
Bard / RDD / Fighter
#1
Odesláno 08.07.2006 11:24
původně jsem chtěljetna devasťák, ale ten tu neni, předpokládam, že funguje aspoň ohromnej kritikal (sil 23, sekáček, silnější sekáče, zaměžení a kritikal na zbraň ; +1k6 dmg pro násobitel 2, +2k6 pro násobitel 3 etc.)
-funguje?
(kdo by chtěl pomoct, pošlu lvl 30 soubor přes ICQ 257 229 127)
jinak cilem je vysokej rozsah kritikalu (šavle a štít)
kouzlo ostrost nehodlam riskovat a taky chci mít všechny tři stupně snížení zranění...
no ...jak na to koukám, zase to bude tank, co nic netrefí...(3 útoky, s neex. syenith mam první útok na 30.tym lvlu +36 | 1-6 +13 | 15-20 x2 |
bude mi pak prosím stačit tak malej AB?
#2
Odesláno 08.07.2006 11:35

jinak 36 na fightera mi prijde na 30 lvlu dost malo
#3 Host_Shadow Masak_*
Odesláno 08.07.2006 12:17

#5
Odesláno 08.07.2006 12:45
#6
Odesláno 08.07.2006 12:52
#7
Odesláno 08.07.2006 13:05
barda zredukuju na 2, max 3 lvly kůli dovednostem (akrobacie,ovládáni mag. předmětů) a dam víc wara kuli 4 útokum.. uvidíme, co kočka přineseTak ja neviem ale oplati sa tak malo levelov barda? skor na ukor bojovnika by to asi chcelo viac barda, pozret od akeho lvl ma aky song a podla toho ..

#10
Odesláno 08.07.2006 13:20
jenže já chci bezpodmínečně mít do 20ky 10lvlů RDD kůli potřebný síle 23 na extra kritikal dmg (proto mam base sílu 14)Na to aby si mal s takym buildom 4 utoky za kolo stacia 4 levely bojovnika, len to treba spravne poskladat do levelu 20
....takže to vidim na novou postavu

PS:reroll obstarává npc?a zůstane mi půlka expů nebo celkovýho lvlu?
(omlouvám se za spam

#11
Odesláno 08.07.2006 14:04
ale mozna by byla lepsi nova postava a udelat ji poradne

(relevel rozhodne nedoporucuju pokud mas nastaveny neco spatne uz na 1 lvl )
#12
Odesláno 08.07.2006 14:09
tak díky všem za názory, já du zase do svýho test modulu a zkusim něco pěknýho overclocknoutsebere ti pulku xp a a tu druhou pulku dostanes zpet
ale mozna by byla lepsi nova postava a udelat ji poradne![]()
(relevel rozhodne nedoporucuju pokud mas nastaveny neco spatne uz na 1 lvl )

#13
Odesláno 08.07.2006 14:43
heh,m no, ale už tady padlo že to se nekryje s bonusovým dmg při critical zásahu ze zbraně, takže to máš feat naprdjenže já chci bezpodmínečně mít do 20ky 10lvlů RDD kůli potřebný síle 23 na extra kritikal dmg (proto mam base sílu 14)
....takže to vidim na novou postavu
PS:reroll obstarává npc?a zůstane mi půlka expů nebo celkovýho lvlu?
(omlouvám se za spam)
#15
Odesláno 08.07.2006 15:06
nechce sa mi to vyhrabavat, ale mantor tvrdi, ze to testoval a vsetko je ok. overwhelming funguje.heh,m no, ale už tady padlo že to se nekryje s bonusovým dmg při critical zásahu ze zbraně, takže to máš feat naprd
#16
Odesláno 08.07.2006 15:20

#17
Odesláno 08.07.2006 16:06
#18
Odesláno 08.07.2006 16:16
Inu dalo nedalo :)je naDemoně optravdu velkej rozdíl jednoručky-obouručky, že by se dalo chodit bez štítu?(přemejšlim o sil 28, odl 21, epické snížení zranění , specializace obouručák )
Dalo. S drakem to nebude ani tak strašné s AC, tanker nebudeš, ale zranění budeš rozdávat solidní :)
Jenom pořád nevím jestli se oplatí to snížení zranění (o 9?), když plášť je o 10 a s tím snížením se nesčítá.
S fullboostem síly to bude 15 modifikátor, tedy nějakých 22 bodů ke zranění
#19
Odesláno 08.07.2006 16:22
no když budu mít o 9 z featu, tak si budu moc dát jinej plášť, třeba nějakej na AC (a na těch částech, kde mam stejnej typ obrany jako u pláště, bych moh mít regenračky )Inu dalo nedalo :)
Dalo. S drakem to nebude ani tak strašné s AC, tanker nebudeš, ale zranění budeš rozdávat solidní :)
Jenom pořád nevím jestli se oplatí to snížení zranění (o 9?), když plášť je o 10 a s tím snížením se nesčítá
tak jak by to fachalo teď?

#20
Odesláno 08.07.2006 16:26
Jak myslíš. Regen je na prstýncích, AC odražení, které se mezi sebou nesčítá je na plášti ze ST (na kterém je zajedno +5/10 snížení :)), na helmách a na prstýncích (které používá málokdo (vyjma ST)).no když budu mít o 9 z featu, tak si budu moc dát jinej plášť, třeba nějakej na AC (a na těch částech, kde mam stejnej typ obrany jako u pláště, bych moh mít regenračky )
tak jak by to fachalo teď?
#21
Odesláno 08.07.2006 16:30
#22
Odesláno 08.07.2006 16:34
Co s featama po epicu? vetsi silu...epicke zamereni na zbran...epicka specializace (pokud ji nemas z bonus war featu) epic energy reduction acid na tezeni. Cokoli chces :)respektive tahle:co bych dělal s těma 3 featama? ten epickej na +2 AC tam mam, mam tam tak akorát všechno, ale teď sem si všim, že helma má stejnej druh AC jako plášť... co jinýho umí helmy?
#23
Odesláno 08.07.2006 16:39
ale to mi připadá šíleně ohraný a tuctový

#24
Odesláno 08.07.2006 16:43
ne o moc vic nez fighter/rddale to mi připadá šíleně ohraný a tuctový

suhlas, bud 2 jenom kvuli rdd a tumble nebo 16 a vic (nejlepe epic) kvuli songu...nic mezi tim podle me moc nema cenu, stejne jako nema cenu min rangera nez 21-26Barda bud len 2 lvly ( kvoli RDD a tumble ) alebo 21, nech uz ta pesnicka trva tych 100 - 150 kol, inak by som ho ani nedaval

#25
Odesláno 14.07.2006 14:42

často se vyskytnou chyby typu hod proti TO20 - hodil sem 22 a neúzpěch

tohle je taky věc, pokaždý, když se dívam na hody na útok, tak se skládaj roůzná čísla, ačkoli bych předpokládal, žejedno jako muj útok bude stale stejný a druhý bude 1d20...
tohle je zas roll ettina, kterej je dalekomenší nežmoje obrana a stejně mě zranil... existuje vysvětlení?
PS:mam zlatej ex. obouručáka Tery mi radí, že pokud si chci koupit zbraň (sám vylučuju seynith-krysy maj imku) tak bych neměl koupit rubi ale rovnou verd kůli pláštům, který rubi pohltíale verd a vyšší už ne... a šíká, že jí s buffrem na 21lvlu stačí zlatá zbraň... jak to s pojit s timhle buildem?
Díky za kritiku

#26
Odesláno 14.07.2006 14:48
...
ak v kocke hodi 1 - automaticky neuspech = netrafis ani keby si mal AB ovela vyssie ako AC terca
ak v kocke hodis 20 - automaticky uspech = trafis aj ked ma terc ovela vyssie AC (zasah este neni uplne isty, napr. concealment to moze vykryt)
#27
Odesláno 14.07.2006 14:50
a dmg se vypočítá jak?odečte se od obrany 20 a konfrontuje se to s treat hodem?(takby to vyšlo, kůru semdal až po souboji ...sem někdy perfekcionalista XDak v kocke hodi 1 - automaticky neuspech = netrafis ani keby si mal AB ovela vyssie ako AC terca
ak v kocke hodis 20 - automaticky uspech = trafis aj ked ma terc ovela vyssie AC
#28
Odesláno 14.07.2006 14:51
A co se tyce tveho AB, tak za kolo mas urcity pocet utoku. Ten prvni ma maximalni AB a pak kazdym dalsim se o 5 snizuje (o 3 u Monka na Unarmed).
#29
Odesláno 14.07.2006 14:52
to mi právě někdy připadá, že ten druhej útok ani nemá, nevšim sem si, že by útočil dvakrát po soběPri utoku / obrane a pri hodech na zachranu plati automaticky uspech / neuspech. Pokazde, kdyz utocici postava hodi 20 se trefi, pokazde, kdyz hodi 1 se netrefi. U zachrannych hodu proti kouzlum a pastim je to obdobne.
A co se tyce tveho AB, tak za kolo mas urcity pocet utoku. Ten prvni ma maximalni AB a pak kazdym dalsim se o 5 snizuje (o 3 u Monka na Unarmed).

#30
Odesláno 14.07.2006 14:55
Jedno kolo trva 6 sekund a je rozlozeno na 3 casti mezi ktere se pokud mozno rovnomerne rozdeli celkovy pocet utoku.to mi právě někdy připadá, že ten druhej útok ani nemá, nevšim sem si, že by útočil dvakrát po sobě
Ty mas nyni pouze 2 utoky za kolo. To znamena, ze v prvni casti jednou, v druhe jednou, pak vubec.
Tebou zminovane "utoceni dvakrat po sobe" nastava minimalne pri 4 utocich za kolo, kdy v prvni casti utocis dvakrat.
0 uživatelů si čte toto téma
0 členů, 0 návětěvníků, 0 anonymních