
Salek
#1
Odesláno 15.10.2006 20:49
#2 Host_Josifek_*
Odesláno 15.10.2006 20:51

#3
Odesláno 15.10.2006 21:07
Prej už se do scriptu přidávaly fičury, jak dvojí aktivování omezit, ale stane se i tak. Nevím co k tomu poradit.
Ledaže bys náhodou měl lvl 10 a víc.
Jinak jsem se chtěl pustit do Josífka, že zase poradil ve velkém štylu, ale když jsem viděl ten screen, tak mu musím dát za pravdu

#5
Odesláno 15.10.2006 21:38
#6 Host_Dvalinus_*
Odesláno 15.10.2006 21:48
#7
Odesláno 15.10.2006 21:53

#8
Odesláno 15.10.2006 21:59
Ledaže bys náhodou měl lvl 10 a víc.
Mno level 7 jsem, jestli sem to zapomněl zmínit...takže by to mělo být ok..ale není. To že to lvl 10+ zabiji sem zjistil už dřív :-)
#9
Odesláno 15.10.2006 22:25
#11 Host_Ariadna_*
#12
Odesláno 16.10.2006 07:52
#13
Odesláno 16.10.2006 07:59
#14 Host_Nitetis_*
Odesláno 16.10.2006 13:14
#15
Odesláno 16.10.2006 13:22
#17 Host_Dvalinus_*
#18
Odesláno 20.10.2006 10:02
Ten skript je tak jednoduchej, ze uz vic zjednodusit nejde. To ze to nekdy udela dvakrat je nejakej posahanej bioware bug, kterej se obcas projevi.
Že by to byl pošahanej bug biowaru se mi moc nezdá...z vlastní zkušenosti vím, že i v tom nejjednodušším skriptu může být bota, která je tak velká, že není vidět...
Zase mně ta past sejmula, už mně to začíná sr**, páč sem tam zas přišel o nějaké měšce. Nešel by ten skript napsat jinak? Nebo není ta past na mně doopravy naštvaná? Že sem ji tolikrát proběhl, že mně občas bácne 2x, abych si to přístě rozmyslel na ni vstupovat..
Nějaka zodpovědná osoba by se na to fakt mrknout mohla...písmenko po písmenku, závorku po závorce....a hlavně byste mohli vyhodit tu sekci: if (playername=="Vigo") {bouchni ho 2x, ať sem přístě neleze} :-)). Děkujiii
Přiložené soubory
#20
Odesláno 20.10.2006 10:13
hele a proč tam furt lezeš? když víš že tě tam nemaj rádi?Zase mně ta past sejmula, už mně to začíná sr**, páč sem tam zas přišel o nějaké měšce. Nešel by ten skript napsat jinak? Nebo není ta past na mně doopravy naštvaná? Že sem ji tolikrát proběhl, že mně občas bácne 2x, abych si to přístě rozmyslel na ni vstupovat..
#22
Odesláno 20.10.2006 10:56
#24 Host_Josifek_*
#26
Odesláno 20.10.2006 11:10
Tak to ne..lag zadnej nebyl,vsechno bezelo plynule... nebo myslis nejakej jinej lag?
Moh by to byt Lesbien and Gay song ;) Ale na ten to nevypada ;)
Tak nejak nikdo nevi proc to dela. Ten skript obsahuje jednu podminu (zjisteni levelu a podle toho to pokracuje) a pak sebrani HP a graficky efekty. Ciste teoreticky tam pro chybu neni misto. Proc se nekdy to odbrani zivotu spusti dvakrat? Vi buh. Bud zablbne bioware a ty tu past spustis dvakrat a nebo... nebo... proste zahada ;)
#27
Odesláno 20.10.2006 11:26
#28
Odesláno 20.10.2006 12:23
Moh by to byt Lesbien and Gay song ;) Ale na ten to nevypada ;)
Tak nejak nikdo nevi proc to dela. Ten skript obsahuje jednu podminu (zjisteni levelu a podle toho to pokracuje) a pak sebrani HP a graficky efekty. Ciste teoreticky tam pro chybu neni misto. Proc se nekdy to odbrani zivotu spusti dvakrat? Vi buh. Bud zablbne bioware a ty tu past spustis dvakrat a nebo... nebo... proste zahada ;)
Tak mi ten skript pošlite, já ho zkontroluju a případně opravím


#29 Host_Ariadna_*
Odesláno 21.10.2006 09:22
A co tam dopisat par riadkov kodu, ktore by zabezpecili, ze by sa hracovi nastavil HP na 1 bod. Mozno by to mohlo problem vyriesit.
Good idea.
Kdyby se neodecitala procentualni cast hracova zivota, ale zivoty se mu po pruchodu pasti nastavili na pevnou hodnotu napr ten 1 zivot, tak ani v sebevetsim lagu by se nikomu nic nestalo.

Hlediska dusledku je totiz stejne jedno, jestli se hracovi na 9. lvl odecte 95% zivota, nebo se mu nastavi na 1-2 zivoty.

#30
Odesláno 21.10.2006 09:51

0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních