fajnovejsi,aspon co jsem ho delal tak mi nesl mnohem driv.A to sem byl vyjukanej novacek.Zlatnik je bez diskuze...No a Alchymista.Ano je to o OOC znalostech ale ten tak nejak muze nest nejdriv,pokud ma bylinky.COz muzu s klidny svedomim rict ze mam bylinky na lahvace pro sebe a navic mam sem tam neco navic tak to jde k babuli.Pravda ty mistrovsky neumim...takže budeš vybírat poklady dokud nenašetříš milionek ?? taky zajímavé :)
a craftemse dá vydělat opravdu.-)
Takze takove pridani a rozsireni pokladku po celem lvl spektru by nebylo od veci,ale i s tim ze parta nezbytneho minimalniho poctu dobrodruhu by mela na konci najit odpovidajici odmenu.Ne v truhle 5 mescu delenych 7 dobrodruhy...Kazda stovka je fajn ale setri se mnohem dele ze? a kdyz to nezaplati ani naklady na vypravu tak mi to neprijde jako adekvatni odmena..
#16
Odesláno 12.02.2007 07:52
a nestazuj sa od toho som tu ja !
#17
Odesláno 12.02.2007 08:35

a to je to tak pekna lokace....
#18
Odesláno 12.02.2007 10:04
Hele dedku jak je to s pokladem u half-ork banditu?vcera jsem se tam dostal,pomlatil hordy tech nicemu i jejich magy a vsechny truhly prazdne
a to je to tak pekna lokace....
no ak myslis tu truhlicu na tej lucke, tak to je len lowlvl, a tym lowlvl sa mysli taky lowlvl co to ani 10 lowlvl nezvaldnu, Tam sa chodia zasadne vyberat pasce a nie poklady. Jo a este ta jedna runa, inak by ta lokacia nemala vobec ziaden zmysel.
ALE ja navrhujem dat poklad ku krysakom, tam nakoniec kde je portal, a dimenzovat ho aspon do 15-17 lvl a kludne nech kluc k nemu strazi jeden elitak.
#19 Host_Gelina_*
Odesláno 12.02.2007 11:07
Craftem se da vydelat az kdyz mas slusnej skill.A craft vydelava az zaplati naklady ktery nejsou nijak maly...Porad je lepsi si zajit na poklad a trosku setrit aby bylo aspon trosku zasoba penizku na lepsi equip.JAko krejcik mam smulu,zlata kytka je mimo jeho dosah,hornik?Zelezo a to musi vedet kam jit.Zbrojir?Musi mit hornika bez hornika je to k nicemu kdyz mu nema jak platit.Sipar?Ten moc nevydelava.Lukar?Ten je fajn kdyz umi lepsi luky ale podle me taky moc nevydela.Platner? TOtez jako zbrojir.Kozeluh?No ten mi prijde jako takovej fajnovejsi,aspon co jsem ho delal tak mi nesl mnohem driv.A to sem byl vyjukanej novacek.Zlatnik je bez diskuze...No a Alchymista.Ano je to o OOC znalostech ale ten tak nejak muze nest nejdriv,pokud ma bylinky.COz muzu s klidny svedomim rict ze mam bylinky na lahvace pro sebe a navic mam sem tam neco navic tak to jde k babuli.Pravda ty mistrovsky neumim...
to že si neschopnej neznamená že to nejde...Gelča ti byla ochotná kopat,tak kušuj..ted ti maximálně nakope

jo a tu zlatou kytku si užij..když sem včera viděla co jí chrání

#20
Odesláno 12.02.2007 11:41
#21
Odesláno 12.02.2007 11:53
#22
Odesláno 12.02.2007 11:55
#24
Odesláno 12.02.2007 12:11
To uz by bylo na hracich kteri se k tomu dostanou,bud budou hloupy a potahnou sebou 50 hracu,nebo to udrzej v tajnosti a vemou s sebou jen uzkou skupinku.Je jasny ze takove poklady by krasne podporili flame na foru zejo.Ale me se fakt takovej system pokladu co je ten nelibi.Bylo by lepsi treba udelat vetsi pravdepodobnost lotu z priserek a zrusit nake poklady.To zbesile lootovani pokladu nema zadnou atmosferu.Na kterej se nahrne deset tisic lidi jako to bejvavalo na tazeni do dracich hor...
Pod pokladem si predstavuju novej zlatak,akorat ta hodnota v bednach neodpovida pokladu...:c(.
#25
Odesláno 12.02.2007 12:53
#26
Odesláno 12.02.2007 13:05
#27
Odesláno 12.02.2007 13:16
pripadne poskytnutych neopatrnym zasahom 'bozej ruky' ...Na druhou stranu nevidim duvod, proc by se nekdo nemohl zivit jako lovec pokladu. Nemusi se kazdy zivit craftem a ze svych zkusenosti vim ze i za mych cas bylo vyhodnejsi craftit. Pokladky byli spise pro zabavu a ziskani "nekolika malo vyvolenych itemu dovolenych WB"

no, kazdopadne, mne sa zda, ze pokladolovectvo bolo vynosnejsie ako kraft ... jediny kraft co generuje prachy je stromorad, vsetky ostatne su z lootu, dm a pokladov.
#28
Odesláno 12.02.2007 14:32

#29
Odesláno 12.02.2007 14:46
to je sice pravda, ale iba za istych specifickych okolnosti. musis zacat po wipe, robit to spolu s dodavatelom materialu na dohodu a byt vzdy dopredu pre ostanymi - t.j. ponukat vyrobky, ktore nikto iny neponuka. vtedy si mozes diktovat nehorazne ceny a zarobis.Mas pravdu. Craftem prachy negenerujes ale shromazdujes, prerozdelujes. Ale pokud ses top krafter vydelas (prerozdelis) vice jak BossHunt. Zeptej se segry
inak kraftom zarobis tiez, ale nie az tak vyrazne.
#30
Odesláno 12.02.2007 15:08


dalsi jaky je rozdil mezi lootovanim priser a lootovanim pokladu jen ten ze se bojovnik psotavi s regenkou do stredne nadite mistnosti a bude generovat prachy zabijenim?
ps uz sem mel v lootu i 2000zl nemyslim si ze je to malo kdyz vemu v potaz ze nekdy z obyc pokladu vypadne i min nez 1000zl
Faktem je ze bych upravu pokladu smerem k vetsim aprtam uvital to zase jo a mozna trosku vic pootevrit dvirka k paletovym vecem v pokladech a to i v tech obycejnejsich nemyslim zrovna nejaky uzasnosti ale mit moznost vytahnout nejakou vecicku i na nizsim levelu by potesila

0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních