
Organizační část
#1
Odesláno 30.01.2007 15:35
Opraveno, na šicko hází Pj :) .
#2
Odesláno 30.01.2007 16:13
Kdyz ja kdysi hrala pres forum, vsechny hody zajistoval PJ - a taky se trochu uvolnily pravidla, at se nezhaze tolik a nezdrzuje to hru
#3
Odesláno 30.01.2007 16:26
Tomi-Válečník Ignor
Bedra- Alchymista .........
Wiki- Zlodějka Reika
Sepha - hraničářka Melania
Dalamar-Válečník Shrot
Twisterko- Zloděj Sylwian
Strigi - Válečník Strigi
družina o 8 lidech jest konečná. testnem jak to na foru pujde a pak uvidíme dál.
Příspěvek upravil Geralt: 02.02.2007 22:19
#4
Odesláno 30.01.2007 16:42
Predem nahazene body jsou podle mne docela zneuzitelne a muzou pozmenit uvazovani hrace... (kdyz vi, ze si hodi spatne, udela radsi neco jineho)
Kdyz ja kdysi hrala pres forum, vsechny hody zajistoval PJ - a taky se trochu uvolnily pravidla, at se nezhaze tolik a nezdrzuje to hru
No to sem Geraldovi taky navrhoval :))
edit: Gerald vzkazuje ze nam teda chtel dat sanci, ale prej to teda odhazi :)
edit Gerald: tak už můžu editovat ale stále ještě nemůžu přispívat :-(
ono to házení asi nebude moc žhavý, přeci jen jsem vcelku zvědav na hru takto na foru. Nevím kdo z vás má s tímto hraním jakousi svou zkušenost, zatím mám jen pozitivní reakci od Wiki, ale za zkoušku nikdo nic nedá, že :-)
Jakási má prozatimní představa k další debatě:
je nastíněn problém, popsána situace a čeká se na vyjádření od všech hráčů. Navrhuji to co se říká ostatním, je vidět, je zjevné všem psát jednou barvou, to co vidět není, pocity, strach atd...... případně další postup v situaci, který už nyní potřebuje přípravu, opatrné tasení zbraně, okrádání..... tzn. že by to měl vědět PJ druhou barvou...... a všichni budou odlišovat co ví postava a co ví hráč :-) jsme dospělí a věříme si :-)
Příspěvek upravil Geralt: 30.01.2007 17:03
#5
Odesláno 30.01.2007 17:11
#6
Odesláno 30.01.2007 17:17
no jo takhle se poznaj profesionální zloději
Příspěvek upravil Geralt: 30.01.2007 17:44
#7
Odesláno 30.01.2007 18:58
#10
Odesláno 30.01.2007 19:10
*kroll se opřel a svuj težky kyj a upřel na hraničaře svuj dvousahovy usmev*
*Hraničář se zadívá za krola a naopak se usměje na grizlyho*
grizlly vrátil pohled malému muži. zařval. jeho divoké pudy v něm převážili. roztrhat vše a hned. Vztyčil se na zadní a děsivě zařval. svou velikostí nyní mnohem přesahoval i silného válečníka v povzdálí.
Příspěvek upravil Geralt: 30.01.2007 19:15
#11
Odesláno 30.01.2007 22:04
#12
Odesláno 30.01.2007 22:15
#13
Odesláno 30.01.2007 22:59
Nadsene se podival na medveda a s detskym usmevem na tvari zarval - MUUUCHHLAAACEEET
#14
Odesláno 31.01.2007 11:03
Válečník
Válečník je silný a houževnatý. Vládne mnoha druhy zbraní a umí se v jejich používání zdokonalovat. V boji má větší šanci že zasáhne. A vzhledem k tomu, že bitvy a souboje jsou v Dračím doupěti tak běžné, je pro každou skupinu nezbytné, aby ve svém středu měla jednoho nebo více válečníků. Postavy jiných povolání také mohou bojovat, ale mohou být svázány rozličnými omezeními. Válečníci jsou jediní, kteří boj skutečně studují a mají v něm některé výhody, které žádné jiné povolání nemá.
Válečníci jsou nepostradatelní všude tam, kde je potřeba hrubá síla: vzpříčené dveře, velký kámen tarasící cestu…..
Hraničář
Hraničář je silný a moudrý. Zná přírodu a tvory, kteří ji obývají, a umí svých znalostí využívat. V boji má určitá omezení, ale stále může být platným bojovníkem po boku válečníka. Kromě toho je vhodný jako silná zadní stráž v družinách, které nemají dost válečníků.
Hraničáři zpravidla žijí v hlubokých hvozdech, kde sami, jen se svými psy, střeží stezky a pomáhají těm, kdo pomoc potřebují. Proto jsou takřka všude vítanými hosty. Dlouholetým stykem s přírodou a přírodní magií se u nich vyvíjí i jisté nadpřirozené schopnosti, které jim pomáhají při jejich nebezpečném a osamoceném životě.
Jsou vynikající lovci, stopaři,
Alchymista
Alchymista je šikovný a leccos vydrží. Zabývá se výrobou lektvarů a různých kouzelných předmětů. V boji většinou nepomáhá přímo, ale prostřednictvím svého umění. Alchymisté se liší od kouzelníků svým přístupem k magii. Zatímco kouzelníci rozvíjejí svou inteligenci a z ní těží magenergii, alchymisté ji získávají z různých předmětů (netopýří křídla, žluče toulavých psů…) a záleží jen na jejich obratnosti, zda a kolik magenergie se jim povede vytěžit.
Alchymistovi kouzelné předměty mohou být užitečné v mnoha různých situacích. Jejich účinky se často liší od účinků kouzelníkových kouzel a žádná družina neprodělá, pokud ho bude mít ve svém středu.
Kouzelník
Kouzelník je chytrý a umí ovlivňovat druhé. Studuje kouzla, která mu slouží k mnoha různým účelům. Není příliš silný v boji, ale vynahrazuje si to svými zvláštními schopnostmi. Kouzelníci byli vždy terčem různých dohadů a nikdo vlastně neví, co všechno mohou dokázat. Lidé se k nim chovají uctivě, ale podezřívavě a se strachem. Kouzelníci sami dávají přednost samotě, ve které studují svá kouzla, a stýkají se svými učiteli.
Kouzla jsou přirozenou součástí Dračího doupěte. Jsou předměty, které jsou bezcenné pro někoho, kdo se v kouzlech moc nevyzná, a které se mohou stát strašnou zbraní v rukou mága. Řadu věcí je mnohem lehčí vyřešit pomocí kouzla než „obvyklým“ způsobem. Ale pozor! Nejde to vždy a hlavně zpočátku jsou kouzla spíše vzácná.
Pro své mimořádné schopnosti je kouzelník vyhledávaným členem každé družiny. Je pravda, že většinu času – alespoň zpočátku – zůstávají tyto schopnosti nevyužity, ale okamžik kdy je použije, může znamenat rozhodující zvrat v celém dobrodružství.
Zloděj
Zloděj je mrštný a umí se vloudit do přízně jiných lidí. V boji zpravidla nestojí v první řadě – a není to ani jeho poslání – ale dokáže i tvrdě zasáhnout. Zloději jsou odborníky na nebezpečné situace, které vyžadují vtip a obratnost místo hrubé síly. Zloději studují své řemeslo v obávaném zlodějském cechu a prostí lidé si vyprávějí bájné zkazky o jejich umění. O zlodějích, kteří sami pronikli do přísně střežených pevností nebo zakletých hrobek a ukradli královské poklady, o zlodějích, kteří unikli z okovů v podzemním žaláři, který hlídali ti nejlepší z královské gardy.
Zloději z pochopitelných důvodů neradi odhalují svou profesi. Dokáží být velice zábavní společníci a snadno si získají přízeň jiných lidí. Získaných informací využijí ke svému prospěchu, nebo ku prospěchu družiny.
Díky svým pozoruhodným schopnostem, které nemá žádné jiné povolání, je zloděj žádaným členem v každé družině.
Dále jsem dnes oskenoval hrací pravidla, ale má to v PDF 5 mega, tak my kdyžtak písněte na který mailík to mám poslat.
A k postavám - zatím jsem viděl jen postavu vzorného Twista. Tak to na mě hrňte, kdo neví jak se tvoří, případně mu něco ze snadných pravidel nebude jasné tak neváhejte a pište. No a stačí když si uděláte jen charakter postavy - vlastnosti, případně přesvědčení a něco málo slov o sobě. Z výbavou se netrapte jste všichni chudí, kdo si co neukrad nebo nedostane po tatínkovi má smůlu.
Béďo - pošli mi na tebe nějaký kontakt :-)
#15
Odesláno 31.01.2007 13:13
Nejspíše bude jednat o denní tahovku. V první fázi nastíním náznak situace. Poté se čeká dokud se všichni hráči alespoň jednou nevyjádří.
Jednou barvou - nejlépe touto - každý písne co dělá, bude dělat, chystá se dělat....
Další barvou - nejlépe touto - může každý písnout co činí skrytého, čeho by si nepřítel ani přítel "nemusel" všimnout. Vyjímka - nepřátelské akce, vyjímečné akce nebo konání, okrádání - přes PM nebo ICQ. Zde asi není třeba připomínat, že když tupý kroll (jelikož přispívá první) píše že útočí, ostatní členové družiny by neměly reagovat na jeho příspěvek, ale na nástin situace..... budou poté stejně překvapeni a reagovat budou až v dalším herním kole.
Další barvou - nejlépe touhle - pak pocity postavy, pokud budou, např. váhání, které pociťuje postava, jež se trochu bojí, které z jejího chování, pohybů atd... zkušený nepřítel může vycítit a podle toho se dále řídit.... ale nutno říci že i takto vystrašená postava může být posléze stržena bojechtivostí svých druhů.....
V počátku bych rád odehrál pár kol jen po PM nebo lépe po ICQ.... vybavení postavy, její minulost, cíle, vzpomínky atd.....
A co mě nenapadlo tak šup sem ať to můžem dořešit....
#16
Odesláno 31.01.2007 16:32
#17
Odesláno 31.01.2007 17:20
no sice by se mělo házet, ale zas hrát zlouna když si normálně hodnej a chceš hodnýho hrát.... už taková zábava být nemusí ale klidně nad tím můžem podebatovat nad tvou postavou
#18
Odesláno 31.01.2007 17:34
#19
Odesláno 31.01.2007 17:42
#20
Odesláno 31.01.2007 17:47
#22
Odesláno 31.01.2007 21:07
edit: další změny - gobbo se proměnil v prskavku a beda v alcháče.
Nyní už nic nebrání začít. Takže očekávám všechny postavy na PM - vlastnosti a něco o nich.
#23
Odesláno 31.01.2007 21:08

edit Gerald no a to zatím dělal jen postavu

#24
Odesláno 31.01.2007 21:14
#25
Odesláno 31.01.2007 21:32
Nejspíše bude jednat o denní tahovku. V první fázi nastíním náznak situace. Poté se čeká dokud se všichni hráči alespoň jednou nevyjádří.
Jednou barvou - nejlépe touto - každý písne co dělá, bude dělat, chystá se dělat....
Další barvou - nejlépe touto - může každý písnout co činí skrytého, čeho by si nepřítel ani přítel "nemusel" všimnout. Vyjímka - nepřátelské akce, vyjímečné akce nebo konání, okrádání - přes PM nebo ICQ. Zde asi není třeba připomínat, že když tupý kroll (jelikož přispívá první) píše že útočí, ostatní členové družiny by neměly reagovat na jeho příspěvek, ale na nástin situace..... budou poté stejně překvapeni a reagovat budou až v dalším herním kole.
Další barvou - nejlépe touhle - pak pocity postavy, pokud budou, např. váhání, které pociťuje postava, jež se trochu bojí, které z jejího chování, pohybů atd... zkušený nepřítel může vycítit a podle toho se dále řídit.... ale nutno říci že i takto vystrašená postava může být posléze stržena bojechtivostí svých druhů.....
V počátku bych rád odehrál pár kol jen po PM nebo lépe po ICQ.... vybavení postavy, její minulost, cíle, vzpomínky atd.....
A co mě nenapadlo tak šup sem ať to můžem dořešit....
#26
Odesláno 31.01.2007 22:38
1. Postavy a vybava
Neviem, ci niekto z vas cital pravidla 1.6 ale paci sa mi tam jedna cast a sice, ze tam je rozpis postavy podla urovne, co sa tyka vybavy aj osobnosti.
Uroven 1-5 ( kedze ta sa nas priamo dotyka ) Su postavy charakterizovane ako deti, alebo ako dospievajuci mladici/mladice bez skusenosti a bez vybavy, teda s par medakmi v kapse a s palicou v ruke .. tu si bud odlomili zo stromu alebo zdedili po dedkovi - dobrodruhovi.
S tou vybavou sa mi to aj pozdava, rozhodne si myslim, ze je vzdy lepsie zacinat pozvolna. Ale s tou postavou neviem, ak chce niekto aby mala jeho postavicka xy rokov, tak nech ma ... ono vydat sa na cestu dobrodruzstva nie je nikdy neskoro vsakze.
2. System boja
Budeme pouzivat jednoduchy alebo rozsireny system ( to je ten s akciami ) alebo nejaky svoj vlastny upraveny a zjednoduseny ? :)
3. Hody kockami
Budeme pouzivat klasicke hody K6 a K10? K6 su myslim hlavne v boji. K10 sa pouziva pri overeni uspesnosti nejakej vlastnosti v %, ale aj pri zachrannom hode.
#27
Odesláno 31.01.2007 23:26
Vek postav je snad jedno. Zalezi na historii, vse v pravidlech je jen doporucene ;) ne narzeni.
Hody jsou klasicke, co chces menit.
Vsichni si povine na netu najdete Savlozube veverky a prectete si je :)
#28
Odesláno 31.01.2007 23:29
#29
Odesláno 31.01.2007 23:32
#30
Odesláno 01.02.2007 03:01
1 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních