Skočit na obsah

Fotka

xDSL Internet

• Please log in to reply
97 odpovědí na toto téma

#1 Maslostroj

Maslostroj

Cechmistr

• Hráč
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2381 Příspěvků:
  • Interests:Books & Pubs

Odesláno 10.11.2005 14:23

Ahoj, chtěl jsem se zeptat místních odborníků.
Uvažuju o zřízení internetu přes telefonní linku, DSL.
Nechci nic extrémního, stačí mi něco na prohlížení a příjemné hraní Demonky.
Další podmínkou je, abych nemusel mít zařízenou pevnou linku u CT. Zkrátka čistě jenom internet, bez nějakého paušálu za volání.

Zatím se mi jako nejpřijatelnější jeví internet od Nextry a to buď : Start 512 = 512DL/128UL za 590Kč
nebo Fun 1M 1024DL/256UL za 690,-

Pokud máte nějaké postřehy, alternativní návrhy nebo osobní zkušenosti právě s Nextrou rád si je poslechnu. :innocent2:
  • 0

#2 Host_Thorik_*

Host_Thorik_*
  • Host

Odesláno 10.11.2005 14:50

Ahoj, chtěl jsem se zeptat místních odborníků.
Uvažuju o zřízení internetu přes telefonní linku, DSL.
Nechci nic extrémního, stačí mi něco na prohlížení a příjemné hraní Demonky.
Další podmínkou je, abych nemusel mít zařízenou pevnou linku u CT. Zkrátka čistě jenom internet, bez nějakého paušálu za volání.

Zatím se mi jako nejpřijatelnější jeví internet od Nextry a to buď : Start 512 = 512DL/128UL za 590Kč
nebo Fun 1M 1024DL/256UL za 690,-

Pokud máte nějaké postřehy, alternativní návrhy nebo osobní zkušenosti právě s Nextrou rád si je poslechnu.  :innocent2:

Zobrazit příspěvek

Ja jsem pres DSL od Telecomu, na demonku i na jakoukoliv online parbu ti staci 128/64 dulezita je rychlost odezvy a ne rychlost DL/UL jako takova. Jen nevim jak je to s pausalem za telefonni linku...
  • 0

#3 Host_Axloth_*

Host_Axloth_*
  • Host

Odesláno 10.11.2005 16:28